Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nie je to Voge, ale tiež čína. CF Moto 800NK c22. Taliansky dizajn, rakúsky motor, čínska motorka...už čakám na prvé recenzie.
V roku 2022 by som si čínsku motorku nekúpil, ale o rok, o dva o desať, kto vie...názor sa v priebehu času deformuje
Uz jsem to daval k videu,
jsem dost skepticky k prodejum cinskych stylovek za 100-150 tisic na nasem trhu,
proc se krom tech nejhorsich cinskych klumpru anebo naopak predrazenych stylovek nedoveze neco mezi tim, rekneme pro zacinajici motorkare a v cene kolem 70 tisic...
Napriklad Vitaci Titan 250 EFI. Pitbikovy jednovalcovy vzduchem chlazeny motor Zongshen 250, olejove chlazeni, strikacka, 6 rychlosti, 140 kg s plnou nadrzi,
16 HP.
Udělám malý úkrok stranou...
O Voge 300AC a 500DSX bez předsudků ,ale taky bez svazáckýho nadšení.
Čtu tady hodně kydanců bez zkušeností…
Od pánů z RV moto Klabava jsem dostal včera možnost rozšířit si obzory o stroje Voge.
Na obou jsem jel cca 20km okolo Kokotskýho kopce (fakt se to tak jmenuje! )
Oba stroje měli na tachu okolo 150km,taže jsem je logicky bůhví jak nehonil.
Nic jsem neseřizoval. Prostě motky z krabice…
Cesta je to klikatá, asfalt všeho druhu od novýho po čerstvě zahrnutý výkopy v Litohlavech.
První bylo 300AC. Srovnávám se svou Pagankou (250ccm – 150kg) a Dukem (373ccm – 160kg).
Design mne neuráží ,ale ani nenadchne. Poskládané je to pěkně a z docela hezkých dílů. Moje mrňata lepší nejsou.
Naskládal jsem na to svých 188cm docela dobře. Do sedačky zapadnete a hotovo. Je krátká, ale zdá se pohodlná. Řídítka bych mohl mít o 5cm níž a 5cm šířeji.
V zatáčkách se vodí velice hezky a především jistě . Na dírách poněkud tluče zadek strojku do zadku mýho,ale ty moje malý mrchy jsou kopavější. Nižší řídítka z pětistovek by mi toto jistě vylepšila.
Ve zdejším testu konstatovali pěknej střed a slabej vrch motoru. To můžu potvrdit. ALE…
Ale na ten střed se moc pěkně jezdí. Kilčo je tam za chvilku a ten syrovej motůrek nevadne výrazně ani do vrchu. Zatímco ty moje dvě motokola ožívají nad 6000 ot a zvlášť pro Duka je průjezd obcí trochu za trest, tady je vše v olrajtu. Na jedničku to jede i 12km/hod a necuká! Nebrní do rukou ani nohou,ale trochu masíruje zadek .
Řazení je lehounce tužší, ale přesné. Je syrové a jistě bude fajn. Stejné to bylo u Paganky.
ABS nastupuje brzy ,ale pulzuje velice jemně a neleká. Pro začátečníka určitě fajn.
Těch 170kg váhy je na papíře dost ,ale stejně těžká Z300 působí hmotnějším dojmem. Jenže zase ta váha přispívá k větší stabilitě.
Seděl (ale nejel) jsem na asi jediné nečínské přímé konkurenci ,Hondě CB 300R. Ergonomicky podobné ,motoricky má být Honda o tik napřed a je o 26kg lehčí. Jenže je taky o 35 tácků dražší…
Další bylo na řadě pětikilo DSX – kola s dráty 19/17. Srovnávám s Tracerem 7.
Design je originální a svůj. Mě neuráží . Opět pěkně poskládáno a moje T 7 vypadá spíš chudobně…
Ergonomicky podobné s T 7 , jen nádrž je širší a trochu tlačí do stehen. Můj byvší miláček Fazer 600 býval v tomto horší. Opět bych si , stejně jako u Tracyho, přál nižší řídítka. Zkrátka mě ty SUV motky s rukama pomalu u uší nesedí…
A zase seděl jsem ,ale nejel na CB500X. Tam jsou řídítka níž, to by asi pro mě bylo lepší.
Opět příjemné svezení a oproti 300AC podvozek na Litohlavských výkopech nekopne, ale odtlumí.
Vodilo se mi to hezky a lehce. Tracer 7 se mi nezdá lepší. Zajímal by mě rozdíl v jízdě u verze s koly 17“ .Motor jde hezky lineárně odspoda a proti Tracymu nemá ten otravný škubanec po přidání plynu.
Řadí čistě a přesně.
ABS reaguje později a tvrději než menší u 300AC
A teď to hlavní – vibrace.
Do cca 5000 ot celkem nic ,co by stálo za řeč. Na šestku pak jedete kolem stovky.
Kolem 6000 ot pak začne divadlo. Jenže ty silný vibrace jdou jakoby zvenku, ne z motorky. Stačí si sáhnout na tu trubkovou omotávku kolem čumáku motorky a máte jasno. Na té rouře neudržíte ruku! Bourací kladivo je slabota!
Takže jak tenhle konkrétní kus motoru vibruje ,nevím. Loni jsem jezdil na Jawě 500 Scrambler a tam tenhle Loncinův motor kolem 6000 ot trochu brněl do nohou . Nepředpokládám ,že tady to bude výrazně jiné.
Vřele doporučuju to lešení sundat a dát coby oblouk nad zahradní branku. Jako podpora pro popínavky to může být dobré. Tady je to leda k ho… , pardon, vzteku.
Mám předběžně přislíbeno svezení na naháči 500R. Tam žádné lešení není a řídítka jsou akorát vysoko. Tak uvidíme.
Každopádně jsem byl příjemně překvapený jak zpracováním ,tak jízdou. Samozřejmě netuším, jak to bude se spolehlivostí v toku času ,ale oni ani to Žaponci nejsou, co bývali.
Fazer 600 jezdil 17 let a 122 000km a ještě někde jezdí. Ale byl to opravdový Japík z japonska.
Tracer 7 je motor made in Indonesia , vecpanej do EU rámu nějakým francouzským Marokáncem, či jak je to.
A tenhle Marokánec třeba nedocvakl konektor u čidla teploměru ,takže motka po čase začala hlásit chybu ,spouštět větrák po nastartování, nedržela volnoběh… Tahle ledabylost mne stála odpoledne ,cestu do Písku a pětikilo za nápravu problému…
Takže doporučuju neblinkat si do klávesnice a jít se povozit. A jestli koupit, nebo ne, je každýho věc.
Je to ošklivé a nudné jako produkce VW. Ale když by tomu dali pořádné blatníky tak na denní ježdění do práce dobrý. Osobně bych radší volil něco bez LED blbostí a bez displejů.
Anebo je taky možné, že neumí udělat dva stejně chovající se motory. Osobně bych právě u Čínské produkce chtěl test i druhého motocyklu, protože zkušenosti praví něco jiného než něčí tvrzení.
Každý to tu srovnává s Japonci,třeba hondou 500 a upřímně musím říci, že Voge je oproti ní pěkná a na pohled možná i lépe zpracovaná,má kvalitní komponenty...ale dost lidí si myslí, že když je to made in China, měl by se prodávat za polovic. Jedinou nevýhodou je zatím servis a dodání náhradních dílů,ale ono i na Japonce čekáte někdy týden a třeba na Guzzi znám případ kdy se čekalo na simering tři týdny. Navíc v Číně se objeví virus a v Evropě se pomalu zastaví celé automobilové odvětví. Navíc Loncin má jednu z nejmodernějších továren na světě a expandují jako Korejci s auty,za 10 let už to nikomu divné nepřijde. Ale nějak se začít musí a jim dávám +,za stejnou cenu nabízí víc a v pěkném kabátě
Nějaký článek o Voge/Vogel nebo co že to je. Takže to asi znamená, že si to musí každý místní bazarový kovboj hned povinně koupit... Nevím, kdy taková nabídka všech možných motek(a všech značek i všech motosraček odkudkoliv ....) na trhu vůbec kdy byla. Minulé století na vás, třeba takový konec osmdesátých, .....Mototechna n.p., dobrý den.....jojo, přišly konečně ty 3 jafky 632, jedná stříbrná, dvě červené ... Jste tu napsaný jako třetí, no tak uvidíte...
Pořád tu zůstává jedna velká výhoda CB 500 (F) a to jistota, že i za pár let bude fungovat spolehlivě a bez problémů, cokoliv z náhradních dílů snadno seženu a pokud se ji rozhodnu prodat, tak bude mít velmi slušnou zůstatkovou cenu. Tohle je u Voge 500 a podobných čínských klonů velká neznámá a já osobně bych do toho rizika nešel, i když design vypadá povedeně.
Kde se pořád berou ty pohádky o tom jak chce Číňan vydělat? Na Filipínách je ta motorka o více než 20.000 Kč levnější u dealerů. O kolik levnější je přímo v Číně nebo jiných státech jsem ještě nekoukal. Pokud vím, tak Japonci ani Italové a další se ještě z evropského trhu nestáhli a proto pokud tu Číňan chce uspět bez toho aniž by měl zázemí těch ostatních, tak musí prodávat za ceny jako u nich.
Ak je toto retro ,tak SV 650 duplom.
Voge-6290€,Suzuki-6590€.
Suzuki - overený ,výkonnejší japonec.
A teraz pozor! Voge -R2,ale SV- V2!!!!
A keďže je výroba R2( ktorý zákazníci údajne požadujú) lacnejšia,ekonomickejšia ako V2,tak preto stojí čínsky R2 prakticky toľko,ako výkonnejší japonský V2!!!
Pěkný stroj. Nevypadá obyčejně (ano spíš neoretro). A myslím že, výfuk vypadá fajn. Páčky a tlačítka má i hodně rozpočtových Japonců nic moc. Ale je fakt, že nejnovější CB500F vypadá hodně dobře a za stejnou cenu.
Cinani doted nepochopili, ze evropsky trh neni nafukovaci balon.
Rekl bych, ze to dopadne jako s pitbajky, kde se vyprofiloval jeden britsky-hahaha Stomp, coz je jen nalepka na ZHEJIANG KAYO MOTO CO.,LTD., coz je jen tak mimochodem nejvetsi vyrobce cinskych ctyrkolek a offroadu.
Podobne jako Indi vtipne branduji Jawu.
Az to soudruhum docvakne a vznikne jedna velka cinska znacka pro cestovni motorky a skutry, s rozumnou servisni siti a kontinuitou na nasem trhu, tak to s pomerem cena/kvalita u cinskych motorek bude k neporazeni.
Akorat nikdo nevi, ktera znacka to bude, jestli CFMoto, nebo Voge, anebo treba Benelli a vzhledem k tomu, ze kandidatu na vitezstvi je asi tak 30 , tak bych s koupi Voge radeji jeste chvilku pockal.
Číňan se snaží, ale pokud by volba byla buď "neoretro" Voge 500AC za 158 000 Kč a nebo Honda CB500F "moderního vzhledu" za 159 900 Kč, vybodnul bych se na vzhled a volil vyzkoušeno techniku a známé servisní zázemí v podobě Hondy.
Nie je to Voge, ale tiež čína. CF Moto 800NK c22. Taliansky dizajn, rakúsky motor, čínska motorka...už čakám na prvé recenzie.
V roku 2022 by som si čínsku motorku nekúpil, ale o rok, o dva o desať, kto vie...názor sa v priebehu času deformuje
Uz jsem to daval k videu,

jsem dost skepticky k prodejum cinskych stylovek za 100-150 tisic na nasem trhu,
proc se krom tech nejhorsich cinskych klumpru anebo naopak predrazenych stylovek nedoveze neco mezi tim, rekneme pro zacinajici motorkare a v cene kolem 70 tisic...
