Yadea C-umi & C-line: Malé čínské a především elektrické
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 9.9.2019 | Zobrazeno: 15 041x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 9.9.2019 | Zobrazeno: 15 041x
Pokračování ze dne 09.09.2019 , 22:36 hod :
.
*****************************************************
Dnes jsem se dočetl v českém tisku , že Elon Musk představil
jeho raketu, kterou by lidstvo mohlo opakovaně(!) "létat" na Mars
A to všechno mimo jeho dalších projektů, jako např. výroby jeho
e-automobilů TESLA ...
Přijde mi že většina lidí na to nadává jen z principu. Přitom je to naprosto ideální vozítko, pro mladé, kteří mohou získat jen skupinu AM a pro drobné ženy, na popojíždění po ucpaném městě, kde to stejně víc rozjet nemůžete... Nejsem ani drobná žena, ani mi není 15, proto jezdím na spalovací 125. Ale dokážu si představit že bych to pořídil partnerce, nebo jednou případné dceři.
Dojezd cca 50 km a pak 5-6 hodin nabíjení? To je i má máti (80+) na kole rychlejší, s větším dojezdem.
kawassak
Sorry, ale určitě nemám nic lepšího na práci, než klikat na každý písmenko a číslici co se na obrazovce objeví.
tenhle elektrokepl je určenej pouze k jedný věci, a to rozjet to z pořádně vysoký skály
Za ty peníze máš benzínovej skútr, kterej pojede víc jak dvakrát tak rychle a bude mít 5krát až 6krát větší výkon a nemusíš řešit dojezd, jen natankuješ za 2 kila a budeš se vozit třeba 14 dní nebo měsíc, páč než najedeš po městě těch 500km na nádrž...
Moga: jestli neumis rozkliknout vpravo nahore u hodnoceneho prispevku + nebo - , tak si opravdu radsi nic slozitejsiho, kde jsou treba cudliky, dratky, baterky, klikovky a dalsi vnitrnosti, nekupuj...
A pak by tady bylo ještě jedno vysvětlení...v Bohnicích mají volnou WiFi...
Targusi, ještě tady napiš, že fandíš Sparťe a všichni Ti už uvěří že Jsi pražák
Myslím, že Jarda narážel na tyto www...
https://www.vidlakovykydy.cz/autori/targus
A nebo jsou v téhle malé republice Targusové dva...V tom případě bych jen řekl a dopr...
Targus
A ještě jedna věc, bohužel neví co je to ACZ. Mohl by si to rozvést? Dík
Targus
A jak ty víš komu já dávám a nedávám mínusy? Leda, že jsi z Webu Motorkáři.cz a LUSTRUJEŠ tu lidi, jak vyjadřují a jak hlasují
Aj keby si tým prasatám slamu menil...Je na tom niečo zlé?
Ja chodím celý deň v zadrbaných montérkach a komu se to nelíbí...
Veď žrať musíme, aj pražáci
"nechápou rozdíl mezi "čínským výrobkem" a "výrobkem vyrobeným v číně" "
To si vystihol...
Jarda
Milý Jardo, majiteli serveru.
Tvoje úroveň je docela zoufalá.
Abys věděl, kdo podle tebe mění slámu prasatům, jsem pražák a mohu to doložit, kdybys po tom toužil, to jen tak na okraj. Klidně pošli soukromý mail, zašlu ti scan své občanky.
K tvým výpotkům - pardon - výpadkům - pardon - výpadům na mou adresu.
Prasata se chovají už dost dávno bez podestýlky, tzn. sláma se nekoná. Takže měnit není co a vy - jedině praví pražáci - jste těžce zaspali dobu.
Skútry jsem nezkoušel a zkoušet nemíním, protože rychlost 30 km/h mne fakt neuchvacuje a nemám problém ji docílit na obyčejném kole za desetinovou cenu rejžáckého trolejbusu.
Výkon 1,6 kW mne taky neohromuje, křápem nedosahujícím ani parametrů Jawy 50 - pařeza fakt ohromen nejsem.
S elektrikou na autech se potýkám takřka každý pracovní den. Je pravdou, že ne na elektroautech a ne na motorkách. Ale dráty, čidla a řídící jednotky jsou všude stejné, vyrobené ve stejných jihoasijských halách.
Je mi jasné, že ekonomika vás tvrdě tlačí k propagaci trolejbusů, ale nevidím důvod, proč by totéž měli pokrytecky činit i čtenáři. Tedy pokud ještě platí svoboda slova a na tomto serveru není cenzura, tak jako např. na facebooku a spol.
S úctou
Targus
capan - obecně platí, že podpora jakéhokoliv čínského výrobku končí jeho prodejem. Proto jsou otázky na náhradní baterku a servis irelevantní. Číňanům je dvouletá evropská (vlastně jakákoliv) záruka proti srsti, proto se sem sami nehrnou a odpovědnost přenáší na mezičlánek - zastoupení.
Bohužel někteří toto slyšet nechtějí a vidí v levné číně nějakou spásu (nevím čeho), většinou se jedná o jedince, co nechápou rozdíl mezi "čínským výrobkem" a "výrobkem vyrobeným v číně"
PBM : kdybys byl v pozici třeba takovýho Elona Muska (výrobce e-aut
zn. TESLA) mluvil bys jinak a vydělával na neinformovaných ...
Včlánku mi chýbajú také dôležité informácie,ako je životnosť batérie,cena novej. To je tajné?A zrejme aj s pribúdajúcim počtom nabití bude klesať výdrž batérie.
Capan> Nevim proc kazdej predpoklada dobojeni v praci. I kdyby to ted slo, az budou chtit v praci denne nabijet vsichni, tak uz vidim, jak je z toho zamestnavatel nadsenej.
Já jen doufám, že Český národ bude co nejdéle vzdorovat těmto euroekohujero nesmyslům. Jak píší kolegové = rychlost 44km/h = bude vás "žehlit" i cyklista na silničce po dvou energeťácích, dojezd = nepoužitelné do našich "pahorkatin". 10"kola = totální brutus, toto není Vespa s jejím skvělým přepákováním.
Celá ta "elektro šaškárna" = zhouba pro lidstvo.
Jezdítko teoreticky fajn, ale i když jsem neměl tu čest se na něm projet, nemám potřebu si pořizovat cokoliv elektro - auto, moto nebo cokoliv podobného. Ještě bych se cítil jako jezdit na Destě. Důvodů je fakt hodně. Finance - kdekdo doporučuje, abychom si to pořídili, že budeme jezdit pomalu kilometr za hubičku. Ale už nikdo neříká, kde vzít na tyto "radosti" života, kde budeme "tankovat", protože dobíjecích stanic je nezdravě málo a tvrzení "stačí na dvě hodiny připojit k síti a máte nabito na dalších x-kilometrů" je hloupost, protože to si můžete dovolit u dobíjecí stanice a doma, jinde Vás poženou, protože tu nejsou pro to, aby platili za Vaše ježdění. Kolik budou stát náhradní baterie, stejně jako samotná elektrika, u které několikrát za rok upozorňují na zdražování, stejně jako alespoň jednou za rok některý kanál přináší temné vize nedostatku zdrojů energie, zastarávání rozvodných sítí, které nestíhají vyhovět dnešním požadavkům. K tomu připočtěte tzv. "ekologii", kdy i lidi z branže otevřeně říkají, že zátěž pro životní prostředí je cca 1,5 x vyšší než u klasického auta. Je nedořešená recyklace, zdroje surovin, zpracování odpadů, co bude s klasickými auty při přechodu na elektro, když v dnešní době je už problém zpracovat odpady z dnes vyřazovaných (ceny kovů nejsou vzhledem k poptávce i nabídce nic moc) aut. Prostě moc otázek a minimum odpovědí. Za mě "Děkuji", ale nemám zájem a sobecky podotknu, že jsem rád, že se případné "elektrorevoluce" nedožiji (asi).
Klid Jardoooo, ne každý má v prdeli zarazeny pravítko a poslouchá sliby a slepě s nimi souhlasí. Jsme motorkáři, ne banda ovcí. Jinak souhlasím se všema zápornými komentarema k tomuto článku níže a i těmi výše, které se ještě objeví. Tohle je fakt špatně.
Článek resp. video je nejen o skútru, ale i tom, že na motorce máme být furt ve střehu, viz ta část, jak tam Honzisovi vjede deb*l v dodávce...
Chlapi (a holky taky samozřejmě) bděte!
Terek,houby! Dáš si to do kanclu,alebo k sústruhu...
Dojezd 50 km.
Kolik to bude po dvou letech, predpokladam, nikdo v praxi nevi. Z tohoto duvodu pro me nepouzitelne. Do prace a zpet to mam cca 30 km, to abych se po praci uz pomalu bal vyrazit na koupak.
Děkuju Targusovi, že už jeho prasatům dopřál čisté podestýlky !
Jinak bych ho snad musel obžalovat za týrání zvířat .
Všetko je o peniazoch a toto je proste drahé na to,čo to ponúka.Osobne nevidím dôvod,prečo si nepriplatiť napríklad za toto https://www.honda.sk/motorcycles/range/scooter/vision-110/overview.html alebo
https://www.yamaha-motor.eu/cz/cs/products/scooters/urban-mobility/d-elight/
Targus> Ty jsi na tech skutrech jel nebo je videl, ze vis opet vsechno nebo jsi na to prisel, kdyz jsi sel vymenit slamu prasatum ve chlivku? Ja jsem si oba skutry zkusil v centru Prahy a muzu se pod clanek podepsat. Prestan prosim spamovat kazdy druhy clanek svymi nesmysly a jdi radeji jezdit na motorce, jestli nejakou vubec mas. Ostatni ctenari ti podekuji.
moga
Když už tady rozdáváš Ivanovi mínusy, projeď si články na ACZ.
Jinak do smrti dobrý...