Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To Marex: Jo u Charade a Black Magic či jak se to jmenuje tam je to asi na místě to souhlasim-omezená série atd...A že je nudná to bych nikdy neřek-už jen proto že je to dvouvál Jen mi přijde, že se to tu s Voxanem trošku přehání a dělá se z něj nějaká luxus značka což podle mě neni toť vše...
Voxan Charade: Tak tohle rozhodně není nafouknutá bublina. Designově je totiž přesně taková, jaká má motorka být. Tohle se ti neokouká!!!Takže jo...EXKLUZIVNÍ!
Cafe racer je podivnej strojek,ale nudnej taky rozhodně není!
No svez bych se na tom vypadá to pěkně až na tu přední masku-ta mi k tomu nesedí.Ale jinak je Voxan pro mě jen nafouklá bublina-že se ty motorky neprodávaj ještě neznamená že jsou exkluzivní...
..nevím nevím, jste tady z toho utržený, ale pokud se podívám na tipmoto.com, tak jsou v bazaru umístěný dva kousky ve stříbrné barvě a dají se pořídit do 150 tis.Kč.
celkem mohu potvrdit to co píše J!Rka (vzhledem k tomu, že ho trápil na Dubé se mnou, to není takové překvapení :) ) ty brzdy byly fakt tragické, prý je zapekli v Sosnové nejmenovaní redaktoři k nejmenovaného plátku :) což se mi nechce věřit, ale prostě to nebrzdilo tak jak by asi mělo.
ze zpracování jsem také odvařený nebyl..
otáčky jsem nesledoval, ale že by po vibracích nebylo ani potuchy je blbost ale vibrace mi na dvouválci fakt nevadí ;)
svezení fayne, ale nejspíš jsem odolal.. možná štěstí, že na ní nebyl kit co přihodí 30k(!) to bych možná byl už ve velkém pokušení
No pánové já snad sním! Dnes jsem tento stroj viděl v Týně nad Vltavou(možná starší typ). Jen od Českých Budějovic na Tábor. Právě jsem přešel silnici s pejskem a slyším divný zvuk. Typoval jsem to na nějakého bavoráka (sorry nejsem zas takový snalec) Přiznejte se kdo to byl!
redmanXXL: zvuk chybi, sorry Chteli bychom letos pujcit jeste jeden model Voxanu (pokud pocasi dovoli) na test a tam bude soucasti i jizdni video a zvuk.
přímo na tomhle kusu jsem jezdil a o vibracích nebylo ani potuchy, jesli to mini vrnění berete jako vibrace tak jezděte v autě! Další věc jsou brzdy které mi přišli že fungujou lépe než moje zlatý bremba na aprilii. Jediná věc ten motor by snesl více koní,ale to jde řešit kitem na zvýšení výkonu...
Ohledně ceny je jasné že to neni rentabilní nákup v konkurenci s japoncema, ALE pro někoho kdo dbá na design jedinečnost,nehoní jenom stáda koní v motoru to je ideální mašina.Kolik VOXANů naživo jste viděli? já zatim tohohle a je to bomba!
To J!rka - jj, desticky uz byly speceny, kdyz jsme to dostavali na test ;-(.
Vibrace - zalezi na tom, s cim porovnavas, jestli s Banditem nebo Tuonem, za studena se klepala dost, ale po zahrati to bylo OK.
Minulý týden jsem si jí půjčil na projížďku. A tak nějak se mi pár věcí z článku nepozdává
Především slova o nevybrujícím motoru ... do 3 tisíc jsem měl pocit, že mě to sundá ze stupaček (a to sedlám dvanáctku boxera).
Potom jsou tam divné detaily jako podivně hrubě odlitá kyvka, problémové otevření stojánku, boty až na zadní stupačky, kmitající plexi... Další kapitolou jsou přední brzdy - předek brzdil méně než zadek! Ale to snad muselo být zapečenýma destičkama (co s tím asi při testu Filip dělal
Naopak jasné plus je naprosto nestárnoucí design, jedinečnost a super zvuk sériové motorky.
Cena není zas tak špatná - za ty prachy mám sice novou např. R1, tu ale potkám co chvíla a navíc její hodnota celkem rychle padá dolů.
Tenhle bike se mi moc líbí a mít ty prachy určitě do něj jdu
Já nevim, oceňuji neotřelý vzhled, zpracování i výlučnost, ale přední maska na mě nijak agresivně nepůsobí, sorry, to by snad zvládnul doma na koleně kdejaký bourák na kopytu. Charade je ovšem jiná káva! Navíc za osm let starou motku s ne zrovna top jízdními vlastnostmi a s dle mého podprůměrným výkonem motoru chtít takovej obolus... na druhou stranu kecám o něčem, na čem jsem se nesvez a ani to neviděl v reálu. Na Bimotě ten hi tech zkrátka vidím hned a navíc ta rajská hudba ducatích hrnků.
Krásná mašinka navrhovaná se smyslem pro detail .
V článku prosím opravte 224 kg provozní hmotnost - váha kapalin by byla 39 kg což není divný, ale je to nesmysl. Provozní hmotnost by měla být maximálně 210 kg.
No na NAŠE poměry je luxus každá nová motorka nad 200 tis, takže sem Voxánci spadají určitě všichni.
To Marex: Jo u Charade a Black Magic či jak se to jmenuje tam je to asi na místě to souhlasim-omezená série atd...A že je nudná to bych nikdy neřek-už jen proto že je to dvouvál
Jen mi přijde, že se to tu s Voxanem trošku přehání a dělá se z něj nějaká luxus značka což podle mě neni toť vše...
Voxan Charade: Tak tohle rozhodně není nafouknutá bublina. Designově je totiž přesně taková, jaká má motorka být. Tohle se ti neokouká!!!Takže jo...EXKLUZIVNÍ!
Cafe racer je podivnej strojek,ale nudnej taky rozhodně není!
No svez bych se na tom vypadá to pěkně
až na tu přední masku-ta mi k tomu nesedí.Ale jinak je Voxan pro mě jen nafouklá bublina-že se ty motorky neprodávaj ještě neznamená že jsou exkluzivní...
>12012: no o těch víme.. ale nějak nechápu co mění to, že sedm let stará židle stojí polovic? koukni se kolik stojí takhel staré r1..
..nevím nevím, jste tady z toho utržený, ale pokud se podívám na tipmoto.com, tak jsou v bazaru umístěný dva kousky ve stříbrné barvě a dají se pořídit do 150 tis.Kč.
nádherná kočička, připadá mně jako "femme fatale"
nepopsatelně, ale naprosto okouzlující.
akorát teda se tady někdo s tim žraločím výrazem zbláznil
nádherná kočička, připadá mně jako "femme fatale"
nepopsatelně, ale naprosto okouzlující.
akorát teda se tady někdo s tim žraločím výrazem zbláznil
jo a jinak pěkná recenze
motor je popsán naprosto přesně, ale asi sem barvoslepej, protože i na živo mi ta motorka připadá oranžová
celkem mohu potvrdit to co píše J!Rka (vzhledem k tomu, že ho trápil na Dubé se mnou, to není takové překvapení :) ) ty brzdy byly fakt tragické, prý je zapekli v Sosnové nejmenovaní redaktoři k nejmenovaného plátku :) což se mi nechce věřit, ale prostě to nebrzdilo tak jak by asi mělo.
ale vibrace mi na dvouválci fakt nevadí ;)
ze zpracování jsem také odvařený nebyl..
otáčky jsem nesledoval, ale že by po vibracích nebylo ani potuchy je blbost
svezení fayne, ale nejspíš jsem odolal.. možná štěstí, že na ní nebyl kit co přihodí 30k(!) to bych možná byl už ve velkém pokušení
No pánové já snad sním! Dnes jsem tento stroj viděl v Týně nad Vltavou(možná starší typ). Jen od Českých Budějovic na Tábor. Právě jsem přešel silnici s pejskem a slyším divný zvuk. Typoval jsem to na nějakého bavoráka (sorry nejsem zas takový snalec) Přiznejte se kdo to byl!
to yama_lube: Jiskření se nekoná, protože na válcích mám hliníkové padáky.
To J!rka ,díval jsem se na tvý foto v profilu-docela brutální,1centimetr a už by to jiskřilo,mazec ten plochý twin!
no dobře ... omlouvám se, že jsem si všimnul že motor vybruje
Prostě jsem to jenom porovnal s BMW R1200S, na které jezdím a v jejímž testu na motorkářích jsou vibrace kritizované.
Jinak souhlasím, že to je jedinečná motorka s neokoukaným a nestárnoucím designem ... jinak bych se nehrnul do té projížďky
redmanXXL: zvuk chybi, sorry
Chteli bychom letos pujcit jeste jeden model Voxanu (pokud pocasi dovoli) na test a tam bude soucasti i jizdni video a zvuk.
přímo na tomhle kusu jsem jezdil a o vibracích nebylo ani potuchy, jesli to mini vrnění berete jako vibrace tak jezděte v autě! Další věc jsou brzdy které mi přišli že fungujou lépe než moje zlatý bremba na aprilii. Jediná věc ten motor by snesl více koní,ale to jde řešit kitem na zvýšení výkonu...
Ohledně ceny je jasné že to neni rentabilní nákup v konkurenci s japoncema, ALE pro někoho kdo dbá na design jedinečnost,nehoní jenom stáda koní v motoru to je ideální mašina.Kolik VOXANů naživo jste viděli? já zatim tohohle a je to bomba!
mašinka hezká, ale v testu mi chybí zvuk motoru.nebo sem ho přehlíd ?
To J!rka - jj, desticky uz byly speceny, kdyz jsme to dostavali na test ;-(.
Vibrace - zalezi na tom, s cim porovnavas, jestli s Banditem nebo Tuonem, za studena se klepala dost, ale po zahrati to bylo OK.
Minulý týden jsem si jí půjčil na projížďku. A tak nějak se mi pár věcí z článku nepozdává

Především slova o nevybrujícím motoru ... do 3 tisíc jsem měl pocit, že mě to sundá ze stupaček (a to sedlám dvanáctku boxera).
Potom jsou tam divné detaily jako podivně hrubě odlitá kyvka, problémové otevření stojánku, boty až na zadní stupačky, kmitající plexi... Další kapitolou jsou přední brzdy - předek brzdil méně než zadek! Ale to snad muselo být zapečenýma destičkama (co s tím asi při testu Filip dělal
Naopak jasné plus je naprosto nestárnoucí design, jedinečnost a super zvuk sériové motorky.
Cena není zas tak špatná - za ty prachy mám sice novou např. R1, tu ale potkám co chvíla a navíc její hodnota celkem rychle padá dolů.
Tenhle bike se mi moc líbí a mít ty prachy určitě do něj jdu
Francouzi umí jen víno a sýr.
Já nevim, oceňuji neotřelý vzhled, zpracování i výlučnost, ale přední maska na mě nijak agresivně nepůsobí, sorry, to by snad zvládnul doma na koleně kdejaký bourák na kopytu. Charade je ovšem jiná káva! Navíc za osm let starou motku s ne zrovna top jízdními vlastnostmi a s dle mého podprůměrným výkonem motoru chtít takovej obolus... na druhou stranu kecám o něčem, na čem jsem se nesvez a ani to neviděl v reálu. Na Bimotě ten hi tech zkrátka vidím hned a navíc ta rajská hudba ducatích hrnků.
nadhera
...kam se hrabou vsichni ryzojedi, zpet na starej kontinent
Krásná mašinka navrhovaná se smyslem pro detail
.
V článku prosím opravte 224 kg provozní hmotnost - váha kapalin by byla 39 kg což není divný, ale je to nesmysl. Provozní hmotnost by měla být maximálně 210 kg.
na prodej za 250kkč bo první majitel rošku nalil moc oleje, lehce to chčije ale opava za hubičku... nemít v kupě Guzzu nevím nevím :)
kus krasnyho poctivyho zeleza..