motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (249) napsal 29.10.2020 v 11:46

Krásný

Miira (81) napsal 25.02.2020 v 14:11

super

LadasM (1) napsal 23.12.2019 v 20:58+1

Více méně souhlasím se vším co bylo napsáno.
Dodal bych jen pár osobních postřehů.
Verzi GT jsem měl půjčenou na víkend, ale nepřesvědčila mě. Vzhledem k tomu že mám 190 je i větší plexi na mě malé. Komfortní sedlo je fajn ale já nemám problém ani s tím základním - u spolujezdce je ale rozdíl výraznější. A kdo to myslí s cestováním vážně jsou 2x20 bočáky trochu málo.
Proti verzi GT u Tracera 900 je to velmi slabý odvar.
Jinak z TP normální verze je hmotnost 195kg a maximální 366kg. Což je nějakých 171kg užitečné hmotnosti.
To není moc, příslušenství (nosiče, kufry), vlastní náklad, řidič a spolujezdec se do toho stěží vlezou.
Takže cestování ve dvou s plnou polní tak jedině pro lehčí dvojici, nebo za hranicí povolené hmotnosti .
Jinak za sebe můžu říct, že pro jednoho super lehká, hodná a ovladatelná motka.
Výkon mi rozhodně nechybí, ale já už nemám potřebu v mým věku závodit, ale stačí podřadit za 3 či za 4 a zatáhnout a dá se jezdit zcela jinak .
Motor si nechá líbit i 2500 otáček, ale raděj to má až tak od 3000. Super stroj i na dojíždění do práce a proplétání se kolonama diky své velmi úzké stavbě a skvělé manévrovatelnosti.
Jinak se dá v klidu jezdit i se spotřebou i kolem 4 litrů. Těch 5-5.5 litrů odpovídá spíš dost dynamické jízdě.
Pilot road 4 jsou taky skvělá volba v suchu i na mokru.
Trochu nevýhoda je dost málo místa mezi řidítky (hrazdou) a vlčkem nádrže. To dost omezuje výběr a velikost tankvaku s lock systémem pokud o něm uvažujete jako já.
Celkově jde ale o velmi dobrý mix užitnych vlastností za rozumnou cenu i když pár much má.

fatman (34) napsal 21.12.2019 v 20:54

Pěkný
Chybí mi , pro cestovní motorku, celkem důležitý údaj o užitečné hmotnosti !

1 reakce

adminmotorkaricz
Miira 25.02.2020 v 14:11

jj


ptakopysk (46) napsal 20.12.2019 v 13:19+1

Tenhle "stroječek" dává smysl. V dnešní době,kdy v zahraničí na každém kroku číhá radar,je toho výkonu tak akorát. Navíc i cena není nikterak přestřelená.

kikin18 (63) napsal 20.12.2019 v 11:28

Nevím, co si o článku myslet. Že ve 2 /a naložená/ jede motorka hůř než v 1, jsem věděl. A taky, že víc žere, to jsem taky věděl. Ale co si myslet o větě, cituji z článku: ...hodnotou 68 Nm tak působí jako nic a všechno....? Můj kámoš by použil svůj obligátní slogan: Na jednu stranu jako docela dobrý, na druhou zas úplně na ho.....

SuperSic58 (1447) napsal 20.12.2019 v 11:01

ve 4 tis že se moc neděje? Možná je to novější euro normou, ale moje euro3 krásně tahá už od 3500

Hondasl (110) napsal 20.12.2019 v 06:38

Věřím že to super motorka, ale ty splašené trubky se mě prostě nelíbí. Honda to aspoň zakryje kusem plastu ze slušnosti k oku majitele

Kudry666 (0) napsal 19.12.2019 v 21:15

Já si neumím poradit, ale furt mi to trochu připomíná můj Versys 650. Nejenom vzhledem, ale i objemem a výkonem motoru. Ale je to hezký a určitě si to nájde klientelu. Já na takové Crossovery nedám dopustit, vleze to všude a zvládne to všechno. Můj názor

Komorerth (60) napsal 19.12.2019 v 09:16

Tracer 700 vyzera nadherne.. a vdaka za tuto recenziu, racionalne popisane a pekne fotky. Furt sa vsak opakuje mantra vykonu - Tracer ma 55kW.. Ja teda neviem ako si ludia predstavuju cestovanie. Ale ked vidim aky obrovsky zaujem je napr o RE Himalayan ktory ma 20kW, celkom nechapem ako to teda s tym vykonom motoru je. Ja mam v starej XJ600 45kW (a to je jednak tazsi stroj a najma ten vykon je uplne niekde hore) a zatial som fakt nemal pocit ze by to na "turistiku" nestacilo. Pochopitelne kazdy to ma inak. Ale tvrdit, ze 55kW je na stredne male cendruro malo hmmm. To asi neberiem ako nevyhodu

eMnatřetí (0) napsal 19.12.2019 v 09:08

Nechť žije objektivita. Hodnotím.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist