Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě malý Triumph Tiger 800 splňuje jako cestovní enduro vše, co očekávám od motorky. Mezi oběma Tigry je rozdíl v kolech, předních a zadních tlumičích, v základní výbavě (sedlo, plech pod motor, vyhřívané rukojeti, rámy na zadní kufry , centrální stojan, úprava světla ... )
Štítek funguje na jedničku a celkově působí naprosto geniálně. Věřím, že jednou bude i můj .
No teď jsem zrovna četl a shlédnul asi 4 porovnávací testy těhle dvou motorek (Tiger XC vs BNWGS) a víceméně spíš preferovali GS. Kůli zpracování, použitelnosti a hlavně offroadovým schopnostem díky lepšímu podvozku oproti Triumphu. Design je dosti subjektivní otázka a stejně si pak každej koupí to na co má nebo co se mu líbí...
michalbike: Triumph tady dlouho neměl oficiální zastoupení. V dobách, kdy jsem ještě neměl ani papíry to s Triumphem nevypadalo moc dobře. Ale před pár lety jsem zaregistroval, že se Triumph objevil ve Vrbovce v Braníku a teď už tak 2-3 roky maj vlastní prodejnu u Vltavy v Modřanech. Takže servis by měl bejt v pohodě. Hlavně že tady maj už autorizovaný prodejce. Co jsem slyšel o BMW 800GS, tak prej maj problémy s přehříváním. Těžko říct, jestli je to pravda, ale ten motor, ač neni BMW, je prej vychytanej. Táhne to údajně jako elektromotor, takže tohle musí bejt extra pecka, když to porazí i BMW v německym testu.
Náhodou jsem zjistil, že německý Motorrad před časem testoval endura do obsahu 800 ccm (Triumph 800XC,BMW 800GS,Suzuki V Strom 650,Honda Transalp,BMW G650GS,Yamaha 660 Ténéré).Vítězem testu se stal právě Tiger 800 XC poté, co nasbíral nejvíc bodů v kategoriích Motor a Každodenní použití a ani v ostatních si nevedl špatně.Motorrad napsal "Triumph porazil BMW 800GS,i když jen o vlásek".Kdo trochu Němce znáte, víte, že je to poklona jako bejk .Pokud vládnete němčinou, můžete si přečíst více na //www.motorradonline.de/de/heftausgaben/artikelvorschau/megatest-enduros/365964
Musím přiznat,že mne tygřík docela dostal.Pošilhával jsem po Versysu,ale tahleta mašinka má o poznání více charakteru.Podle mého názoru je skvělý právě uvedení obou verzí-silniční i enduro.Každej si může vybrat,co libo.Mimochodem absence plastů pod sedlem mi moc nevadí,motorečka vypadá brutálně jednoduše.A v jednoduchosti je,jak známo, síla.Nejsem zrovna nejmladší a přesto, že mě to podvědomě táhne k enduru,ze silnice slezu málokdy Takže si vyberu silničního tygra. .Myslím,že na úspěchu značky na trhu má zásadní podíl servis.Pokud tento-alespoň dle vašich názorů-funguje dobře,je skoro vyhráno.Přeju triumphu v česku great succes.
xc nemyslím ani tak vzhled jako spíš celkovou univerzálnost - zdolávání dálek, rozměry, lechký terén, vhodnost i pro dva. Fakt se mně líbí hodně, jen ty chechtáky kdyby byly, tak už je doma.. Trochu mně zarazilo že jezdí na duších a taky kdyby se naučili v triumphu dělat takovou spotřebu jako na 800gs, ale i tak myslím že je to skvělá motorka.
