Yamaha R3 GYTR – žiletka z mistrovství světa
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 18.4.2019 | Zobrazeno: 11 461x
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 18.4.2019 | Zobrazeno: 11 461x
Koukám, že diskuse neskončila. Nechci kazit příznivcům novodobé techniky nadšení. Z tohoto traktůrku by ladiči asi ještě pár koníčků navíc dokázali vyždímat, ale i tak, tam kde 320ka GYTR končí, tak stará 2T SPéčka 250 ccm teprve začínají. Zkrátka v menších objemech, 4T motory brzy naráží na své limity. SP 250 2T končí okolo 70ti koní... K podvozku a hmotnosti se raději vyjadřovat nebudu. Inu, "pokrok" nezastavíš... Přeji hezký den.
rsjawkar> taky si rikam, 49koni na 300ccm teda zadna velka slava..
Jen pár písmenek. Tato okitovaná "supersportovní žiletka" z mistrovství světa o objemu 320 ccm, nedosahuje ani parametrů SP 250 2T homologovaných před více jak 20 lety pro silniční provoz...
Moc povedená pilka . Dobře popsáno a pěkné video.
nabízí se srovnání s KTM RC390 třeba v podobě ADAC CUP verze :)
to by mě jako test opravdu zajímalo ...třeba se jednou dočkáme srovnávacího testu SSP300
Tak to by som si dal tiez par kol Plno ludi nechape ze zaklad u motorky je vaha a fakt kvalitny podvozok. To vie priemerny jazdec vyuzit ovela efektivnejsie ako prehnany vykon. Video je paradicka, fakt sa mi to pacilo.
bezva ztvárnení, závidím možnost ozkoušení
Supr článek i video, moje gusto, protože: celý život jsem se honil za obsahy a výkony a na starý kolena "objevil" kouzlo těchhle menších motorů. Člověk se královsky baví už při ladění takové motorky (hlavně podvozek a brzdy ) no a jízda je potom taková odměna, protože jak řečeno výše, je z toho prostě jiná motorka.
Jen malé upřesnění, na vidlicích jsou opravdu samolepky Ohlins, ale kartridže jsou podle vršků jednoznačně "Misana" od italské firmy Andreani...
No asi to bude peklo na kolech
Motor R3 do podvozku R125 a bylo by to zase o level vyse..