husqvarna_svartpilen_801_2




Triumph Rocket 3 R & GT: Mr. Power podruhé

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Codo (353) napsal 01.12.2020 v 18:15-1

Ježiš to je žrádlo...!!! Pět hvězdiček snad za všechno, kromě toho, že tohohle rakeťáka nemám v garaži Fascinuje mě jeho design, moderní, ale "normální", žádnej hmyz ani Alzák ani pseudoretro, prostě naháč - lord. A jestli jede, jak jest psáno, pak je to motocyklovej klenot a geniální výtvor konstruktérů. Bravo Triumph !!!

r.bure (86) napsal 11.07.2020 v 08:38

Za mě rozhodně GT! ROCKET 3 ve mě osobně vzbuzuje schizofrenní pocity, protože si ho málem koupil můj dobrý kamarád. Za prvé, jsem rád, že mu to nevyšlo, protože jezdí na pajdovém skutru a nerad bych mu chodil čůrat na hrobeček. Ale za druhé mě mrzí, že takhle se na tom asi nikdy nesvezu...

SABATH (20) napsal 09.07.2020 v 18:16

parádní test a super napsaný článek,to pobavilo jezdím x let intrudera 1800 R2 [Performance by Lexa,tzn.zadní pneu 280tka atd.] a musím uznat i když se mi to moc nechce,že tohle je o level výš

bledemon (126) napsal 02.12.2019 v 12:50

tady byl Alan na návštěvě triumph thajsko v roce 2017, to si pak každý uvědomí, že nezáleží na zemi původu, ale na lidech ve vedení-výrobě-kontrole:
https://riders.drivemag.com/features/triumph-motorcycles-thailand-factory-visit

Brukev (850) napsal 30.11.2019 v 17:24

Ví prosím někdo jak je to cenami ? Přiznám se ze jsem test četl zatím jen letmo ale cenu sem nenašel Mě se to strašně líbí

Honzis jestli jsem správně pochopil , tak ty boční kufry jdou i na Rko ?
Děkuji

Ps. Jako hrdý exmajitel Ducati MTS se téměř stydím za některé zdejší komentáře

2 reakce

Honzis
Honzis 01.12.2019 v 07:40

Cca 560 za erko a 580 za gétéčko. Kufry ano


zdalis (17) napsal 29.11.2019 v 22:51+1

A pak že se dnes nedělaj moto s charakterem....

Hondasl (107) napsal 29.11.2019 v 14:42+1

Krásné mašiny. No uvidíme jak budou vypadat naživo. Diavel se mi taky líbil ale zklamání . zvuk jak vysavač a odporný vzhled z "druhé" strany. líbí se mi že Rocket je umělecké dílo ze všech stran, což je dnes vyjímka.

brzdimíň (157) napsal 29.11.2019 v 09:55

Za kolik to dá z 0 na 100 nebo na 200?

SuperSic58 (1306) napsal 29.11.2019 v 07:21

nádherná mašina svezení na kanárech, masakr Nepotkal si tam Jindru? Jinak škoda, že si názorně neukázal dynamický schopnosti agregátu Musí to jet monstrózně

2 reakce

Honzis
Honzis 29.11.2019 v 09:39

Potkal jsem tam strašnou spoustu lidí, zejména staršího data narození a v autech z půjčovny, ale jestli to byl zrovna Jindra... Čeče ono to právě zase až tak monstrózně nejelo, jak jsem si myslel. Není to zvíře, který jsem čekal, nikde nemáš pocit, že se ten motor fakt už úplně zbláznil a ty jsi pasažér vystavený na milost a nemilost. Myslel jsem si, že to bude o motoru a ten zbytek už není důležitý. Jenže tak to nebylo, všechno to hraje dohromady, skvělej podvozek, boží brzdy a k tomu naprosto adekvátní, velmi silný, charakterní a výborně dávkovatelný motor.