Motodeníky mají přednost při pučování motorek Motorkari.cz nemůžou stroj testovat, když jim ho ještě nikdo nepučí
Ale stroj je to parádní, kam se hrabe V-strom, Bavor bude mít problémy, ale na druhou stranu - 800ccm je jenom taková přestupová kategorie mezi cestovníma kočkama
hmmmm,to bych si dal líbit... je vážně skvělá jen ta cena je na mně mimo mísu. Stále platí "o všem rozhoduje cena a vaše žena" a ta cena je zatraceně daleko za hranicí 200k
Tak ja mam XC mesic a musim vam rict, ze jsem moc spokojenej. Loni jsem posilhaval po GS, chtel jsem motorku stredni kategorie aby to nebyl obrovsky mastodont a pritom se na tom dalo cestovat a tak jsem si na cele odpoledne pujcil 800GS a poradne ji provetral - ale nepadla mi do oka (nebudu ji tu hanet). Tiger je ale pres to, co jsem hledal! I kdyz tak nepusobi, tak velmi ovladatelna a lehka cestovni motorka, ktera zvladne i lehky teren a pritom na ni muzes zdolavat i velke vzdalenosti. Treba zrovna dalnice to je s 800GS uplne nesrovnatelny. Ale i v terenu je pro me privetivejsi, nema tak ostrou jednicku, necuka a i amater jako ja na ni ledacos zvladne.
Jinak je na ni ale par veci, ktere me stvou. Nedoladeny celni stitek, ktery je dost hlucny, neni nastavitelna packa spojky, vetrak honi horky vzduh primo na kolena, nema vystrazne blikani obou blinkru (a ovladac blinkru delaji japonci lepe), ABS se neda vypnout za jizdy, protoze se musi do nastaveni v SW a obecne trochu chudsi pocitac... Ale jinak nelituju, ze jsem ho koupil! Se servisem jsem spokojeny, i kdyz to mam 100km, motorka jezdi, je na ni zabava a uz se nemuzu dokat, az na ni vyrazim na poradny ADV ride!
Mně se moc nelíbí ostatně jako všechna endura. Ale svým zaměřením dle mého gusta. Ideál objem, velikost alespoň dle fotek tak akorát a mimo silnici by měl být snad celkem schopný, šel bych do XC. Ta hmotnost je pohotovostní nebo ne?? Pro mě asi jedna z možností ve vzdálené budoucnosti...
Viděl jsem verzi XC na živo a přišla mi taková obezní velká proti BMW F800GS, takže člověka hned napadne že v terénu to bude o něco horší. Navíc teda ten vzhled mohl být originální. No a tady v Brně ho začali prodávat v CARTecu a tam tedy mám velice špatné zkušenosti.
Určitě je to skvělý stroj, už na něj šetřím. Jen mě v článku chybí také zápory (třeba , že větrák fouká horký vzduch přímo na nohy, a ovládání ABS není na řídítkách atd)
..nic proti..když bude na trhu co nejvíce podobných moto, jen dobře..ale, mě to neuchvátilo, ne kvůli tomu že to není BMW, prostě se mi moc nelíbí a je to podobné tomu, či onu..a vůbec
Líbí, než jsem koupil Tenere, tak jsem uvažoval, jestli na něj nemám došetřit, ale nakonec jsu šťastný s Teneré. Triumph je víc než dobrá značka, fandím jim. Kamoš měl staršího třívalce, moc povedenej motor.
to Tomidlo: Já, když jsem jí loni prvně viděl, tak mě okamžitě napadla asociace na Benelli. A nemohu si pomoci, ten pocit přetrvává dodnes.
I když parametry jsou samozřejmě obě trochu jinde.
Tomidlo: jj, ten design je všemi těmi ploškami, hranami a trubkami tak "rozbitý", že kdybych nevěděl, že jde o nový model, tak si budu myslet, že jde o ubastlenou "položenou" motorku bez kapot, protože majitel nemá prachy na opravu. Hlavně v místech sedla. Ale i ten předek se bude "parádně" čistit od mušek a bahna.
Podle mě malý Triumph Tiger 800
splňuje jako cestovní enduro vše, co očekávám od motorky. Mezi oběma Tigry je rozdíl v kolech, předních a zadních tlumičích, v základní výbavě (sedlo, plech pod motor, vyhřívané rukojeti, rámy na zadní kufry , centrální stojan, úprava světla ... )
.
Štítek funguje na jedničku a celkově působí naprosto geniálně. Věřím, že jednou bude i můj
No teď jsem zrovna četl a shlédnul asi 4 porovnávací testy těhle dvou motorek (Tiger XC vs BNWGS) a víceméně spíš preferovali GS. Kůli zpracování, použitelnosti a hlavně offroadovým schopnostem díky lepšímu podvozku oproti Triumphu. Design je dosti subjektivní otázka a stejně si pak každej koupí to na co má nebo co se mu líbí...
