Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Po čtyřech dnech ježdění a nastavování můžu prohlásit, že když se jede svižněji, podvozek funguje i komfortně, ale při legálních rychlostech je to prostě moc tuhý. Chtělo by to vyměnit příliš tuhé zadní péro, aby se celé nastavení dalo udělat měkčí... Problém s cukáním ve městě a při ustáleném tempu řeší změna motorového módu. "A" je prostě jen na ostrou jízdu...
ProchyTom: Jediná nedokonalost HyperPro na MT-09 je, že se nedá nastavit předpětí zadního tlumiče na mašině a musí ven. Ale věděl jsem to už před koupí. Jinak maká perfektně.
Pěkně napsané. Možná bych ještě doplnil link na loňský testík, kde je podrobněji popsaný motor s převodovkou. Kdyby se před rokem dělala SP, byla by to jasná volba. Ta moje za ten rok prošla řadou úprav a v mých očích je teď dokonalá
Chystáme srovnávák tří naháčů a byla tam i Yamaha MT09 v základní verzi. Její tlumiče jsou v maximálním tempu dost bídný. Navíc její posed ji řadí spíš do srovnání s hypermotardem.
SuperSic58> Batuzek NENI prezitkem tech co maj hluboko do kapsy! Batuzek JE pro radost! Ty zrejme neznas to stary motorkarsky uslovi "koho vezu, toho s*kam"
První dojem? Je to fakt ošklivý, divně se na tom sedí, motor jede jak nadrženej bejk, podvozek je tvrdej a uskákanej a při silné akceleraci v rychlostech okolo 180km/h má tendenci se vlnit, ale zábavy nabídne opravdu velikej kopec! Chce to jen nastavit k obrazu svému, když se ta možnost nabízí...
konečněěěěě!!! nevim jak 939hypo, ale 821hypo proti mt09 nejede a jestli už ten podvozek bude fungovat... proč to neudělali hned nechápu... a ten podvozek přece bude fungovat líp i na špatný silnici nebo?
Věřím že je to dobrá motorka, ten motor bych si chtěl vyzkoušet. Ale ten design Fakt tomu nemůžu přijít na chuť. Vybral bych raději Z900 - to mi připadá jako dnes nejlepší koupě mezi naháči.
Tahle motorka je prostě absolutní pecka Srovnání s čoproingotem MT-01 je fakt úsměvný, tahle motorka je uplně někde jinde Jen škoda, že prémiovej podvozek bude na našich zdevastovaných silnicích akorát k vzteku, buď si vybírat jen kvalitní úseky a nebo bydlet v pohraničí a jezdit v Německu či Rakousku po nomálních silnicích
Kamen urazu mt-09 bol vzdy podvozok, nikdy som nevedel najst kompromis medzi nastavenim pre sportovu jazdu a pre beznu po rozbitej ceste. Vela ludi si kupovalo ine pruziny,tlmice alebo cartridge. To ze tam oni dali lepsie tlmice podla mna vela neporiesi lebo problem nie je len o tlmicoch. Pre mna jeden z najzabavnejsich motorov, pri ktorom nevyuzili jeho potencial, lebo ho vlozili od zaciatku do ramu a podvozku ktory vobec neodpoveda jeho parametrom a poziadavkam. Holt rozpocet asi nepustil a niekde sa muselo setrit...napriklad na vyvoji ramu a podvozku :P
Predné smerovky do zrkadiel, držiak ŠPZ dole, normálny výfuk a nie tu bambulu, a namiesto sedla spolujazdca nejaký pekný kryt sedadla a celkom fajn. Sere ma, prečo Japonci nedávajú pancierové hadice už v základe...
Po čtyřech dnech ježdění a nastavování můžu prohlásit, že když se jede svižněji, podvozek funguje i komfortně, ale při legálních rychlostech je to prostě moc tuhý. Chtělo by to vyměnit příliš tuhé zadní péro, aby se celé nastavení dalo udělat měkčí... Problém s cukáním ve městě a při ustáleném tempu řeší změna motorového módu. "A" je prostě jen na ostrou jízdu...
Osobně bych znovu nevolil jinak. Street Tripple 765R.
I Street Sko radši, než houpací kůň/ předělaný na tvrdý motárd s ucukaným plynem, kde na tom člověk visí na šimpanze. )
ProchyTom: Jediná nedokonalost HyperPro na MT-09 je, že se nedá nastavit předpětí zadního tlumiče na mašině a musí ven. Ale věděl jsem to už před koupí. Jinak maká perfektně.
