husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
stnd (29) napsal 14.04.2020 v 20:41

Chlapci, čtu vás rád a tyhle motorky se mi fakt líbí, ale recyklujete články.
Víc by mě (ostatní ?) zajímalo jak na řetězovku a správné napnutí (viz nedávná fora), jak udělat olej ve vidlích, co Vláďa nosí na off na sebe a tak. Takové praktické věci do doby, kdy je půl národa doma a druhá půlka v dílně ;)

1 reakce

Jarda
Jarda 15.04.2020 v 10:54

AHOJ, články jsou nové, žádná recyklace. Toto je sice článek z testovací sezóny 2019, ale pořád aktuální. Od ledna do března se nám články z minule sezóny hodí, protože se nedá úplně jezdit. Nyní začínáme testovat novinky 2020 v ČR. Ve čtvrtek bude na webu nová Kawa Z900, další tyden nové CF Moto 300NK.

Nápady na články jsou super a určitě budeme dělat, jak servis, tak výbavu.

Díky. Jarda


Zedsdead (293) napsal 14.04.2020 v 08:25

Nadhera.
Neni co resit.

Jago1 (2) napsal 14.04.2020 v 06:06

Díky chlapi pekná recenzia ;)

vonRammstein (67) napsal 14.04.2020 v 04:55

Krásná motorka. Na Triumph je spoleh.

hrochi (155) napsal 13.04.2020 v 20:24

Jinak s tím zařazením je to retro-enduro stejně jako BMW hp2 enduro. Vlastně je to enduro víc než některá cendura.

Jerry_Mac (2) napsal 13.04.2020 v 20:20+2

Teď mě tu asi ukamenujete, ale vůbec nechápu existenci téhle motorky. Jasné je to perfektně zpracovanej kousek, určitě se skvělými vlastnostmi, ale není to ryba ani rak. Scramblery jsem bral jako motorky které se vrací do minulosti i s tím dobrým i s tím nedokonalým. Tím třeba u mne vedl triumph scrambler 900 který byl až nápadně podobný původní "Mcqueenovské" TR6 z roku 1960. Dovolím si označit za víc scrambler i čínskou Jawu. Toto je normální moderni enduro s nějakými retro prvky v podobě dvojího zadního odpružení atd. Když budu chtít cestak do terénu, sáhnu po Africe nebo Yamaze Tenere. Když budu chtít stylovku scramblera tak nepůjdu po výkonu ale klidně vezmu nějakou 250. Nějak mi uniká smysl existence divnoendura...

JoskaH (444) napsal 13.04.2020 v 19:29+2

Cena testovaného stroje 378 000 kč a motorka jejímž zásadním, a možná pro většinu budoucích majitelů nejdůležitějším, atributem je vzhled...
Ta bude jezdit terénem asi tak často jako Ducati Multistrada...
Nemá to kapotaz na cestování, do terénu to má hroznejch kil a když se s tim párkrát svihne o sutry, nebude to nic, co srdce potěší. Myslím, že pro toho, kdo si to koupí, to bude v reálu silniční nahac.
A je to hezký, to jo

lsbikes (14) napsal 13.04.2020 v 17:07+1

Po dvou nehodach(ne moji vinou) už skoro nejezdím. Ale když se podívám na tu bahnoverzi, tak zase chci, jo a moc chci jezdit! Mám šílenou chuť na toho scrambler a pomilovat se večer s asiatkou. To druhé si splním, podlepim mé lásce oči izolepou a potom zase budu slintat nad Scramblerem, bude to hezky večer.

petao (86) napsal 13.04.2020 v 16:02

Prohlížel jsem ji na motosalonu. Moc povedená motorka, i když to není moje krevní skupina, dokážu si ji představit v garáži, nebo spíš někde na projížďce, kochačka, pohodička....

XJ500 (26) napsal 13.04.2020 v 13:49

bruttopyr (396) napsal 13.04.2020 v 10:34+1

I když mě kategorie Scrambler vůbec neoslovuje, tak tohle jsou doopravdy nádherně udělané motorky s krásnými detaily!
To snad uznají i staromilci, že i dnes se dělají pěkné motorky nebo mě hned někdo opraví?
Škoda je brát do terénu, kde by ten plechový přední blatník XE asi šel do sběrných surovin po prvním kontaktu se zemí.




TOPlist