První jízda Triumph Trident 660: Úderný trojzubec
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: Triumph | Video: Triumph | Zveřejněno: 14.12.2020 | Zobrazeno: 31 551x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: Triumph | Video: Triumph | Zveřejněno: 14.12.2020 | Zobrazeno: 31 551x
Bude pro vyšší postavu (185 cm) vhodnější Trident nebo MT 07? Díky
1 reakce
Tak ti Vladimíre pěkně děkuju....tak sem ze zdravotních důvodů dal po mnoha letech s bolestí v srdci z domu Xjérko 1300 a můžu se poohlížet jen po nečem menším a zatím to vypadalo na XSR a tedˇtodle,tak babo radˇ,rozhodující parametry kulatý světlo,váha, ovladatelnost a vzhled motorky.Asi ti věřím , že sis tohotrída užil,za mě pěkný vídejko
2 reakce
...
Mě se líbí!
Hošani recenzenti! Od UK výrobce-a zase z toho vyleze minibajk. Takže k čemu to celé je? (prosím odpověď) U japonců je menší rozměr pochopitelný. Podle mě ale nikdo nechce jezdit na motorce po mladším bráchoj. Ale abych nebyl jen negativní: "Je to oplavdu klásnouctej motocyklíček!"
6 reakcí
Jeden velkej omyl, nabídku určuje poptávka, a rozhodují zákazníci, kteří si motorku koupí... a to z 99,9% novináři nejsou. Továrna si dělá velký průzkum a rozbor trhu, než něco začne vyrábět a pustí mezi lidi. Sehnat kontakt na fabriku není problém, tak proč si nevyžádat odpoveď na otázku konstrukce přímo od hošanů z UK? Páčkalínyho komentář mluví ale za vše...
Moc pěkná nahatá motorka s prvky kombinace moderny roku 2020 i klasiky, za mne se jim to povedlo
moc!
Výkon 80 tříválcových koní bude stačit pro většinu lidí na vyčištění hlavy i radost z broušení kolen v zatáčkách.
Nenastavitelný podvozek zas až taková katastrofa nebude, pokud jezdíte jen sám. Navíc si podvozek dobře nastavit, to stejně neumí každý.
Pokud vezmu do úvahy i slušnou cenu, Vláďovy pozitivní zkušenosti z testu, tak tu máme vynikající volbu nejen pro začínající motorkáře!
Pro jednoho hezký naháč. Jen ten displej s šedivýma výřezama je děs a hlavně že tam mají datum, ten je opravdu hodně důležitej a teplotu vzduchu ne, ale to v recenzi zaznělo.
Zase ten krouticí moment. Říká se točivý moment, tak se do nového roku polepšete.
4 reakce
OK, názor beru, ale dost dobře si nedovedu představit říct kámošovi u pivka , že mašina má super točivý moment...alespoň mě je blíže krouťák a jsem si jist, že každý ví, o čem mluvím. To pak tady můžeme psát jako originální manuál, což úplně nechceme.
Zajímavé ale opravdu jen pro 70kg jezdce. Takže super motorka např. pro motorkářky.
Pláč nad hnusným vejfukem je mimo mísu, protože ho každej hned vyhodí.
nádherná mašina
tohle se anglánum povedlo
Pláč nad hnusnym vejfukem je totálně mimo mísu, stejně to každej hned vyhodí a nahradí slušivym laďákem
A sváry na krku řízení dle fotky žádná tragédie
Mrkněte se na tu indickou kejvačku, jak má posvařovanej rám a zaručeně se poblejete...
Líbí se mi, že i přes moderní design a techniku vidím krásný motocykl klasického tvaru a k tomu ještě z Evropy.
Motocykl, nad kterým bych přemýšlel.
Samozřejmě také poděkování Vláďovi za recenzi.
2 reakce
Vypadá to skutečně zajímavě. jsem zvědavý na srovnání s Hondou CB650R, na které už rok jezdím a v rámci třídy se jí nedá moc vytknout.
Nekoupil bych si ji, protože nejsem ani začínající jezdec ale ani ten vyklidněný, co se k ježdění vrací. Všechno ostatní mi sedí a s určitým zaujetím musím konstatovat, že Triumph odvedl setsakramentsky dobrou práci. Bije v tom utlumená Daytona s výkonem 9-ti stovky Monstera, záměr s bully-stylem nádrže ala Speed se povedl, nezrujnuje to kapsu, líbí se mi na danou třídu komponenty a elekt.výbava, je to čisté, funkční a hlavně své.
Díky Vláďo za moc pěkný test a supr fotky. Moc rád se na ní na jaře svezu.