PEPEE01 (345) napsal 28.11.2019 v 22:36+3

GT je jedna z nejkrásnějších motorek vůbec!!! Nebo aspoň pro mě... Dotažena do posledního detailu. Jsem ještě "relativně mladej" , styl cruiser mi nic neříká a všechny motorky, mimo Diavelu, mi přijdou hnusný a uhozeny. Až jednou dozraju na klidnější ježdění a toulání krajinou, tak to bude první motorka, kterou půjdem s manželkou zkusit. Snad ji budou ještě vyrábět PS: Díky za test a krásný fotky krásný motorky.

iommit (0) napsal 28.11.2019 v 21:06

parada, diky za pekny test. moc povedena motorka. nebranil bych se . muzes srovnat s milwaukee eight 114 od HD, resp. treba s fat bobem? jel jsi na nem ? dik. radim

1 reakce

Honzis
Honzis 29.11.2019 v 09:55

Na Fat Bobu 114 jsem jel před dvěma lety, takže to už nějaká chvíle je, ale pořád ho jakž takž v paměti mám. Zkusím porovnat, snad se moc neseknu. Já možná trochu paradoxně upřednostňuji 107, mně ten motor přijde živější, nicméně proti R3 je to úplně jedno. U H-D asi nikdy nepochopím výběr ergonomie, takže ani to, proč má Fat Bob forward-controls a ne mid-controls (a proč to má Street Bob naopak), což je škoda, protože potom by byl proti R3 R mnohem lépe porovnatelný. No ale když to vezmu čistě bez emocí, tak Haryk je prostě takové železo a žebřiňák s pulzujícím motorem, Triumph je mnohem uhlazenější ve všech ohledech, jede lépe, brzdí lépe, je komfortnější, akorát to erko já se svou neváhou a nevýškou musím do rychlejších zatáček tlačit silněji než Haryka. U GT, které je ergonomicky Fat Bobu možná blíž, tohle není, to je ovladatelnější.


JA-NE (767) napsal 28.11.2019 v 11:23+2

nadherny stroj. celkom by ma zaujimalo porovnanie stary vs. novy..super test aj video

Tdicko (32) napsal 28.11.2019 v 06:38-7

Jazdil som so starou... už vidím, ako sa to bude predávať... nebude. nepoužiteľná motorka. Bez odkladacích priestorov, extrémne ťažká a veľmi veľmi zle ovládateľná. Rád som sa jej pred štyrmi rokmi zbavil. A servis na Slovensku katastrofa...

4 reakce

Honzis
Honzis 28.11.2019 v 09:11

Tak vám nevím, proč ty testy vlastně děláme. Četl jste to aspoň kousek, nebo to máte hozené tak, že když to má dvě světla a široký kola, musí to bejt ten starej Triumph, kterej jste měl před lety doma, takže se to přeci musí chovat stejně? To je jedno, že tam je rozdíl 15 let a po technické stránce zůstal vlastně jen rozměr gum a formát motoru...


TonySK (83) napsal 28.11.2019 v 02:05+2

Dobrý test! Motorku chcem, chcem, chcem Motor má akurát spravny objem, motorka vyzerá výborne, netvari sa, ze je to športovec, lebo nemusí, vek na to už mám, rozum aj tak nikdy nebudem mať, takže pre mňa ideálna motorka. Odkedy som predal GSX 1400, tak ma nič neoslovilo, až toto... Už len vymeniť zvody a výfuk, hodiť na brzdu a kúpiť košele s dlhšími rukávmi na vyťahané ruky

Za mňa GT, lebo je viac do relaxu, ja aj tak na každej motorke posuvam riaditka viac dozadu, tie 'arogantne' vpredu položené stupačky vyzerajú oveľa príjemnejšie a opierka je super výhovorka keď bude žena hundrať prečo si kupujem novú motorku :D

Duli (0) napsal 27.11.2019 v 19:51

Ahoj Honzo,

pěkný test, díky za postřehy a komentáře a spoustu hezkých fotek, musel to být super zážitek:). Už se na to Erko těším a doufám, že to pro mě nebude až tak zásadní a odlišné od toho, co jezdím (M1800R), abych přešel na GT. V nejhorším by mohla pomoci instalace řídítek a stupaček z GT na R, ne?

P.S. Manuál už v PDFku mám:)

2 reakce

Honzis
Honzis 27.11.2019 v 21:27

Ahoj, změna je život A jak říkáš, kdyžtak to snadno předěláš. Jakými cestičkami ses k tomu manuálu dostal?


Hergottt (4) napsal 27.11.2019 v 18:37+2

Nebudu psát že je to hnusný, protože hodně lidem se asi líbit bude, ale na rozdíl od první verze bych to nechtěl ani zadarmo. Prostě na pohled se mi to ani trochu nelíbí a motorku plnou elektroniky doma fakt nechci. Na druhou stranu oproti současný produkci nudnejch bezpohlavních vysavačů bych se na tomhle aspoň svezl.

Spazik (28) napsal 27.11.2019 v 18:21

Autobus!

Lucasbiker (175) napsal 27.11.2019 v 15:16

Moc pěknej test Že je ta trumpeta Made in Thailand mě tedy dost zarazilo

2 reakce

Honzis
Honzis 28.11.2019 v 09:14

Je to uvedené v +/-. Dostali jsme se k tomu při tiskové konferenci, když se některý z kolegů ptal na cenu v závislosti na Brexitu...


Irsaioliver (0) napsal 27.11.2019 v 12:07

Děkuju článek a video !!! bohužel teď na něj nemám ,ale vím že jsi ho jednou koupím.....

Jarrinn (4) napsal 27.11.2019 v 10:21+3

nadherny hovadko
az budu tlustej, tak si to poridim

Piwell (21) napsal 27.11.2019 v 09:43

... just WOOOW

Paulo (2561) napsal 27.11.2019 v 09:37+1

Haló, Ježíšku!!!! Vidíš to?

Vendis (33) napsal 27.11.2019 v 09:36

Sakra Honzo už jsem byl skoro rozhodnutej pro Chieftaina Dark Horse, ale tím tvým testem jsi mě nalomil ... GéTéčko mi to trochu zkomplikovalo

3 reakce

Honzis
Honzis 29.11.2019 v 10:05

Na Chieftainu jsem jel letos, pro příští rok je trochu upravený s jiným motorem. Indoš je hlavně bagger s mohutnou přední kapotou a kufry, to se blbě srovnává, to s ovladatelností udělá dost. Je to proti Triumphu takový tank, má plošiny na nohy, širokánská řídítka, tlustý motor, velké páčky atd. Motor jede moc pěkně, ale mně poměrně dost vadila reakce na plyn a takovej neurotickej projev, taky při dálniční jízdě docela vibruje. Triumph je uhlazenější, ale samozřejmě bez těch cestovních vychytávek.


kawassak (127) napsal 27.11.2019 v 09:24

Slusny testik. R3 opet kus motorky . Libive obe verze
Jen bych to jizdni hodnoceni eRka bral trochu s rezervou. Na 174 cm a par kilo tuhle lokomotivu anglani asi zrovna "nedimenzovali"
Takze na jare a vlastni test a srovnat se zazitky z RIII a uvidime
A idealne necist do te doby zadne testy, az pak pripadne porovnat. Plati obecne

1 reakce

Honzis
Honzis 27.11.2019 v 09:52

Jj, tak je to potřeba brát, přesně kvůli tomu tam rovnou varuju, že jsem prostě střízlík a že mně osobně na mou postavu to erko úplně nevyhovuje. Nicméně tu přední bambuli bude na erku cítit i hromotluk Psal jsem si včera s Alanem Cathcartem, který jezdil druhý den, a měli jsme naprosto do puntíku stejné dojmy, a to je Alan o půl hlavy větší a pár desítek kil těžší


sramis (95) napsal 27.11.2019 v 09:14+1

Uz jen mit ty prachy na ni! :D




TOPlist