yamaha_demo_tour




Voge 500R: Dostupný sportovec pro nenáročné

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 30.01.2022 v 14:54

Jakože nepovažuji Loncin za nekvalitní, tak jedině ňouma, by si pořídil za tyhle peníze právě tohle.
Cenově musí jít výrazněji dolů, nebo nabídnout něco navíc. Výbavu, servis, záruku.....

Páčkalíny (24) napsal 29.01.2022 v 21:05

Faaaaaaak! Zase spam....

kerut (51) napsal 29.01.2022 v 15:52

vzhledme k tomu ze ty parametry urcite nejsou zadnej top pro danej obsah motoru (coz ale neni cinou, dneska se motorky holt takhle navrhujou, prznej se euronormama, atd... a vykon pullitru pro beznej provoz je pak mensi nez vykon moto trojky s polovicnim obsahem.. ) tak uprime nevidim jedinej duvod proc by na tom testu melo byt apriori neco zasadni nepravda ? ..jo, kdyby cinani postavili litra se udajnejma 160kg a 180kW asi bych se divil, ale postavit tohle priblizovadlo dnes neni nerealny asi uplne kdekoliv na svete,...

Mr.Dreamer (46) napsal 28.01.2022 v 21:56+1

Neveřím ani píď o tom, že autor článek nepsal se snahou napsat ho s maximální mírou pozitivity a nevěřím ani náhodou, že obecně pozitivní články o čínských "motorkách" nejsou psány ve snaze přilákat reklamu na tyto pasti.

callowsick (463) napsal 28.01.2022 v 14:18+4

nemusíte mít čínský motorky v oblibě, ale to, že jsou, pomáhá držet ceny i japonskejch motorek níž, než by to bylo bez nich

A podezírat Honzise, že ohýbá pravdu? Kdybych stavěl svoj osobní žebřík důvěryhodnosti motonovinářů, zrovna on by byl s jistotou v TOP 3

Slávek-TDM (129) napsal 28.01.2022 v 08:43+3

Jak rika jeden nejmenovanej prodejce jedny nejmenovany japonsky znacky v jednom nejmenovany meste proslavenym vyrobou automobilu:
Vsichni soucasni kupci cinskych motorek jsou nasi budouci zakaznici

MiBi (1) napsal 27.01.2022 v 20:17-1+1

Nějak mi nejde do hlavy, jak ta čínská motorka může mít hmotnost děsných 198kg a užitečnou hmotnost jen 150kg. Sedlám BMW R1200RT s hmotností 229kg (rozdíl jen 31kg) a naložit můžu celých 266 kg (o 116 kg víc!).
Srovnávám „lehkého“ naháče a motorkou jako kráva, s kardanem, s nádrží 27 litrů, dvěma kotouči vepředu, boxerem s více jak dvojnásobným obsahem a trojnásobným výkonem i krouťákem, vyhřívanými hefty a sedlem, elektricky vysouvacím francouzským oknem,…..
To v Číně vyrábějí rámy z olova, nebo to má litinovej blok? Poměr 5,7kW/kg váhy, to musí lovit přední kolo furt ve vzduchu Myslím že Čína musí udělat ještě velký skok, abych o něčem takovém vůbec uvažoval, ale pamatuji doby, kdy i Trabant měl u nás své fanoušky.

Zedsdead (293) napsal 27.01.2022 v 19:45

Najdi 10 rozdílů na výfuku Voge a BMW


PremdaHonda (108) napsal 27.01.2022 v 19:42+3

Nic proti čínským motorkám, ale jak už několikrát bylo - vyšší hmotnost, horší motor, žádné jméno značky ("Na čem jezdíš?" "Na Voge" )
Vím, že to asi nejde prodávat třeba za 100 tisíc, ale skoro stejná cena jako u Hondy je k smíchu.

děsno (38) napsal 27.01.2022 v 19:25+3

Nebylo tady už o klonech cb500 napsáno dost?

maarmiik (7) napsal 27.01.2022 v 19:15-2+1

nechytit od nich ten vir je docela šichta, nedovedu si představit, že bych ještě léčil nedodělky na jejich motorkách, místo ježdění.
Tolik času nemám.

Matesimo (28) napsal 27.01.2022 v 18:54+2

15000 Kč by nepřidal jen blázen za ověřenou Hondu.
Čínské značky mají moc velké sebevědomí na to co za svou cenu nabízí. Nechápu.
Na druhou stranu je pravda, že jdou pomalu svou úrovní nahoru. Ale nic pro mě.

zahadnytajemny (48) napsal 27.01.2022 v 18:26+5

Kvalita čínských motorek jde nahoru, ale cena taky. A to už nesmyslně.
Možná by mělo nějaký racionálně ekonomický smysl uvažovat o čínské kopii originálu, která je v kvalitě o nějakých 10% horší, ale o cca 30% levnější. Ale určině ne opačně.
Smysl čínská kopie nemá ani za předpokladu horší 10%, levnější taky 10%. Žádnou přidanou hodnotu by tím nepřinesla.
Takže hraniční cenovku bych vidět na cca 119 900,- Kč. Ta 145 tis. je mimo.

nevo7 (95) napsal 27.01.2022 v 18:01-1+1

Je to motorka, tak si to rád pozriem, bez ohľadu na štát výroby.
Úplne chápem aj zhodnotenie. Jazdí to, brzdí, nálepky neodpadávajú, detaily fajn, tak prečo to zatracovať ako to najhoršie na svete. Vyrovná sa to i s bežnými kladnými a zápornými stránkami /ktorá motorka ich nemá/ svojej bežnej konkurencii.

Ale chcete to počuť: Honda forever!

