Voge 500R: Dostupný sportovec pro nenáročné
Text: Jan Rameš | Video: Honza Zajíček | Foto: Květa Ramešová | Zveřejněno: 10.8.2021 | Zobrazeno: 13 294x
Text: Jan Rameš | Video: Honza Zajíček | Foto: Květa Ramešová | Zveřejněno: 10.8.2021 | Zobrazeno: 13 294x
Jakože nepovažuji Loncin za nekvalitní, tak jedině ňouma, by si pořídil za tyhle peníze právě tohle.
Cenově musí jít výrazněji dolů, nebo nabídnout něco navíc. Výbavu, servis, záruku.....
Faaaaaaak! Zase spam....
vzhledme k tomu ze ty parametry urcite nejsou zadnej top pro danej obsah motoru (coz ale neni cinou, dneska se motorky holt takhle navrhujou, prznej se euronormama, atd... a vykon pullitru pro beznej provoz je pak mensi nez vykon moto trojky s polovicnim obsahem..
) tak uprime nevidim jedinej duvod proc by na tom testu melo byt apriori neco zasadni nepravda ? ..jo, kdyby cinani postavili litra se udajnejma 160kg a 180kW asi bych se divil, ale postavit tohle priblizovadlo dnes neni nerealny asi uplne kdekoliv na svete,...
Neveřím ani píď o tom, že autor článek nepsal se snahou napsat ho s maximální mírou pozitivity a nevěřím ani náhodou, že obecně pozitivní články o čínských "motorkách" nejsou psány ve snaze přilákat reklamu na tyto pasti.
nemusíte mít čínský motorky v oblibě, ale to, že jsou, pomáhá držet ceny i japonskejch motorek níž, než by to bylo bez nich
A podezírat Honzise, že ohýbá pravdu? Kdybych stavěl svoj osobní žebřík důvěryhodnosti motonovinářů, zrovna on by byl s jistotou v TOP 3
Jak rika jeden nejmenovanej prodejce jedny nejmenovany japonsky znacky v jednom nejmenovany meste proslavenym vyrobou automobilu:
Vsichni soucasni kupci cinskych motorek jsou nasi budouci zakaznici
Nějak mi nejde do hlavy, jak ta čínská motorka může mít hmotnost děsných 198kg a užitečnou hmotnost jen 150kg. Sedlám BMW R1200RT s hmotností 229kg (rozdíl jen 31kg) a naložit můžu celých 266 kg (o 116 kg víc!).
Myslím že Čína musí udělat ještě velký skok, abych o něčem takovém vůbec uvažoval, ale pamatuji doby, kdy i Trabant měl u nás své fanoušky.
Srovnávám „lehkého“ naháče a motorkou jako kráva, s kardanem, s nádrží 27 litrů, dvěma kotouči vepředu, boxerem s více jak dvojnásobným obsahem a trojnásobným výkonem i krouťákem, vyhřívanými hefty a sedlem, elektricky vysouvacím francouzským oknem,…..
To v Číně vyrábějí rámy z olova, nebo to má litinovej blok? Poměr 5,7kW/kg váhy, to musí lovit přední kolo furt ve vzduchu
2 reakce
Najdi 10 rozdílů na výfuku Voge a BMW
2 reakce
Nic proti čínským motorkám, ale jak už několikrát bylo - vyšší hmotnost, horší motor, žádné jméno značky ("Na čem jezdíš?" "Na Voge"
)
Vím, že to asi nejde prodávat třeba za 100 tisíc, ale skoro stejná cena jako u Hondy je k smíchu.
Nebylo tady už o klonech cb500 napsáno dost?
nechytit od nich ten vir je docela šichta, nedovedu si představit, že bych ještě léčil nedodělky na jejich motorkách, místo ježdění.
Tolik času nemám.
2 reakce
15000 Kč by nepřidal jen blázen za ověřenou Hondu.
Čínské značky mají moc velké sebevědomí na to co za svou cenu nabízí. Nechápu.
Na druhou stranu je pravda, že jdou pomalu svou úrovní nahoru. Ale nic pro mě.
Kvalita čínských motorek jde nahoru, ale cena taky. A to už nesmyslně.
Možná by mělo nějaký racionálně ekonomický smysl uvažovat o čínské kopii originálu, která je v kvalitě o nějakých 10% horší, ale o cca 30% levnější. Ale určině ne opačně.
Smysl čínská kopie nemá ani za předpokladu horší 10%, levnější taky 10%. Žádnou přidanou hodnotu by tím nepřinesla.
Takže hraniční cenovku bych vidět na cca 119 900,- Kč. Ta 145 tis. je mimo.
2 reakce
Je to motorka, tak si to rád pozriem, bez ohľadu na štát výroby.
Úplne chápem aj zhodnotenie. Jazdí to, brzdí, nálepky neodpadávajú, detaily fajn, tak prečo to zatracovať ako to najhoršie na svete. Vyrovná sa to i s bežnými kladnými a zápornými stránkami /ktorá motorka ich nemá/ svojej bežnej konkurencii.
