globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Papírus (-2) napsal 30.01.2023 v 19:33

Měl jsem to dva roky.Jestli ji necháte otevřít na 50 PS a více.Oleje se mění po 10 Mth.U motardu preventivně na 100 Mth výměna píst,řetízek,kontrola ojnice.U endura na 150 Mth.Vše jako u ostrého motoru.Nebo to nechat a čekat až se to potká.
V ČR to nikdo pořádně neumí opravit,ne že by servisy neuměly,ale nemají přípravky na demontáž a hlavně nejsou díly.Píst a kliku jde sehnat ,ale převodové kolečka,hřídele,čerpadla a další hardwer do motoru téměř bez šance.
V zavřené verzi 30 Ps to si raději koupím DR-Z 400,nebo CRF 300L.

zzpol (212) napsal 29.01.2023 v 21:05

jen pro info., co nabízela italská SWM z Fara ď Adda před cca. 50ti lety... taková udržovaná padesátnice 175cc 28/30.8k DIN/SAE 91kg kdyby dnes byla doma, tak mě servisní intervaly ani moc netrápí

Marex (2570) napsal 27.01.2023 v 11:48

120 kilo na 50 HP je paráda. Jak moc se změní servisní intervaly, když se to odšpuntuje?

lopata75 (111) napsal 26.01.2023 v 22:11

V enduro verzi to jede jak šlak...jezdim skoro 3.sezonu a spokojenost...

peters88 (5) napsal 26.01.2023 v 20:03

Jak jsi byl spokojenej s těmi Micheliny? Mám podobně lehkou motorku a přemýšlím nad tím, jestli na jaře hodit právě tyhle Michelin Pilot POwer 2CT nebo Mitas Sport Force+... Díky za postřehy.

1 reakce

iVlada
iVlada 26.01.2023 v 21:05

Čoveče, mě se ty pneumatiky líbily a k té motorce se hodí. Být to moje motorka, klidně bych ji do nich znovu obul. S Mitaskami, které uvádíš, zkušenost nemám.


NewKy (23) napsal 26.01.2023 v 19:51

Pecka video, holka dostala pěkně naloženo

nevo7 (95) napsal 26.01.2023 v 16:56

Toto mi pripomenulo XT660X . Niečo som na nej najazdil.

Bob_svk (1) napsal 26.01.2023 v 12:16

Mohu se zeptat na porovnání s HUS 701 SM nebo KTM SMC 690 ?
Přece je tam cenový rozdíl, tak či se oplatí připácet si za HUSQ nebo KTM ?

Dekuji

3 reakce

iVlada
iVlada 26.01.2023 v 21:23

Rozdíl tam je a není malý. SWM vychází z menší a lehčí mašiny podobné ostrému soutěžnímu enduru, což se podepisuje na hravosti. Je tam úplně jiná stavba, a tím mám na mysli hlavně rám. Větší Husky 701, KTM 690 i Gas Gas 700 jsou z mého pohledu použitelnější na delší výlety, což pochopitelně ovlivňuje větší motor s hodně utlumenými vibracemi, trošku jiná ergonomie, pohodlnější sedlo nebo větší nádrž. Rozdíl je také v charakteristice pérování s jinými zdvihy.Také cena rakouských motardů je o kus jinde.


Targus (429) napsal 26.01.2023 v 12:09-1

No..., nevím jak ostatní čtenáři, ale řešit při vypnutém ABS nudný display...

Jsem nevěděl, že display funguje na motorkách namísto denního tisku - když se zrovna nudím, tak si apoň něco přečtu...
... třeba já občas i čumím na silnici, páč jsou plné blbců číhajícíh na první dobrou možnost nechat se přejet.
Ale je fakt, že jsem starééj, hnusnééj a blbééj...

1 reakce

iVlada
iVlada 26.01.2023 v 21:29

??? tomu nerozumím a netuším kde se vzala informace o nudném displeji, tím spíš ve spojení s ABS? Jen pro upřesnění, slovo "nudná" je ve spojení s grafikou/designem barevné kombinace plastů.


VIPLEON (10) napsal 26.01.2023 v 11:25

Stejný motor jsem měl kdysi dávno v Husky SM 510R...

marna (10) napsal 26.01.2023 v 11:11

Ako druhý stroj k niečomu normálnemu super, akurát trochu luxus za 200 tácov.

Zábery z motokárového okruhu aj offroad sa podarili!

Tento test zopár kusov predá. Chcel som vidieť aj pána redaktora šplhať do sedla vo výške 92 cm

Pedl (178) napsal 26.01.2023 v 10:58

Fajn test Ale hádám, že motorka nebude úplně typ stroje s dlouhými servisními intervaly?

JJNN (58) napsal 26.01.2023 v 10:38+1

Co se mi u pětikila v této cenové relaci nezdálo, tak uváděná suchá hmotnost 120 kg. Takže jsem si našel u výrobce manuál, kde je uvedeno "Peso a secco...kg 133", čemuž věřím více.

MartinXL650V (172) napsal 26.01.2023 v 10:28

Zajímavá hračka, díky i jako Enduro i jako SM.
SWM rozšiřuje prodejní / servisní síť, což potěší současně je ale málo uživatelů na získání nějakého přehledu z praktického života.
Motory pro Endura (příp. SM) v kubaturách 300 a 500 ccm připomínají 10 let staré Husqvarny. Nevím, jestli je to možné, ale v rámci představení motorky by mi pomohla nějaká reference na model (nebo typ motoru apod.), ze kterého ten současný vychází.... nějaká vysloveně slabá místa, které to mělo.... prostě něco, co by rozptýlilo nejistotu z italské motorky

5 reakcí

FilipT
FilipT 26.01.2023 v 11:08

Motor dříve jezdil v modelu Husqvarna SM 510R


Fyro (121) napsal 26.01.2023 v 10:18

Jeden čas bylo Supermoto hodně populární, tak jsem musel mít Husqvarnu sm 610
móda sm skončila , Teď jsou v módě adv
Jinak k swm-u Velkýho jednoválce pokud Není odladěná reakce na plynu tak to bude pošušňání. Zdvihy vzadu 290 a je cítit každá díra… to je asi neodladěný celkově to Swm s Číňanama Za zády..
Ale jinak samozřejmě super že existujou a přeju jim aby vyráběly čím dál lepší alepší motorky

JJNN (58) napsal 26.01.2023 v 10:18

...stupačky spolujezdce, které mi vadí a šly by okamžitě pryč...
Na STK mi u mého motardu kontrolovali přítomnost stupaček spolujezdce, bez nich bych neprošel. Na druhou stranu, stupačky spolujezdce ochrání výfuk a zadní část motorky při pádu a při jízdě mi nevadí. Jinak pěkný motocykl i test.

9 reakcí

iVlada
iVlada 27.01.2023 v 10:52

marna> Odmontování stupaček spolujezdce je obcházení zákona? Málem jsem smíchy spadl ze židle Ale teď vážně, fakt tenhle komentář myslíš vážně? Jestli hej, tak je marný další diskuzí s tebou pod jakýmkoliv článkem ztratit jedinou vteřinu života.


puffybodie (390) napsal 26.01.2023 v 10:06

Ja myslel, ze tu SM verzi v 500 prestali prodavat. Pred Vanoci bylo na strankach jen 300. Je fajn, ze to je zpatky a ze to porad nekdo dela. Je pravda, ze jich dost ubylo a jediny poradny scrambler je stejne aktualne jen Fantic Caballero a castecne Brixton Crossfire

Dzawar (111) napsal 26.01.2023 v 09:33

.




TOPlist