Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Skutr neřeším, asi celkem dobrý, ale zaujala mě poznámka od autora o výměně páček za kratší sportovnější. Zajímalo by mě, jestli je to dle naší legislativy možné. Případně co musí splňovat, kromě zaoblených konců, aby to bylo dle pravidel. Taky jsem si je vyměnil, ale mám pocit, že to není úplně košér, byť na technické se na ně ani nepodíval.. . Tak kdyby někdo měl nějakou ověřenou informaci. Kolovalo video z německa, kde to příslušníci celkem řešily .
Tady u nás zbytečný model. Kdo má řidičák B, tak to pro něho není, přitom to má výkon lepší stopětadvacítky. Kdo má papíry na větší motorku, tak asi sáhne i po větším objemu než 160ccm.
Je ale fakt, ze proti treba takovemu Malaguti Mission 125 aneb hroznemu krapu je to uplne Formule 1. Proc krap? No protoze 125ccm, 9kW, ale vaha 154kg a spotreba uvadena 3,9l
Zajímavý, ale pokud bych chtěl 150 skútr, šel bych stoprocentně do Piaggio Medley 150, levnější i ve verzi S, větší výkon i točák. Něco jsem na Medley najel a je to vyvážený a vyladěný skútr. Divoké designy jako je tento drak většinou navíc fungují pár let a pak už to vypadá všelijak. Pokud bych chtěl designovku s objemem pod 200 ccm, zvážil bych i Aprilii SR GT 200, což je reálně 174 ccm a nabízí zase o fous větší výkon i točák a je jen o 4000 dražší, než tento dráček. a hlavně jak Piaggio tak Aprilka jsou normálně stavěné skútry i pro Evropana.
SYM jsem měl. Nebyl to špatný skútr.
Oni ten objem 160 dělají často a někde ho nazývají 200. Třeba ho dávali do Lambretty 200.
Každopádně díky za pěkný článek .
Jen si prosím opravte v mínusech, že je potřeba řidičák A1. Ten by vám nestačil (je jen do 125ccm). Je potřeba mít řidičák alespoň A2.
V Asii je to posledni 2 nebo 3 roky nejprodavanejsi skutr, ale tady ho dovozce Nevima Group uz stahl z webu a z ceniku (mozna jen kvuli tomu ze v Asii uz je novejsi verze)
Ergonomie je jednoznacna katastrofa pro Evropu jak vidno na fotkach s Honzisem kdy uz i on ma kolena vyse nez kycle a od kolen k plastum mu taky moc mista nezbyva a to ma 174cm jestli se nepletu
Dalsi typicky problem skutru delanych primarne pro asiaty je prave ta vysoka podlazka a nizke sedlo, diky tomu vzdalenost mezi podlahou a sedlem je kratka a vyssi lidi pak sedi doslova s koleny za usima
Zajimavy technologicky pocin (podobne jako Kymco KRV jako primy konkurent), ale pro bezne rostleho evropana to neni, clovek s B ridicakem na to nemuze a tak to skonci mezi raritami. Obzvlaste kdyz ted Sym zvedal ceny treba u 300ccm o 20tis., tak pokud by to udelali i tady, tak za 130 jsou na trhu fakt lepsi skutry
Tenhle skútr jsem měl mezi kanditáty, ale nakonec jsem od SYMu vzal Jet X.
Skutr neřeším, asi celkem dobrý, ale zaujala mě poznámka od autora o výměně páček za kratší sportovnější. Zajímalo by mě, jestli je to dle naší legislativy možné. Případně co musí splňovat, kromě zaoblených konců, aby to bylo dle pravidel. Taky jsem si je vyměnil, ale mám pocit, že to není úplně košér, byť na technické se na ně ani nepodíval.. . Tak kdyby někdo měl nějakou ověřenou informaci. Kolovalo video z německa, kde to příslušníci celkem řešily .
asymetrickej display inspirovanej u MT-09
Tady u nás zbytečný model. Kdo má řidičák B, tak to pro něho není, přitom to má výkon lepší stopětadvacítky. Kdo má papíry na větší motorku, tak asi sáhne i po větším objemu než 160ccm.
trochu ako reinkarnovaný Italjet Dragster ( o niečo menej brutálny ).
Pre mňa pekné, mám rád takéto z radu trčiace techno dizajny.
Je ale fakt, ze proti treba takovemu Malaguti Mission 125 aneb hroznemu krapu je to uplne Formule 1. Proc krap? No protoze 125ccm, 9kW, ale vaha 154kg a spotreba uvadena 3,9l
Zajímavý, ale pokud bych chtěl 150 skútr, šel bych stoprocentně do Piaggio Medley 150, levnější i ve verzi S, větší výkon i točák. Něco jsem na Medley najel a je to vyvážený a vyladěný skútr. Divoké designy jako je tento drak většinou navíc fungují pár let a pak už to vypadá všelijak. Pokud bych chtěl designovku s objemem pod 200 ccm, zvážil bych i Aprilii SR GT 200, což je reálně 174 ccm a nabízí zase o fous větší výkon i točák a je jen o 4000 dražší, než tento dráček.
a hlavně jak Piaggio tak Aprilka jsou normálně stavěné skútry i pro Evropana.
Pro normálně vysokého Čecha bych viděl zvýšené nášlapy spíše jako nevýhodu.
SYM jsem měl. Nebyl to špatný skútr.
.
Oni ten objem 160 dělají často a někde ho nazývají 200. Třeba ho dávali do Lambretty 200.
Každopádně díky za pěkný článek
Jen si prosím opravte v mínusech, že je potřeba řidičák A1. Ten by vám nestačil (je jen do 125ccm). Je potřeba mít řidičák alespoň A2.
1 reakce
Díky za upřesnění, opravili jsme.
Jen par problemu tu je.......
V Asii je to posledni 2 nebo 3 roky nejprodavanejsi skutr, ale tady ho dovozce Nevima Group uz stahl z webu a z ceniku (mozna jen kvuli tomu ze v Asii uz je novejsi verze)
Ergonomie je jednoznacna katastrofa pro Evropu jak vidno na fotkach s Honzisem kdy uz i on ma kolena vyse nez kycle a od kolen k plastum mu taky moc mista nezbyva a to ma 174cm jestli se nepletu
Dalsi typicky problem skutru delanych primarne pro asiaty je prave ta vysoka podlazka a nizke sedlo, diky tomu vzdalenost mezi podlahou a sedlem je kratka a vyssi lidi pak sedi doslova s koleny za usima
Zajimavy technologicky pocin (podobne jako Kymco KRV jako primy konkurent), ale pro bezne rostleho evropana to neni, clovek s B ridicakem na to nemuze a tak to skonci mezi raritami. Obzvlaste kdyz ted Sym zvedal ceny treba u 300ccm o 20tis., tak pokud by to udelali i tady, tak za 130 jsou na trhu fakt lepsi skutry