Test Suzuki GSX-8R: Váhavý střelec, ale nejlepší
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 1.8.2024 | Zobrazeno: 20 042x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 1.8.2024 | Zobrazeno: 20 042x
moc pěkný test
Nejsem moc na kapoty, ale tahle mě bere a líbí se mi víc než naháč.
Pěkný test, super srovnání. Zajímavá motorka. Jen ta malá dealerství bez testovaček to zabíjí...
Jeden z nejlepších testů za poslední dobu, oceňuju zaměření na ergonomii a rychlé srovnání na konci, díky
Jinak Suzuki za mě opět skvěle.
4 reakce
Mig_35: Zvážíme později. Teď to Honzis nestihl, což je škoda.
Parádní test, parádní motorka. Díky Zajochu a díky Suzuki
Za mne slušná motorka střední, levnější kategorie za rozumné peníze.
nechť si vzpomene na Suzuki GSX 600 F z let cca 1997 až cca 2001 - zadní světlo, resp. takový žalud vykukující z předkožky....
Přitom to byla docela dobrá motorka.
Komu se nelíbí zadní světlo nového modelu,
Ani v inzerci nemají majitelé většinou odvahu vyfotit jí zezadu...
I když nejsem cílovka a vlastně se mi ta motorka ani nijak nelíbí, test jsem skouknul celej. Za mě naprosto skvělej test od Zajocha. Možná nejlepší a nejkomplexnější test, kterej jsem tu viděl. A taky moc chválim detailní popis a ukázku jízdní pozice, po tom tu dlouho volám. Tomuhle říkám profi práce.
A ještě jeden:
1 reakce
Moc líbí
Suzuki má teď jednu pěknou motorku za druhou
Taky jsem měl tu čest. Přijde mi to jako "hodně motorky" za "málo peněz"
. Fakt povedený strojek
Mne tam strane, ale strasne, nesedi ten drzak SPZ. Chceli useknut zadok OK, tak ho mali nechat useknuty a nie tam potom dobastlit taky zbytocny pahyl. Inak je to ale pekny pocin a ocakavatelne n+1va variacia na dvojvalec ake budu casom pribudat.
4 reakce
Vypadá parádně! Světla samozřejmě měla být po stranách, kde jsou ty záslepky, ale i přes takovou úsporu vypadá velmi dobře.
Chybí jí jediné, čtyřválec
Hezká recenze, kde že je to místo s kostelem? Moc pěkný
A pěkné fotky
1 reakce
Móóc pěkný test
. Trošku je tu ale cíti že, Zajda nedávno testoval to nejlěpší co je na trhu . A toto je už jiné . Ale to je realita . Proto jezdím na "mopedu" občas přesednu na něco lepšího . Páánečku , to pak jede a drží stopu v zatáčce !!!
1 reakce
Takhle by to šlo....
1 reakce
Suzuki mám rád, ale proč naskakuje na tu debilní "módu" useknutých prdelí ? Jediný praktický význam ??
1 reakce
Achjo, to je zase hnusný.
1 reakce
"Cítíte, že je to rozbité, že to poťukává, ale je to jako když zabalíte kladivo do tlustého froté županu a s ním mlátíte do kovadliny. Tak krásné utlumené to je."

To mi připomíná, že je to také asi jako když se někdo střelí do hlavy přes polštář, to je taky krásně utlumené.
Nic, jen trochu černočervenomíšního humoru.
Test parádní jako každej test zaječí.
4 reakce
To si musím zapamatovat do nějakého dalšího testu! :))))
Japonce mám obecně moc rád, jednoho i vlastním a auto mám taky z japonska, ale jsou občas japonské věci, co prostě nepochopíš. Proč to nemá normální sedlo spolujezdce, nějaké úchyty na kufry nebo nedejbože plotnu na zadní kufr? Kdyby to byla nějaká extra stylovka nebo café racer, tak budiž, ale takto mi to přijde opravdu úplně japonský nesmysl. Design se mi celkově líbí, "masivní" předek a žádný zadek je za mě zajímavý, vypadá to jak RTčko bez kufrů
, ale takto funkčně osekat jinak super univerzální stroj? A jediné, co tím získali: Většina lidi (aspoň v Evropě) se na to podívá a řekne, že to vypadá "divně".
Ale třeba k tomu Suzuki časem vydá nějakou "touring" podsedlovku, jsou to čtyři šrouby.
1 reakce
Ja mám poznámku k jednej fotke v teste, chlapi ste profesionáli, tak by ste mohli upraviť to prostredie okolo váhy, vytrhať burinu a pozametať.
4 reakce
v pytlíku je "schovaný" kabel od váhy, už si na zo dáváme pozor ;)
Dobré, jen škoda těch vibrací.
Škoda že to nejde pořádně okufrovat, cestovní motorka bez kufrů :/.
1 reakce
Srovnejte to s Fazer8.
1 reakce
mně konkrétně zrovna u této motorky ty hranaté světla nevadí, sedí mi tam. Líbí se mi
Pokud bych měl hodnotit pouze exteriér, tak motorky co poslední léta vyjíždějí (nejen) z Hamamatsu jsou prostě ošklivé. Kolikrát mi přijde, že "dizajnéři" soutěží pouze v tom, který z nich dokáže zakomponovat na motorku více všemožných hran. A samozřejmě nesmí chybět "modní" useknutý zadek. Když jsem před dvaceti lety otevřel Motohouse katalog, tak de facto nad každou stránkou sem slintal, zatímco dneska říkám jenom hnus, hnus, odpad... Samozřejmě výše zmíněné je IMHO
3 reakce