Test Triumph Scrambler 1200 X: Síla okamžiku
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 16.9.2024 | Zobrazeno: 15 092x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 16.9.2024 | Zobrazeno: 15 092x
Když ti vedou svody kolem nohy tak to asi topit trochu bude pořád ne, ať uděláš co uděláš
Laďáky tomu taky nijak nepomůžou bych řekl, aspoň já v tom necítím rozdíl a taky tě nenapadne jezdit v kraťasech
1 reakce
Parádní test i video
A samozřejmě parádní motorka
Občas se sice mimo silnici vydám, nicméně s terénem to nemyslím úplně vážně, protože v přírodě raději chodím pěšky, na čundry nebo jen tak.
Takže žádný opravdový enduro nepotřebuju. Dřív jsem po dvanáctkách scramblerech od Triumphu vůbec nekoukal, přišly mi jako zbytečně vysoký a drahý kozy, byť krásný. Tohle je ale jiná káva, svezeš se všude, nemusíš na to šplhat a ten motor! Zatím jsem se povozil jen na vzducháči 865 a byl jsem z něho unešenej, předl jak kocour při hlazení. Ta dvanáctka to bude teprv něco - stejně jako u piva - to určitě musím vyzkoušet!
Alespoň vidíte, jak takový test dokáže člověka navnadit.
Fajn test, nadsenie autora kam sa pozrieš
Zvody celkovo sa mi nepacia, asi by som to nechcel na moto aj ked to ku SCR asi patri.
Zard dela, ne úplně laciný nízký výfuk resp cele výfukové potrubí
https://www.motostorm.it/en/accessories/exhaust/zard-steel-racing-low-black-exhaust-scrambler-1200.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-wmMhmL-87ERZwt1JQhlgzYjfjw&gclid=CjwKCAjw0aS3BhA3EiwAKaD2ZapDsG8DdRs8BYZYJZdIk_bLFAuOvZliNcaHhJ00umWkeVg0__6g1hoCKYYQAvD_BwE
Hádám, ze v RP Tuning by to zvládli taky, navíc bez katu.
Zvuk je překvapení. Myslel jsem, ze všechny radove dvouvalce jsou hnus, ale tenhle je celkem v pohodě.
Na cestování ale neřešitelná (jednoduse) malá nádrž:(
Měl jsem možnost jej na jaře zkusit i objednat ale vyloučil jsem ho. Svody trochu překáží ve stoje, ale teplo od nich bylo na jaře snesitelné. Sedlo je kompromis. Snažil jsem se tomu přijít na chuť ale nešlo to. Motorka nádherná, motor jede slušně, brzy odpovídající. Nemá nastavitelný podvozek což je za ty prachy je bída. Ochrana před větrem nula. A co mě odradilo nejvíce byla slabá agilita. Zejména v sérii zatáček na silnici se motorce moc nechce, je pocitově těžká a do zatáček i široká. Dle vyjádření prodejce díky 21 kolu což dává asi smysl. Ale pořídil jsem stroj také s 21, nižším výkonem, váhou i cenou a projev na silnici je rozhodně lepší. Co mě hodně odrazovala byla i cena/výbava.
Chapem ze te vyfuk je designova zalezitost ale v praxi vobec nicomu nepomaha a urcite sa dal za ten peniaz vykumat aj nejak praktickejsie aby pilota neotravoval.... inak ale pekne moto ktore si isto kupcov najde.
Ten poslední záběr chtělo nechat doznít jak poslední tón klavíru... ale jinak moc pěkně udělané video.
Mám starší generaci 1200 XC.Je potřeba vyhodit svod s katem a dát svod bez katu..Dál vyhodit ten hnusný výfuk a dát laďák.Vše doplnit Booster Plugem aby moto nechcípalo na volnoběh a mělo pěkný spodek i s laďákem.Moto nebrzdí,proto vyměnit brzové desky za měkčí.Potom už je to super svezení a jede jako čert.
V originálním stavu nepoužitelná.
Pecka video
Kamera, střihy i samotný komentář.
Řemeslně už se dostáváte někam do rajónu Fortnine.
1 reakce
Paráda, díky :)
Scramblery nejsou vůbec moje krevní skupina, ale tady bych opravdu váhal, jestli to náhodou není to, co by se mi zamlouvalo...
James Bond likes this
1 reakce
Mám strašně moc rád klasické naháče, ale tohle se mi nelíbí ani trochu.
... ale kdyby mi to někdo na svezení nabízel, určitě bych to se zájmem vyzkoušel
mám "velkého" scrambler-a ale od Ducati a neviem sa ho nabažiť, je to fakt úlet a strašne sa mi páči z každej strany. Tiež vie "zakúrit" ale po oboch stranách (veď je to vzducháč) ale ja som na ňom jazdil v lete v tých šialených horúčavách aj "na debila" (čiže v tričku a kraťasoch) ale dalo sa to. Keď ideš - necítiš to teplo, keď zastavíš, tak musíš roztiahnuť nohy ako "kwa" ale dá sa. Ale hoci som tento Triumph neskúšal, tu by som asi v šortkách ani netrúfol ... a ani sa mi nepáči, ale to je subjektívne.
Láďovi z neho "ustrelilo dekel" a to je podstatné, ide predsa o tie emócie, nie?
Do minusů bych jednoznačně zařadil ten do strany vyčnívající výfuk, takže nejen že to topí (při jízdě to nevadí), ale pravou nohu to nutí k jinému postoji než levou. Na jedné fotce je to pěkně vidět i u Vládi.
Starsia verzia sa mi pacila ovela viac. Napriklad v takej modrej farbe. Neviem, kde sa zobrala moda farby panelgitu, ved to je uplne otrasne. Asi niekto zmiesal zvysky a vyslo toto.
Pozeram na tu motorku pokazde, co pridem do predajne, ale nenachadzam jej vyuzitie a ani keby som ziadnu motokru nemal, tak si ju nekupim. Ale ako celok sa mi paci.
Uz som to pisal minule, teplo od vyfukov som na Rakete ciastocne vyriesil azbestovo-hlinikovymi samolepiacimi pasmi (predavaju v autosuciastkach, lepi sa to na karoseriu nad vyfukove protrubie, presne na tento ucel) na vnutornu stranu krytov vyfukov. Neviem, preco to tam nedavaju uz vo fabrike. Pomohlo to citelne, aj ked nie vyrazne. Mozno by to islo nalepit aj sem.
Už u předchozí generace jsem kritizoval přední světlo, teď je ještě hnusnější. Předchozí generace s laďákem má neskutečnej zvuk a je pohodlná, to vše bude super asi i tady, jen to starý vypadá a svítí na hovno jako bonus a tady ten novej bude třeba svítit líp ale ten tlustej rámeček je jak u Yamahy , prostě nepěkný
Strašně se mi líbil design Tiger 800 a i většího bratra, ale když měl ty velký oči. Teď ten design prostě velký špatný
Nejsem holt cílovka a tak mi odpusťte subjektivní pohled...
Svody vedle sedla se mi nikdy nelíbily i když to k té kategorii patří (čili nic jsem neřekl). Jedenadvacítka vepředu spolu s šedým lakem na nádrži, (který má mikroškrábance už teď) vypadá jako poklad ze stodoly po dědovi. Budík to panoptikum podtrhuje.
Motor a "blbě" vedený výfuk má hezké detaily, ale celek se mi nelíbí.
1 reakce
Dajte tomu kardan preboha.
1 reakce
Jo, to by byla paráda další kila navíc :)))
Divím se, že s úpravami pro r. 24 neodstranili to teplo z výfuku na pravou nohu, na to si všichni stěžují od samého začátku. Jinak určitě skvělá motorka, proti teplu údajně trochu pomůžou laděné svody a výfuk, ale to je zase poměrně velká investice do už tak drahého stroje...
2 reakce