globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lemricka (0) napsal 11.08.2012 v 19:50

Panovééé koukněte se do tech svích italu třeba na variatory a ejhle večina jich ma od TGB , Firma RMS ktera dela variatory dodava všechny ejhle TGB mam kolku od TGB targeta 550 IRS a najeto 8500 km a pohoda a že ji davam zahulit

czert.czert (0) napsal 01.06.2012 v 19:48

Tapo je spravne

czert.czert (0) napsal 01.06.2012 v 19:44

S TGB tato 50ccm jsem na jezdil za tři dny 141 km a totálně kleklo..větší šrot jsem v zivote nevidel

Zdeněkhr (0) napsal 14.05.2012 v 20:29

Mám Bullet 125 už rok a je super! Najeto zatím 1500 km, bez problému. Dostal mě designem.

Kaspik. (0) napsal 11.08.2010 v 14:27

Tak pánové (dámy ?), líbí se mi, jak chce každej z Vás test po 10 000 km. Tak já vám ho poskytnu. Skútr TGB Bullet ale ne 125 ale 50 (!!!) jsou koupil dne 22.7.2008, od té doby, do dnes, jezdím jak drak, jediné, co se dělalo, že jsem sundal kroužek z variátoru a rychlostí 73 tachometr (65 reálná rychlost) jsem k dnešnímu dni najel 28 256 km. Není měněné nic, gumy, řemen, brzdy, prostě nic. Dnes první závada, o kolo se probrousil karburátor, trochu jsem dovařil, a opět jezdí. Pánové v TGB servisu trochu spadli ze židle, když viděli tuto hodnotu, ale je to tak. Jsem nadmíru spokojen a a jsem zvědav, kdo na své padesátce od super značky najede tolik, co já na padesátce od TGB. Zároveň vlastním TGB Target Sniper 525 (čtyčřkolka) a taky bez závady.

Čekám na vaše reakce, jak kecám, že není možné to najet, navíc za víc jak dva roky. A nehrejte si na značky, do TGB běžte !

Marex (2575) napsal 26.07.2010 v 22:15

Tom Riddle: Tak nechci ti oponovat,ale Piaggio a Aprilia vyrábějí velice kvalitní materiál. Nebavme se o ojetinách, pže Taloši tomu děsně dávají a jezdit něco, co měli v rukách je děs. Funglovka je ovšem věc naprosto jiná. Tuším, že Piaggio vyrábí nejvíc skútrů všeobecně (pokud nebudeme brát v potaz výrobce pro asijský trh- což by u nás asi nešlo nabízet kvůli zákonné dvouleté záruce ).

DMC.motobiker (-23) napsal 25.07.2010 v 21:31

Tom_Riddle> Napsal jsi to pěkně , lepší Pitbike než Multistrada!

SuperSic58 (1313) napsal 25.07.2010 v 20:23

Ta 125 vypadá moc pěkně A kvality bych se nějak extra nebál, určo bych šel raděj do tohohle než do itala

kóča2 (1) napsal 25.07.2010 v 19:03

TGB jsou velice dobré stroje za skvělé peníze článek je napsán dobře a nestranně.Reporter mohl napsat, že TGB vyrábí komponenty pro Vespu,Gilleru,BMW C1,Moto Morini atd.Motory a skvělé variátory o bílém Bulletu 125 v polepech BMW vážně uvažuji je nádhernej.

acALIEN (-4) napsal 25.07.2010 v 14:52

Tapo vypada jak naka totalka z vrakace

aniani (7) napsal 24.07.2010 v 22:27

Je to pěkné,ale nemá to tradici a důvěru si musí získat. Já říkám NE!

jens38 (1) napsal 24.07.2010 v 10:30

ten skůtr je hezkej ale nesedí ta uváděná rychlost je docela problém z toho vydojit 90 mírně z kopce takže musím říct že padesátka Derbi jezdí asi stejně

KTMatěj (4) napsal 23.07.2010 v 14:13

Mám za to, že i krátký test dokáže říct hodně o jízdních vlastnostech a zpracování stroje, bohužel najet na skútru 10 000Km je i při intenzivním používání otázka dvou let a do té doby tu bude nový model. Co se týče předváděcích strojů, tak samozřejmě krize je patrná, nicméně to, že se objevil test TGB krátce za sebou je spíše shoda náhod a v přípravě je několik testů skútrů konkurenčních značek.

enusim2 (21) napsal 23.07.2010 v 13:43

Fragu nevidim do zakulisi motorkaru.cz ale rekl bych ze udelaji test na to na co je nabidka zapujceni a k otestovani. pochybuji ze prijdou do jakehokoliv kramu a tam jim cpou motorky at je zkousi.

SirIndy: mas pravdu,ale aspon otestuji jestli to neni vylozene pruser,ale o zivotnosti se u techto testu neda mluvit u zadne moto

SirIndy (56) napsal 23.07.2010 v 13:10

Kratke testy levnych vychodnich stroju vubec nemaji smysl, je jasne ze v tehle kategorii dokazi nabidnout skoro to same co kvalitnejsi znacky, otazka je, jak si bude tento stroj vest s pribyvajicimi kilaky a to Vam takovyto test nepovi...

Ymps (4) napsal 23.07.2010 v 11:21

pardom přehmátl jsem se bylo to TGB

Ymps (4) napsal 23.07.2010 v 11:20

Na skútru značky TGM jsem již jezdil před dvěma lety v Rakousku... byla to právě malá dvoutaktní padesátka, která byla zajetá a bez restrikce. Popravdě musím říct, že jízdní dynamika mě opravdu překvapila a zpracování vypadalo taktéž dosti bytelně a kvalitně. A pokud by měla tato padesátka stát 30 000 kč, tak bych byl opravdu hodně nalomený jestli vzít tuto novou nebo nějakou ojetou.

FRAG (0) napsal 23.07.2010 v 09:41

No hlavne je to dalsi TGM skutr za kratkou dobu...trochu podivna shoda, proc tu nejsou testy i jinych vyrobcu...je jich vic nez dost. Navic oba dva stroje jsou tuctovky, ktere nicim nevinikaji

rrss (0) napsal 23.07.2010 v 08:33

Chtělo by to test po 10 tisících km.
Už se těším na diskusi, kde si budou trubky, které nikdy v garáži neměly Enfielda, honit triko že motorka nazvaná Bullet může být jedině Enfield Bullet. Podobně jako si u Yuki Daytona honili triko, že jediná motorka oprávněná nosit tento název je Triumph Daytona. Tito jedinci nepochopili, že bullet je běžné slovo ze slovníku a Daytona jen název jedné pláže. Obě slova může použít kdokoli k čemukoli.




TOPlist