64mara: věřim, že HyperPro pomohlo
měl jsem je na Monsteru S2R a pohádka
Pěkně napsané. Možná bych ještě doplnil link na loňský testík, kde je podrobněji popsaný motor s převodovkou. Kdyby se před rokem dělala SP, byla by to jasná volba. Ta moje za ten rok prošla řadou úprav a v mých očích je teď dokonalá
Chystáme srovnávák tří naháčů a byla tam i Yamaha MT09 v základní verzi. Její tlumiče jsou v maximálním tempu dost bídný. Navíc její posed ji řadí spíš do srovnání s hypermotardem.
Ve střední třídě naháču jsou dvě motorky, které myslí na spolujezdce Suzuki Gsx S 750 a Aprilia Shiver 900
Obě podceňováné, ale neprávem.
ProchyTom> a jinak jeste jednou dik za opravdu zasvecenej testik!!!
Ja jen doplnim- koho vezu, toho miluju. Kdyby to nahodou cetla mlada
SuperSic58> Batuzek NENI
prezitkem tech co maj hluboko do kapsy! Batuzek JE
pro radost! Ty zrejme neznas to stary motorkarsky uslovi "koho vezu, toho s*kam"
Peknej a zasvecenej testik - jako obvykle od tohodle uutora - nepekny motorky!
. Copak ti kluci designerky od jaaamaaahy hulej za matros, to je sila!
První dojem? Je to fakt ošklivý, divně se na tom sedí, motor jede jak nadrženej bejk, podvozek je tvrdej a uskákanej a při silné akceleraci v rychlostech okolo 180km/h má tendenci se vlnit, ale zábavy nabídne opravdu velikej kopec! Chce to jen nastavit k obrazu svému, když se ta možnost nabízí...
Podvozek funguje, motorka je stabilnejsi, jen ty nase silnice jsou problem. Neni to vylozene tvrdy, ale SP patri do skupiny tužších motorek
hypermotard se s timhle na motor nemůže měřit, ten třívál je jiná liga
A spolujezdec? To je přežitek z 90.let, kdy měli lidi hluboko do kapsy
zas ten spolujezdec...
existuje jestě ve střední třídě naháčů motorka, na které spolujezdec netrpí a snese i delší trasu?
konečněěěěě!!! nevim jak 939hypo, ale 821hypo proti mt09 nejede a jestli už ten podvozek bude fungovat... proč to neudělali hned nechápu... a ten podvozek přece bude fungovat líp i na špatný silnici nebo?
Věřím že je to dobrá motorka, ten motor bych si chtěl vyzkoušet. Ale ten design
Fakt tomu nemůžu přijít na chuť. Vybral bych raději Z900 - to mi připadá jako dnes nejlepší koupě mezi naháči.
To radsi 40k prisetrit a pořídit 939 hypermotard
Tahle motorka je prostě absolutní pecka
Srovnání s čoproingotem MT-01 je fakt úsměvný, tahle motorka je uplně někde jinde
Jen škoda, že prémiovej podvozek bude na našich zdevastovaných silnicích akorát k vzteku, buď si vybírat jen kvalitní úseky a nebo bydlet v pohraničí a jezdit v Německu či Rakousku po nomálních silnicích
30.6. Testujem tak som zvedaví ..
Kamen urazu mt-09 bol vzdy podvozok, nikdy som nevedel najst kompromis medzi nastavenim pre sportovu jazdu a pre beznu po rozbitej ceste. Vela ludi si kupovalo ine pruziny,tlmice alebo cartridge. To ze tam oni dali lepsie tlmice podla mna vela neporiesi lebo problem nie je len o tlmicoch. Pre mna jeden z najzabavnejsich motorov, pri ktorom nevyuzili jeho potencial, lebo ho vlozili od zaciatku do ramu a podvozku ktory vobec neodpoveda jeho parametrom a poziadavkam. Holt rozpocet asi nepustil a niekde sa muselo setrit...napriklad na vyvoji ramu a podvozku :P
MT je cokoli, co Yamaha nazve MT...
Názory místních diskuteru, hra jejich představ s písmenky a slovíčky zde tovarnu pochopitelně nezajímá
Proč dnes většina motorek, kromě chopperů, vypadá jako plastový hmyz nebo Vetřelec? Vážně má dnes většina lidí takový vkus? Já tedy ne
.
MT =
MT-01
Predné smerovky do zrkadiel, držiak ŠPZ dole, normálny výfuk a nie tu bambulu, a namiesto sedla spolujazdca nejaký pekný kryt sedadla a celkom fajn. Sere ma, prečo Japonci nedávajú pancierové hadice už v základe...
MT je jenom jedna.
A to MT-01
Tohle a "kolegyně"