Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím redakci zvlášť Vláďu Novotného. Dík za bezva test. Už se mi na prodejně připravuje T7. Mám chlalupu u Berouna a rád bych věděl kde Vláďa jezdil polňačky a hlavně terén.
Pěkný test, video i motorka. Takové enduro jsem ještě nikdy neměl, nanejvýše motard, když to tady ale čtu, říkám si, zda bych taky nezkusil někdy vyrazit mimo silnice či cesty. Nová Tenérka se mi moc líbí!
O tenerce bylo uz napsano a natoceno hodne, ale stale me utvrzuje v tom ze je to nejlepsi volba pomer cena/vykon a uzitna hodnota vzdyt na tom clovek objede celou republiku bez problemu. Kam se hrabe tezka afrika s plnou elektroniky a joystiku. Nebo mastodontni bmw f1200gs apod... Tohle se yamaze proste povedlo a ja pred ni smekam!
Motorka to je pěkná,ale bohužel nedostupná. Od 21.ledna jsem ji měl objednanou a 28.května mi bylo řečeno že mi ji nedokážou dodat,že motorky prostě nejsou a nikdo neví kdy budou....
čistě zvídavá otázka - několikrát je zmíněno "dal bych širší řidítka" - dělal už to někdo tak jak by to byrokraticky mělo být - tj. včetně změny zápis šířky vozidla v TP? dá k tomu yamaha schválení nebo je nutno jít přes DEKRU?
Tahle motka už tu mezi námi chvíli je a stejně jsem si ten test s radostí přečetl. Moc dobře a výstižně napsaný Od prvního kouknutí a svezení se mi zatraceně líbí. Nutně ji potřebuju jako druhou do své garáže a byl bych naprosto spokojený. Jen bych pořídil padáky, pro moje dlouhý hnáty pořádný řidítka, pevný bástry a dozadu trubkový nosič zavazadel. A kdyby náhodou zbyly prachy, tak zadní full stavitelný tlumič, protože ten základní je takovej nijakej, stejně jak na Traceru.
Nevím jak testována tenerka, ale ta moje ani jiná kterou jsem zkoušel, nemá vypínatelné abs jen zadku, ale vždy komplet a provést to za jízdy nelze, musí se zastavit.
Jen pro upřesnění, Yamaha skutečně striktně říká, že je třeba zastavit a teprve potom ABS vypnout...ve skutečnosti jsem ale na testovacím motorce dokázal ABS v rychlosti cca do 20 km/h vypnout i za jízdy.
Zdravím redakci zvlášť Vláďu Novotného. Dík za bezva test. Už se mi na prodejně připravuje T7. Mám chlalupu u Berouna a rád bych věděl kde Vláďa jezdil polňačky a hlavně terén.
Díky moc
Nazdar Motorkari?Pacil a zaujimal by ma test napr AJP PR5 enduro potom prerabka na SM a test. To by bolo super??
1 reakce
Ahoj, zajímavý nápad. Zkusíme něco vymyslet. Díky.
O tenerce bylo uz napsano a natoceno hodne, ale stale me utvrzuje v tom ze je to nejlepsi volba pomer cena/vykon a uzitna hodnota vzdyt na tom clovek objede celou republiku bez problemu. Kam se hrabe tezka afrika s plnou elektroniky a joystiku. Nebo mastodontni bmw f1200gs apod... Tohle se yamaze proste povedlo a ja pred ni smekam!
3 reakce
Ani se nedivim, že nestíhaj vyrábět, ta motorka je super. A na rozdíl od afriky neni přecpaná elekrošidítkama a neni tak vyžraná
Měl jsem možnost se svézt. Jak je zmíněno v článku - je to hodně povedena motorka...
Jediný co mě na ni vadí je, že ji ještě nemám
Motorka to je pěkná,ale bohužel nedostupná. Od 21.ledna jsem ji měl objednanou a 28.května mi bylo řečeno že mi ji nedokážou dodat,že motorky prostě nejsou a nikdo neví kdy budou....
6 reakcí
čistě zvídavá otázka - několikrát je zmíněno "dal bych širší řidítka" - dělal už to někdo tak jak by to byrokraticky mělo být - tj. včetně změny zápis šířky vozidla v TP? dá k tomu yamaha schválení nebo je nutno jít přes DEKRU?
Tahle motka už tu mezi námi chvíli je a stejně jsem si ten test s radostí přečetl. Moc dobře a výstižně napsaný
Od prvního kouknutí a svezení se mi zatraceně líbí. Nutně ji potřebuju jako druhou do své garáže a byl bych naprosto spokojený.
Jen bych pořídil padáky, pro moje dlouhý hnáty pořádný řidítka, pevný bástry a dozadu trubkový nosič zavazadel. A kdyby náhodou zbyly prachy, tak zadní full stavitelný tlumič, protože ten základní je takovej nijakej, stejně jak na Traceru.
Nevím jak testována tenerka, ale ta moje ani jiná kterou jsem zkoušel, nemá vypínatelné abs jen zadku, ale vždy komplet a provést to za jízdy nelze, musí se zastavit.
4 reakce
Jen pro upřesnění, Yamaha skutečně striktně říká, že je třeba zastavit a teprve potom ABS vypnout...ve skutečnosti jsem ale na testovacím motorce dokázal ABS v rychlosti cca do 20 km/h vypnout i za jízdy.
Za ty prachy vážně moc povedený stroj.