Napriklad Vitaci Titan 250 EFI. Pitbikovy jednovalcovy vzduchem chlazeny motor Zongshen 250, olejove chlazeni, strikacka, 6 rychlosti, 140 kg s plnou nadrzi,
16 HP.
https://www.youtube.com/watch?v=P3XxP-JoPZM
Udělám malý úkrok stranou...
O Voge 300AC a 500DSX bez předsudků ,ale taky bez svazáckýho nadšení.
Čtu tady hodně kydanců bez zkušeností…
Od pánů z RV moto Klabava jsem dostal včera možnost rozšířit si obzory o stroje Voge.
Na obou jsem jel cca 20km okolo Kokotskýho kopce (fakt se to tak jmenuje! )
Oba stroje měli na tachu okolo 150km,taže jsem je logicky bůhví jak nehonil.
Nic jsem neseřizoval. Prostě motky z krabice…
Cesta je to klikatá, asfalt všeho druhu od novýho po čerstvě zahrnutý výkopy v Litohlavech.
První bylo 300AC. Srovnávám se svou Pagankou (250ccm – 150kg) a Dukem (373ccm – 160kg).
Design mne neuráží ,ale ani nenadchne. Poskládané je to pěkně a z docela hezkých dílů. Moje mrňata lepší nejsou.
Naskládal jsem na to svých 188cm docela dobře. Do sedačky zapadnete a hotovo. Je krátká, ale zdá se pohodlná. Řídítka bych mohl mít o 5cm níž a 5cm šířeji.
V zatáčkách se vodí velice hezky a především jistě . Na dírách poněkud tluče zadek strojku do zadku mýho,ale ty moje malý mrchy jsou kopavější. Nižší řídítka z pětistovek by mi toto jistě vylepšila.
Ve zdejším testu konstatovali pěknej střed a slabej vrch motoru. To můžu potvrdit. ALE…
Ale na ten střed se moc pěkně jezdí. Kilčo je tam za chvilku a ten syrovej motůrek nevadne výrazně ani do vrchu. Zatímco ty moje dvě motokola ožívají nad 6000 ot a zvlášť pro Duka je průjezd obcí trochu za trest, tady je vše v olrajtu. Na jedničku to jede i 12km/hod a necuká! Nebrní do rukou ani nohou,ale trochu masíruje zadek .
Řazení je lehounce tužší, ale přesné. Je syrové a jistě bude fajn. Stejné to bylo u Paganky.
ABS nastupuje brzy ,ale pulzuje velice jemně a neleká. Pro začátečníka určitě fajn.
Těch 170kg váhy je na papíře dost ,ale stejně těžká Z300 působí hmotnějším dojmem. Jenže zase ta váha přispívá k větší stabilitě.
Seděl (ale nejel) jsem na asi jediné nečínské přímé konkurenci ,Hondě CB 300R. Ergonomicky podobné ,motoricky má být Honda o tik napřed a je o 26kg lehčí. Jenže je taky o 35 tácků dražší…
Další bylo na řadě pětikilo DSX – kola s dráty 19/17. Srovnávám s Tracerem 7.
Design je originální a svůj. Mě neuráží . Opět pěkně poskládáno a moje T 7 vypadá spíš chudobně…
Ergonomicky podobné s T 7 , jen nádrž je širší a trochu tlačí do stehen. Můj byvší miláček Fazer 600 býval v tomto horší. Opět bych si , stejně jako u Tracyho, přál nižší řídítka. Zkrátka mě ty SUV motky s rukama pomalu u uší nesedí…
A zase seděl jsem ,ale nejel na CB500X. Tam jsou řídítka níž, to by asi pro mě bylo lepší.
Opět příjemné svezení a oproti 300AC podvozek na Litohlavských výkopech nekopne, ale odtlumí.
Vodilo se mi to hezky a lehce. Tracer 7 se mi nezdá lepší. Zajímal by mě rozdíl v jízdě u verze s koly 17“ .Motor jde hezky lineárně odspoda a proti Tracymu nemá ten otravný škubanec po přidání plynu.
