Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No holt do terénu ani na polňačky to není, ale ten design už cca 60 let starý, to je něco tak kouzelně geniálního a nadčasovýho, že to bude stále moderní a účelný snad i za dalších 60 let...
Vespa je legendární klasika a i mně jako enduristovi se tyto skůtry spolu s nekterejma Hondama (PCX např.) líbí čím dál víc.
Tohle je skutečný designerský šperk italských návrhářů a pokaždé když ji vidím někde v Praze, musím se zastavit a obdivovat elegantní detaily i celkové estetické provedení. Svého času byl podobně uznávaný i design legendárního skútru ČZ 175/502. Škoda že ČZ Strakonice už asi dnes nic takového nevyrobí, byla by to k Vespě a Piaggio zajímavá alternativa.
ecza: Jak píše tomzak, tříventilem bude kromě modelů LX a S osazen také očekávaný "futuretro" model Novocentoquarantasei-946 (už loni představen jako koncept 46-quarantasei) //www.motorkari...gio-group-20096.html
Vyborny clanek Honzo, muzu potvrdit nova triventilovka je fakt skvela. Jede moc pekne a navic vubec nezere. Krasa! Ted se jeste dockat nove vespy 946, ktera by mela mit stejny motor! Tak snad na EICMA..
Pěknej testík a mohu potvrdit že motor jde opravdu krásně tiše a zátach je lepší než u předchozího motoru Nestárnoucí design, výborné spracování a super motor takže musím prodat utahaného číňana a jedém pro Taliána
Je to nádhera,ale ta cena je přemrštěná,jelikož peněz na vývoj asi u Vespy moc neutratí.
No holt do terénu ani na polňačky to není, ale ten design už cca 60 let starý, to je něco tak kouzelně geniálního a nadčasovýho, že to bude stále moderní a účelný snad i za dalších 60 let...
Vespa je legendární klasika a i mně jako enduristovi se tyto skůtry spolu s nekterejma Hondama (PCX např.) líbí čím dál víc.
Hmm dobrý, tak jsem za vola, teprve teď jsem si přečetl, že kola jsou 11 a 10 palců. Já myslel, že už se dávaj pouze větší (12 a 13) ...
ecza >> Já mám na ET4 125 10" kola a ty jsou teprve malý ...
Tohle je skutečný designerský šperk italských návrhářů a pokaždé když ji vidím někde v Praze, musím se zastavit a obdivovat elegantní detaily i celkové estetické provedení. Svého času byl podobně uznávaný i design legendárního skútru ČZ 175/502. Škoda že ČZ Strakonice už asi dnes nic takového nevyrobí, byla by to k Vespě a Piaggio zajímavá alternativa.
ecza: Jak píše tomzak, tříventilem bude kromě modelů LX a S osazen také očekávaný "futuretro" model Novocentoquarantasei-946 (už loni představen jako koncept 46-quarantasei)
//www.motorkari...gio-group-20096.html
Měli sme doma předchůdkyni a už ta byla opravdu výborná,takže tohle nejde jinak,než
Nevíte, zda je tento motor plánovan též do jiných strojů ze stejného hnízda? Vespa je fajn, až na ty malá kola.
Vyborny clanek Honzo, muzu potvrdit nova triventilovka je fakt skvela. Jede moc pekne a navic vubec nezere. Krasa! Ted se jeste dockat nove vespy 946, ktera by mela mit stejny motor! Tak snad na EICMA..
Pěknej testík a mohu potvrdit že motor jde opravdu krásně tiše a zátach je lepší než u předchozího motoru
Nestárnoucí design, výborné spracování a super motor takže musím prodat utahaného číňana a jedém pro Taliána