globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bug (1) napsal 25.09.2011 v 20:52

Není to úplně špatný srovnávací test, ale mnohem zajimavější by byl srovnávací test FZ8 Fazer vs. FZ6 Fazer. Všem je snad jasné, že pánové z Yamahy nejsou tak hloupí a neudělali z FZ8 konkurenci FZ1.

Dastydan (0) napsal 03.11.2010 v 11:52

Mám FZ1 2010 a můj synovec FZ8 2010, řeknu Vám, že ta FZ8 lítá neskutečně, byl jsem překvapenej jak sv... , když jsme si vyměnili moto a já pak sedl na svoji FZ1, tak musím konstatovat, že FZ8 se líp sklápí do zatáček, má i krásněj zátah, oproti FZ6, kterou jsem měl předtím se nedá porovnávat. Moje hodnocení FZ8 je fakt bomba pro člověka, kterej si netroufne na litr, protože málokterej litr odpouští chybu. FZ8 je i stejně mohutná jak FZ1, takže máte pocit, že jste na litru. Myslím, že se jim FZ8 hodně moc povedla.

deep-sk (474) napsal 02.11.2010 v 14:13

nad FZ8 Fazer som straaasne uvazoval, ale nakoniec som kupil FZ1 Fazer a nelutujem... ani trochu... da sa s nou jazdit turistika za 5.5l na 100km (fakt nekecam, skoro mi oci vypadli ked som si vypocital spotrebu po vylete na Balaton) a ked jej clovek da za usi (tam uz je spotreba ale niekde uplne inde ), je hned jasne ze motor podarovala R1... ide jak utrhnuta z retaze

JollyJoker (1004) napsal 02.11.2010 v 07:49

No ale půjdu pak asi do ojetého litra.Ale jen kvůli penězům,FZ8 bude dlouho drahá a její výkon by mi asi stačil.
Posed na FZ8 je pohodový (skoro turistický ),na FZ1 jsi trošku víc na rukách nahrbenější a evokuje to pocit se do něčeho jedoucího před sebou se zakousnout

BaRT_Czech (45) napsal 01.11.2010 v 21:59

Mě se 8 líbí a dobře se mi na ni sedí (nejel jsem na ni)

mamenec (0) napsal 01.11.2010 v 21:48

rozhodně bych se chtěl na FZ8 rád svez, abych porovnal s mojí FZ6... vypadá dobře a pojede o fous líp... ale peněz jak za kozu

MiCM (-1) napsal 01.11.2010 v 17:09

Sice stručnost nade vše, ale vhodný nápad tyhle motorky srovnat.. Co je ale teda lepší varianta na běžné ježdění?

Anders (1) napsal 01.11.2010 v 13:09

Myslim ze duvod existence FZ8 je ten, ze Yamaha chce nahradit FZ6 za XJ6 - Diversion...

godfather7777 (1) napsal 01.11.2010 v 09:05

Ahoj, článek mě potěšil, protože uvažuji o lehce ojetém litrovém Fazeru, ale je fakt, že u testu bych čekal více informací, třeba o zpřevodování, dojezdu, servisu, nějaké videjko... FZ8 mi přijde fajn krouťákem i designem oproti šestce, ale za ty prachy bych přece jen čekal víc...

jardik (0) napsal 01.11.2010 v 08:48

Zdravím. Děkuji za článek. Škoda, že není srovnání také s FZ6 ( i Fazer ). Kdysi při komplexním srovnání FZ6 a FZ1, srovnání nejen jídních vlastností, ale také provozních nákladů atd. vyšel FZ6 velmi dobře. Mám za sebou s FZ6 Fazer 5 sezón a najeto 25.000 km a hodně by mne takové komlexní srovnání všech FZ zajímalo. Názory ???

dedaj (21) napsal 01.11.2010 v 07:09

Copak hoši, kopírujete MOTOHOUSE, že jsem dáváte testy co v něm vyšly?

SADLATY (6) napsal 01.11.2010 v 06:41+1

Ja som ako terajsi vlastnik nahatej 600 dost sklamany kategoriou novych 750 Ci uz ide o FZ8 alebo novu GSR 750 - u oboch som spokojny iba s krutakom, vykon som ocakaval tak o 10 k vyssi a hmotnost tak o 10 kg nizsiu... Po mnohych "pivnych" debatach s motorkarmi aj po roznych forach sme dospeli k nazoru, ze nove 800-vky su urcene tym, co prechadzaju z malorazok, z maloobjemovych strojov... ze bude asi velmi malo tych, kto si kupia taketo 800 ako prechod zo 600. Taky clovek asi radcej dospori nejake tie peniazky a kupi radcej to, po com mu srdce pisti - teda liter. Je to marketingovy tah vyrobcov a ti vedia, co robia vsetko je ale otazka penazi...takze mozno sa im budu 800 predavat aj na ukor 1000




TOPlist