motopoint_unor_shad




První test Yamahy MT-07: Poprvé s automatem. Je to dobrá cesta?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zzpol (283) napsal 17.04.2025 v 14:10

...pokud někomu vadí spojka na ruku aby to stíhal


https://www.facebook.com/reel/1683859028879410

SuperSic58 (1447) napsal 15.04.2025 v 20:30

zajímavý srovnání krouťáku CP2 s konkurenty

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 15.04.2025 v 23:53

Nutno říct s těmi správnými :)


JohnnyKap (14) napsal 15.04.2025 v 16:15

Strasne to vyzera, najkrajsia ta druha generacia. Motorka super, zviezol som sa, ale dost zensky posobi.

Robertak (179) napsal 15.04.2025 v 13:41

zrovna ji kolega v praci koupil a povezu mu ji do garaze, protoze jeste nema papiry.. uz jsem mu o tomhle clanku rikal, at se muze tesit jeste vic..

Jacob82 (155) napsal 14.04.2025 v 22:08+2

Nikomu to neberu, ale já bych si za manuál oproti automatu klidně i připlatil.. Ještěže je to (zatim) naopak..

rogih (1451) napsal 14.04.2025 v 18:54+2

Pokud někomu vadí spojka, pak bych za optimální řešení považoval quickshifter. Představa že si automat přeřadí třeba v zatáčce (jak se i stalo v testu) mne docela děsí.

K167 (2084) napsal 14.04.2025 v 17:58+4

Pokud někomu vyhovuje automatická převodovka, ještě to neznamená, že neumí řadit nohou a ovládat spojku. Ono je totiž řazení u současných motocyklů tak snadné, že to opravdu není žádné umění. Umění bylo podřadit z prudkého kopce se starým traktorem přeloženým vyzrálou chlévskou mrvou.

JardaBar (227) napsal 14.04.2025 v 16:34

GSX-8S vs MT-07
776 cm3 vs 689 cm3

Vždyť má Suzuki skoro o 100 kubíků víc, aby netáhla lépe. (78 Nm vs 68 Nm) +15% pro Suzuki.

o2o (118) napsal 14.04.2025 v 16:12+6

Automat (zatím) fuj, ale quickshifter (už) super
Ride-by wire fuj, ale konečně to přestalo cukat, když zrušili lankový plyn.
Starej dobrej karburátor, ale na počítačem řízené vstřikování vlastně už nikdo nenadává.
Klasici se bojí moderních kurvítek, ale vzpomínají, jak bez brašny nářadí na delší výlet nevyrazili.
Současná motorka je prostě prostředek pro zábavu a radost a tu mi má přinášet TEĎ. Nepotřebuji od ní, aby byla 100 % funkční i za 30 let, páč to mi bude fuk.
A způsob, jakým tu radost přináší, se u každého liší. Někdo potřebuje adrenalin a chce hlavně výkon, někdo rád jezdí po zadním a potřebuje obratnost a spojku, někdo se chce prostě jen tak vozit krajinou a nic moc neřešit, ani spojkování při řazení. To z něj ještě nedělá neschopného blba nebo ne-pravověrného motorkáře.
Motorky které se líbí mně, se s automatem zatím nedělají a řazení mi nevadí, přesto si nemyslím, že je to cesta do pekel. Auta střídám s automatem i bez a ani v jednom si nepřipadám ani méněcenný, ani jako pán světa. Ono to prostě obojí funguje, jako většina věcí v dnešní době.

Testovaná motorka se mi vzhledově nelíbí, ale svezení na ní bude určitě parádní, ostatně stejně jako na všech podobných strojích v kategorii. Těch rozdílů je dneska tak málo (kór v této konzumní třídě), že větší roli budou hrát vzhled, náklonnost ke značce, dostupnost, možnost testování apod.

soccer (548) napsal 14.04.2025 v 16:05+4

LesaPáán: dá se tušit, že sis nikdy moc se spojkou a řadičkou nerozuměl, chápeme tedy tvůj indiánský oslavný tanec nad automatem...

S automatem už ti to nebude při rozjezdu chcípat, za jízdy cukat a nebudeš stále dokola počítat zuby v převodovce, když opět zapomeneš na spojku...

Jistě sis konečně oddechl

Blahopřejeme všichni

SuperSic58 (1447) napsal 14.04.2025 v 14:58+7

Mě vždycky dostává, jak když přijde nějaká nová generace daného modelu, tak redaktoři vždy říkají, jak ten předchozí model měl hroznej podvozek, ergonomii, odezvu na plyn atd Takže za ty 4 roky, až přijde další generace, tak tohle bude označeno za nefunkční šrot Ale to je asi koloběh života, něco se v testu zkrátka povídat musí Já tedy mám tu uplně první generaci, která má podle této logiky podvozek vyrobený ze špejlí, vyztužených uvnitř cukrovou vatou z pouti od komediantů A ejhle, normálně se na tom dá jezdit, tak nevim, kde dělám chybu CP2 motor je paráda a motorářský masterpiece, proto ho Yamaha pořád používá beze změny Ale domrvit to automatem, to fakt ne-e

MilanMl (716) napsal 14.04.2025 v 14:17+1

"A v ní nad všechny ční model MT-07, dvouválcová sedmistovka, která před více než 10 lety převrátila naruby trh naháčů střední třídy. "

Prevrátila,super nízkou cenou. To bola tá príčina.
Ale teraz to už neplatí. Už to nie je taký super kauf.

rousini (185) napsal 14.04.2025 v 13:49+3

Já bych Lesapánovi vzkázal, že na motorce jezdím neb mě nesere nějakými asistenty a dělá co jí povím. JÁ. Pokud nemáš na auto, tak tu tvoji potřebu automatu a klimatizace pro jízdu po bezpohlavním městě docela chápu...

GÉČKAŘ (24) napsal 14.04.2025 v 13:33+4

Vůbec mi nevadí, když mě nějaký "cucák" nazve neandrtálcem, ale na druhou stranu mi vadí, když tento není ochoten přijmout fakt, že my neandrtálské konzervy už za sebou v životě něco máme a řídíme se jedním ze základních pravidel, "že kde nic není, tam se ni nepo*ere".
Já starý a konzervativní neandrtálec opravdu nechápu to, proč bych měl jezdit na motorce s automatem. Ten mi dokonce vadí i ve služebním autě, se kterým jezdím bez kvedlačky opravdu nerad. Sorry, ale opravdu nejsem líné prase, abych kvůli diskutabilnímu pohodlí opustil to, proč na motorkách více jak 40 roků s přestávkami jezdím. Každého věc, na co si našetří a co si koupí, ale je více než hloupé za to kohokoliv kritizovat, či zesměšňovat. Docela by mě zajímalo, jaký na to třeba takový "LesaPáán" bude mít názor za pár let, s porouchanou motorkou v garáži, leasingem na auto, hypotékou na krku, děckem a manželkou v očekávání...

Jinak hezká motorka, ikdyž na mě trochu malinkatá. Moc fajn Yamahu jsem měl v roce 1993 a mám k ní od té doby hodně vřelý vztah

ggrand (15) napsal 14.04.2025 v 13:26+1

Hezke, ze motoru zhutnili spodek a stred, pritom to je to, co 07 nikdy nechybelo. Spis naopak vrsek je a zustal mdly a tahle uprava to jen zvyrazni.
Kdyby aspon neco udelali se zvukem...neni to Honda, aby se dala vymenit koncovka a dostat aspon nejaky zvuk. Tady to jsou komplet svody vcetne katu a bez katu je motor v chybe.
Cenovka vic nez sebevedoma.

Johny_Servis (83) napsal 14.04.2025 v 12:10

Japonec v nepremioven článku a v diskusi pusto... už aby byl zase test nějaké činy nebo Jawy, aby se tam mohli zase sejít samozvaní znalci motorek

kohlikm (4) napsal 14.04.2025 v 12:05+3

Výkonové manko bych neměl potřebu obhajovat, hrozná škoda uvažovat nad tím tak, že něco na někoho ztrácí. Lehká hravá motorka u které nemusí mít člověk strach, že ho kousne, když nebude dávat vteřinu pozor.

TomasRA (140) napsal 14.04.2025 v 10:39-1

MT-07 je samozřejmě ikonická stálice, ale ohledně toho automatu si nedělám iluze. Vzhledem k tomu, jak je motorkářská komunita konzervativní, myslím, že ho čeká osud NC 750X, tedy výsměch.

Marbo (22) napsal 14.04.2025 v 09:00

MT-07 mám čtvrtou sezónu a ta motorka je pro mě dokonalá. Hlavně právě motor, i když papírově ztrácí, např. na nového Horneta, tak jeho průběh je tak dobrý, že bych určitě neměnil.

jawatar (6) napsal 14.04.2025 v 08:25+1

Ve své třídě je MT-07 top, nezávisle na výkonu!Kdo jí nevlastnil,nepochopí! Právem nejprodávanější YAMAHA!




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist