Test Voge 300AC: Malé čínské retro
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jan Altner | Video: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Zveřejněno: 1.8.2021 | Zobrazeno: 17 089x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jan Altner | Video: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Zveřejněno: 1.8.2021 | Zobrazeno: 17 089x
Hezky napsáno , ale nijak si nemůžu zbavit dojmu že moto čína je tak trochu celá ,,retro,,
Čínu nikdy
já z toho furt bleju, nemůžu si pomoct..
tak už to nějak doklepu s Hondou, asi ještě Kawu si koupím a možná Triumpha.
Dětem vysvětlím souvislosti vzniku a hlavně nebezpečnost téhle asijské masáže a pak už můžu zavřít víka...
Voge 300AC už je v podstatě výprodej. Je nahrazen od roku 22 modelem 350AC. Hlavně už je to řadový dvouválec. Výkonem už se blíží Japoncům na dostřel.
Objem 321 cm3
Výkon 28.4 kW
Točivý moment 27.7 Nm
Beryano , to vôbec nie.
Nástup Japoncov svet zaregistroval síce s poznámkami o kopírovaní technických riešení, ale sa to rýchle napravilo z dôvodu víťazstiev a získaných titulov v moto-športe a tým, že sa napr. vyskytli málo vídané zjavenia, ako Honda CB 750 Four alebo trebárs Kawasaki 900 Z1, presvedčili o kvalite a pre obe tieto mašinky polovica Bundesrepubliky stála v rade...
Čína by mohla mať tiež taký excelentný nástup, ale už to dávno posrali...
2 reakce
Škoda, že tenkrát nebyl internet a nejde to porovnat, jaké by byli komentáře, když se začali prodávat, v Evropě japonské motorky. Myslím, že spousta tehdejších chytráků, o nich mluvila stejně, jako teď o čínských
u loncinu jsou docela srandisti. Dělají motor z bmw650 a zkopírovali motory honda500, kawasaki300 a taky už yamaha320.
k testu: holt vypadlo slůvko NEO před retro, tak nešilte. Prostě návrat do 90.let. A asi byl redaktor vyslyšen, protože tohle loňské již euro5 s 19kw bylo letos přehomologováno na 21kw. Jen by mě zajímalo v čem je horší cfmoto300, když bylo ve svém testu také vychváleno, ale do lepší půlky malorážek se nedostalo.
HE HE, budík z Freewinda a prej vypadá moderně. Vlastně je to super, znamená to, že můj Wětrák z roku 1999 má moderní budík poplatný dnešní době
Může mi někdo vysvětlit, co je na tomto motocyklu retro?
1 reakce
PAP28
Ty nechceš podporovat debily?
Doufám, že jsi už rozmontoval svou motorku,tedy pokud nějakou máš, a polovinu dílů jsi vyhodil do tříděného odpadu, bo bio- a eko-.
A co budeš nalívat do nádrže? Splašky z mytí nádobí?
Ha-ha-ha, teď jsi všechny debily tak polekal, že praskli, ale smíchem.
Odpad nebrat
VOGE po tfistatficátétfetí. Nic proti čínským strojům nemám. Jen musí odpovídat cena výkon, což tady fakt není.
Nikdy jsem do ničeho politiku netahal, ale už budu. Sorry Čína je spojenec Ruska. Nebudu podporovat de*ily.
8 reakcí
Pro tenhle Odpad by to chtělo vlastní stránky.
I když vím, že si to svoje kupce najde....
Já na tom nic retro nevidím, ať hledám, jak hledám. Vidím akorát naháče. A taky vidím, jak každou další motorkou Číňani dotahujou a někdy už i předbíhají konkurenci. To je fofr... Snažím se nemyslet na to, co za ty roky předvedla naše slavná týnecká Jawa...
Západ svojí blbostí a hamižností stvořil silnou, technologicky špičkovou Čínu. A teď čumí a jen blábolí o Gríndýlu, elektrosráčích a nesmyslný uhlíkokotský neutralitě. Jedna generace a takovej sešup, úpadek a perspektivy v řiti. Směr Bangladéš - kupředu levá.
4 reakce
Ako sa spomenulo vo videu. Bez dizajnového nápadu. Keby bola bez znaku výrobcu na nádrži a karteroch, neviem komu to patrí. Jedine budík má neokúkané tvary.
jako chápu, že nějak se "tam" dostat musej.. ale dokud z čínský produkce nevypadnou nějaký stroje vyšší třídy, s výkonem aspoň 100 poníků a přitom nebudou vážit půl tuny, tak smůla, soudruzi..
jako konkurence ostatním číňanům rozhodně..
uznávám, že podle obrázků a videa toto už vypadá aspoň poměrně slušně zpracovaný, ale jako fakt budeme u tříkila s výkonem 21kW a váhou 170 kg tvrdit, jak jsou to supr čísla? jenom proto, že je to čína? ale no tak.. MT03 má sice 168kg, ale taky má 30,9kW.. CB300R má podobnej výkon (22,8kW), ale pro změnu váží 143kg...
zatím ještě ne, milé Voge, ale uznávám, že už to začíná vypadat jako motorka
1 reakce
Že vraj retro
.
Napadá ma jeden chorvátsky výraz pri pohľade na tú motorku,aj keď v skutočnosti neviem,čo znamená: že " čačkalica".
Rám určite nie, lampa určite nie, zadok tiež nie a ani motor.
Retro bude potom asi kvalita z čias, keď sa všetko čínske kazilo...
Ale psssst, nesmieme na to nadávať, veď pomaly nič iné na trhu nebude.
3 reakce
Čína, proč ne? Koupí bych aspoň podpořil rudožluté soudruhy a hodil maličko hlíny na hrobeček evropské motocyklové produkce. Je to prostě trend, kupovat levné šmejdy, za pár měsíců je vyhodit a jít si koupit další levný šunt. Vypadá to, že se s tím nedá nic moc dělat ?
10 reakcí
motorečka pěkná, světlo trochu bizár, ale zas originální
Ta pocitová jalovost motoru bude asi taky hlavně díky velký váze 170 kg, to je na tříkilo docela dost, třeba Honda CB 300F má 143kg a to je hodně velká propast. Obligátní průjezd Hřebečníkama a pod Čertovo Skálou
až si řikám, jestli to testmena baví leta hoblovat furt tu jednu rozbitou silničku
Přední reflektor je strašnej... zbytek mě nijak neuráží, ale zrovna tu přední lampu bych neustál.
Asi jsem blbej, ale ani trochu to na mě retro nepůsobí .....
To takovej Triumph, Ducati či Honda má skutečné retro. Jo a neměl bych zapomenout na indy
Pro mně naprosto nepřijatelný "dizajn", papouškující současný pseudotrend
mostní příhradové konstrukce držáku RZ + konc. světel a "useknuté" zadní
části sedla, která zajistí *umytí zadku* tandemisty za jakékoliv wet-ride .
Řve jak protržená a na tachometru 70.
Ale jo, pokud se někomu líbí, proč ne.
Ahoj, nechci byt hnidopich, ale ve videu zazni 25 koni a v udajich je napsano 21KW. 3 koniky je docela rozdil v teto kategorii.
Mozna by mohlo byt zajimave porovnat par tech levnych motorek co stoji kolem 100 litru CF moto 300, Benelli mozna i CinoJawa nebo neco podobneho.
Proste kdo se nejlip popral s nizkym rozpoctem.
1 reakce
Cina ne Cina ten ram je krasne posvarovanej.Naposledy jsem videl noveho streetboba od Harley a to by clovek blil..Jakto ze to nekde jde a u nekoho kdo si vezme 5xvic penez to neumi.