Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na pohled se mi líbí, okukoval jsem ji v Holešovicích. Ostatní viktorky mi připadají trochu jako UFO, ale tohle je moc pěkné. Za mě
A zadní guma? Na užší se to přece lépe klopí a vzhledově mi tam sedí, je to takové vyvážené.
Se "Soudcem" se jezdí skvěle! (doporučuji vyzkoušet) Účinek přední brzdy je dostačující(skutečně jde jen o zvyk).Laufy komentovat nemá cenu,stejně si tam každej nacpe takové které se mu líbí,nebo dělaj větší rámus, nebo zvýší výkon. No ne? Za mne je to parádní stroj.
V časáku se vypadala fajně, ale fotky detailů no nevim takovej pomeranč na mašině za skoro 400K ovladač na řidítkách na pohled jak z bakelitu a ten zadek... zvláštní no
sirokou gumu dozadu ani nahodou...naopak se mi libi, ze se aspon obcas najde motorka bez zhovadilyho misto zadniho kola jinak tohle a High ball je jsou asi prvni Victory co se mi alespon nejak libeji.Az na detaily jako je treba zadni svetlo...vetsinou mi to prijde jak kdyby Hyunday voprcal HD
Fakt to neni překlep? Opravdu to má vzadu jen 140-ku gumu? Na tuhle mašinu mi to příde strašně málo. A jen jeden kotouč je taky bída - někde v Alpách bude druhej sakra chybět.
Nevypadá zle ale ta zadní žiletka místo gumy. Pokud ho budeš držet pod krkem, tak ta guma odejde za 2000 km, to vím z vlastní zkušenosti A velká škoda toho jednoho kotouče, tohle prostě už od pohledu nubude brzdit, jeden kotouč na 300 kg a cca 95 koní, dělat takový chyby, škoda
LiPa: Naopak ten výfuk je podle mě nejhezčí co jsem v poslední době viděl a k motorce se docela hodí. Klasická chromovaná trubka by vypadala na té motorce jak pěst na oko.
Ta černá mu sluší,oranžová je ble ble,tu bych nechtěla ani zadarmo.A brzdy?Věřím,že jsou dostačující.
za mně supr supr, supr
Na pohled se mi líbí, okukoval jsem ji v Holešovicích. Ostatní viktorky mi připadají trochu jako UFO, ale tohle je moc pěkné. Za mě
A zadní guma? Na užší se to přece lépe klopí a vzhledově mi tam sedí, je to takové vyvážené.
Se "Soudcem" se jezdí skvěle!
(doporučuji vyzkoušet) Účinek přední brzdy je dostačující(skutečně jde jen o zvyk).Laufy komentovat nemá cenu,stejně si tam každej nacpe takové které se mu líbí,nebo dělaj větší rámus, nebo zvýší výkon. No ne? Za mne je to parádní stroj.
Temnoplodec: tak jo... nelíbí se ti. Ale řekl bych, že stroje Victory mají hodně svého.
V časáku se vypadala fajně, ale fotky detailů no nevim takovej pomeranč na mašině za skoro 400K
ovladač na řidítkách na pohled jak z bakelitu a ten zadek... zvláštní no
Až na pár maličkostí první Viktorka, která se mi opravdu líbí.
Přidat druhý kotouč přední brzdy,nějak trochu poexperimentovat s dvěma svody,mít na to peníze a vůbec by mi nevadilo,kdyby se objevila u mně v garáži
sirokou gumu dozadu ani nahodou...naopak se mi libi, ze se aspon obcas najde motorka bez zhovadilyho misto zadniho kola
jinak tohle a High ball je jsou asi prvni Victory co se mi alespon nejak libeji.Az na detaily jako je treba zadni svetlo...vetsinou mi to prijde jak kdyby Hyunday voprcal HD
Kniha: Viděl, projel, nechtěl. A nemám na mysli jenom tuhle konkrétní.
Temnoplodec: Asi jsi ještě neviděl nějakou Victory naživo. Protože jinak bys neřekl, že je to kopie H-D, navíc ještě k tomu "nejzoufalejší"...
kdo chce širokou gumu tak zvolí Hammera
Nejzoufalejší kopie H-D.
Fakt to neni překlep? Opravdu to má vzadu jen 140-ku gumu? Na tuhle mašinu mi to příde strašně málo. A jen jeden kotouč je taky bída - někde v Alpách bude druhej sakra chybět.
Nevypadá zle
ale ta zadní žiletka místo gumy. Pokud ho budeš držet pod krkem, tak ta guma odejde za 2000 km, to vím z vlastní zkušenosti
A velká škoda toho jednoho kotouče, tohle prostě už od pohledu nubude brzdit, jeden kotouč na 300 kg a cca 95 koní, dělat takový chyby, škoda
motorka krásná ale ten lauf je slušně řečeno ošklivý
LiPa: Naopak ten výfuk je podle mě nejhezčí co jsem v poslední době viděl a k motorce se docela hodí. Klasická chromovaná trubka by vypadala na té motorce jak pěst na oko.
Slušely by jí dvouplášťové svody a širší zadní guma, jinak