Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bude to skvělej bajk, o tom není pochyb. Výkon je v pohodě, sám mám Fazera FZ6S, cestujeme ve dvou po Alpách a otáčky nad 10 tis., kdy se dostaví oněch 98 koníků, skoro nikdy není nutno řešit. Navíc moje první japonská mašina bylo právě XJ600S, takže srdcovka jak má bejt.
nějak těmto strojům nemohu přijít na chuť přijde mi to všechno stejné at je to starší, nověší, od toho šikmoočky nebo od toho...pořád koule plastu obepínající motor...
Pivko: proč srovnáváš dvě různý motorky? FZ je FZ a XJ je XJ. Porovnávej radši tohoto Diversiona s minulou generací Diversiona (rv do 2003 ?) a nemůžeš říct, že je to krok zpátky! Prostě je to jiná řada, s jinou cílovou skupinou zákazníků.
krok zpátky a pořádný Fazer má pořádnej rám ,kyvku,výfuky,výkon a celkovej vzhed mi to vypadá ,že dohání Kymko a podobné značky.Srovnejte Fazra z r.04-06 a je to jasný úlet
Možná bude můj názor k pousmání, ale věřte, že z vystavených motocyklů na letošní (brněnské) výstavě, se mě tento eFkovej Diversion líbil ze všech nejvíc! Prostě motorka, která si na nic nehraje: užitečná, levná, hezká. Fakt
Krásná moc. Vejfuk holt není echt paráda, ale co...
Jen jediný dotaz. Kolik pls měří ten jezdec? Typnul bych min. 180cm. Přijde mi na ní krapítek velkej. Díky za info.
Těch 78 koníků na běžné cestování stačit bude, krouťák má docela nízko a skoro stejný jako Fz6 a tou se cestovat dá. Ale na alpské sprinty to bude slabé kafíčko. Jinak design ...fazer vedle něj vypadá jako ošklivé káčátko. Ale v zadních partií zase boduje:)
Pane redaktore, tak takové kevlarové jeansy jsem opravdu ještě neviděl A to mám jedny doma, takže banán Motka by šla, ale krapet to vypadá jako ten Sůza a o výfuku raději pomlčím
líbí se mi zepředu, je to moderní, ale žádný ufo. Pro manželku si jí dokážu představit. Nebo jako další stupeň po 5-tikulích. Pokud se ukáže jako držák, tak to bude sportovnější verze pracanta do práce i o víkednu do zatáček.
Bude to skvělej bajk, o tom není pochyb. Výkon je v pohodě, sám mám Fazera FZ6S, cestujeme ve dvou po Alpách a otáčky nad 10 tis., kdy se dostaví oněch 98 koníků, skoro nikdy není nutno řešit. Navíc moje první japonská mašina bylo právě XJ600S, takže srdcovka
jak má bejt.
Na český silnice jedině enduro s pořádnejma zdvihama
nějak těmto strojům nemohu přijít na chuť přijde mi to všechno stejné at je to starší, nověší, od toho šikmoočky nebo od toho...pořád koule plastu obepínající motor...
Pivko: proč srovnáváš dvě různý motorky? FZ je FZ a XJ je XJ. Porovnávej radši tohoto Diversiona s minulou generací Diversiona (rv do 2003 ?) a nemůžeš říct, že je to krok zpátky! Prostě je to jiná řada, s jinou cílovou skupinou zákazníků.
Musím odporovat SensationBlaackovi. Na své motorce mám 72koní a cestování ve dvou v plné bagáži no problema!!!Pro cestovní tempo spokojenost!
krok zpátky a pořádný
Fazer má pořádnej rám ,kyvku,výfuky,výkon a celkovej vzhed mi to vypadá ,že dohání Kymko a podobné značky.Srovnejte Fazra z r.04-06 a je to jasný úlet
Na první pohled mi foto v náhledu přišlo jako scooter
Cena v pohodě. Je to 10ka, N-ko a S-ko jsou modely 09.
Me na vystave rozhodne taky zaujala... Moc povedena masina, vyfuk se mi i celkem libi..
ze předu suzuki z boku kawa
Opravdu to má centrál, dle jedné fotky...?
Jestli jo, tak bych si ji v garáži předstvit dokázal..
No, vypadá, že není větší, než stopětadváca, tak nevím
Starý vzducháče vypadaly dospěleji.
Možná bude můj názor k pousmání, ale věřte, že z vystavených motocyklů na letošní (brněnské) výstavě, se mě tento eFkovej Diversion líbil ze všech nejvíc! Prostě motorka, která si na nic nehraje: užitečná, levná, hezká. Fakt
Krásná moc. Vejfuk holt není echt paráda, ale co...
Jen jediný dotaz. Kolik pls měří ten jezdec? Typnul bych min. 180cm. Přijde mi na ní krapítek velkej. Díky za info.
Osobne si myslim, ze rada XJ je krok spat, je to tazsi a slabsi Fazer s ocelovym ramom. Tie peniaze mohla Yamaha investovat do umierajucej TDM a FJR.
článek super, díky moc.
zlepšit už by to snad ani nešlo. Hlavní stojan potěší a vůbec, je to hlavní kandidát na první velkou.
U tohohle stroje se design opravdu povedl
Těch 78 koníků na běžné cestování stačit bude, krouťák má docela nízko a skoro stejný jako Fz6 a tou se cestovat dá. Ale na alpské sprinty to bude slabé kafíčko. Jinak design
...fazer vedle něj vypadá jako ošklivé káčátko. Ale v zadních partií zase boduje:)
Vzhledově se mi tento motocykl moc líbí!
Hezky ale tech 78koni ja nevim no ve dvou na cestovani to bude vopruz...
Italofil: na fotkach je samozrejme nema...
Pane redaktore, tak takové kevlarové jeansy jsem opravdu ještě neviděl
A to mám jedny doma, takže banán
Motka by šla, ale krapet to vypadá jako ten Sůza a o výfuku raději pomlčím
Ale je pekná
jj výfuk ve stylu kanystru s dírou se mi taky nelíbí, ale jinak musím říct, že se povedla
Souhlasím. Taková Suzayama
Ale jinak
líbí se mi zepředu, je to moderní, ale žádný ufo.
Pro manželku si jí dokážu představit. Nebo jako další stupeň po 5-tikulích. Pokud se ukáže jako držák, tak to bude sportovnější verze pracanta do práce i o víkednu do zatáček.
bléééé
Jenom ta parodie na vejfuk
Zepředu tak trochu Suzuki. Jinak celkem pěkná.