Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle nemá vůbec nic společného se známou modelovou řadou XJ, která se vyráběla 20let
Původní Yamahy XJ, které vycházejí z řady XS vynikají svou jednoduchostí, spolehlivostí a hlavně pohodlností jízdy na takovém motocyklu. Najetí třeba 200tis.km na XJ900F bez vážnější poruchy není nic neobvyklého a jsou kousky, které již dosáhli i 1/2 miliónovou hranici. Velice pochybuji, že se tento "paskvil" dožije zdárně 100tis.km
Ano tato motorka asi má své místo, ale proboha proč název řady "XJ" se kterou nemá vůbec, ale vůbec nic společného.
Bičujte mě, pranýřujte, ale ani jedna z verzí mě neoslovila. Když jsem se na ně podíval naživo, tak mě jen padlo: nic nového, to už tady bylo, tak proč za to dávat takové prachy?
SirIndy: pojistky proti nastartovani jsou akorat blbosti pro tupce a Americany, uz kdysi pred 30 lety to bylo tak, ze americky motorky musely mit spinac na spojku, neutral a stojan u americky verze a evropska mela maximalne na neutral. co znam lidi, tak vsichni bezdecne mackaj spojku pri startovanim i s neutralem
Na jaře jsem zvažoval 600 na moje moto začátky, protože mam rád kapotky nakonec tam byl XJ6 Diversion F a Kawasaki ER6-f. Na Diversionu se mi nezdála ta kyvka - v reálu fakt podle mě děs, a spodní výfuk který má jen chrom koncovku a výrobce nedává ani blatníček zadnímu kolu. Kámoš ho nakonec koupil v polokapotáži, jede pěkně, trochu se musí rozjet proti kawě, zadní madlo nejde vůbec použít. Já jsem s ER6-F spokojen a neměnil bych to zatím.
Fakt že jo, normálně to vypadá, že yamaha nutí redaktory jezdit na těch samých strojích... že by za to něco dávala? Co takhle test nejbezpečnějších motorek, dvojválců, triumphů i tak dalje?
Toto je pro bikery,kteří se chystají koupit XJ6,ale neví v jaké verzi si jí mají koupit.Naháč je krásný,kapota je praktická.Jezdím 70% na okreskách a 30% na delší cesty tak co si mám vybrat?? ... no nic,zůstanu u FZ6N.
Dnesni motorky jsou fakt hrozny rozpoctovky - mam BMW F650 ST a byl jsem se podivat na Versyse a to co vydavaj za prepinac blinkru, z toho sem fakt nemohl. Takova droboucka verbez nepohodlna - na BMW mam krasnou velikou kolebku. Chcipak to same, ale to tolik nevadi, zato blinkry hazite furt. Pak sem se zase byl podivat na V-Stroma, nehodil sem tam po dojeti omylem neutral, pak na to sedl majitel a ta motorka normalne nastartoval se zarazenou jednickou bez zmackle spojky a poskocila dopredu! To uz setri i na takovychto pojistkach proti nastartovani co Vas nekdy muzou stat desitky tisic za skody?
Mě se líbí ta celokapota.
DMC.motobiker : také mě hned napadla Suzuki, ale už asi bude v celku problém vymyslet něco, co se nebude podobat jiné značce...To bychom mohli začít hanit i Aprilku, že novejší modely RSV mají předek jako starší VTR 1000 SP apod...
To nahaté je docela pěkné , ovšem ty kapotované verze to je řádnej humáč... Navíc se mi zdá že ta modrá zrůdnost nějak Suzukovatí ne? Ale asijské stroje nikdy nebyly moc na koukání že?!
Takže úvod, jak motocykly vypadají bychom měli za sebou.
Bude následovat i test? Jak se jiná pozice řídítek liší při manipulaci na místě, jízda se spolujezdcem, vhodnost k delším cestám, brzdy a jejich sklon k vadnutí...
Čím dál tím víc mám z testů na tomto serveru pocit, že jsou dělány jen z důvodu, aby se redaktoři měli na čem svézt a pak se rychle něco málo napíše, aby ten, kdo motorky půjčuje, byl jakžtakž spokojen a půjčil i příště...
Pořídil jsem polokapotovanou verzi a nelituju
Původní Yamahy XJ, které vycházejí z řady XS vynikají svou jednoduchostí, spolehlivostí a hlavně pohodlností jízdy na takovém motocyklu. Najetí třeba 200tis.km na XJ900F bez vážnější poruchy není nic neobvyklého a jsou kousky, které již dosáhli i 1/2 miliónovou hranici. Velice pochybuji, že se tento "paskvil" dožije zdárně 100tis.km
Ano tato motorka asi má své místo, ale proboha proč název řady "XJ" se kterou nemá vůbec, ale vůbec nic společného.
