Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To matu S: já Ti na pivní řeči se... , pouze jsem reagoval na názor Pivka. Jeho názor je, že není nad šestkovýho Fazera a já zase tvrdím, že s litrem to nejde srovnávat ... a věř, že vím o čem mluvím.
fazer3443> boze, to su take pivne reci len o tom, ze kto je na ceste vacsi magor - totalny mantinel ti utecie na hocicom, lebo urobi mysku medzi 2 autobusmi...
To Pivko: jak jsem psal níže, mám už třetího litrového Fazera (od staršího modelu až po nový ve verzi GT) a můžu s klidným svědomím říct, že ujede. Kdo nezkusil neuvěří...
vyhozené peníze. Starý model byl ještě cesťak i pro spolujezdce . Kufry ze stareho FJRa ,myslím ,že to skladají v polsku v garáži . .Zlatý Fazer 6, levnější ,spotřeba malá ,nádrž zato větší a nikdo Vám neujede ,jen podřadit.Usnuli na vavřínu jak Nokia.
To all: Díky za reakce a zájem. Spotřebu zpravidla tolik neřešíme, přeci jen jde o motorky a ne o doprávní autobus. Nicméně zde by bylo myslím nefér, nezmínit vůči potenciálním zájemcům, kteří tolik neznají a vzhledem k ambicím, které v této verzi motocykl jistě má. Zvláště, když je tak nabízen. Samozřejmě záleží,jak se točí,nicméně tady vzhledem k motoru a starší koncepci s 5-ventilem je to o to více znát. Tentokrát to byl více kalup.- horské silnice a zatáčky, rychlé dálniční přesuny sem a tam po republice navíc pořád s kufry. Tak asi tak. V roce 2006 to bylo myslím někde 6,5 l. Jak se zkrátka točí, tak se z nádže ozývá . Tolik asi ke spotřebě. Jinak každopádně pohodovej univerzál spíše individualista.
to deep-sk:S těmi špunty vs rám souhlas. Zde díky kapotáži skutečně asi víc než špunty nepořešíš. Nadruhou stranu myslím lepší vždy něco nežli nic. Co pád a srážka vždy bohužel zpravidla velice nepříjemná situace. Při "kontrolovaných" pádech z nedbalosti třeba na stojanu,či v menších rychlostech (přední kolo v díře, ve štěrbině u široké koleje tramvaje apod. -pád město) jistě něco zachránit můžou. Případů a strojů znám jen ze svého okolí taky dost.
Fajn jízdu.
matuS: nastastie sie som z tych ktory sa na nejakom clanku z webu rozculuju, takze ver mi, som uuuplne v klude
-rabbit-: spunty su sice pekna vec, ale uz 2x som zazil (nastastie iba raz to bola moja masina) ze "prd" pomohli... prvy krat ked mi magor s Fiatom Ducato zrusil moju staru dobru Suzuki GSR 600... chytil som supu z boku do motora a blok isiel "do kytek"... mat tam ram tak verim ze to masina prezije... druhy krat kamos polozil Hondu X11 lebo mu ustrelila nova zadna guma... spunt/nespunt, rozflakol kryt alternatora a odstiepil tiez kusok z bloku takze z fleku menil motor... btw. teraz uz s novym motorom tiez ma na X11 nahodeny padaci ram
deep-sk
mám tu spotřebu obdobně. Nevím proč to řeší. Je to o tom, že ten motor prostě má výkon, když ho potřebuješ a kdo ho pořádně rozmotává má spotřebu. Žádný sportovní litr nebude točit 12tis ot. na teplou vodu.
