husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
epp (0) napsal 20.11.2020 v 19:13

teraz ked uz je novy aj tracer by mi prislo porovnanie týchto trojvalcov este viac na mieste t.j. novinka s novinkou

JA-NE (767) napsal 27.10.2020 v 09:05

Dnes predstavia novu MT09. uz sa tesim

Aldamore73 (5) napsal 26.10.2020 v 18:03+4

Byl jsem na Mototest campu otestovat nového Tigra 900 a Africu 1100. Pak jsem si půjčil Tracera 900 GT od Motomo Hustopeče (super jednání a přístup k zakaznikovi) a můžu trochu hodnotit.
Tiger 900 velice dobrý moto, quickshifter pecka proti Africe kde byl nepoužitelnej, ale motor takovej nemastnej, neslanej, strašně gumovej, 1,2,3, plnej a jak kdyby tě tahali na napnutý gumě, prostě bez emocí. Posed výbornej, do zatáček jsem ho musel trochu nutit, otáčení v pomalé rychlosti jako by chtěl vždycky padnout do směru otáčení.
Africa, motor pecka, quickshifter ucukanej, tvrdej, nepoužitelnej ( možná zrovna blbej kus), otáčení a manipulace na místě na výbornou, motor táhne pěkně odspodu, nahoře už je to klasickej dvouvál. Akorát pro mě zbytečný štafle.
Tracer, motor návykovej chuligán, dole jede jako dvouvál nahoře to neumírá a letí jako zajíc po lajně koksu. Posed výbornej, quickshifter trošku tvrdší, ale když se řadí nad 5000 ot. tak už je to mnohem lepší. Samozrejmne 17" kola, takže na silnici kam je primárně určen tak je to pecka. Stupačky zavazí, ano, ale jezdím sám takže pohoda ( má to i svoje výhody, dá se krásně opřít celá noha na nudný přesuny).
Nakonec jsem koupil Tracera v GT od Motomo Hustopeče ( tímto jim děkuji) , příplatkový blinkry Led plus , tři kufry na cestování, gumy trochu na nich najedu a půjdou z domu ( fakt jsou k hovnu). Nyní jsem na 1100km takže ještě chvilku a budu využívat motor konečně na to na co je určen, na blbnutí. Ale až příští rok, teď už s klidnou hlavou. Mladá jezdí na své se mnou a má naháče, se štítkem, takže terén 0, silnice 100%. 4 roky jsem jezdil na Kawasaki Z1000SX a můžu konstatovat že motor CP3 od Yamahy je srovnatelnej výkonem a odspodu jede jako bejk. Samozřejmě nahoře bude ztrácet proti čtyřválu, ale kde v dnešní době jezdíte na klasické okresce nad 160km/h. Viz. letos Passo Tonale a jejich posraný omezení, jsem se tam cítil jak pako, furt 60
Za mně Yamaha Tracer 900GT pro ty kdo chtějí cestovat po silnici a někdy si í zablbnout.

PEPEE01 (346) napsal 26.10.2020 v 17:40+1

Novej Tiger 900 vypadá vážně hezky. Jen ta porovnavana verze GT PRO je vybavou a cenou opravdu jinde než Tracer GT. To ale nemění nic na základní filozofii obou motorek. Tiger si jede dale svou a navazuje na Tiger 800 a motor na tom očividně nic nezměnil. Taky je myslím velká škoda, ze ten motor zbytečně podladili. Opět to vypovídá o charakteru motorky. Tam kde se ja začínám pořádně bavit, tam Tiger zjevně končí. Podtaceni motoru je mi naprosto cizí a zastávám názor, ze motoru dělá 10x lépe, když se pořádně točí, nez když se s nim hrka po městě 50 na 6-ku. Rozhodně se půjdu na Tigeru 900 svézt, ale uz teď tuším, ze to pro mě nebude to pravé ořechové. Jsem povahou trochu chilugán a takovou k sobě potrebuju i motorku.
Jak řekl Franta:"Láska je láska".

nevo7 (95) napsal 26.10.2020 v 17:02

Tracer je pre menších to je jasné. Dizajnovo je pekný, cenovo moc prijateľný, ale viem o kope dôvodov, prečo som si ho nekúpil. Išiel by som do Tigera z týchto dvoch porovnávaných, aj keď 800vka ma moc neoslovila tiež.

Juraj22 (169) napsal 26.10.2020 v 16:38+3

Oboje krásné mašiny a každá si svoje zákazníky určitě najde

Kohlstein (104) napsal 26.10.2020 v 13:42

Triumph verze, cituji:" ... byla samé lešení a vypadala fakt drsně, vzadu je totiž ještě obnažený trubkový podsedlák."
Mně to přijde jako vzadu očesané po nehodě a v předu komicky obalené stříbrnými trubičkami, věc názoru.