SuperSic58 (1307) napsal 27.01.2022 v 17:17+5

Musim si trochu rejpnout do Honzise, ty v těch testech ty bajky dost šetříš. Dej tomu trochu napít, vyzkoušet kolik to dá a tak
Jinak motorka hezká, o tom žádná, ale ty vibrace a navíc originál od Hondy doprodeje 21 modelu za 150 tyček, tady neni absolutně o čem. A na jaře budou 22 modely s USD, radiálama a 2 kotoučema za 160, nedojebe li to inflace. Ale to pak pudou nahoru i číňani. To je asi největší problém čínskejch bajků, že stojej prakticky to, co japonec. Nemaj čím konkurovat. Připadá mi to jako mlácení prázdné slámy..

keto (99) napsal 27.01.2022 v 16:25+2

Já bych těch 15tisíc přidal a koupil Hondu

soccer (480) napsal 27.01.2022 v 16:02+5

Mě zaujalo v nadpisu "sportovec pro nenáročné", zní mi to kapku jako oxymoron typu "kondom pro impotenty"...

Nic ve zlém...

Sir_CHerokee (117) napsal 27.01.2022 v 15:52-1

Nic proti Číňanům, tohle ale není můj šálek kávy. Zajímalo by mě ale třeba srovnání s Jawou 500 Scrambler by RVM, ta se mi designově líbí podstatně víc.

Codo (354) napsal 27.01.2022 v 15:01+6

Otravné vibrace v nejběžnějších rychlostech a otáčkách...stačí. NE.
Číňana bych si už z principu nekoupil a nekoupím, ale spíš tak sleduju, jak se pomalu ale jistě některý čínský značky dostávají do motocklovýho kvalitativního standardu.
Ještě, že se Evropa vrhla na vývoj těch elektromotosráčů! Tím všechny dohoníme a předhoníme a Čiňany znovu pošleme do rozvojových končin. Hurá... Dělám si pochopitelně prdel. Jen mi je líto promrhanýho času a invence evropských vývojářů. Bojujou s elektrikou a Číňan si vesele domazluje spalováky. Něco je trochu blbě, že.
Při otázce, zda ušetřit 15 litrů a koupit Voge, nebo patnáct přidat a koupit Hondu, se jen směju. U koho rozhodne 15 ušetřených, ten si Voge zaslouží. Howgh!

WobRetnuh (110) napsal 27.01.2022 v 14:50-1+1

Díky za pěkný test Jak to děláte, že máte pořád léto
Co se týká těch vibrací, tak podle popisu to spíš vypadá, že se tam něco dostává do rezonance.
Ono je dobře, že Hondě roste konkurence. Třeba si pak bude zákazníků víc hledět a dá větší výbavu už do základu (jako se to řadě CB stalo) Třeba absence USB v základu je vysloveně ostuda.
Otázka samozřejmě je dlouhodobá spolehlivost a zůstatková prodejní cena.

FrogySkoky (132) napsal 27.01.2022 v 14:37-1+2

O čínách nečtu, už z principu

MilanMl (304) napsal 27.01.2022 v 14:31

Čítam na MCZ test Hondy 2021,teda ešte s klasickou vidlicou a jedným kotúčom a...samé chvály na ňu. Bolo by zaujímavé priamo porovnať ju s Voge. Bolo by zaujímavé zistiť,či je lepšia vidla Hondy,alebo obrátená Voge. Bolo by zaujímavé porovnať klasickú a obrátenú vidlu Hondy. Koľko ľudí to pri takejto motorke rozozná a či vôbec.

vinokurov (494) napsal 27.01.2022 v 14:28+3

Prosím,Čínu ne

Hofix (34) napsal 27.01.2022 v 13:29+2

Je to Čína. To nemá cenu ani číst.

Kohlstein (104) napsal 27.01.2022 v 13:10+4

Warum zase china maoista?

KVTU (106) napsal 27.01.2022 v 13:01+1

Honda 500 je v ceníku za 152 900,- Nějak nevidím přínos ani přidanou hodnotu ke kopi toto stroje. Ale na natěšenýho čerstvýho držitele A2 a jeho bohatého tatínka co to koupí hned protože synek stále prudí a moto je skladem by to zabrat mohlo. Čína mi nevadí když tomu odpovídá cena. V tomto případě je ale přestřelená. Že by dovozce zase nasypal aby vzniknul tento zcela nezávislý test???

4 reakce

Jarda
Jarda 27.01.2022 v 13:43

Já vidím, že ceníková cena Hondy CB500F je 159.900 Kč, takže o 15tis. více. Každý ať si vybere co chce, ale přestaňte urážet redaktora, že mu někdo za to něco nasypal.


MilanMl (304) napsal 27.01.2022 v 12:58+1

Honda stojí len o 300€ viac.
To má byť Voge,akože,výhodná kúpa?

Ondrus84 (3) napsal 27.01.2022 v 11:51

Vibrace na prd.... to je nepříjmená vě když jezdec musí hledat rychlost / otáčky, které budou pohodlné, motorka má být zábavou a ne o hledání kompromisu. Jinak vibrace byly vždy spojené s většími jednoválci, tady mě to docela překvapuje, třeba to výrobce nějak ještě vyřeší

K167 (1471) napsal 27.01.2022 v 11:45+3

Není pochyb o tom, že to sem Číňani "valí pod tlakem". Ať už "v přestrojení", pomocí "trojských koní" nebo napřímo. Celkem dost osvědčených firem, které léta prodávají ojeté motocykly, začíná prodávat i nové motocykly čínských značek. Samostatná kapitola je pak CFMoto, které tu má zázemí vybudované na čtyřkolkách. Tam letos očekávám velký útok.
Teď už je to na nás, na zákaznících, u koho vytáhneme peníze ze šrajtofle.

afro-r1 (513) napsal 27.01.2022 v 11:37

No ty voge...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist