Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Proč se to jmenuje stejně jako motorka s úplně jiným motorem? Proč né třeba MT-300? To je podobné jak u BMW 650tku taky dělali s dvěma různýma motorama, prostě bordel v označení
tak mt320 nakonec pokračuje v euro4 (také yzf-r3), pěkný nový barvy: https://www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/hyper-naked/mt-03.aspx
(tam už budou závady vychytány)
Při loňském testu (//www.motocykl-online.cz/testy/23475-yamaha-mt-03-floutek-a-suveren) jsem si stěžoval na to, že je MT-03 i pro mne docela "malá" pro jízdu "v leže", jinak je to opravdu velmi zábavný model, pokud se motor drží trošku "u huby"...
tahle výprodejová cena by byla ok, kdyby už šlo o euro4 (které se asi nechystá a 320tky končí) a kdyby si yamaha v indonesii uhlídala kvalitu, 4závady ve 2svolávačkách je už moc: https://www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky?limit=20§ion=8&ft=yzf-r3 Ojetou-oservisovanou bych jí raději než uskákaný duke390 1.generace.
Tak jsem si rikal, ze spatne vidim, ale jo, novej model Ja si zrovna ted o vikendu poridil starsi verzi a jak se pise, je to sranda a radost, ja jsem z ni nadseny, mam o par kg vic a vyska cca stejny,zadny problem.
Proč se to jmenuje stejně jako motorka s úplně jiným motorem? Proč né třeba MT-300? To je podobné jak u BMW 650tku taky dělali s dvěma různýma motorama, prostě bordel v označení
tak mt320 nakonec pokračuje v euro4 (také yzf-r3), pěkný nový barvy: https://www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/hyper-naked/mt-03.aspx
(tam už budou závady vychytány)
Na salonu jsem se ptal kde mají R3, prý současná verze končí a na podzim by měla být nová Euro4 verze...
Při loňském testu (//www.motocykl-online.cz/testy/23475-yamaha-mt-03-floutek-a-suveren) jsem si stěžoval na to, že je MT-03 i pro mne docela "malá" pro jízdu "v leže", jinak je to opravdu velmi zábavný model, pokud se motor drží trošku "u huby"...
tahle výprodejová cena by byla ok, kdyby už šlo o euro4 (které se asi nechystá a 320tky končí) a kdyby si yamaha v indonesii uhlídala kvalitu, 4závady ve 2svolávačkách je už moc: https://www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky?limit=20§ion=8&ft=yzf-r3 Ojetou-oservisovanou bych jí raději než uskákaný duke390 1.generace.
Na MT-07 dala Yamaha první super cenu okolo 135.000 Kč a zájem byl opravdu veliký.
Teď to zkouší obráceně.
03 jede líp, Z300 zase líp vypadá, bylo by to těžký rozhodování...
Tak jsem si rikal, ze spatne vidim, ale jo, novej model
Ja si zrovna ted o vikendu poridil starsi verzi a jak se pise, je to sranda a radost, ja jsem z ni nadseny, mam o par kg vic a vyska cca stejny,zadny problem.
v téhle kategorii snad radši jednobuch Duke 390
Vo svojej kategorii špičková mašina ale aj špičkove drahá!
loňská MT-03 neplní normu Euro4, ani na oficiálních stránkách ji nenajdete: https://www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/hyper-naked/index.aspx
Pro mne krásná motorka
Motorbike_Challenge: to není ta z rok 2005 s 660 jednobuchem, ale 321ccm dvouvál z roku 2016
Motorbike_Challenge - tohle není Jawa aby prodej nového modelu byl ukončen dřív než se stihnou udělat novinářské testy
škoda, že už se nevyrábí