Ale jo
...
michalbike: Triumph tady dlouho neměl oficiální zastoupení. V dobách, kdy jsem ještě neměl ani papíry to s Triumphem nevypadalo moc dobře. Ale před pár lety jsem zaregistroval, že se Triumph objevil ve Vrbovce v Braníku a teď už tak 2-3 roky maj vlastní prodejnu u Vltavy v Modřanech. Takže servis by měl bejt v pohodě. Hlavně že tady maj už autorizovaný prodejce. Co jsem slyšel o BMW 800GS, tak prej maj problémy s přehříváním. Těžko říct, jestli je to pravda, ale ten motor, ač neni BMW, je prej vychytanej. Táhne to údajně jako elektromotor, takže tohle musí bejt extra pecka, když to porazí i BMW v německym testu.
//www.youtube.com/watch?v=4b06kuwXkfg
Náhodou jsem zjistil, že německý Motorrad před časem testoval endura do obsahu 800 ccm (Triumph 800XC,BMW 800GS,Suzuki V Strom 650,Honda Transalp,BMW G650GS,Yamaha 660 Ténéré).Vítězem testu se stal právě Tiger 800 XC poté, co nasbíral nejvíc bodů v kategoriích Motor a Každodenní použití a ani v ostatních si nevedl špatně.Motorrad napsal "Triumph porazil BMW 800GS,i když jen o vlásek".Kdo trochu Němce znáte, víte, že je to poklona jako bejk
.Pokud vládnete němčinou, můžete si přečíst více na //www.motorradonline.de/de/heftausgaben/artikelvorschau/megatest-enduros/365964
Musím přiznat,že mne tygřík docela dostal.Pošilhával jsem po Versysu,ale tahleta mašinka má o poznání více charakteru.Podle mého názoru je skvělý právě uvedení obou verzí-silniční i enduro.Každej si může vybrat,co libo.Mimochodem absence plastů pod sedlem mi moc nevadí,motorečka vypadá brutálně jednoduše.A v jednoduchosti je,jak známo, síla.Nejsem zrovna nejmladší a přesto, že mě to podvědomě táhne k enduru,ze silnice slezu málokdy
Takže si vyberu silničního tygra.
.Myslím,že na úspěchu značky na trhu má zásadní podíl servis.Pokud tento-alespoň dle vašich názorů-funguje dobře,je skoro vyhráno.Přeju triumphu v česku great succes.
xc
nemyslím ani tak vzhled jako spíš celkovou univerzálnost - zdolávání dálek, rozměry, lechký terén, vhodnost i pro dva. Fakt se mně líbí hodně, jen ty chechtáky kdyby byly, tak už je doma.. Trochu mně zarazilo že jezdí na duších a taky kdyby se naučili v triumphu dělat takovou spotřebu jako na 800gs, ale i tak myslím že je to skvělá motorka.
Motodeníky mají přednost při pučování motorek
Motorkari.cz nemůžou stroj testovat, když jim ho ještě nikdo nepučí
Ale stroj je to parádní, kam se hrabe V-strom, Bavor bude mít problémy, ale na druhou stranu - 800ccm je jenom taková přestupová kategorie mezi cestovníma kočkama
hmmmm,to bych si dal líbit... je vážně skvělá
jen ta cena je na mně mimo mísu. Stále platí "o všem rozhoduje cena a vaše žena"
a ta cena je zatraceně daleko za hranicí 200k
Pěkná motka, líbí se mi víc, než GSo.
Tak ja mam XC mesic a musim vam rict, ze jsem moc spokojenej. Loni jsem posilhaval po GS, chtel jsem motorku stredni kategorie aby to nebyl obrovsky mastodont a pritom se na tom dalo cestovat a tak jsem si na cele odpoledne pujcil 800GS a poradne ji provetral - ale nepadla mi do oka (nebudu ji tu hanet). Tiger je ale pres to, co jsem hledal! I kdyz tak nepusobi, tak velmi ovladatelna a lehka cestovni motorka, ktera zvladne i lehky teren a pritom na ni muzes zdolavat i velke vzdalenosti. Treba zrovna dalnice to je s 800GS uplne nesrovnatelny. Ale i v terenu je pro me privetivejsi, nema tak ostrou jednicku, necuka a i amater jako ja na ni ledacos zvladne.