Ale chcete to počuť: Honda forever!
Musim si trochu rejpnout do Honzise, ty v těch testech ty bajky dost šetříš. Dej tomu trochu napít, vyzkoušet kolik to dá a tak
Jinak motorka hezká, o tom žádná, ale ty vibrace a navíc originál od Hondy doprodeje 21 modelu za 150 tyček, tady neni absolutně o čem. A na jaře budou 22 modely s USD, radiálama a 2 kotoučema za 160, nedojebe li to inflace. Ale to pak pudou nahoru i číňani. To je asi největší problém čínskejch bajků, že stojej prakticky to, co japonec. Nemaj čím konkurovat. Připadá mi to jako mlácení prázdné slámy..
Já bych těch 15tisíc přidal a koupil Hondu
1 reakce
Mě zaujalo v nadpisu "sportovec pro nenáročné", zní mi to kapku jako oxymoron typu "kondom pro impotenty"...
Nic ve zlém...
Nic proti Číňanům, tohle ale není můj šálek kávy. Zajímalo by mě ale třeba srovnání s Jawou 500 Scrambler by RVM, ta se mi designově líbí podstatně víc.
3 reakce
Otravné vibrace v nejběžnějších rychlostech a otáčkách...stačí. NE.
Číňana bych si už z principu nekoupil a nekoupím, ale spíš tak sleduju, jak se pomalu ale jistě některý čínský značky dostávají do motocklovýho kvalitativního standardu.
Ještě, že se Evropa vrhla na vývoj těch elektromotosráčů! Tím všechny dohoníme a předhoníme a Čiňany znovu pošleme do rozvojových končin. Hurá... Dělám si pochopitelně prdel. Jen mi je líto promrhanýho času a invence evropských vývojářů. Bojujou s elektrikou a Číňan si vesele domazluje spalováky. Něco je trochu blbě, že.
Při otázce, zda ušetřit 15 litrů a koupit Voge, nebo patnáct přidat a koupit Hondu, se jen směju. U koho rozhodne 15 ušetřených, ten si Voge zaslouží. Howgh!
1 reakce
Díky za pěkný test
Jak to děláte, že máte pořád léto
Co se týká těch vibrací, tak podle popisu to spíš vypadá, že se tam něco dostává do rezonance.
Ono je dobře, že Hondě roste konkurence. Třeba si pak bude zákazníků víc hledět a dá větší výbavu už do základu (jako se to řadě CB stalo) Třeba absence USB v základu je vysloveně ostuda.
Otázka samozřejmě je dlouhodobá spolehlivost a zůstatková prodejní cena.
O čínách nečtu, už z principu
Čítam na MCZ test Hondy 2021,teda ešte s klasickou vidlicou a jedným kotúčom a...samé chvály na ňu. Bolo by zaujímavé priamo porovnať ju s Voge. Bolo by zaujímavé zistiť,či je lepšia vidla Hondy,alebo obrátená Voge. Bolo by zaujímavé porovnať klasickú a obrátenú vidlu Hondy. Koľko ľudí to pri takejto motorke rozozná a či vôbec.
Prosím,Čínu ne
Je to Čína. To nemá cenu ani číst.
Warum zase china maoista?
Honda 500 je v ceníku za 152 900,- Nějak nevidím přínos ani přidanou hodnotu ke kopi toto stroje. Ale na natěšenýho čerstvýho držitele A2 a jeho bohatého tatínka co to koupí hned protože synek stále prudí a moto je skladem by to zabrat mohlo. Čína mi nevadí když tomu odpovídá cena. V tomto případě je ale přestřelená. Že by dovozce zase nasypal aby vzniknul tento zcela nezávislý test???
4 reakce
Já vidím, že ceníková cena Hondy CB500F je 159.900 Kč, takže o 15tis. více. Každý ať si vybere co chce, ale přestaňte urážet redaktora, že mu někdo za to něco nasypal.
Honda stojí len o 300€ viac.
To má byť Voge,akože,výhodná kúpa?
1 reakce
Vibrace na prd.... to je nepříjmená vě když jezdec musí hledat rychlost / otáčky, které budou pohodlné, motorka má být zábavou a ne o hledání kompromisu. Jinak vibrace byly vždy spojené s většími jednoválci, tady mě to docela překvapuje, třeba to výrobce nějak ještě vyřeší
1 reakce
Není pochyb o tom, že to sem Číňani "valí pod tlakem". Ať už "v přestrojení", pomocí "trojských koní" nebo napřímo. Celkem dost osvědčených firem, které léta prodávají ojeté motocykly, začíná prodávat i nové motocykly čínských značek. Samostatná kapitola je pak CFMoto, které tu má zázemí vybudované na čtyřkolkách. Tam letos očekávám velký útok.
Teď už je to na nás, na zákaznících, u koho vytáhneme peníze ze šrajtofle.
2 reakce
No ty voge...
1 reakce