Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
T max 530 je za 274 990Kč fakt prioritně určenej asi na jiný trhy.
V ČR se osobně spokojím s dvouválcovou sedmistovkou s ABS s cenovkou pod 200 000Kč.
Ale přesto informaci o něm uvítám.
Cena T-maxu v Česku je fakt hrozná. Ale jeho prodejnost v jižní Evropě byla prý velmi dobrá. Souhlasím s názorem, že český trh není měřítko. Na druhou stranu o něm tady diskutujeme jako zákazníci na českém trhu, že jo ?
Je krásnej, fakt až na tu přístrojovku.
miro - skutrov, skutrov...na ne to sedi...ale toto je maxiskuter :)
bulldoqbiker - nezmysel? :) to ze na to zebrac z vychodneho bloku nema, neznamena nezmysel. predajne cisla hovoria skor o uspechu vsakze...(a medzi tu zebrac sa radim aj ja, lebo max bol vo vybere, no kvoli cene zvitazil nexus) :)
"cieľovou skupinou skútrov je široká verejnosť, ktorá potrebuje vozítko do mesta" tolko slová jedného slovenského redaktora z magazína o motorkároch, motorkách a dianí okolo nich. Ale táto Yamaha svojou cenou tam už asi nespadá.
Na Majesty 400 jsem jel, ale to už mi snad přijde lepší X-max 250. Dynamika i přes menší obsah prakticky stejná (do cca 80-100 km/h subjektivně lepší), nižší spotřeba, ovladatelnější, o cca 40-50 kg lehčí, větší kola, sportovnější a přesto pohodlný i na delší cesty...
Nenapadáš mě vůbec. Jen jsem díky teď už bývalým kontaktům možnost vyzkoušet prakticky všechny maxíky, Tmaxe 1 a 2 generace nevyjímaje. Ona Beverly není 100% je to alespoň jedinej maxík, co vypadá ještě jako skútr, má montáž na originální boční kufry a vypadá jako nadopovaná Vespa. Hlavně se dá nová posezoně vždy sehnat okolo 120000kč. Čtvrt mega za půllitr mi připadá opravdu mimo mísu. Za to je BMW 800st. Hlavně na Tmaxu mám taky něco malinko odjeto a ta ztráta vario řetěz je znát a majitelé do toho rvou varia od Malossi. To že tam dali řemen tomu asi moc nepomůže. Moc maxíků na trhu není v porovnání s motorkama a tak se srovnává všechno se vším. Osobně když Yamahu, tak Majesty 400. To je prostě nenáročná klasika.
wochomurka: Rozhodně jsem neměl v úmyslu Tě nějak napadat, pokud to tak bylo pochopeno... Yamahu jsem měl (krátce) a prodal jsem ji, protože jsem prostě chtěl něco silnějšího. A nikde jsem nepsal, že je Beverly špatná (za ty peníze), jen mi prostě přijde srovnání s Yamahou poněkud nepatřičné - i s konstatováním, že se jedná o velmi subjektivní názor, byť podpořený hezkou (i když celkem krátkou) zkušeností. Maxiskůtry od Yamahy se mi prostě moc líbí (technika i design) a mám tak trochu mlhu před očima. Kaju se...
Skútr beru jako jezdidlo do práce, musí bejt jednoduchej, levnej, spolehlivej, hezkej. Za čtvrt mega si koupím BMW. Jinak mám 3 kufry, boční originály s místem nemám problém, ochrana před děstěm, mám velký a malý plexi, ochrana je dokonalá, dostupnost origo ND u taliánu radši nekomentuju, ostatní do 3 dnů, nevidím rozdíl mezi hliníkem a ocelí pokud je rám dobře udělaný a dostatečne tuhý, nebo chceš říci, že rámy Ducati nebo KTM jsou špatný? Když postavím Beverly a Tmaxe vedle sebe, je to věc názoru. Divil by ses, jak sojový párky dovedou frčet. Pokud přijedeš na SŠ, můžem se o tom pobavit.
Tohle není žádný nový model, ale hodně skromný face-lift. Nevidím na tomto modelu jedinou věc, která by se mi více líbila, než na modelu předešlém. A přístojový panel- totální mega humus Za mě říkám, že tenhle kus mě vůbec ničím nenadchnul...
Pravej soupeř Tmaxe je BMW C 600 sport a ten je za 263 tyček. To by byl pěknej srovnávací test. A přidal bych k nim i Integru, ať se ukáže jestli si zaslouží ty kila sraček, co se na ní v komentech nakydalo.
aldakaw: Pro Beverly nemluví téměř nic (lepší je jen spotřeba a cena) - motor (2v vs 1v, výkon, krouťák), rám (trubkový/ocel vs kolébkový/hliník), brzdy, úložné prostory u Beverly téměř žádné, ochrana před větrem a deštěm lepší u T-maxe, kola prakticky stejná (16´´/14´´ vs 15´´/15´´)atd... Nebudu poukazovat na servis, dostupnost ND, kvalitu zpracování, design, ale byť se pouštím na velmi tenký led, neodpustím si jednu "nechutnou" poznámku - když postavím oba skútry vedle sebe, vypadá Piaggio vedle T-maxe jako z frcu. Jinak řečeno, raději pár krevet než kufr sojových párků...
Už jsem to tu někde psal a musím to opět zopakovat. Kaplička přístrojovky je fakt zoufalost. Za jízdy na to kouknout, rovnou bych blil! Jak tohle mohlo jít do výroby, fakt nechápu??? Proč třeba designéři nepoužili podobu z X-maxe 250 a neupravili rozměrům jinak krásného maxiskútru???
Cova: lepsi spotreba, skoro stejna maximalka, vetsi kola, variator s remenem, zadny retez nebo neco podobneho, to vse mluvi pro beverly a pak ta cena, tento tmax se mi libi, uz tam neni retez ale remen (snad lepsi udrzba) ale ta cena je opravdu mimo realitu
wochomurka: Skútr, který si hraje na motorku (nebo naopak?) a je totálně mimo mísu je např. Honda Integra (200 tis. Kč). Srovnávat T-maxe s Piaggiem Beverly 500 je úlet (bez urážky), T-max je ve všech ohledech mnohem lepší stroj, který si ale kvůli vysoké ceně nekoupí každý...
Dokonalost sama, teda až na tu příšernou cenu... Na obranu Yamahy je ale nutno říct, že ta cena je na motorce (včetně mého bývalého rovněž docela drahého X-maxe) vidět - nikde se nešetřilo, všude kvalitní materiály, perfektní zpracování. Alespoň pro mne etalon maxiskútrů s parádně vyváženým poměrem sportovního designu, technických parametrů, užitné hodnoty a praktičnosti... Tento komentář je ale velmi subjektivní - T-max se mi vždy moc líbil...
T max 530 je za 274 990Kč fakt prioritně určenej asi na jiný trhy.
V ČR se osobně spokojím s dvouválcovou sedmistovkou s ABS s cenovkou pod 200 000Kč.
Ale přesto informaci o něm uvítám.
Cena T-maxu v Česku je fakt hrozná. Ale jeho prodejnost v jižní Evropě byla prý velmi dobrá. Souhlasím s názorem, že český trh není měřítko. Na druhou stranu o něm tady diskutujeme jako zákazníci na českém trhu, že jo ?
Je krásnej, fakt až na tu přístrojovku.
miro - skutrov, skutrov...na ne to sedi...ale toto je maxiskuter :)
bulldoqbiker - nezmysel? :) to ze na to zebrac z vychodneho bloku nema, neznamena nezmysel. predajne cisla hovoria skor o uspechu vsakze...(a medzi tu zebrac sa radim aj ja, lebo max bol vo vybere, no kvoli cene zvitazil nexus) :)
T-Max si svoje zákazníky vždycky najde. Cenovka byla stejná i pro starší modelové ročníky. A prodejní čísla nelžou
Krásný ale za ty prachy je to NESMYSL
"cieľovou skupinou skútrov je široká verejnosť, ktorá potrebuje vozítko do mesta" tolko slová jedného slovenského redaktora z magazína o motorkároch, motorkách a dianí okolo nich. Ale táto Yamaha svojou cenou tam už asi nespadá.
Na Majesty 400 jsem jel, ale to už mi snad přijde lepší X-max 250. Dynamika i přes menší obsah prakticky stejná (do cca 80-100 km/h subjektivně lepší), nižší spotřeba, ovladatelnější, o cca 40-50 kg lehčí, větší kola, sportovnější a přesto pohodlný i na delší cesty...
Nenapadáš mě vůbec. Jen jsem díky teď už bývalým kontaktům možnost vyzkoušet prakticky všechny maxíky, Tmaxe 1 a 2 generace nevyjímaje. Ona Beverly není 100% je to alespoň jedinej maxík, co vypadá ještě jako skútr, má montáž na originální boční kufry a vypadá jako nadopovaná Vespa. Hlavně se dá nová posezoně vždy sehnat okolo 120000kč. Čtvrt mega za půllitr mi připadá opravdu mimo mísu. Za to je BMW 800st. Hlavně na Tmaxu mám taky něco malinko odjeto a ta ztráta vario řetěz je znát a majitelé do toho rvou varia od Malossi. To že tam dali řemen tomu asi moc nepomůže. Moc maxíků na trhu není v porovnání s motorkama a tak se srovnává všechno se vším. Osobně když Yamahu, tak Majesty 400. To je prostě nenáročná klasika.
wochomurka: Rozhodně jsem neměl v úmyslu Tě nějak napadat, pokud to tak bylo pochopeno...
Yamahu jsem měl (krátce) a prodal jsem ji, protože jsem prostě chtěl něco silnějšího. A nikde jsem nepsal, že je Beverly špatná (za ty peníze), jen mi prostě přijde srovnání s Yamahou poněkud nepatřičné - i s konstatováním, že se jedná o velmi subjektivní názor, byť podpořený hezkou (i když celkem krátkou) zkušeností. Maxiskůtry od Yamahy se mi prostě moc líbí (technika i design) a mám tak trochu mlhu před očima. Kaju se...
Cova: aha, tak se ti omlouvám. Šlápl jsem ti na kuří oko, protože jsi vlastníkem skútru Yamaha a samo si každý hájí svou značku.
Skútr beru jako jezdidlo do práce, musí bejt jednoduchej, levnej, spolehlivej, hezkej. Za čtvrt mega si koupím BMW. Jinak mám 3 kufry, boční originály s místem nemám problém, ochrana před děstěm, mám velký a malý plexi, ochrana je dokonalá, dostupnost origo ND u taliánu radši nekomentuju, ostatní do 3 dnů, nevidím rozdíl mezi hliníkem a ocelí pokud je rám dobře udělaný a dostatečne tuhý, nebo chceš říci, že rámy Ducati nebo KTM jsou špatný? Když postavím Beverly a Tmaxe vedle sebe, je to věc názoru. Divil by ses, jak sojový párky dovedou frčet. Pokud přijedeš na SŠ, můžem se o tom pobavit.
Tohle není žádný nový model, ale hodně skromný face-lift. Nevidím na tomto modelu jedinou věc, která by se mi více líbila, než na modelu předešlém. A přístojový panel- totální mega humus
Za mě říkám, že tenhle kus mě vůbec ničím nenadchnul...
Převratná je na tom jenom cena, v technologii nebo inovaci tam nic nevidím. Ale kdo na to má a fandí Yamaze proč ne...
ale je to masina...aj ked draha.
ako majitel taliana a konkurenta nexus 500, musim dat za pravdu covovi.
s nexusom som maximalne spokojny, ale t-max je t-max...aj ked, ked uz tolko penazi za skuter, asi by som viac poskuloval po bmw :)
to Cova: Prekvapuje me, s jakou automaticnosti prohlasis, ze 2V je lepsi nez 1V, hlinik lepsi nez ocel, atd...kez by svet byl tak jednoduchej...
BTW: ram T-maxu nema s kolebkovym nic spolecnyho
plnej web drahejch skutru..
Pravej soupeř Tmaxe je BMW C 600 sport a ten je za 263 tyček. To by byl pěknej srovnávací test. A přidal bych k nim i Integru, ať se ukáže jestli si zaslouží ty kila sraček, co se na ní v komentech nakydalo.
..nemá nízko řidítka??? Mimo jiné...
aldakaw: Pro Beverly nemluví téměř nic (lepší je jen spotřeba a cena) - motor (2v vs 1v, výkon, krouťák), rám (trubkový/ocel vs kolébkový/hliník), brzdy, úložné prostory u Beverly téměř žádné, ochrana před větrem a deštěm lepší u T-maxe, kola prakticky stejná (16´´/14´´ vs 15´´/15´´)atd... Nebudu poukazovat na servis, dostupnost ND, kvalitu zpracování, design, ale byť se pouštím na velmi tenký led, neodpustím si jednu "nechutnou" poznámku - když postavím oba skútry vedle sebe, vypadá Piaggio vedle T-maxe jako z frcu. Jinak řečeno, raději pár krevet než kufr sojových párků...
Už jsem to tu někde psal a musím to opět zopakovat. Kaplička přístrojovky je fakt zoufalost. Za jízdy na to kouknout, rovnou bych blil! Jak tohle mohlo jít do výroby, fakt nechápu??? Proč třeba designéři nepoužili podobu z X-maxe 250 a neupravili rozměrům jinak krásného maxiskútru???
Cova: lepsi spotreba, skoro stejna maximalka, vetsi kola, variator s remenem, zadny retez nebo neco podobneho, to vse mluvi pro beverly
a pak ta cena, tento tmax se mi libi, uz tam neni retez ale remen (snad lepsi udrzba) ale ta cena je opravdu mimo realitu
wochomurka: Skútr, který si hraje na motorku (nebo naopak?) a je totálně mimo mísu je např. Honda Integra (200 tis. Kč).
Srovnávat T-maxe s Piaggiem Beverly 500 je úlet (bez urážky), T-max je ve všech ohledech mnohem lepší stroj, který si ale kvůli vysoké ceně nekoupí každý...
Dokonalost sama, teda až na tu příšernou cenu... Na obranu Yamahy je ale nutno říct, že ta cena je na motorce (včetně mého bývalého rovněž docela drahého X-maxe) vidět - nikde se nešetřilo, všude kvalitní materiály, perfektní zpracování. Alespoň pro mne etalon maxiskútrů s parádně vyváženým poměrem sportovního designu, technických parametrů, užitné hodnoty a praktičnosti...
Tento komentář je ale velmi subjektivní - T-max se mi vždy moc líbil...
Ta cena je opravdu mimo mísu za skútra, kterej si hraje na motorku. Za to mám dvě píža 500.
Další skůtr co se vydařil
Jen ta cena se mi nějak nezdá. Vždyť za 250tis jsou mnohem zajímavější stroje (skůtry a motorky)