Jinak je na ni ale par veci, ktere me stvou. Nedoladeny celni stitek, ktery je dost hlucny, neni nastavitelna packa spojky, vetrak honi horky vzduh primo na kolena, nema vystrazne blikani obou blinkru (a ovladac blinkru delaji japonci lepe), ABS se neda vypnout za jizdy, protoze se musi do nastaveni v SW a obecne trochu chudsi pocitac... Ale jinak nelituju, ze jsem ho koupil! Se servisem jsem spokojeny, i kdyz to mam 100km, motorka jezdi, je na ni zabava a uz se nemuzu dokat, az na ni vyrazim na poradny ADV ride!
Ja vam redaktorum nekdy vubec nerozumim...
proč mají motorkáři vždycky test té samé motorky až po motodeníku?
za mě
přijde mi že lidi co se nemůžou rozhodnout jestli GS 800 nebo GS 1200 maj odpověď tady
chci se na tom svézt!
Mně se moc nelíbí ostatně jako všechna endura. Ale svým zaměřením dle mého gusta. Ideál objem, velikost alespoň dle fotek tak akorát a mimo silnici by měl být snad celkem schopný, šel bych do XC. Ta hmotnost je pohotovostní nebo ne?? Pro mě asi jedna z možností ve vzdálené budoucnosti...
Viděl jsem verzi XC na živo a přišla mi taková obezní velká proti BMW F800GS, takže člověka hned napadne že v terénu to bude o něco horší. Navíc teda ten vzhled mohl být originální. No a tady v Brně ho začali prodávat v CARTecu a tam tedy mám velice špatné zkušenosti.
Moooc pěkná
Hlavně s tim motorem to musí byt zppa!
Určitě je to skvělý stroj, už na něj šetřím.
Jen mě v článku chybí také zápory (třeba , že větrák fouká horký vzduch přímo na nohy, a ovládání ABS není na řídítkách atd)
..nic proti..když bude na trhu co nejvíce podobných moto, jen dobře..ale, mě to neuchvátilo, ne kvůli tomu že to není BMW, prostě se mi moc nelíbí a je to podobné tomu, či onu..a vůbec
Vcelku podařené.Jediné,co si mohli odpustit je ten "zobák ala BMW"(který ho převzal z Biga).Už by kurnik mohl někdy vymyslet něco jiného...
bledemon: Hustokrutá 21" je na všechno, a taky líp vypadá. Ta s liťákama vypadá jak po bouračce.
Líbí, než jsem koupil Tenere, tak jsem uvažoval, jestli na něj nemám došetřit, ale nakonec jsu šťastný s Teneré. Triumph je víc než dobrá značka, fandím jim. Kamoš měl staršího třívalce, moc povedenej motor.
Mě se líbí, jak většina lidí upřednostňuje hustokrutou ofroad verzi s 21tkou, přičemž málokdo stroj využije častěji na expedici mimo silnici.
to Tomidlo: Já, když jsem jí loni prvně viděl, tak mě okamžitě napadla asociace na Benelli. A nemohu si pomoci, ten pocit přetrvává dodnes.
I když parametry jsou samozřejmě obě trochu jinde.
//www.benelli.com/img/Amazonas-11/01_big.jpg
mě se líbí, hodně povedený oproti novýmu Stromu 650 - to ast si strčej s prominutim do prdele
Tiger 800, Tiger 1050 nebo SM-T 990 - přes zimu budu mít co dělat
Tomidlo: jj, ten design je všemi těmi ploškami, hranami a trubkami tak "rozbitý", že kdybych nevěděl, že jde o nový model, tak si budu myslet, že jde o ubastlenou "položenou" motorku bez kapot, protože majitel nemá prachy na opravu. Hlavně v místech sedla. Ale i ten předek se bude "parádně" čistit od mušek a bahna.
Dole necuká, jede nahoře, lineární průběh, velký rozsah použitelných otáček.
To bude asi hodně sterilní
Mě to vzhledově hodně připomíná odkapotovanou TENERE 1200 ...