Za mně supr! Víc říct nemůžu, neřídil jsem. Ale vypadá po všech stránkách hodně dobře!! Kdybych dnes lovil v těchto vodách, vylovím právě ji
Něco se povedlo, něco moc ne...
Kazí to detaily, nekapotovaný budík s výřezema na displej mému oku nelahodí, plechová obluda pod motorem jakbysmet. Podsedlovka s bakelitama je taková ulíznutá. Lepší by tam bylo nějaké přiznané lešení než to vakuum mezi kolem a sedákem. O to víc to vyniká, že vzadu není klasický krucifix.
Za mě je tam jediným lákadlem trojvál a rozumná hmotnost. Jenže ten trojvál je taky podladěnej, takže to asi nebude finální motorka, kde by si člověk řekl, že kobyl je tam dost. Jestli má MT07 75 koní a tohle 81, není nic zásadního. Spíš si říkám, že pokud někdo vybírá jedinou motorku, resp. chce za svoje prachy co nejvíc, tak to není žádný zázrak. Ale nejel jsem, jsou to jenom papírové úvahy...
2 reakce
Hezký testík
. Již sedmý rok jezdím SV 650 a stát dnes znovu před volbou jakou motorku osedlat, toto by byl rozhodně vážný kandidát. A to i přes to, že jsem zastáncem konzervativního řešení zadního blatníku. S faktem, že motorky s hezkým výfukem se již delší dobu nevyrábějí jsem smířen
Triumph se rozhodl vstoupit do vod naháčů střední třídy a zaútočit na srdce motorkářů, kteří chtějí vyměnit menší motorku za něco většího
.
Vejfuck se, co do velikosti stává největším dílem motocyklu, tady se obzvlášť "povedl", tenhle hnus ani duha na pozadí nezachrání.
4 reakce
Za me moc krasna motorka
Triumh umi. Moje Daytona byla uzasna motorka.
Za mne krásná motorka, škoda že nepřišla o dva roky dřív. Takhle jsem si už vypiplal svoje SV a měnit nebudu. Do 200 tisíc jsem se vešel i s nastavitelným podvozkem vyrobeným na moji váhu. Motor V2 je podle mne bezkonkurenční třída, ale zkusím si na jaře srovnání s tříválcem.
2 reakce
Já spíše jako konkurenta považuji hondu CB650R. Ta stojí cca 210tis a je to tedy 4válec, takže trošku nerozumím tomu nadšení z ceny do 200tis. Mě cena v této kategorii "lepší střední" přijde jako obvyklá, nic super.
10 reakcí
Pesoun, asi bych to takhle nevnímal. Jde o to, že ta motorka dokázala, že má hodně slušný poměr cena/výkon a z toho důvodu nám v redakci přijde cena atraktivní, podobně jako u T7. Take u ní se najde někdo, kdo má pocit, že je cena přestřelená... ale proč ne, každý má svůj názor a tak je to dobře.
Jsem jediný kdo v tom vidí, že design okopírovali z MV dragster800.
1 reakce
Vlaďo díky za test!! Hodně jsme se na něj doma těšili. Tak to vypadá, ze se Anglánům podařil namíchat opravdu skvělý mix.
Lehká, obratna, nezaludná motorka, jednoduchá a "laciná" na údržbu a provoz a ještě ke všemu MOC hezká. O nové MT-07 (hlavně kvůli designu) jsme s moji manželkou přestali rovnou uvažovat. Oba se těšíme na jaro, az si pujde Tridenta omrknout, osahat a hlavně projet.
1 reakce
Moc rádo se stalo a díky
určitě ho prubněte!
Myslím že to bude úspěšný :). Né každý chce Japonce a tohle je skvělá “evropská” nabídka v segmentu střední třídy.
Já ale teď nedočkavě čekám na nového speeda. ^^
Díky za super test, když to půjde zkusím na jaře projet
Pěkný testík
, dík Vláďo a musím říct, že se mi Trident hodně líbí. Dost mě zaujala poměrně nízká hmotnost oproti Leoncinu 500 co mám, skoro -20kg musí být znát a i rozvor má kratší... jojo, zmákli to pěkně...
1 reakce
Já taky dík
Pěkná motorka za rozumnou cenu
Teď by mě jen zajímal srovnávací test s Yamahou MT07 a Kawasaki Z650... Snad nám ho redakce dopřeje
1 reakce
Tohle srovnání určitě v sezóně uděláme, všichni v redakci jsme na něj dost zvědaví a těšíme se!
Krk: Svařeno COčkem. To nebude nikdy tak hezký jako TIG.
Zato je to levnější.
3 reakce
Chlapi, uvidíme, třeba to bude u finální verze trošku hezčí... testovaly se předprodukční kousky, tak jak to bývá často na podobných prezentacích zvykem.
Čučím jak bacil do lékárny.