Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám 250 starší model a jsem nadšený. Zrychlení ve městě paráda. Podvozek na dobrém povrchu má limit až za tím co mám já. Maxilmálka 140 bez problému. 100 tam je hned. A spotřeba 2,8 až 3,2 litru. A ten kufr? není co dodat.
Není to motorka, ale je to mnohem univerálnější a praktičtější. Na motorků momentálně čas nemám.
Jinak jak tu někdo psal že je to malý skůtr? Osobně měl jsem XJ 600S a tohle je větší :D Zkuste si ho a pak komentujte - uvidíte :)
Mimochodem, motor na XMAXu 250 je italskej Minarelli, kterej si Yamaha v licenci od italců nechává u nich dělat... Netuším, jestli to platí i pro stopětadvácu. Ale XMAX 250 je king mezi skútry, ten je fakt pecka! Trochu se bojím, že 125 bude dýchavičná, podvozek je stejnej a lehký to teda zrovna není
X-max má stále otáčkoměr? uff Řazení nejde ovlivnit? uff Za nohy na předkopech může skútr? uff "Bohužel" Yamaha se ještě neodstěhovala na východ a cena tomu odpovídá, navíc tohle není žádnej low-end model. Ve Francii už se ovbjevují na bazarech, na příští rok budou za libovky A samozřejmě některé endžíny Yamah jsou italské
Mart.bike : to neni dvoutakt, aby se to muselo poradne zajizdet, ten motor ma jiz neco nabehano z vyroby a pak je vetsinou rada, ze se jezdi do nejake max. rychlosti a treba jen na 2/3 "plynu" takze ten otackomer je tam opravdu na nic a to srovnani italskych skutru s cinou jsi nemohl myslet vazne, ze ne?
kdybych si mel vybrat mezi italem nebo cinou za mensi prachy, tak radsi budu jezdit na kole nez bych nasetril na X-Maxe...co jsem se svezl, tak nechci jiny skutr..super podvozek, super zatah, super brzdy, super detaily ve zpracovani.. Ulozny prostor bomba!! Vím, ze za ty zlataky to stoji! A AldaKaw - ten otackomer tam je treba kvuli zajizdeni prvnich 1000km draku
nemuzu si pomoct, ale 120 litru za malinkej skutr to mi prijde jako hodne velkej ulet, kdyz se podivam na ceny beznych petistovek nahacu na trhu, ale kdyz to Yamaha mysli vazne...
Mám 250 starší model a jsem nadšený. Zrychlení ve městě paráda. Podvozek na dobrém povrchu má limit až za tím co mám já. Maxilmálka 140 bez problému. 100 tam je hned. A spotřeba 2,8 až 3,2 litru. A ten kufr? není co dodat.
Není to motorka, ale je to mnohem univerálnější a praktičtější. Na motorků momentálně čas nemám.
Jinak jak tu někdo psal že je to malý skůtr? Osobně měl jsem XJ 600S a tohle je větší :D Zkuste si ho a pak komentujte - uvidíte :)
Mimochodem, motor na XMAXu 250 je italskej Minarelli, kterej si Yamaha v licenci od italců nechává u nich dělat... Netuším, jestli to platí i pro stopětadvácu. Ale XMAX 250 je king mezi skútry, ten je fakt pecka! Trochu se bojím, že 125 bude dýchavičná, podvozek je stejnej a lehký to teda zrovna není
Pokud výchází z Maxstera tak je to Itálie sama o sobě
Dělali se na ně nádherné 180 kity.
X-max má stále otáčkoměr? uff Řazení nejde ovlivnit? uff Za nohy na předkopech může skútr? uff "Bohužel" Yamaha se ještě neodstěhovala na východ a cena tomu odpovídá, navíc tohle není žádnej low-end model. Ve Francii už se ovbjevují na bazarech, na příští rok budou za libovky
A samozřejmě některé endžíny Yamah jsou italské
Mart.bike : to neni dvoutakt, aby se to muselo poradne zajizdet, ten motor ma jiz neco nabehano z vyroby a pak je vetsinou rada, ze se jezdi do nejake max. rychlosti a treba jen na 2/3 "plynu" takze ten otackomer je tam opravdu na nic a to srovnani italskych skutru s cinou jsi nemohl myslet vazne, ze ne?
Pěkny
ale cena maras Cr neni zapad
Mart.bike: zpochybňování italských skůtrů, to si šlápl trochu vedle...
Osobně SYMa stejných parametrů, ale o 50 000 levněji.
kdybych si mel vybrat mezi italem nebo cinou za mensi prachy, tak radsi budu jezdit na kole nez bych nasetril na X-Maxe...co jsem se svezl, tak nechci jiny skutr..super podvozek, super zatah, super brzdy, super detaily ve zpracovani.. Ulozny prostor bomba!! Vím, ze za ty zlataky to stoji! A AldaKaw - ten otackomer tam je treba kvuli zajizdeni prvnich 1000km draku
Měla jsem možnost vyzkoušet a jsem nadšená! Skvělý úložný prostor, dobrý posed s pohodlnými předkopy, design.. Za mě.
a zase, proc to ma stale otackomer, kdyz je tam diky variu uplne na nic, stejne razeni nejde ovlivnit
S těma nohama nahoře (ty jakože předkopy) vypadá jako kkt
což je teda vada skůtra, ne redaktora.
Když už skútr, tak PCX od Hondy, ale ani tak těm skútrům nemůžu pořád přijít na chuť. Nekoupil bych si to ani za nic.
nemuzu si pomoct, ale 120 litru za malinkej skutr to mi prijde jako hodne velkej ulet, kdyz se podivam na ceny beznych petistovek nahacu na trhu, ale kdyz to Yamaha mysli vazne...
Skůtr pěkný, cena hustokrutá