Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to band: Na hrani od laufu si zatim nikdo kdo za mnou jel nestezoval, jen jedna holcina co jela s kamosem na stejny masine a pod kalhotama mela mokry plavku (z koupaku) tak rikala ze to bylo neprijemny.<br />
<br />
Tachometrove vazne jede nad 230, coz je imho tak 210 ~ 220 realnejch. Kazdopadne je to uplne fuk, to stejne budes potrebovat jen jednou za sezonu na prazdny nemecky dalnici. <br />
<br />
A pohodlnej na cestovani je, to je na nem prave uzas. Da se s nim pomalu courat, sportovne zaradit, a zaroven jet chorvatsko v kuse ... pri tom vsem je prikladna kvalita zpracovani, spolehliva ...<br />
<br />
Za ty prachy ... Ji miluju.<br />
<br />
Band: Ještě k těm laufům - pokud se jede konstantní rychlostí, tak to není téměř cítit. Člověk to více zavnímá více méně pouze když za to v nějakém úseku vezme a potom jede zase pohodu.
Band: Hele laufy nijak moc nepřipalujou. Pravda manželka je zmrzlá i v létě , takže jí teplíčko od spodu vyhovuje, ale není to nic extrémního, ale samozřejmě to cítit je. Každopádně o připalování nemůže být řeč.<br />
<br />
ad maximálka: Osobně těm 230-240 km/h nevěřím. Na displeji se to možná ukáže, ale otázkou je kolik jedeš ve skutečnosti. Já jsem zatím v záběhu, takže jsem max. ještě netestoval. Snad posledních 400km najedu teď o víkendu. Na 8500 ot/min. jedu 160km/h a je to pohoda. Nejsem střelec, ale to víš, že jednou někde zkusím max. Ale myslím, že pokud by to jelo fakt těch 230, tak to na normální silnici testovat nebudu, max. na nějakém letišti. Myslím, že mi bohatě bude stačit, když se mi to podaří rozjet na 210 km/h a budu toho mít plný kecky. Na předchozím Banditovi jsem jel nejvíc 190 km/h a byl to hukot jako blázen. Ale je fakt, že to byl klasickej naháč. S kapotáží člověk začne vnímat rychlost trochu pozdějš. A v tom je taky trochu nebezpečí.
Paja_77:dík ...Takže volba asi zůstane stejna.Ještě bych se chtěl zeptat na ty laufy pod sedlem jestli fakt tak připalujou jak se píše v textu a taktéž na maximalku ona ta šestka fakt dá 230-240km
Band: Mám FZ6 Fazera S2 a taky 185cm a 96kg a je mi na něm fajn Určitě doporučuji. Předtím jsem měl Bandita 600N (1996) a také v pohodě. Brácha má taky Fazera a ten má 188cm a tak v poho. Oba máme standardní štíty. Je fakt, že nejezdíme dlouhé štreky, ale i tak myslím, že i do 150 km/h není odpor vzduchu bez zalehnutí nijak patrný. Myslím, že tak od těch 190cm výšky, bych už se začal poohlížet po něčem jiném. Jinak S2 má pohodlnější posez pro spolujezdce - stupačky níže, navíc pogumované a ne přímo na navařené na rám, takže menší vibrace. Má lepší brzdy, zadní vidlici, budík, přední blatník... Ale jinak motoricky téměř identický. Jinak je to otázka subjektivního dojmu, ale nové Bandity sice po technologické stránce asi super, tak po designové stránce asi o 20 let zpět. Naprosto nezajímavý design, bez nápadu (hlavně ten odporný chladič), neurazí nenadchne. A co si budeme povídat, jestli ne s autem tak s motorkou se člověk určitě rád pochlubí. ...a přitom můj stařičký Bandit to byla nádherná klasika, radost pohledět. Myslím, že kdyby Suzuki udělala nějakou povedenou polokapotáž na GSR, tak by měla hned čím Yamaze v daném segmentu konkurovat. S Banditem to ale určitě nevyhraje, ale Bandit je opravdu na jiný druh ježdění než FZ, GSR,...
