Triumph Rocket 3 R & GT: Mr. Power podruhé
Text: Jan Rameš | Video: Honza Zajíček | Foto: Triumph Motorcycles, Kingdom Creative | Zveřejněno: 26.11.2019 | Zobrazeno: 36 106x
Text: Jan Rameš | Video: Honza Zajíček | Foto: Triumph Motorcycles, Kingdom Creative | Zveřejněno: 26.11.2019 | Zobrazeno: 36 106x
Ježiš to je žrádlo...!!!
Pět hvězdiček snad za všechno, kromě toho, že tohohle rakeťáka nemám v garaži
Fascinuje mě jeho design, moderní, ale "normální", žádnej hmyz ani Alzák ani pseudoretro, prostě naháč - lord. A jestli jede, jak jest psáno, pak je to motocyklovej klenot a geniální výtvor konstruktérů. Bravo Triumph !!!
Za mě rozhodně GT!
ROCKET 3 ve mě osobně vzbuzuje schizofrenní pocity, protože si ho málem koupil můj dobrý kamarád. Za prvé, jsem rád, že mu to nevyšlo, protože jezdí na pajdovém skutru a nerad bych mu chodil čůrat na hrobeček. Ale za druhé mě mrzí, že takhle se na tom asi nikdy nesvezu...
parádní test a super napsaný článek,to pobavilo
jezdím x let intrudera 1800 R2 [Performance by Lexa,tzn.zadní pneu 280tka atd.] a musím uznat i když se mi to moc nechce,že tohle je o level výš
tady byl Alan na návštěvě triumph thajsko v roce 2017, to si pak každý uvědomí, že nezáleží na zemi původu, ale na lidech ve vedení-výrobě-kontrole:
https://riders.drivemag.com/features/triumph-motorcycles-thailand-factory-visit
Ví prosím někdo jak je to cenami ? Přiznám se ze jsem test četl zatím jen letmo ale cenu sem nenašel
Mě se to strašně líbí
Honzis jestli jsem správně pochopil , tak ty boční kufry jdou i na Rko ?
Děkuji
Ps. Jako hrdý exmajitel Ducati MTS se téměř stydím za některé zdejší komentáře
2 reakce
Cca 560 za erko a 580 za gétéčko. Kufry ano
A pak že se dnes nedělaj moto s charakterem....
1 reakce
Krásné mašiny. No uvidíme jak budou vypadat naživo. Diavel se mi taky líbil ale zklamání . zvuk jak vysavač a odporný vzhled z "druhé" strany. líbí se mi že Rocket je umělecké dílo ze všech stran, což je dnes vyjímka.
Za kolik to dá z 0 na 100 nebo na 200?
1 reakce
nádherná mašina
svezení na kanárech, masakr
Nepotkal si tam Jindru?
Jinak škoda, že si názorně neukázal dynamický schopnosti agregátu
Musí to jet monstrózně
2 reakce
Potkal jsem tam strašnou spoustu lidí, zejména staršího data narození a v autech z půjčovny, ale jestli to byl zrovna Jindra...
Čeče ono to právě zase až tak monstrózně nejelo, jak jsem si myslel. Není to zvíře, který jsem čekal, nikde nemáš pocit, že se ten motor fakt už úplně zbláznil a ty jsi pasažér vystavený na milost a nemilost. Myslel jsem si, že to bude o motoru a ten zbytek už není důležitý. Jenže tak to nebylo, všechno to hraje dohromady, skvělej podvozek, boží brzdy a k tomu naprosto adekvátní, velmi silný, charakterní a výborně dávkovatelný motor.
GT je jedna z nejkrásnějších motorek vůbec!!!
Nebo aspoň pro mě...
Dotažena do posledního detailu. Jsem ještě "relativně mladej" , styl cruiser mi nic neříká a všechny motorky, mimo Diavelu, mi přijdou hnusný a uhozeny. Až jednou dozraju na klidnější ježdění a toulání krajinou, tak to bude první motorka, kterou půjdem s manželkou zkusit. Snad ji budou ještě vyrábět
PS: Díky za test a krásný fotky krásný motorky.
parada, diky za pekny test. moc povedena motorka. nebranil bych se
. muzes srovnat s milwaukee eight 114 od HD, resp. treba s fat bobem? jel jsi na nem ? dik. radim
1 reakce
Na Fat Bobu 114 jsem jel před dvěma lety, takže to už nějaká chvíle je, ale pořád ho jakž takž v paměti mám. Zkusím porovnat, snad se moc neseknu. Já možná trochu paradoxně upřednostňuji 107, mně ten motor přijde živější, nicméně proti R3 je to úplně jedno. U H-D asi nikdy nepochopím výběr ergonomie, takže ani to, proč má Fat Bob forward-controls a ne mid-controls (a proč to má Street Bob naopak), což je škoda, protože potom by byl proti R3 R mnohem lépe porovnatelný. No ale když to vezmu čistě bez emocí, tak Haryk je prostě takové železo a žebřiňák s pulzujícím motorem, Triumph je mnohem uhlazenější ve všech ohledech, jede lépe, brzdí lépe, je komfortnější, akorát to erko já se svou neváhou a nevýškou musím do rychlejších zatáček tlačit silněji než Haryka. U GT, které je ergonomicky Fat Bobu možná blíž, tohle není, to je ovladatelnější.
nadherny stroj. celkom by ma zaujimalo porovnanie stary vs. novy..super test aj video
Jazdil som so starou... už vidím, ako sa to bude predávať... nebude. nepoužiteľná motorka. Bez odkladacích priestorov, extrémne ťažká a veľmi veľmi zle ovládateľná. Rád som sa jej pred štyrmi rokmi zbavil. A servis na Slovensku katastrofa...
4 reakce
Tak vám nevím, proč ty testy vlastně děláme. Četl jste to aspoň kousek, nebo to máte hozené tak, že když to má dvě světla a široký kola, musí to bejt ten starej Triumph, kterej jste měl před lety doma, takže se to přeci musí chovat stejně? To je jedno, že tam je rozdíl 15 let a po technické stránce zůstal vlastně jen rozměr gum a formát motoru...
Dobrý test! Motorku chcem, chcem, chcem
Motor má akurát spravny objem, motorka vyzerá výborne, netvari sa, ze je to športovec, lebo nemusí, vek na to už mám, rozum aj tak nikdy nebudem mať, takže pre mňa ideálna motorka. Odkedy som predal GSX 1400, tak ma nič neoslovilo, až toto... Už len vymeniť zvody a výfuk, hodiť na brzdu a kúpiť košele s dlhšími rukávmi na vyťahané ruky 
Za mňa GT, lebo je viac do relaxu, ja aj tak na každej motorke posuvam riaditka viac dozadu, tie 'arogantne' vpredu položené stupačky vyzerajú oveľa príjemnejšie a opierka je super výhovorka keď bude žena hundrať prečo si kupujem novú motorku :D
Ahoj Honzo,
pěkný test, díky za postřehy a komentáře a spoustu hezkých fotek, musel to být super zážitek:). Už se na to Erko těším a doufám, že to pro mě nebude až tak zásadní a odlišné od toho, co jezdím (M1800R), abych přešel na GT. V nejhorším by mohla pomoci instalace řídítek a stupaček z GT na R, ne?
P.S. Manuál už v PDFku mám:)
2 reakce
Ahoj, změna je život
A jak říkáš, kdyžtak to snadno předěláš. Jakými cestičkami ses k tomu manuálu dostal? 
Nebudu psát že je to hnusný, protože hodně lidem se asi líbit bude, ale na rozdíl od první verze bych to nechtěl ani zadarmo. Prostě na pohled se mi to ani trochu nelíbí a motorku plnou elektroniky doma fakt nechci. Na druhou stranu oproti současný produkci nudnejch bezpohlavních vysavačů bych se na tomhle aspoň svezl.
1 reakce
Autobus!
Moc pěknej test
Že je ta trumpeta Made in Thailand mě tedy dost zarazilo
2 reakce
Je to uvedené v +/-. Dostali jsme se k tomu při tiskové konferenci, když se některý z kolegů ptal na cenu v závislosti na Brexitu...
nadherny hovadko
az budu tlustej, tak si to poridim
... just WOOOW
Haló, Ježíšku!!!! Vidíš to?
Sakra Honzo už jsem byl skoro rozhodnutej pro Chieftaina Dark Horse, ale tím tvým testem jsi mě nalomil ... GéTéčko mi to trochu zkomplikovalo
3 reakce
Na Chieftainu jsem jel letos, pro příští rok je trochu upravený s jiným motorem. Indoš je hlavně bagger s mohutnou přední kapotou a kufry, to se blbě srovnává, to s ovladatelností udělá dost. Je to proti Triumphu takový tank, má plošiny na nohy, širokánská řídítka, tlustý motor, velké páčky atd. Motor jede moc pěkně, ale mně poměrně dost vadila reakce na plyn a takovej neurotickej projev, taky při dálniční jízdě docela vibruje. Triumph je uhlazenější, ale samozřejmě bez těch cestovních vychytávek.
Slusny testik. R3 opet kus motorky
. Libive obe verze

Jen bych to jizdni hodnoceni eRka bral trochu s rezervou. Na 174 cm a par kilo tuhle lokomotivu anglani asi zrovna "nedimenzovali"
Takze na jare a vlastni test a srovnat se zazitky z RIII a uvidime
A idealne necist do te doby zadne testy, az pak pripadne porovnat. Plati obecne
1 reakce
Jj, tak je to potřeba brát, přesně kvůli tomu tam rovnou varuju, že jsem prostě střízlík a že mně osobně na mou postavu to erko úplně nevyhovuje. Nicméně tu přední bambuli bude na erku cítit i hromotluk
Psal jsem si včera s Alanem Cathcartem, který jezdil druhý den, a měli jsme naprosto do puntíku stejné dojmy, a to je Alan o půl hlavy větší a pár desítek kil těžší
Uz jen mit ty prachy na ni! :D