První jízda na Triumphu Tiger 1200 GT a Rally: Zůstalo jen jméno
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: Triumph | Zveřejněno: 28.3.2022 | Zobrazeno: 29 995x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: Triumph | Zveřejněno: 28.3.2022 | Zobrazeno: 29 995x
Líbí se mi kardan u verze Rally, oboustranná vidlice vzadu, je to hubenější a symetričtější, rovnoměrnější namáhání částí
Oni vám na předváděčce zatajili, jak se vyslovuje jméno značky a model motorky?
Mám dotaz k motoru. Vzhledem k tomu, že mu změnili časování zapalování jednotlivých válců - jak je to znát na charakteru motoru? Je to výrazný rozdíl oproti minulému anebo je to spíš drobnost?
1 reakce
Je to znát, to určitě ano, ale nečekej, že by to bylo úplně vzhůru nohama. Stále je to ten tříválec, který je ve svém živlu hlavně ve středním pásmu otáček. Za mě motor patří mezi největší přednosti nového Tigera 1200, a to díky skvělému dávkování výkonu a lineárnímu průběhu. Do 5000 ot./min. se dá jezdit hezky na pohodu a nad 5000 letí jak z praku. Jen pro představu, nejvyšší výkon 150 je v 9000.
Díky všem za pozitivní komentáře a rekce! Zrovna tak Zajochovi za sestříhání videa, a že to neměl jednoduchý, protože materiálu byla tuna
Zatím jsem zkouknul pouze video, za mě moc povedený, jsem rád, že jsi řekl i to co se ti nelíbilo.
Třeba ten displej, je takovej chudej, stejně jako u GS, To se mě líbilo u KTMky 1290, tam jsem si mohl nastavit, jaké údaje, se mi na displeji zobrazují.
Měl bych takovej dotaz, na podvozek, jelikož je to Showa, stejně jako u Afriky, jak to je s komfortem.
děkuji za odpověď
1 reakce
Ahoj Plameňáku, díky! Podvozek si můžeš naladit podle sebe a nabízí hodně široký spektrum nastavení. Jednak má definovanou charakteristiku podle jízdního režimu a pak si ho můžeš dál doladit v devíti stupních. Rozdíl mezi komfortním a sportovním nastavením je hodně znát.
Bravo
rally pro neskutočná mašina. Na valanie sa v teréne by som ale radšej 900 ku . Už len kvôli reťazi. Nehovoriac o cene , 21 tis európskych je už dosť .
Každopádne pekný pokrok
Vďaka za veľmi detailný a podrobný rozbor
Triumph postavil rozhodne zaujímavý stroj! Oproti minulému modelu pôsobý takým štíhlejším dojmom, i keď je to stále kus hmoty.
Super predstavenie!
vymysleli dosť odolne.
Trošku vo mne vzbudzujú nedôveru tie nádržky na brzdovku, no snáď to páni v Triumphe
Zajímalo by mě porovnání zvednutí lehlé motorky z boku (se starším modelem ale i s jinýma cendurama) a jestli nový model pořád tak topí do rozkroku jako starší modely, nebo už vyřešili odvod tepla.
1 reakce
Ahoj pbule, zvedání je u velkých cestovních endur dost podobné a vždycky si pořádně foukneš do trenek :) pokud teda nemáš boxera, který se díky válcům nepoloží úplně na placku ale velkou roli hraje správný grif...
Topení do rozkroku jsem během prvního svezení nijak nepociťoval, protože bylo docela chladno. Podle slov lidi z fabriky na tom ale hodně makali, tak uvidíme, až si Tigera vyzkoušíme v létě za vyšších teplot.
Pecka představení novýho modelu, pánové
Z promo materiálů jsem měl dojem, že Triumph udělal všestraně lepší verzi GS, z článku to na mě působilo, že je to spíš sportovnější verze GS. Což tak nějak odpovídá duchu doby, kdy "sportovní" musí bejt i těžký vysoký mastodonti, byť se k tomu prinicpielně moc nehodí. Takže si myslim, že by novej Tiger moh mít úspěch
Novej Tigřík 1200 se jim opravdu povedl.Za mě určitě
A pěkná recenze.
Asistent rozjezdu do kopce ?
2 reakce
Opravdu pekne udelany video. Super.
super testík
jako vždy
díky kluci!
Už je konkurencieschopná. Ale dizajn žeriem z predošlej verzie.
Rocket III//3 je vlastně minolovka...
Další univerzální dálniční kroska
8 reakcí
Vláďo,
a jak říkám, nastavte i vyšší částky na odměny za článek.
musím před tebou smeknout... spolu se Zajochem děláte nejlepší recenze a ty jsi prostě na tu šotolinku a Zajoch na cesty. Moc krásně popsaný a na to, že to byla taková představovačka a žádný dlouhodobý test to bylo pěkně vysvětlený, názorně ukázaný a člověk v tom má jasno!
Chlapi, jen tak dále. Držím palec
3 reakce
Moc díky