MajoKE:stroma - varana nechci je to obr chci něco sportovnějšího a krom toho je to dvojbuch na fz6ce jsem seděl a padla mi do ruky když tak vyšší štítek jinak potom jedině ten bandit 1200 anebo TDMko900...pak už nevím co pro nás větší je šopra nechci
k clanku: ja by som certovsky rad videl na grafe zmeny priebehu kr.momentu a vykonu oproti verzii 04-06, ci su vobec badatelne. inak pekna praca.<br />
<br />
band: fazer je na cestovanie pre ludi do 180cm, cim mensi spolujazdec tym lepsie, stupacky spulujazdca su dost vysoko. mam za 17 mesiacov najazdenych 28tis.km, viem o com hovorim. bez najmensej poruchy.<br />
<br />
to, ze je tichy je pre mna velmi dobre, konske povozy na cestach bezpecne predbieham /ukrajina/ v noci som stokrat hladal ubytko po dedinkach a v rekreacnych oblastiach, tichucko sa vkradam do pesich zon.<br />
<br />
na tvoju vysku a pokludne cestovanie by som ti odporucil V-Strom 650, alebo NTV 700-nie je draha ak zohladnis,ze v cene je kardan, kufre, padaky a serv.interval 12tis.km<br />
<br />
band: pokud ti vyhovuje poklidnější jízda (přece jenom je to šestka) tak do toho klidně jdi. Ovšem na větší cestování je samozřejmě vhodnější litr, zvláště v GT (o FJR nemluvě ) Jenže to je taky o penězích. Mě osobně by na to moje courání S2 Fazer bohatě stačil.
no ja ho měl v plánu příští rok,ale po těch vaších výrocích jsem na vážkách tak teda nevím.....když už do toho s kapotou a to mám 185 a 93kg....tak teda poradte máte víc skušeností....Já starý osel který ma skušenosti akorad 350 jawa....Myslím ,že šestikolo a 100koníku stačí.CHceme s polovičkou zajezdit po Eropě
Zdarec<br />
Musim souhlasit s nazory,za nejlepsi Fazer je rok 2000-2001 (a to hlavne MOTOR !!! )... a to jsem uz jezdil i novejsiho Fazera<br />
cuuuuuus
Díky, už dlouho se mi nestalo že by někdo víc než dvakrát v komentářích chválil muj test. Každopádně se snažím být maximálně objektivní, i když to přiznávám, někdy nejde. Jsme jen lidi. Kojot = Marek Hrodek
Paráda. Teda víc se mi líbí Fazer, ale to je tím, že raději vypadnu z města ven a tam se ta polokapotka hodí. Jedinou výhradu bych měl ke zvuku - tichá motorka je nebezpečná (za to ovšem výrobce nemůže). Jinak ty dohady o klasických naháčích v souvislosti s FZ6 jsou o ničem. Yamaha měla klasiku právě v XJR (typ 07 ovšem pěkně zkurvila), ale tohle je naháč, který jde vývojově (i vzhledem) kupředu. Je jenom dobře, když silná značka dokáže obsáhnout obě skupiny zákazníků. Ale ještě k FZ6 - mašina ideální pro courali po vlastech českých (a přilehlém okolí), moje krevní skupina.<br />
Hodnocení:
tak ten design se mi líbí víc na Hornetovy než tady na tomto stroji...ale na Hornetovy z roku 2005...ten novej stojí za prd...jinak FZ6 se mi vcelku líbí i pro svoji univerzálnost určitě na ní bude zábava
To timerobber:trochu mi trvalo než jsem pochopil o co ti jde ale právě poto např. yamaha dělá XJR atd. takový ty naháče a podle mě XJR žádnej teenagerskej design nemají!A proto se mi taky ukrutně líbí mám za to že taková motorka (XJR) nikdy designově nezestárne!
Nebyl by Fazer ,nejezdil bych , čekal jsem jen na tuhle překrásnou potvůrku.Kdo mluví že je to slabej stroj tak asi netahá za plyn ,však na naše rozdrncaný cesty je 240 km max.dost.Pruděj akorát ti co ho nemaj.
2 timerobber: tak proč si asi myslíš že výrobci motocyklů dělají motorky typu XJR,CB atd..a dělají i motorky typu Hayabusa,CBR,RSv..a další tucty typu Endura motardy a já newím co všechno?Dělají je proto že každý má jiný pohled a názor na tuhle a támhletu motorku...totˇ vše
To bych si dokázal představit v garáži.V roce 2005 jsem se rozhodoval mezi Hornetem a FZ6.Vyhrál Hornet,tenkrát neměla FZ6 kapličku s těma budikama uprostřed,ale víc na pravo-to se mi nelíbilo.dnes by to bylo jiný rozhodování
Aha, co konkrétně ti o motoru chybí? Výkonový kopance nemá, jede skoro lineárně. Spotřeba kolem 6,5 litru. Na dnešní dobu standard. Navíc mám pocit, že jsme o motoru psali minule a snad nic se na něm nezměnilo. Ale Martin tam toho o tom má asi více. Fazer má stejný motor jako FZ6.
fz6 s2 super stroj.max.pohodlna a umi byt i pekna bestie.14000 otacek,mnam!
Hele ja uvažuju o ní už dlouho,...má smysl si ji kupovat uzavřenou do 25kw?mam 172cm
.,.neni to malo??dik za odpoved,cus
to band: Na hrani od laufu si zatim nikdo kdo za mnou jel nestezoval, jen jedna holcina co jela s kamosem na stejny masine a pod kalhotama mela mokry plavku (z koupaku) tak rikala ze to bylo neprijemny.<br />
Ji miluju.<br />
<br />
Tachometrove vazne jede nad 230, coz je imho tak 210 ~ 220 realnejch. Kazdopadne je to uplne fuk, to stejne budes potrebovat jen jednou za sezonu na prazdny nemecky dalnici. <br />
<br />
A pohodlnej na cestovani je, to je na nem prave uzas. Da se s nim pomalu courat, sportovne zaradit, a zaroven jet chorvatsko v kuse ... pri tom vsem je prikladna kvalita zpracovani, spolehliva ...<br />
<br />
Za ty prachy ...
<br />
PAja_77 dikec za rady .Tak si to užívej ve zdraví ......ať ti slouží
Band: Ještě k těm laufům - pokud se jede konstantní rychlostí, tak to není téměř cítit. Člověk to více zavnímá více méně pouze když za to v nějakém úseku vezme a potom jede zase pohodu.
Band: Hele laufy nijak moc nepřipalujou. Pravda manželka je zmrzlá i v létě
, takže jí teplíčko od spodu vyhovuje, ale není to nic extrémního, ale samozřejmě to cítit je. Každopádně o připalování nemůže být řeč.<br />
<br />
ad maximálka: Osobně těm 230-240 km/h nevěřím. Na displeji se to možná ukáže, ale otázkou je kolik jedeš ve skutečnosti. Já jsem zatím v záběhu, takže jsem max. ještě netestoval. Snad posledních 400km najedu teď o víkendu. Na 8500 ot/min. jedu 160km/h a je to pohoda. Nejsem střelec, ale to víš, že jednou někde zkusím max. Ale myslím, že pokud by to jelo fakt těch 230, tak to na normální silnici testovat nebudu, max. na nějakém letišti. Myslím, že mi bohatě bude stačit, když se mi to podaří rozjet na 210 km/h a budu toho mít plný kecky. Na předchozím Banditovi jsem jel nejvíc 190 km/h a byl to hukot jako blázen. Ale je fakt, že to byl klasickej naháč. S kapotáží člověk začne vnímat rychlost trochu pozdějš. A v tom je taky trochu nebezpečí.
Paja_77:dík ...Takže volba asi zůstane stejna.Ještě bych se chtěl zeptat na ty laufy pod sedlem jestli fakt tak připalujou jak se píše v textu a taktéž na maximalku ona ta šestka fakt dá 230-240km
Band: Mám FZ6 Fazera S2 a taky 185cm a 96kg a je mi na něm fajn
Určitě doporučuji. Předtím jsem měl Bandita 600N (1996) a také v pohodě. Brácha má taky Fazera a ten má 188cm a tak v poho. Oba máme standardní štíty. Je fakt, že nejezdíme dlouhé štreky, ale i tak myslím, že i do 150 km/h není odpor vzduchu bez zalehnutí nijak patrný. Myslím, že tak od těch 190cm výšky, bych už se začal poohlížet po něčem jiném. Jinak S2 má pohodlnější posez pro spolujezdce - stupačky níže, navíc pogumované a ne přímo na navařené na rám, takže menší vibrace. Má lepší brzdy, zadní vidlici, budík, přední blatník... Ale jinak motoricky téměř identický. Jinak je to otázka subjektivního dojmu, ale nové Bandity sice po technologické stránce asi super, tak po designové stránce asi o 20 let zpět. Naprosto nezajímavý design, bez nápadu (hlavně ten odporný chladič), neurazí nenadchne. A co si budeme povídat, jestli ne s autem tak s motorkou se člověk určitě rád pochlubí. ...a přitom můj stařičký Bandit to byla nádherná klasika, radost pohledět. Myslím, že kdyby Suzuki udělala nějakou povedenou polokapotáž na GSR, tak by měla hned čím Yamaze v daném segmentu konkurovat. S Banditem to ale určitě nevyhraje, ale Bandit je opravdu na jiný druh ježdění než FZ, GSR,...