Tracer, cituji: "archaické Dunlopky D222, co tam Yamaha dává v prvovýrobě, jsou dobré leda jako kryty ráfků proti odření a ne na nějaké sportovní ježdění. Už dlouho jsem se tak nebál na motorce jen kvůli gumám."
Chtělo by to trochu se rozepsat, kde a jak, protože jinde mají i zcela opačný názor. Co třeba tlak v gumách nastavený pomocí ověřeného tlakoměru?

Ales600 (54) napsal 26.10.2020 v 12:54+3

Mám Tracy 900GT, jezdíme pouze ve 2 cca 23000km přejezdy cca do 800km v cajku, rozložení stupaček: ANO slabší místo, ale 43 a 36 boty i na sport posed cajk když se to ještě poladí s kvalitním podvozkem Ohlins, vyhodí se centrální stojan hlásiče z MT09, race plexi , dají se jiné pryže, tak je to nejvíce zábavný cesťák co mi opravdu štve, je ovládání údajů na TFT, opravdu je to špatně vymyšlené a ještě na straně plynu a palcem nejde dosáhnout za mě jsou to velice odlišné motorky a správně je zmíněno, že u Tracy se jedná o oplastovaného naháče hlavně co se týče podvozku, rozměru kol atd. Takže co se týče Triumphu mělo by se to testovat se 1050sport, který se už nedělá tady už jsme krůček od toho to ještě porovnat s Afrikou Takže Tracera srovnávat s Multi950, malé BMW XR atd, jinak fajn počtení, díky jo a obě jsou krásné, ale každá má své... doplnění ke gumám: ty D222 úplně degradují kvalitu mota jako kolem trati dobré, ale na moto typu Tracer to nepatří.. všude se šetří a je nutné vyprázdnit sklady neprodejným/nepovedeným typem..

Anti (391) napsal 26.10.2020 v 12:23+1

" Rozhodně mi to přijde jako posun o pořádný krok vpřed proti předchozí osmistovce, jež ve své silniční verzi postrádala zobák pod světlem a tak trochu působila, jako by jí někdo vyrazil zuby…"
"Yamaha je už podle obličeje naprosto čistý silničák,"
Takže zobák znamená adventure a terén a bez zobáku znamená bez zubů a jen na silnici?
A ještě jedno rýpnutí: "Tři válce byly vždycky dobrým receptem, novodobý Triumph si na tom de facto vystavil živobytí, ale před časem mu do toho začala trochu rýpat i Yamaha"
Tato věta tak úplně neplatí, je potřeba brát v potaz model XS750.

Din00 (0) napsal 26.10.2020 v 11:14

Uvažoval jsem o Tracerovi jako o nástupci mé FZ6, ale vzhledem k rozměrům a také k tomu, že chci občas jezdit i ve dvou, budu muset kouknout jinde. Přece jenom pro 185/90kg působí jako hračka a ty stupačky a ergonomie tak pro trpaslíka, škoda...

JerryAnyz (5) napsal 26.10.2020 v 10:27+1

Otázka pro testery - necítili jste u Triumpha dost nepříjemné vibrace v řidítkách okolo 6-8 tis. otáček? Na testovací motorce mě po hodině jizdy brněly ruce jak nic dobrého. Díky

5 reakcí

Honzis
Honzis 26.10.2020 v 12:20

Čeče nevybavuji si žádný problém s nadměrnými vibracemi, na druhou stranu já se v těch vyšších otáčkách moc nepohyboval. Jsem lehkej a jezdím na krouťák a vysoký kvalty, občasný vyblbnutí v zatáčkách s vytočeným motorem je epizodní a jsem zaměstnanej jinými věcmi než vibracemi, na šestku potom je to už někde 150+ km/h, a to jsem stabilně nejezdil.


motoGP1 (39) napsal 26.10.2020 v 10:16

Rpg75- asi zatím nebyl důvod, Tenere 700 má dost dobrý motor který je v elasticitě v určitých rychlostech lepší jak třeba 1100 od Hondy Africa. Papírově silnější opravdu neznamená hned lepší.

Rpg75 (45) napsal 26.10.2020 v 10:06-5

Upřímně nechápu proč v Yamaze už dávno nedali tento motor do Tenére 900. Některé produktové manažery by měli věšet za gule do průvanu a bičovat ostnatým drátem každé ráno.

petko2014 (13) napsal 26.10.2020 v 09:17

Skoda ze sa neporovnava viac modelov naraz v 1 teste, napr. aj s BMW, Ducati

Zedsdead (293) napsal 26.10.2020 v 09:10

Spolujezdcovi stupačky odmontovat, problém vyřešen.
Za mně místo na nohy KO kritérium při koupě. Kvůli tomu jsem škrtl Monster 821.




TOPlist