Bičujte mě, pranýřujte, ale ani jedna z verzí mě neoslovila. Když jsem se na ně podíval naživo, tak mě jen padlo: nic nového, to už tady bylo, tak proč za to dávat takové prachy?
SirIndy: pojistky proti nastartovani jsou akorat blbosti pro tupce a Americany, uz kdysi pred 30 lety to bylo tak, ze americky motorky musely mit spinac na spojku, neutral a stojan u americky verze a evropska mela maximalne na neutral. co znam lidi, tak vsichni bezdecne mackaj spojku pri startovanim i s neutralem
Na jaře jsem zvažoval 600 na moje moto začátky, protože mam rád kapotky nakonec tam byl XJ6 Diversion F a Kawasaki ER6-f. Na Diversionu se mi nezdála ta kyvka - v reálu fakt podle mě děs, a spodní výfuk který má jen chrom koncovku a výrobce nedává ani blatníček zadnímu kolu. Kámoš ho nakonec koupil v polokapotáži, jede pěkně, trochu se musí rozjet proti kawě, zadní madlo nejde vůbec použít. Já jsem s ER6-F spokojen a neměnil bych to zatím.
celokapota je fajn..jinak koukám fotky z mého rodného města,chválim
Fakt že jo, normálně to vypadá, že yamaha nutí redaktory jezdit na těch samých strojích... že by za to něco dávala?
Co takhle test nejbezpečnějších motorek, dvojválců, triumphů i tak dalje?
Mě se líbí celokapota ,ale když jsem se na ní byl mrknout...nezdála se vám ta motka taková malá?
Z dálky jsem si myslel ,že je to 125
Toto je pro bikery,kteří se chystají koupit XJ6,ale neví v jaké verzi si jí mají koupit.Naháč je krásný,kapota je praktická.Jezdím 70% na okreskách a 30% na delší cesty tak co si mám vybrat?? ... no nic,zůstanu u FZ6N.
Dnesni motorky jsou fakt hrozny rozpoctovky - mam BMW F650 ST a byl jsem se podivat na Versyse a to co vydavaj za prepinac blinkru, z toho sem fakt nemohl. Takova droboucka verbez nepohodlna - na BMW mam krasnou velikou kolebku. Chcipak to same, ale to tolik nevadi, zato blinkry hazite furt. Pak sem se zase byl podivat na V-Stroma, nehodil sem tam po dojeti omylem neutral, pak na to sedl majitel a ta motorka normalne nastartoval se zarazenou jednickou bez zmackle spojky a poskocila dopredu! To uz setri i na takovychto pojistkach proti nastartovani co Vas nekdy muzou stat desitky tisic za skody?
Tvar světel posledních let a rozpočtovky speciálně u Yamahy nemůžu skousnout..
Mě se líbí ta celokapota.
DMC.motobiker : také mě hned napadla Suzuki, ale už asi bude v celku problém vymyslet něco, co se nebude podobat jiné značce...To bychom mohli začít hanit i Aprilku, že novejší modely RSV mají předek jako starší VTR 1000 SP apod...
To nahaté je docela pěkné
, ovšem ty kapotované verze to je řádnej humáč...
Navíc se mi zdá že ta modrá zrůdnost nějak Suzukovatí ne?
Ale asijské stroje nikdy nebyly moc na koukání že?!
Nevím, ale k tomuhle typu motorek mi kožené kombinézy na okruh moc nesedí...
FilipT:
To platí u XJ6, u Diversiona stěží a u "kapotáže" se o Testu snad ani mluvit nedá...
>Lizin: Myslím že odpovědi na všechny dotazy najdeš v třech samostatných testech odkazovaných v tomto článku.
Vše co jste napsali se dá vyčíst z reklamních prospektů...
Takže úvod, jak motocykly vypadají bychom měli za sebou.
Bude následovat i test? Jak se jiná pozice řídítek liší při manipulaci na místě, jízda se spolujezdcem, vhodnost k delším cestám, brzdy a jejich sklon k vadnutí...
Čím dál tím víc mám z testů na tomto serveru pocit, že jsou dělány jen z důvodu, aby se redaktoři měli na čem svézt a pak se rychle něco málo napíše, aby ten, kdo motorky půjčuje, byl jakžtakž spokojen a půjčil i příště...