Test SWM Six6 500: Poslední z rodu
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš , Jan Hrubeš | Zveřejněno: 28.4.2022 | Zobrazeno: 25 216x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš , Jan Hrubeš | Zveřejněno: 28.4.2022 | Zobrazeno: 25 216x
Dalo by se to nějak srovnat (tedy je to vůbec srovnatelné?) s RE Himalayan 450?
na eicma 2022 měl model six6 nově plynokapalinové zadní tlumiče
Redaktor asi zabudol,
že predok sa dá nastaviť na mäkšie a zadok na pružinách tak isto. Scrambler logicky nebude mať zdvihy ako enduro, tu pomôže spustiť tlak v pneu na polovicu .
Ďalej ;
stavím sa že s touto SWM si dovolíš väčší offroad ako s 230-250kg ťažkým cestným "endurom", ktoré končí pri prvej mláke
Tak sem to projel a ty kkt to je stroj jak cyp kurva!!! Nechceš z teho slezt, furt chceš byt v terénu a tam je ti na temtok nejlíp. Masakr!!! Srovnal bych to z déerkem co sem měl doma. Jako esi máš možnost si to negde projet tak sedni a val do teréna. Na silnici néni taká prdel :) Podle mě to s tym pérovánim néni tak hrozný a pokud dajú 3 roky záruku tak to aji neco vydrží
Ještě jednou tady musím napsat, že si považuju toho,že redaktoři se nebojí napsat o nefunkčnosti podvozku.Pro mě jsou tyhle testy a server důvěryhodný
Díky za to!pak ty testy mají smysl!A a má smysl tenhle server sledovat.
3 reakce
Motorka lehká a levná. Jen nechápu, proč dělají stále týž jeden otáčkoměr na všechny stroje rodiny Shinray (SWM, Jawa OHC, Mash, Romet,...). Když je jasné, že ani tento nový motor s 22kW nebude točit víc než 7 tisíc. Dali si tu práci dát tam logo SWM, tak proč neudají červené pole dříve. Takhle to působí amatérsky.
Tohle má přelítnout polňačku, jak žehlička žehlící prkno!! A ne vymlátit jezdci zuby i na blbý silnici II.
Protože jinak mě nenapadá jediný důvod, proč si to koupit.
třídy. Stavba motorky, jeji design i název k tomu jasně odkazují. Tak soudruzi znovu a podruhé lépe.
2 reakce
Další čínská variace na téma Honda CB 400. Tentokrát pod vlajkou SWM.
1 reakce
vypadá to jak další ostudnej šamcajk z Týnce... Taloš kříženej s číňanem, vražedná kombinace
Stačilo by to jen dotáhnout do konce, stejně jako patlalové z Týnce... Klukum ale díky za test!
Zdálky očmo jakžtakž dobrý....až na ty tlumiče nadopované viagrou,podle natřásání ve videu to pro holky nebude,ještě sem neviděl podprdu,co by todle ustála....
Pěknej test, motorka taky pěkná, obyč klasika a pěkný retro tak akorát, ale jestli ten podvozek...ajaj, to je škoda přeškoda.
Po dlouhé době čína kde je poměr cena výkon. Strohé a praktické. Za mě chválím obyč budíky, obyč zadní tlumiče a pletená kola. Škoda absence nakopávačky.
7 reakcí
Na to že je to SWM sklamanie. Motorka na prvú vyzerá dobre ale potom prúser. Proste rozpočtovka ale ja by som za to prachy jednoducho nedal.
Škoda, že to nedotáhli. Mi je bližší Jawa. Ale za ty prachy, proč ne.
1 reakce
Co by dnes zákazník chtěl za ty koruny?
Vcelku povedené retro
Tak jakpak to s těmi Číňany vlastně je?
- Někdo od nich kupuje součástky/součásti/části pro výrobu svých motocyklů
- Někdo od nich kupuje celé motocykly pro "jako" výrobu svých motocyklů
- Někdo je od nich koupen celý za účelem prodeje jejich motocyklů pod značkou evropského výrobce
- Někdo si u nich nechává vyrábět motocykly podle vlastního vývoje a podle vlastních kvalitativních norem
- Někteří se netváří, že nejsou Číňani, ale prezentují se od začátku jako čínská značka
Zapomněl jsem na některou z možností? Co je nejlepší a co nejhorší?
Tak zacne se historii ze 70. a 80. let a pak se rekne, ze kdo hleda motorku do mesta, tak je to ono? Do mesta je skutr. Motorku mam na to abych jel za mesto a nejaky lehci teren v pripade Scrambleru. Scrambler si neporizuju na to abych i na okresce byl vyklepany jak Startka. Co to je za Scrambler, kdyz ma vzadu zdvihy jak Honda Monkey?
Uprimne netusim o co jim touhle slataninou jde. Maji v nabidce RS300R a RS500R, Scrambler a Dualsport (haloooooooooo vyrobci) maji udelat na tomhle zakladu.
Fantic s Caballerem taky nesel cestou vyroby neceho nemastneho, neslaneho.
Svody 2 do jednoho nejsou pro moje oko nic moc, ale pak to rozdělit do dvou výfuků = hodně za hranou...
Tohle že je Italský design?? Já v tom vídím práci nějakého Afrického inženýra kterému se podařilo přistát v prkenné bárce u břehu Sicílie nebo Sardinie.

I kdyby měla motorka endurácké zdvihy pérováni 330mm stejně tou trubkou o něco zaháčím. Katalizátor se běžně integruje do výfukové koncovky (homologační označení katalizátoru je číslice 5 v kroužku, tlumiče hluku číslice 9 v kroužku) a svod se dá namotat mezi blok a spodek válce, obzvláště když tam nezavazí nakopávačka.

- Proč má vzadu dvě hnusný "péra" místo centrálu
- To koncové zadní světlo se u nás za komančů dávalo jako poziční na kamionové návěsy a zemědělskou techniku
- Výfukové svody zase pod motorem.
- Hrazda řidítek je tak vysoko že na ní dají s přehledem usušit třeba promoklé fusakle.
- Hadicové sponky na horním konci harmonik předních tlumiču jsou prostě top
- No a když se na tandem posadí nějaká sličná roštěnka bude mít stehýnka ugrilovaná k nakousnutí.
- Kabel snímače otáček na přední vidlici vedený vnějškem bude utžen nebo procvaknut při prvním pádu motorky ze stojánku.
Tahle slátanina nemá s Italským designem vůbec nic společného. To je čína jak vyšitá!!!
No, tady ta Route sixtysix (z názvu by se jeden fakt posral) je jinak docela hezká. Bere mě přední vidle a dva vejfuky. Škoda, že to zazdili podvozkem... Jinak by to byl adept lehké mašiny pro rohlíky.
1 reakce
Škoda že radši nepostavili repliku xr400r.
4 reakce
dobře že motorky tohodle typu jsou, jenom škoda, že nedělají něco se zadním centrálem, aby to bylo skutečně do terénu něco jako je caballero rally se zdvihy 200mm.S tím zadním twinshocks se za lacino asi nic moc udělat nedá...proto se přešlo v historii na centrál.Tady bych dal přednost funkčnosti nad retro vzhledem twinshocks,Myslím teda dát centrál a zbytek nechat v retro vzhledu
1 reakce
Moc pěkně udělaný test
líbilo se mě i to historický intro
A velký plus za objektivitu.