MajoKE:stroma - varana nechci je to obr chci něco sportovnějšího a krom toho je to dvojbuch na fz6ce jsem seděl a padla mi do ruky když tak vyšší štítek jinak potom jedině ten bandit 1200 anebo TDMko900...pak už nevím co pro nás větší je šopra nechci
k clanku: ja by som certovsky rad videl na grafe zmeny priebehu kr.momentu a vykonu oproti verzii 04-06, ci su vobec badatelne. inak pekna praca.<br />
<br />
band: fazer je na cestovanie pre ludi do 180cm, cim mensi spolujazdec tym lepsie, stupacky spulujazdca su dost vysoko. mam za 17 mesiacov najazdenych 28tis.km, viem o com hovorim. bez najmensej poruchy.<br />
<br />
to, ze je tichy je pre mna velmi dobre, konske povozy na cestach bezpecne predbieham /ukrajina/ v noci som stokrat hladal ubytko po dedinkach a v rekreacnych oblastiach, tichucko sa vkradam do pesich zon.<br />
<br />
na tvoju vysku a pokludne cestovanie by som ti odporucil V-Strom 650, alebo NTV 700-nie je draha ak zohladnis,ze v cene je kardan, kufre, padaky a serv.interval 12tis.km<br />
<br />
no ja se rozhoduju mezi fz-6 a banditem 1200
band: pokud ti vyhovuje poklidnější jízda (přece jenom je to šestka) tak do toho klidně jdi. Ovšem na větší cestování je samozřejmě vhodnější litr, zvláště v GT (o FJR nemluvě
) Jenže to je taky o penězích. Mě osobně by na to moje courání S2 Fazer bohatě stačil.
no ja ho měl v plánu příští rok,ale po těch vaších výrocích jsem na vážkách tak teda nevím.....když už do toho s kapotou a to mám 185 a 93kg....tak teda poradte máte víc skušeností....Já starý osel který ma skušenosti akorad 350 jawa....Myslím ,že šestikolo a 100koníku stačí.CHceme s polovičkou zajezdit po Eropě
Zdarec<br />
Musim souhlasit s nazory,za nejlepsi Fazer je rok 2000-2001 (a to hlavne MOTOR !!! )... a to jsem uz jezdil i novejsiho Fazera<br />
cuuuuuus
Díky, už dlouho se mi nestalo že by někdo víc než dvakrát v komentářích chválil muj test. Každopádně se snažím být maximálně objektivní, i když to přiznávám, někdy nejde. Jsme jen lidi.
Kojot = Marek Hrodek
Paráda. Teda víc se mi líbí Fazer, ale to je tím, že raději vypadnu z města ven a tam se ta polokapotka hodí. Jedinou výhradu bych měl ke zvuku - tichá motorka je nebezpečná (za to ovšem výrobce nemůže). Jinak ty dohady o klasických naháčích v souvislosti s FZ6 jsou o ničem. Yamaha měla klasiku právě v XJR (typ 07 ovšem pěkně zkurvila), ale tohle je naháč, který jde vývojově (i vzhledem) kupředu. Je jenom dobře, když silná značka dokáže obsáhnout obě skupiny zákazníků. Ale ještě k FZ6 - mašina ideální pro courali po vlastech českých (a přilehlém okolí), moje krevní skupina.<br />
Hodnocení:
tak ten design se mi líbí víc na Hornetovy než tady na tomto stroji...ale na Hornetovy z roku 2005...ten novej stojí za prd...jinak FZ6 se mi vcelku líbí i pro svoji univerzálnost
určitě na ní bude zábava
To timerobber:trochu mi trvalo než jsem pochopil o co ti jde
ale právě poto např. yamaha dělá XJR atd. takový ty naháče a podle mě XJR žádnej teenagerskej design nemají!A proto se mi taky ukrutně líbí mám za to že taková motorka (XJR) nikdy designově nezestárne!
Nebyl by Fazer ,nejezdil bych , čekal jsem jen na tuhle překrásnou potvůrku.Kdo mluví že je to slabej stroj tak asi netahá za plyn ,však na naše rozdrncaný cesty je 240 km max.dost.Pruděj akorát ti co ho nemaj.
Mimochodem nechci tady a díky věku ještě ani ''nemůžu''vypadat jako chytrolín...
2 timerobber: tak proč si asi myslíš že výrobci motocyklů dělají motorky typu XJR,CB atd..a dělají i motorky typu Hayabusa,CBR,RSv..a další tucty typu Endura motardy a já newím co všechno?Dělají je proto že každý má jiný pohled a názor na tuhle a támhletu motorku...totˇ vše
Jeden z mála japonských naháčů, které nevypadají jako potvora z vesmíru ... Do budoucna by neuškodily upside-down vidle...
To bych si dokázal představit v garáži.V roce 2005 jsem se rozhodoval mezi Hornetem a FZ6.Vyhrál Hornet,tenkrát neměla FZ6 kapličku s těma budikama uprostřed,ale víc na pravo-to se mi nelíbilo.dnes by to bylo jiný rozhodování
Aha, co konkrétně ti o motoru chybí? Výkonový kopance nemá, jede skoro lineárně. Spotřeba kolem 6,5 litru. Na dnešní dobu standard. Navíc mám pocit, že jsme o motoru psali minule a snad nic se na něm nezměnilo. Ale Martin tam toho o tom má asi více. Fazer má stejný motor jako FZ6.
2Tomas: jeste bude test Fazera S2, tam je toho o motoru trochu vic