Co se týče padáku a kapoty, rám tam sice nejde, ale origo padací špunty jsou bytelné i s deformačním mezičlánkem v pohodě.
jedine minus je ta spotreba.mam nahaca 2008 a na 6 litrov sa dostanem len ked idem do 5.000 otacok,total v klidku.priemerku mam cez 7L.na kopci pri nas som mal tocenim t.j.2,3,4 uz aj 11,7L.no ten vykon je na nezaplatenie...minimum som dosiahol 5,2L a to s chopristami na vylete a s kamaratom na Jawa 350.no to nebola jazda...
myslim ze kto ma na taku moto,chce vykon a obratnost,predsa nebude spotrebu riesit..
co sa rozculujes nad ich spotrebou ked sam pises "ked tomu clovek "ujebe" tak to zere aj stromceky pri ceste"
Tak asi jazdili sviznejsie, ako ty...nie?
co sa tyka zaciatocnictva, stojim si za tym. Ta motorka je ako kazdy iny 4 nevyhoneny valec - velmi jemna v nizkom a strednom pase otacok - odpusti vela chyb.
co sa spotreby tyka, neviem jak ste sa ktomu dopracovali... mam FZ1 Fazer 2006 s powercommanderom vytuneny na 160K a beznu spotrebu mam v meste cca 7litrov, pohodova turistika do 120 km/h 5.5litra a dialnicne presuny okolo 140 - 160 km/h cca 6.8 litra na stovku... (samozrejme ked tomu clovek "ujebe" tak to zere aj stromceky pri ceste :o) ale inak sa to da... xce to len istu ruku na plyne :o))
co sa cestovania vo dvojici tyka, podla mojich skusenosti si spolujazdec daleko skor ako by si zacal stazovat na sedlo zacne stazovat na stupacky, ktore jednak na rozdiel od vodica nema pogumovane, ale hlavne su tak vysoko ze sa to uz blizi supersportom... takze po vysadnuti ma spolujazdec kolena tak povediac "za usami"...
ale inak je to skvela masina... nemam sice GTckovu verziu, ale uprimne povedane by som ju ani nexcel... tie kapoty sice vyzeraju fajn, ale ked to clovek nedajboze polozi tak idu doprdele a s nimi sa tam neda montnut seriozny padaci ram... nehovoriac o tom ze v takych teplotak ako su teraz sa ten motor v meste musi usmazit...
matuS: litroveho Fazera by som zaciatocnikovi do ruky rozhodne nedaval... mozno to neni R1, ale 130 na jednotke da a na zadne sa vie cez plyn (aspon moja) dostat aj na trojke... rozhodne nic pre zaciatocnika...
Tak podle mě je na delší štreky lepší starý Fzs 1000. Je větší, prostornější a pro spolujezdce příjemnější. Dovolím si tvrdit, že i spotřeba je nižší. Technika je samo jinde.
A mi se líbí. Myslím, že článek je objektivní a pravdivý. Já osobně mám v uvedené verzi už druhého Fazera a celkově třetího a osobně bych neměnil. Je to zkrátka ideální kombinace obojího, jak trochu "sportovec" ... tak trochu "cestovatel". Přece si jenom kvůli tomu, že se jednou za rok svezu na okruhu nebudu kupovat R1 a naopak, protože jednou za rok jedu někde na dovolenou, si nekoupím FJR. Pro mne ideál, ale co člověk to názor.
Tolik kompromisů v jedný motorce, no prostě poloviční prasopes. Pro mne je tedy FJR jasná volba. A abych se dostal na tak šílenou spotřebu, to tedy nevim jak bych musel jezdit, tipuju cestovní rychlost 200km/h - i když to není problém
To matu S: já Ti na pivní řeči se... , pouze jsem reagoval na názor Pivka. Jeho názor je, že není nad šestkovýho Fazera a já zase tvrdím, že s litrem to nejde srovnávat ... a věř, že vím o čem mluvím.
fazer3443> boze, to su take pivne reci len o tom, ze kto je na ceste vacsi magor - totalny mantinel ti utecie na hocicom, lebo urobi mysku medzi 2 autobusmi...
To Pivko: jak jsem psal níže, mám už třetího litrového Fazera (od staršího modelu až po nový ve verzi GT) a můžu s klidným svědomím říct, že ujede. Kdo nezkusil neuvěří...
vyhozené peníze.
Starý model byl ještě cesťak i pro spolujezdce . Kufry ze stareho FJRa ,myslím ,že to skladají v polsku v garáži .
.Zlatý Fazer 6, levnější ,spotřeba malá ,nádrž zato větší a nikdo Vám neujede ,jen podřadit.Usnuli na vavřínu jak Nokia.
To all: Díky za reakce a zájem.
Spotřebu zpravidla tolik neřešíme, přeci jen jde o motorky a ne o doprávní autobus. Nicméně zde by bylo myslím nefér, nezmínit vůči potenciálním zájemcům, kteří tolik neznají a vzhledem k ambicím, které v této verzi motocykl jistě má. Zvláště, když je tak nabízen. Samozřejmě záleží,jak se točí,nicméně tady vzhledem k motoru a starší koncepci s 5-ventilem je to o to více znát. Tentokrát to byl více kalup.- horské silnice a zatáčky, rychlé dálniční přesuny sem a tam po republice navíc pořád s kufry. Tak asi tak. V roce 2006 to bylo myslím někde 6,5 l. Jak se zkrátka točí, tak se z nádže ozývá
. Tolik asi ke spotřebě. Jinak každopádně pohodovej univerzál spíše individualista.
to deep-sk:S těmi špunty vs rám souhlas. Zde díky kapotáži skutečně asi víc než špunty nepořešíš. Nadruhou stranu myslím lepší vždy něco nežli nic. Co pád a srážka vždy bohužel zpravidla velice nepříjemná situace. Při "kontrolovaných" pádech z nedbalosti třeba na stojanu,či v menších rychlostech (přední kolo v díře, ve štěrbině u široké koleje tramvaje apod. -pád město) jistě něco zachránit můžou. Případů a strojů znám jen ze svého okolí taky dost.
Fajn jízdu.
Tohle určitě není špatná volba, ale každopádně by to chtělo vyšší plexi
A použít kufry ze staričkého FJR na novou motorku, to je vyloženě rozpočtovka
matuS: nastastie sie som z tych ktory sa na nejakom clanku z webu rozculuju, takze ver mi, som uuuplne v klude
-rabbit-: spunty su sice pekna vec, ale uz 2x som zazil (nastastie iba raz to bola moja masina) ze "prd" pomohli... prvy krat ked mi magor s Fiatom Ducato zrusil moju staru dobru Suzuki GSR 600... chytil som supu z boku do motora a blok isiel "do kytek"... mat tam ram tak verim ze to masina prezije... druhy krat kamos polozil Hondu X11 lebo mu ustrelila nova zadna guma... spunt/nespunt, rozflakol kryt alternatora a odstiepil tiez kusok z bloku takze z fleku menil motor... btw. teraz uz s novym motorom tiez ma na X11 nahodeny padaci ram
deep-sk
mám tu spotřebu obdobně. Nevím proč to řeší. Je to o tom, že ten motor prostě má výkon, když ho potřebuješ a kdo ho pořádně rozmotává má spotřebu. Žádný sportovní litr nebude točit 12tis ot. na teplou vodu.
Co se týče padáku a kapoty, rám tam sice nejde, ale origo padací špunty jsou bytelné i s deformačním mezičlánkem v pohodě.
ja na fz1 nedam dopustit.je to super stroj.
jedine minus je ta spotreba.mam nahaca 2008 a na 6 litrov sa dostanem len ked idem do 5.000 otacok,total v klidku.priemerku mam cez 7L.na kopci pri nas som mal tocenim t.j.2,3,4 uz aj 11,7L.no ten vykon je na nezaplatenie...minimum som dosiahol 5,2L a to s chopristami na vylete a s kamaratom na Jawa 350.no to nebola jazda...
myslim ze kto ma na taku moto,chce vykon a obratnost,predsa nebude spotrebu riesit..
co sa rozculujes nad ich spotrebou ked sam pises "ked tomu clovek "ujebe" tak to zere aj stromceky pri ceste"
Tak asi jazdili sviznejsie, ako ty...nie?
co sa tyka zaciatocnictva, stojim si za tym. Ta motorka je ako kazdy iny 4 nevyhoneny valec - velmi jemna v nizkom a strednom pase otacok - odpusti vela chyb.
co sa spotreby tyka, neviem jak ste sa ktomu dopracovali... mam FZ1 Fazer 2006 s powercommanderom vytuneny na 160K a beznu spotrebu mam v meste cca 7litrov, pohodova turistika do 120 km/h 5.5litra a dialnicne presuny okolo 140 - 160 km/h cca 6.8 litra na stovku... (samozrejme ked tomu clovek "ujebe" tak to zere aj stromceky pri ceste :o) ale inak sa to da... xce to len istu ruku na plyne :o))
co sa cestovania vo dvojici tyka, podla mojich skusenosti si spolujazdec daleko skor ako by si zacal stazovat na sedlo zacne stazovat na stupacky, ktore jednak na rozdiel od vodica nema pogumovane, ale hlavne su tak vysoko ze sa to uz blizi supersportom... takze po vysadnuti ma spolujazdec kolena tak povediac "za usami"...
ale inak je to skvela masina... nemam sice GTckovu verziu, ale uprimne povedane by som ju ani nexcel... tie kapoty sice vyzeraju fajn, ale ked to clovek nedajboze polozi tak idu doprdele a s nimi sa tam neda montnut seriozny padaci ram... nehovoriac o tom ze v takych teplotak ako su teraz sa ten motor v meste musi usmazit...
matuS: litroveho Fazera by som zaciatocnikovi do ruky rozhodne nedaval... mozno to neni R1, ale 130 na jednotke da a na zadne sa vie cez plyn (aspon moja) dostat aj na trojke... rozhodne nic pre zaciatocnika...
je to ako honda - nicim nevynika, nicim nenadchne, nicim neurazi. Taka seda mys. Pre nerozhodnuteho zaciatocnika ideal.
Moje mašina.
FJR není tak hravá. GT nabízí více využití. Spotřeba podle stylu jízdy. VFR není YAMA.
Litrový fazer je krásná motorka, za mě
njn konkurence je veliká a přidáním kapot z toho VFR neudělaj
chtělo by to facelift, jinak je to super...btw kdo řeší na moto spotřebu je pako
Tak podle mě je na delší štreky lepší starý Fzs 1000. Je větší, prostornější a pro spolujezdce příjemnější. Dovolím si tvrdit, že i spotřeba je nižší. Technika je samo jinde.
jeto univerzal do prace na nakup ai na nejaky ten vylet Fjr je moc velka obluda do mesta...
Yamaha má FJR, k čomu je dobré toto? Má nižšiu cenu, či?
už by mohli udelat nového...
To má stejnou, či dokonce větší spotřebu než moje vefro???
Dobrý je to
A mi se líbí. Myslím, že článek je objektivní a pravdivý. Já osobně mám v uvedené verzi už druhého Fazera a celkově třetího a osobně bych neměnil. Je to zkrátka ideální kombinace obojího, jak trochu "sportovec" ... tak trochu "cestovatel". Přece si jenom kvůli tomu, že se jednou za rok svezu na okruhu nebudu kupovat R1 a naopak, protože jednou za rok jedu někde na dovolenou, si nekoupím FJR. Pro mne ideál, ale co člověk to názor.
Motorka se mi nelíbí, nekoupil bych ji. Buď bych si vzal sport nebo cesťák.
Ale pro nevyhraněné motorkáře to může být dobré. Budou se cítit, že mají pohodlí a přitom motorové zázemí R1 - dobrej obchodní tahák.
Tolik kompromisů v jedný motorce, no prostě poloviční prasopes. Pro mne je tedy FJR jasná volba. A abych se dostal na tak šílenou spotřebu, to tedy nevim jak bych musel jezdit, tipuju cestovní rychlost 200km/h - i když to není problém