husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krakatau (45) napsal 27.08.2018 v 10:19

Áno, do práce sa dá jazdiť na všeličom. Zvládal to Hornet, Street Triple, aj Monster.

A triumphácky quickshifter je prudko návyková vec...

AndyD69 (0) napsal 16.08.2018 v 14:10

Nedokážem, ale fakt nedokážem pochopiť, prečo Speed nemá Quickshifter

Manzak (5) napsal 13.08.2018 v 22:39+1

Chjo, doufal jsem ze Speeda konecne zbavi tech odpornych vyfuku pod sedlem a prejdou na to co pred casem udelali se Streetem. Svetla mi tak nejak nevadi jako spouste jinych, asi jsem si na to uz zvykl.

SuperSic58 (1307) napsal 01.08.2018 v 08:51

do práce je nejlepší nějaká omlácená dvěpade, něco lehounkýho a co prd žere. Takovýho fešáka, jako je street nebo speed bych nezneuctíval dojížděním do lopoty Navíc to někde nechat stát a pak bejt naštvanej jako Vincent Vega...

seki88 (9) napsal 31.07.2018 v 03:55

Krásné motorky,ale fandové snad prominou,ty přední světla jsou naprostej hnus.Je to můj subjektivní pocit,ale měl jsem MT 09 a na yamahách je ten předek vyváženější.

opic26 (457) napsal 30.07.2018 v 23:10+1

Asi nejsem jakožto příznivec značky nezaujatý. Svezl jsem se na obou a byl nadšený. Streeta s jeho kily a chraptěním ze sání na okruh a Speeda všude tam, kde jeho devastující vyváženost a účinnost sežere všechno okolo. Street RS vidím jako nej 800cm a Speed už se úspešně zařadil mezi nej Super Nakeds (sousedé na západ ho mají hned po Tuňáku za druhý nejlepší naked bike, což je na roadster v konkurenci očesaných superbiků slušná pochvala). Asi bych šel právě do něj kvůli té kulise nádrže ve tvaru nasraného býka. Street je špička, ale nesedí mi zadní lampa a má tak nějak moc rovné linky.
Zaujaly mne jako úplného blba hodnoty vrtání a zdvihu Speeda. Podle nich se mi jeví jako relativní "dlouhozdvih", protože dnes je všechno brutalní "podčtverec", ne?! (velké vrtání a krátký zdvih) I proto má tak plochou křivku krouťáku a výkonu, nebo? Poučte mne mechaniky znalí. Zajímalo by mne co by z toho lezlo kdyby se anglání nakrkli a převrtali to při stávajícím zdvihu na 1200 nebo 1300 jako Kačenu .

MilanTST (20) napsal 30.07.2018 v 21:13+1

Super mašinka, ale stejně bych do toho už konečně nacpal tu 1200ku

Ridgeback2 (2) napsal 30.07.2018 v 19:51

Po 15000 km na minuloročnom Speedovi R bola pre mna výmena za aktuálny Speed RS jedinou alternatívou. Otestoval som všetky aktuálne litrové naháče, ale čo sa pevnosti podvozka, mechanického gripu a pevnosti v zákrutách týka, R aj RS sú excelentne doladené a na našich cestách perfektne fungujú. V porovnani s mojimi predchádzajúcimi CB1000R, CBR1000RR, R1 je to veľký balík zábavy a radosť z jazdy ako v 1994, keď som začínal. A nadávam si, že som na Speeda neprišiel skôr. Za mna 10 bodov z 10.

martinn1313 (55) napsal 30.07.2018 v 16:44

tahač: Do práce se dá na všem ... Moc to neřešit
(na všem co jsem měl jsem najezdil půlku do práce)

tahač (-5) napsal 30.07.2018 v 16:22+1

Street je geniální motorka na dojíždění do práce, zvlášť v pražských kolonách. Furt tady všichni jezdí na kochačky, okolo komína, s baťůžkem na výlet do Alp, zablbnout si na okruh, ale do práce nikdo..
Kde na to lidi berete čas?
Obyčejná verze (mám 2011) má dost mizernej podvozek - resp. na to běžný ježděni po městě je to OK, ale jak za to začnete tahat, tak nestačí zadek. Zase na druhou stranu, jenom idiot bude likvidovat Ohlinse jízdou po pražským tankodromu..

Frankie (731) napsal 30.07.2018 v 14:41

Konečně pořádný motorky Test velice dobře napsaný, hned bych si je taky zkusil.
Jen škoda těch barev, ta móda stříkat vše na černo je dost děsivá...

Brukev (850) napsal 30.07.2018 v 14:36

Super porovnání Měl jsem Speeda 2006 a musím říct že už to byla super mašina... taková správně hutná a chlapácká . Ty nový světla se mi taky zrovna nezamlouvají ( myslím ty poslední verze s plastouvou mřížkou .. či co to tam je ) ... no ale to je asi tak jediný... musí to být pecka svezení

_Hans_ (26) napsal 30.07.2018 v 14:00+1

Navyseni na 765 bylo az od roku 2017. Quickshifter u Speeda je za priplatek 300 liber, ale je oboustranny. Zvlastni je, ze na jare byl jeste na webu pro RS uvaden ve standardni vybave, ale asi si to chlapci ve fabrice rozmysleli. K horsimu. Je fakt divne, ze Street QUickshifter ma a Speed ne. V testu nebyl zmineny tempomat u Speeda. Pro nekoho, kdo by obcas jel rad nejakou delsi cestu, to muze byt zajimave Na jare jsem resil, zda Streeta, nebo Speeda. Jel jsem tedy jen na Streetu a nakonec jsem skoncil u Monstera 1200 (ojety - rok 2014) Tak nejak predpokladam, ze to bude velmi podobne Speedovi. Papirove je Monster o par kilo lehci, ale ma taky o par koni min. Test spravne zminuje, ze na kochacku bude Speed lepsi. U Ducati do tech 4000 otacek je to dost ucukane.

RUTAN (-2) napsal 30.07.2018 v 12:49+1

super článek. mám obě motorky v garáži a co jsi napsal, to přesně sedí.. bylo by zajímavé srovnání mezi speedem RS a S1000R ...

poulie (8) napsal 30.07.2018 v 10:35

Já nechci být hnidopich, ale v roce 2010 to snad nebylo. Myslim to navýšení na 765 a verze S, R, RS.
Ale jinak super počtení.

Mig_35 (345) napsal 30.07.2018 v 09:57+1

A napsat k čemukoliv, co je z UK, že to má šlechtický titul /Land Rover, Jaguar atd/ je taky trochu trapné cliché:)

vonRammstein (67) napsal 30.07.2018 v 09:27+2

Dvě věci: Děsně se mi nelíbí maska. A pak taky příšerná nálož hrubek ve shodě podmětu s přísudkem, tedy i/y. Já vím, je to hlavně o motorkách, ale taky v češtině. Teda přibližně.




TOPlist