yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
taaat (-2) napsal 13.07.2011 v 21:12

mvk73 napíš prvé dojmy !!!

mvk73 (2) napsal 02.06.2011 v 16:02

Caute pani,

Dakujem aj za vase prispevky. Dlho, predlho som sa rozhodoval aky bude moj buduci motocykel.
Vyrastal som na malej licencnej kopii mini Hondy 50cc od polskeho vyrobcu Romet. Ako sa na motorkara patri, dalsia bola len o troxu vacsia, asi tak o 1,050cc -BMW RS1100 ABS, paradna masinka, ktora ma uviedla do sveta velkyx motoriek. Mam na nu vela krasnyx zazitkov.
Potom 6 rokov nic, ale nedalo mi to spavat a uz tri roky hladam tu spravnu motorku "na dlho", pretoze rad robim dlhodobe a spravne rozhodnutia.Ciel bol jasny, najst sport turistu alebo cruiser, s ABS, silnym motorom s obrovskym krutakov "dole a v strede", pohodlny a svizny, pribehom s ktorym sa stotoznim, nieco na co sa budem tesit ked pojdem do garaze.Mam narocny job v biznise, kde vela cestujem po svete a potrebujem mat hracky na poriadne "odstresovanie sa". Vyberal som si medzi BMW R1200 ST, RT, BMW K1200/1300 GT, Ducati ST3S ABS, Moto Guzzi Griso, Norge, SP2, Harley, Victory a Triumph Thunderbird & Rocket III. Kedze som hladal nieco pouzitelne aj na dlhe cesty, s ABS, komfortom a radostou z jazdy bolo to narocne. Moj kolega ma lamal na Ducati ST3S, kedze ju ma doma a je talian, tiez mi doporucoval Triumph Thunderbird, jeho dalsi motocykel, ktory by si xcel kupit raz. Po dlhyx studiax testov v minimalne piatix jazykovyx mutaciax, navstevax moto salonov a rozhovorox s vlastnikmi som sa rozhodol a vyber padol na prave "Triumph Thunderbird SE", ABS, v plnej touring verzii ako je na fotke, s kopcom doplnkov, ako su vhhrievane rukovate, padacie ramy, ladene vyfuky, nex to ma spravny zvuk, uzamykatelny kryt nadrze a pod, o ktoryx vam napisem pokial sa budete o to zaujimat. Motorku si preberam presne o tyzden, takze sa uz tesim. Drzte mi palce.

Milan

lopata75 (111) napsal 04.10.2010 v 08:50

A mně se teda líbí ,i když jsem choppera nikdy neměl,tak takovýho co trochu i jede(a tenhle by mohl jet dost) a nevypadá jak ty japonský s plastovýmy reflektory a plastovým "chromem" bych asi zkousnul. Navíc paradvouvál je taky přece nádherná a klasická koncepce. U mne

HlavaXBR (36) napsal 01.10.2010 v 21:42

mateSAS - "koho chleba jíš toho píseň zpívej" není to tak ?

acALIEN (-4) napsal 16.09.2010 v 23:15

ANti mas pravdu
DMC. Rocket je hovadina na 2 kolech, nesmyslna motorka...a cruiserem bych to nenazval...

Anti (392) napsal 16.09.2010 v 15:02

Hele já fakt nevím,mě to připadá všechno stejný.Proto je pro mě obrovský plus,že je tady řaďák.Alespoň to rozeznám...

DMC.motobiker (-23) napsal 16.09.2010 v 11:17

Anti> Cruiser co nikoho nekopíruje je třeba Rocket III ne?

Anti (392) napsal 15.09.2010 v 22:19

Motoholik:Tak zkus v tomhle zkostnatělém segmentu vymyslet invenci!Už mě to fakt se.e!HD chrlí už padesát let stejný motorky,a nic se neděje.ale jak to zkusí někdo jinej,tak kopíruje.Do prdele koukni se kolem sebe,silnice,endura,naháče,cesťáky,čopry...Každej je jinej,co?
Jak by měl vypadat čopr co nikoho nekopíruje?To by mě fakt zajímalo...

nuclear (1) napsal 15.09.2010 v 17:43

no tak motorka dobrý, ale ten motór teda trochu připomíná Géeso vod suzuki,
měli ho uďát trochu jinak, zejména ten spodek.
Nezlobte se na mne, všichni praktici, ale do takovéhle lokomotivy by se hodil řadový 6 vál , co by čumněl na každou stranu o 40cm ven, to bych už začal přemejšlet jak udělat banku.
Ale i 4 vál by tam vypadal líp, prostě trochu širší, no.

Motoholik (3) napsal 15.09.2010 v 11:12

mateSAS - jde o to, že motor je jediný, čím se liší od konkurence. Zbytek jako by sjel z výrobní linky jakýhokoliv jap. výrobce. Řek bych, že je to taková z nouze ctnost, protože Triumph má jen řadáky a nic jinýho tam dát nemohli. proč nemohli designovat apoň detaily podle sebe ? Tachometr s krytem, boční dekly pod sedlem atd...tohle, přesně tohle vidíš ve stejným provedení u všech asijských výrobců. Jako by to lisovala centrálně jedna fabrika a všichni to tam odebírali Prostě nic novýho, ačkoliv Triumphu jako tradičnímu výrobci fandím, tak tohle je o ničem.

Italofil (41) napsal 15.09.2010 v 09:49+1

Motka se mi hodně líbí, ale sednout na to víc jak dvoumetrový dlouhán, tak má nohy až za ušama

acALIEN (-4) napsal 15.09.2010 v 00:47

Nereste porad trapne, debilne, primitivne, omezene, dokolecka, kdo od koho co kopiruje, pacienti...

mateSAS (7) napsal 14.09.2010 v 21:29

jen tak mimochodem - k tomu kopirovani ... reknete mi, kolik japonskych, bo americkych motorek ma vyfuky na kazde strane? kolik jich ma radovej motor? ... mimo jiny - Thunderbird uz dvakrat po sobe v USA vyhral anketu o Cruisera roku ... proc asi? Protoze to je jiny vzhledem se super jizdnimi vlastnostmi... :)

883R (0) napsal 14.09.2010 v 21:06

Pěkná mašina, ale v té modré s bílým pruhem se mi taky líbí víc! Každý, kdo vyrůstal na jawce ví, že řadový dvouvál prostě nemá chybu.
A ten výkon v pohodě stačí. Seděl jsem na tom a posez je skutečně sportovnější, něž na jiných cruiserech. Rocket mi už přijde jako moc velká lokomotiva, tohle je pěkný a například Triumph America taky nemá chybu. Triumph tuhle kategorii pokrývá dokonale, vůbec bych nebyl proti mít něco z toho v garáži.

Interceptor (108) napsal 14.09.2010 v 16:46

Jakou byste v téhle kategorii chtěli invenci??? Kdokoliv cokoliv udělá bude to pro pro vás pořád jen kopie. To se to nemusí vůbec dělat.

Motoholik (3) napsal 14.09.2010 v 16:25

Chápu, že si v tomhle segmentu chce i Triumph ukrojit svůj krajíček, ale taky si myslím, že tohle nemá Triumph za potřebí.. pouze okopčenej americkej vzor, chybí jakákoliv invence, jen tam strčili řaďák místo véčka. A z toho si mám sednout na prdel ? Odmyslete si motor a uvidíte běžnou japonskou variaci na téma cruiser.

mrkini88 (1) napsal 14.09.2010 v 15:26+1

to acALIEN: máš naprostou pravdu, testeři, ačkoliv se tímto oborem živí, by mohli mít povědomí o tom, jaký styl oblečení patří k určitému typu motocyklu. A když už si vyjednají zapůjčení motocyklu, tak by si k tomu mohli vyjednat také odpovídající oděv. Vzít si na danou motorku něco jiného, než co k ní patří, mi přijde jako degradace a motocyklu a absolutní neprofesionalita v oboru. Tímto nechci kritizovat testery, vážím si jejich práce, jenom je to konstatování faktu, aby se nad tím zamysleli.

Jinak k Triumphu, tento stroj se mi víc líbí v tmavé modré s bílým pruhem, to je neodolatelná kombinace aspoň teda pro mě. Je to zajímavý styl cruiseru, který nekopíruje HD, tak jako "žlutý jabka", ale jde si svou cestou. Mnohým se to očividně nelíbí, ale pro mě je to jasná jednička. Opravdu se povedl

acALIEN (-4) napsal 14.09.2010 v 15:06+1

Chtel bych poprosit testery, aby se oblekali adekvatne tomu, co testujou...nerad bych se dockal fotek cruiseru v crossove veste, pripadne kozene budndy s trasnema na motardu... Kombinace tohoto Triumphu a ohozu na zalehavacku vyvolava smich a daveni v jednom a pritom by tomu nemuselo tak byt...

acALIEN (-4) napsal 14.09.2010 v 02:27-1

Co to ma k_rva bejt?

ZZR1200 (127) napsal 13.09.2010 v 23:36

Oceňuju všechny výrobce, kteří dělají neco jinýho, než je jednovál, V2 a řadový čtyřválec...

ifin (0) napsal 13.09.2010 v 22:14

Sem si málem ucvrknul do gatí... Vypadá na tom jako já na Simsonu.

luckyluke13 (24) napsal 13.09.2010 v 22:02

Pekná motorka,jen testovací jezdec by mohl dopisovat do měsíčníku Bezedný koš.

rudirt (45) napsal 13.09.2010 v 20:45

Souhlasím, pěkně a osobitě udělaná motka. I když nejsem fandou této kategorie, musím uznat starou dobrou anglickou práci a možná bych se i rád svezl.

dv-intruder (0) napsal 13.09.2010 v 19:34

Pekná motka, ale nechápem toho kto tie stupačky zavesil tak vysoko. Ak by boli ešte o čosi vyššie tak by boli asi zbytočné to si už jazdec môže rovno nohy zavesiť na plecia. Komediálne to vyzerá. A zrovnávať to s Kingom. Trocho scestné nie?

SuperSic58 (1308) napsal 13.09.2010 v 17:42

No fakt to pod nim vypadá jak pincek Ač mě tenhle segment motocyklů absolutně neoslovuje, tk musim říct, že tohle je moc hezká motorka, což se o americkém paskvilu říct nedá

Interceptor (108) napsal 13.09.2010 v 16:01

Líbí , je svůj, řaďák je jen plus, výrazně se odliší. A malá motorka to rozhodně není

dr.rath (-5) napsal 13.09.2010 v 15:56

Jůůůů, líbí, určitě lepší než H-D

Anti (392) napsal 13.09.2010 v 14:57+1

A za mě Kolik se najde odvážlivců,co v této kategorii nepoužijí véčko?A co by jste v této kategorii chtěly vymýšlet na designu?K tomu se zase najde nějakej remcal s poznámkou na výkon...v téhle kategorii...

pRst (8) napsal 13.09.2010 v 12:15

souhlas s DMC:tohle snad fakt trumpeta nemá zapotřebí a mluvit o vlajkové lodi vedle rocketa mi připadá opravdu úsměvné

DMC.motobiker (-23) napsal 13.09.2010 v 11:49

kozka> Objem i průběh výkonu to má pěknej , protože kdyby tam dali stokoňovou šestku co jede jen nad 10 tisíc , tak to nemá 150 Nm těsně nad volnoběhem! Plus i ten zvuk... Ten obsah za to vážně stojí...

Ovšem má vůbec tohle Triumph zapotřebí? Napodobováním HD se akorát snižuje až na úroveň Asijatů... Mělo to být nějaké retro , alespoň na oko , tohle se mi vůbec ale vůbec nezamlouvá... No aspoň že to má řaďák, takže si to stále zachovává svůj Anglický styl , mít to ještě k tomu véčko tak je z toho Honda... Škoda, myslím že Triumph má a vždycky měl na víc...

Naštěstí ten motor nemá tak jedinečný charakter jako véčko od HD!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist