husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
oxygen (489) napsal 07.10.2021 v 23:15

No ono to blbnutí není jenom po zadním.. např. na přední se tahle asi moc nezvedá, což

Beryano (48) napsal 07.10.2021 v 21:18

Závidím všem klukům, který mají o 20kg a 10cm míň než já, že na těchhle motorkách nevypadají blbě.

vitik (78) napsal 07.10.2021 v 18:08

Loni jsem se svez na předchůdci a kvalty nahoru a dolů, zadní kolo při podřazení do smyku. Do zatáčky to šlo tak nějak samo. Jako bavilo nečekaně a samo to k tomu ponoukalo. Akorát ten vzhled už nebyl nějak na výši doby. No ale že by tohle byla změna někam k lepšímu... No nevím

brzdimíň (157) napsal 07.10.2021 v 17:43-1

Jedině SV!

afro-r1 (513) napsal 07.10.2021 v 17:31

Skoda, ze si tak drzi cenu. Nova 170, ojete 120-170. A to uz je 7 let na trhu.
Za podobne penize uz asi radsi starsi R1...

pk14 (175) napsal 07.10.2021 v 14:41+1

Dlouhodobý test. Asi bočního stojánku....

Míra1970 (13) napsal 07.10.2021 v 13:56

Přemýšlím o takový levnější lehký motorce na blbnutí okolo komína (zkusit na tom ježdění po zadním, po předním a td). V hledáčku mám právě MT 07 , Duke 690 nebo případně 690 SM. Jak si mluvil o tom parádním ježdění po zadním na tomto stroji, tak bych se chtěl zeptat, (protože jsem na tom nejel) jestli se to zvedá jen tak plynem na dvojčičku jako třeba mt 09 a zda by byla mt 07 možnou variantou. Vím, že ten podvozek je měkčí. Taková civilnější verze streetfighteru. Dík

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 07.10.2021 v 15:06

Upřímně, zvedat na dvojku plynem jsem nezkoušel. Lepší, hladší a kontrolovanější to je přes spojku, každopádně výkon jako 09 to nemá, aby se to zvedalo "samo". Možná by to šlo vypláchnout na tu dvojku, ale přes spojku to jde tak krásně, že jsem neměl ani potřebu to nějak zkoušet ;) Na takovýhle blbnutí fajn, ale musím říct, že KTM je KTM :) Ta je na blbnutí vlastně postavená, festovnější podvozek, lepší brzdy a taky je na ní víc místa. Jestli máš doma 1290 SA, tak by ti asi nevadil ani ten jednoválec ve smyslu, že na delší cestu, rychlejší přesun prostě vytáhneš SA ;)


zelinar22 (14) napsal 07.10.2021 v 13:42

Díky za test!
Zajímalo by mne srovnání s Tridentem nebo Street Triplem (tím nejlevnějším),nemá někdo srovnání?

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 07.10.2021 v 13:54

Trident je o fous lepší balíček a taky dražší. Lepší el. výbava, podvozek má o fous větší rezervy, brzdy silnější, motor MT možná zábavnější ale i tříválec má dost do sebe, záleží na preferencích. Street je ještě dospělejší po všech směrech, nejslabší specifikaci jsem nejel, ale Triumph určitě neudělá nic špatnýho, takže to bude fungovat a bude to zase o krok výš než Trident, ale zase 30k navíc... Tady asi platí, že ty peníze navíc budou vždycky poznat.


MilanMl (304) napsal 07.10.2021 v 13:31

Fajn.
Mohli by ste zverejniť aj dlhodobý test tej vašej CF Moto 650. Veľa ľudí na to čaká. Dík.

4 reakce

Honzis
Honzis 07.10.2021 v 16:30

Ahoj, bohužel loňský dlouhodobý test gétéčka tak úplně nedopadl a jen se potvrdilo, že střídavá péče je problematické uspořádání i v případě motocyklů. Všechny naše společné zážitky tak jsou zaznamenány ve zveřejněném testu a deníku, další již nepřibyly.


SuperSic58 (1307) napsal 07.10.2021 v 12:41-2

vynikající motorka A ten motor

MaťoPuťo (11) napsal 07.10.2021 v 11:46+1

Určite dobrá motorka na začiatok. Vedel by som o tom porozprávať ale keby som začínal teraz a chcem niečo fungl tak idem do Tridentu 660. Ešte stále to vyzerá ako motorka a že vraj je to aj dobré. Na druhú stranu ten motor CP2 od Yamahy je naozaj podarený.

K2 (38) napsal 07.10.2021 v 10:39

Včera jsem viděl na živo MT07 a MT09 a přední maska se mi opravdu nelíbí, jako by tam něco chybělo.
Předchozí generace se mi líbily více

Ales600 (54) napsal 07.10.2021 v 10:20




TOPlist