Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokud je toto inspirováno Fat Boyem, tak asi zdálky a po tmě.
Pokud vím, tak Tlouštík se od zbytku HD produkce liší hlavně těmi “setrvačníky” co má místo drátů
tom.tk: čína už dávno přidala bouli k honda-ohv motoru (yamasaki,keeway), nebo k suzuki(keeway), dále cb125f,dr125sm,ybr(ajs,masai),ys,quannon,ck1,morini(blata,sachs) atd. Vše vzducháče, u vodníků samozřejmost. Takže nemá? U renegade sport a scrambler ji máte
Taková mladá pražanda.
Snaží se vypadat jako celebrita, hraje si na to co není, spolehnout se na ni moc nedá a koukat se na ni dá jen do doby než promluví (v tomto případě nastartuje).
no vypadá to teda dost hrozně chopper/cruiser ve 125cc mi přijde fakt ujetý Navíc je to pěkně drahý na no name čínu nebo indii, třeba Honda CB 125F nebo Yamaha YS 125 stojej o 7 tis méně...
No, ona Honda Rebel nebo malé Virago o moc lehčí nebyly a výkon měly snad ještě nižší. Fakt je, že 11kW verze motoru má výkon posazený ještě o 1000 otáček výš, možná proto byla použita slabší verze. Možná mohla být taky lépe odladěna převodovka, těžko říct.
V testu mi chybí popis jízdních vlastností, hlavně v zatáčkách. Ostatně to je jedna z věcí, proč se pro začínající motorkáře chopper vcelku nedoporučuje.
Jinak velmi pěkný design i vypracování, brzdy také velmi solidní. Je škoda, že Indové nedávají do této motorky silnější verzi s 11 kW, tu si nechávají jen pro Scramblery. V této kategorii je každý koník znát. Vibrace při "obvyklé" rychlosti kolem 80 nepotěší, spotřeba rovněž ne (stejně upíjel Scarver, ale to byla 650).
To Kamikadze-Ace : Anebo to může být takhle... - co dodat, je ti 16 a nechceš motorku, na které jsi zkroucený jak mrtvola v křeči a nemáš ambice se předhánět s nějakými trotly v zatáčkách, baví tě jezdit na pohodu , tak si koupíš cruisera...
UM Renegade Commando 125: cruiser pro mladé ... co dodat, je ti 16 jsi obézní dítko kup si cruisera vem si koženou vestičku a jezdi protože na YZF-R 125 se nevejdeš :))
poslední oprava (špatný úhel fotek), ta hřídel tam je
já se asi po
Cruisery na krámech mají jiné kartery než na prospektech, takže nemaj.
tak dodatečně zjištěno, že i tyhle cruisery UM mají vyvažovací hřídel , aspoň nějaké plus
Pokud je toto inspirováno Fat Boyem, tak asi zdálky a po tmě.
Pokud vím, tak Tlouštík se od zbytku HD produkce liší hlavně těmi “setrvačníky” co má místo drátů
tom.tk: čína už dávno přidala bouli k honda-ohv motoru (yamasaki,keeway), nebo k suzuki(keeway), dále cb125f,dr125sm,ybr(ajs,masai),ys,quannon,ck1,morini(blata,sachs) atd. Vše vzducháče, u vodníků samozřejmost. Takže nemá? U renegade sport a scrambler ji máte
Bledemon bizarní je nápad s vyvažovákem motoru u jednoválcové stopětadvacítky
to je k vidění u jakého jiného výrobce?
americká indie sestavená z čínských dílů, bizarní. Má aspoň motor vyvažovák?
Tohle budou kupovat víc senioři, než náctiletí.
mladych absolutne nezaujima tento typ motocykla.. vsetci mlady chcu jazdit a jazdia nahace, supermoto a jogurty..tak to vidim vo svojom okolí
Jedine v prevedení Classic, dvojfarebné lakovanie, biele bočnice pneu, kapsy, to je pekné.
Mne by sa tá motorka moc páčila, ale vadí mi tam to plastové čierne čosi za motorom.
Plýtvání železem, až dojdou zdroje, tak tohle bude prvníí věc co se roztaví, jako se tavily zvony na kanóny...
Taková mladá pražanda.
Snaží se vypadat jako celebrita, hraje si na to co není, spolehnout se na ni moc nedá a koukat se na ni dá jen do doby než promluví (v tomto případě nastartuje).
no vypadá to teda dost hrozně
chopper/cruiser ve 125cc mi přijde fakt ujetý
Navíc je to pěkně drahý na no name čínu nebo indii, třeba Honda CB 125F nebo Yamaha YS 125 stojej o 7 tis méně...
Pro nevyblázněného mlaďocha cruiser ? Docela dost ujetý,ne?!
dváca má bejt lehká a tady vidím spousty zbytečný váhy - docela si umím představit přestavbu při který bych z toho sundal nějaký to kilíčko...
No, ona Honda Rebel nebo malé Virago o moc lehčí nebyly a výkon měly snad ještě nižší. Fakt je, že 11kW verze motoru má výkon posazený ještě o 1000 otáček výš, možná proto byla použita slabší verze. Možná mohla být taky lépe odladěna převodovka, těžko říct.
Nevypadá špatně, ale na stodvácu kravská váha.
Měli dát palivovou mapu na max. výkon a zakázat jízdu všem dvounožcům nad 60 kg.
V testu mi chybí popis jízdních vlastností, hlavně v zatáčkách. Ostatně to je jedna z věcí, proč se pro začínající motorkáře chopper vcelku nedoporučuje.
Jinak velmi pěkný design i vypracování, brzdy také velmi solidní. Je škoda, že Indové nedávají do této motorky silnější verzi s 11 kW, tu si nechávají jen pro Scramblery. V této kategorii je každý koník znát. Vibrace při "obvyklé" rychlosti kolem 80 nepotěší, spotřeba rovněž ne (stejně upíjel Scarver, ale to byla 650).
tatabike> možná tak ale to bych si koupil YBR 125 na pohodu
To Kamikadze-Ace : Anebo to může být takhle... - co dodat, je ti 16 a nechceš motorku, na které jsi zkroucený jak mrtvola v křeči a nemáš ambice se předhánět s nějakými trotly v zatáčkách, baví tě jezdit na pohodu , tak si koupíš cruisera...
UM Renegade Commando 125: cruiser pro mladé ... co dodat, je ti 16 jsi obézní dítko kup si cruisera vem si koženou vestičku a jezdi protože na YZF-R 125 se nevejdeš :))
potvora malá je docela žízivá ne? Když krotim svoje Dorso, tak se dostanu na 4l/100, přesto že krmím o 90 kobyl víc