Řadí čistě a přesně.
ABS reaguje později a tvrději než menší u 300AC
A teď to hlavní – vibrace.
Do cca 5000 ot celkem nic ,co by stálo za řeč. Na šestku pak jedete kolem stovky.
Kolem 6000 ot pak začne divadlo. Jenže ty silný vibrace jdou jakoby zvenku, ne z motorky. Stačí si sáhnout na tu trubkovou omotávku kolem čumáku motorky a máte jasno. Na té rouře neudržíte ruku! Bourací kladivo je slabota!
Takže jak tenhle konkrétní kus motoru vibruje ,nevím. Loni jsem jezdil na Jawě 500 Scrambler a tam tenhle Loncinův motor kolem 6000 ot trochu brněl do nohou . Nepředpokládám ,že tady to bude výrazně jiné.
Vřele doporučuju to lešení sundat a dát coby oblouk nad zahradní branku. Jako podpora pro popínavky to může být dobré. Tady je to leda k ho… , pardon, vzteku.
Mám předběžně přislíbeno svezení na naháči 500R. Tam žádné lešení není a řídítka jsou akorát vysoko. Tak uvidíme.
Každopádně jsem byl příjemně překvapený jak zpracováním ,tak jízdou. Samozřejmě netuším, jak to bude se spolehlivostí v toku času ,ale oni ani to Žaponci nejsou, co bývali.
Fazer 600 jezdil 17 let a 122 000km a ještě někde jezdí. Ale byl to opravdový Japík z japonska.
Tracer 7 je motor made in Indonesia , vecpanej do EU rámu nějakým francouzským Marokáncem, či jak je to.
A tenhle Marokánec třeba nedocvakl konektor u čidla teploměru ,takže motka po čase začala hlásit chybu ,spouštět větrák po nastartování, nedržela volnoběh… Tahle ledabylost mne stála odpoledne ,cestu do Písku a pětikilo za nápravu problému…
Takže doporučuju neblinkat si do klávesnice a jít se povozit. A jestli koupit, nebo ne, je každýho věc.
3 reakce
Líbivej vzhled bezejmenný motorky s pachutí obšlehnutýho motoru.Cena jako za japonce..Tohle se prodávet nebude.
Je to ošklivé a nudné jako produkce VW. Ale když by tomu dali pořádné blatníky tak na denní ježdění do práce dobrý. Osobně bych radší volil něco bez LED blbostí a bez displejů.
3 reakce
Mám najeto cca 8000 km, super motorka. Doporučuji.
1 reakce
Tak to je hnus ... raději bych pořídil zachovalé SV650 a za zbytek peněz přestavěl podle sebe
1 reakce
Anebo je taky možné, že neumí udělat dva stejně chovající se motory. Osobně bych právě u Čínské produkce chtěl test i druhého motocyklu, protože zkušenosti praví něco jiného než něčí tvrzení.
2 reakce
Z dálky na první pohled docela hezká motorka. Zblízka... hlavně ty páčky, bože... odmontovali je z jaký socialistický jebky? Z Babetty?
)))))
3 reakce
Každý to tu srovnává s Japonci,třeba hondou 500 a upřímně musím říci, že Voge je oproti ní pěkná a na pohled možná i lépe zpracovaná,má kvalitní komponenty...ale dost lidí si myslí, že když je to made in China, měl by se prodávat za polovic. Jedinou nevýhodou je zatím servis a dodání náhradních dílů,ale ono i na Japonce čekáte někdy týden a třeba na Guzzi znám případ kdy se čekalo na simering tři týdny. Navíc v Číně se objeví virus a v Evropě se pomalu zastaví celé automobilové odvětví. Navíc Loncin má jednu z nejmodernějších továren na světě a expandují jako Korejci s auty,za 10 let už to nikomu divné nepřijde. Ale nějak se začít musí a jim dávám +,za stejnou cenu nabízí víc a v pěkném kabátě
1 reakce
Nějaký článek o Voge/Vogel nebo co že to je. Takže to asi znamená, že si to musí každý místní bazarový kovboj hned povinně koupit... Nevím, kdy taková nabídka všech možných motek(a všech značek i všech motosraček odkudkoliv ....) na trhu vůbec kdy byla. Minulé století na vás, třeba takový konec osmdesátých, .....Mototechna n.p., dobrý den.....jojo, přišly konečně ty 3 jafky 632, jedná stříbrná, dvě červené ... Jste tu napsaný jako třetí, no tak uvidíte...
Co se mi na strojích Voge líbí, že mají svůj vlastní styl.,-- jj hlavne to cenduro čo kopíruje Hondu cb500x je fakt vlastný štýl
Pořád tu zůstává jedna velká výhoda CB 500 (F) a to jistota, že i za pár let bude fungovat spolehlivě a bez problémů, cokoliv z náhradních dílů snadno seženu a pokud se ji rozhodnu prodat, tak bude mít velmi slušnou zůstatkovou cenu. Tohle je u Voge 500 a podobných čínských klonů velká neznámá a já osobně bych do toho rizika nešel, i když design vypadá povedeně.
2 reakce
Kde se pořád berou ty pohádky o tom jak chce Číňan vydělat? Na Filipínách je ta motorka o více než 20.000 Kč levnější u dealerů. O kolik levnější je přímo v Číně nebo jiných státech jsem ještě nekoukal. Pokud vím, tak Japonci ani Italové a další se ještě z evropského trhu nestáhli a proto pokud tu Číňan chce uspět bez toho aniž by měl zázemí těch ostatních, tak musí prodávat za ceny jako u nich.
4 reakce
Je to neskutečný vibrátor mám to odskoušené
1 reakce
Ak je toto retro ,tak SV 650 duplom.
Voge-6290€,Suzuki-6590€.
Suzuki - overený ,výkonnejší japonec.
A teraz pozor! Voge -R2,ale SV- V2!!!!
A keďže je výroba R2( ktorý zákazníci údajne požadujú) lacnejšia,ekonomickejšia ako V2,tak preto stojí čínsky R2 prakticky toľko,ako výkonnejší japonský V2!!!
6 reakcí
Chlapi,preboha,spamätajte sa! Toto že je retro? Veď vy to slovo dehonestujete!
1 reakce
Pěkný stroj. Nevypadá obyčejně (ano spíš neoretro). A myslím že, výfuk vypadá fajn. Páčky a tlačítka má i hodně rozpočtových Japonců nic moc. Ale je fakt, že nejnovější CB500F vypadá hodně dobře a za stejnou cenu.
Cinani doted nepochopili, ze evropsky trh neni nafukovaci balon.
Stomp, coz je jen nalepka na ZHEJIANG KAYO MOTO CO.,LTD., coz je jen tak mimochodem nejvetsi vyrobce cinskych ctyrkolek a offroadu.
, tak bych s koupi Voge radeji jeste chvilku pockal.
Rekl bych, ze to dopadne jako s pitbajky, kde se vyprofiloval jeden britsky-hahaha
Podobne jako Indi vtipne branduji Jawu.
Az to soudruhum docvakne a vznikne jedna velka cinska znacka pro cestovni motorky a skutry, s rozumnou servisni siti a kontinuitou na nasem trhu, tak to s pomerem cena/kvalita u cinskych motorek bude k neporazeni.
Akorat nikdo nevi, ktera znacka to bude, jestli CFMoto, nebo Voge, anebo treba Benelli a vzhledem k tomu, ze kandidatu na vitezstvi je asi tak 30
Za mě tohle

není retro, ale "neoretro".
Číňan se snaží, ale pokud by volba byla buď "neoretro" Voge 500AC za 158 000 Kč a nebo Honda CB500F "moderního vzhledu" za 159 900 Kč, vybodnul bych se na vzhled a volil vyzkoušeno techniku a známé servisní zázemí v podobě Hondy.
3 reakce