motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
iman (25) napsal 10.01.2021 v 11:40+1

Tenerku som predal po 4 roku používania preto ze ma tak trochu "nudila" hoci som s ňou nemal jediný problém. Pred rokom som kupil 2017 V-stroma XT, mam na ňom teraz 17000 km a stále sa tesim ked ho idem "prehnať" a vždy sa vrátim vysmiaty. Každá motorka je svojim spôsobom skvela, ale u mna platí ze motorka musí mat charizmu a tzv. "FUN Factor" a tú dáva jednoznačne motor a jeho prejav. A tu je jednoznačným víťazom Suzuki. Viem si predstavit V-Strom 1200 so 100KW.

Meli (195) napsal 22.12.2020 v 17:52+1

Mám na kapotách nápis ADVENTURE SPORT TOURER. Myslím že to Stroma plně vystihuje...

emánek27 (40) napsal 22.12.2020 v 13:43+1

mě se to strom líbí...a asik by mi stačil i malej,kdyby teda vypadal toť takto...

PJ_91 (5) napsal 22.12.2020 v 13:19+5

Je to o prioritách, pokud budu chtít sportovní motorku, tak si koupím sportovní motorku a nebudu překvapenej, že cestovně zaměřenej stroj netrhá rekordy . Co se mi líbí na ST, je to, že si nehraje na něco, co není. Spolehlivě a pohodlně vás i s batůžkem a nákladem doveze téměř kamkoli a nemusíte kvůli ní vykrást banku. Upřímně, výkonu má dostatečně, lineární průběh, to je to co chcete - na delší cestování. After market je velkej, takže případný nedostatky ze série se taky dají řešit . Za mě ideální motorka na to, na co byla vyrobená, ale jsem zaujatej

_pat_ (14) napsal 22.12.2020 v 09:45-1+2

... spousta lidí si totiž myslí, že ta jejich motorka je ta nejlepší na světě.
- Já taky!

Meli (195) napsal 22.12.2020 v 09:26+1

Souhlasím s testem, že VStrom svádí ke sportovnejší jízdě. Zároveň bych ale dodal, že ty brzdy dávají takovou jistotu, že je to nakonec bezpečnější než pomalejší jízda na motorkach nižší třídy s dvoupistkama (donedávna skoro všechna podlitrová cendura).
Můj model (2017) se mi naživo líbí víc, ale taky proto že musí.
Yamaha je mastodont - jsem zvědav na nástupce. Jestli bude namířen na Afriku nebo GS

steiza (20) napsal 22.12.2020 v 08:56+4

Já si vybral ST z důvodu, že jezdím spíš kochačku a trenérka je takové spolehlivé, nenáročné a pohodlné křesílko na kolečkách Jinak povedená recenze. Ale nejlepší zážitek stejně s BIGem. Jak začne po přidání plynu mlátit pod prdelů ten kýbl,na to žádný dvouhrnek nemá. ?

Babuolak (4) napsal 22.12.2020 v 06:41+4

Krásný test. Pořád se bavíme o motorkách cca 300 000 kč. Nejlevnější cestovní motorky na 1 litr. Srovnání s GS, AT nebo Multice moc nejsou na místě. Sám jsem se na jaře rozhodoval co pořídit mezi ST a V Strom (měl jsem cenový strop) a nakonec vyhrála nová Tenerka. Nemůžu si stěžovat. Je rozhodně lepší než časovaná bomba GSo s nalátanými 40 000 Km a které pořídíte za stejné peníze.

Enduromagor (13) napsal 21.12.2020 v 23:46

V-Strom je krásnej, celkem pohodlnej, supr brzdy.
Ale velice mě zklamal ten průběh motoru.
Tam kde to opravdu začne jet vás o 1000ot/m čeká omezovač
Takhle si proste litrovej dvouvál nepředstavuju, holt jiná doba.

SLAY (1293) napsal 21.12.2020 v 22:41+1

za mě rozhodně V-Strom už jenom ten desing se mi líbí i podle testu splňuje co bych od něj očekával,no je třeba rychlej plnit kasičku

Zedsdead (294) napsal 21.12.2020 v 22:15

Strom líbí víc.
Ale zastávám názor, že když už to má být to "endůro" , tak má zvládnout nějakej alespoň lehkej terén, skok, bláto apod. Aby se dalo trochu zablbnout off-road.
Tohle neumí ani pořádně silnici ani pořádně terén.
Anebo pak raději vzít čistou silnici (klidně se vzpřímeným posedem) s odpovídajícím podvozkem + gumami.
Nechápu někoho problémy s nosností. To máte 100-kilové manželky??

petao (85) napsal 21.12.2020 v 21:56-5+1

Za mně jednoznačně sůza, s archaickou tenerkou jsem měl tu čest ale jízdní vlastnosti děs. Tupá, tvrdá a těžká. Ani se nechce věřit, že je to čistokrevný japonec, spíš bych to tipl na ranný čínský pokus. Stromka zkusím jak bude možnost, takže jízdně nehodnoceno.

Anti (405) napsal 21.12.2020 v 21:44+5

Za časů původní SuperTenere a nebo Afriky každému koně stačili. Ale dneska? Čtu tady nářky jak ta chudera co má 117 Nm a 82 kW nejede...Co je to za dobu

Tdicko (42) napsal 21.12.2020 v 21:06-1+2

Clanok som nedocital, mozno neskor...asi nie. K veci...mal som Tenerku, urobil som na nej 45 tis km.
Asi takto. Nemala sancu.
Hodnotenie: podvozok tvrdy, po nastaveni na makko tazko ovladatelna v zákrutách. Svetla katastrofa, to snad ani nebolo mozne, ist v tme utrpenie, display ok, ale ukazovatel zaradenej rychlosti fungoval iba ked som mal vymacknutu spojku a asi po 5. sekundách, motor dychavicny, liezlo mi to na nervy, ako ho po 5-6 tis otackach vyplo, ochrana proti vetru nic moc a to nastavovanie predného skla mohol vymysliet len idiot...
Klady..? Neviem, sedenie v zadu ok, ale tam nesedim....nosnost snad ano. Hmotnost urcite nie, tazka opacha. Kupoval som ju preto, lebo mi bolo luto dat 20 tis euro za motorku...teraz taku mam a lutujem, ze som si ju nekupil hned...

gege1 (13) napsal 21.12.2020 v 21:00+6

Jednoznacne Tenere.
Kardan, robustna a mimoriadne spolahliva motorka s nizkou spotrebou. Velmi dobra ochrana jazdca a dlhe najazdy bez unavy. Na dialnicu pouzitelnjesia ako mensie objemy, do terenu su vsak ine stroje. Ideal na rozbite cesty strednej a vychodnej Europy/Azie. Mam na nu tie najkrajsie spomienky

Pedl (249) napsal 21.12.2020 v 19:17+2

Nemá Tenerka přiškrcené první kvalty z výroby? Otázka je jaké by byly dojmy z motorů po odškrcení

Ben003 (3) napsal 21.12.2020 v 18:42+3

Tenerka je motorka pre dvoch . 700 - 800 km za deň nie je za trest ani pre ľadvinku. U mňa rozhodol kardan. Toto je motorka na ktorej máš čas sa kochať. Predtým som mal V strom 650, výborná motorka, len tá reťaz.

kikin18 (63) napsal 21.12.2020 v 18:23+1

Cituji nadpis článku:
Géeso, Africa Twin, Multistrada V4, ostré kátéemky, to je aktuálně špička třídy Adventure. Koní jak v superbiku.....
Takže koně, resp.raději kW /zdroj motorkáři/:
- Africa 1000 70 kW 99Nm
- Africa 1100 75 kW 105Nm
- Strom 1050 79kW 100Nm
- Supertenere 1200 82,4kW 117Nm
Z tohoto mi nepřijde, že by měla Africa koní jak v superbiku...

Brukev (989) napsal 21.12.2020 v 18:16+1

Hezky test, tyhle motorky jsou fajn. Myslím že Tenerka v základu je za tu cenu velmi dobra volba a prodejce určitě umí i lepší cenu . Je fajn že je na výběr a nebudu Vám ani říkat, kolik kamarad pojezdil v Alpách na Tenerce všech SS a GS a mě ujel když já jel na MTS ...

TryznitelDemonu (3) napsal 21.12.2020 v 18:03+3

Nevím, co by se muselo stát, abych si zase koupil moto s řetězem. Po dvou letech s kardanem a dvou letech s řemenem není cesty zpět.

Nalge (32) napsal 21.12.2020 v 17:35+1

Pekné recenzie. Skúšal som obidve a vyhovuje mi viac určite V strom. Nechápem ten rozdiel v papierovej hmotnosti, ktorá je tak podobná. Tenerky som sa až zľakol, V strom mi pripadal minimálne o triedu menší a ľahší. A súhlasím, že je motorovo tak nejak živší. A nemal som pocit, že by som mal na oboch rôzne zalomené nohy. A len tak na okraj, aký má význam prechod z véčkových motorov na radové dvojvalce, keď sa potom konštruujú ako falošné véčka a aby nevibrovali, musia mať spravidla dva vyvažovacie hriadele.
Inak za mňa - V strom.

Karlos31 (125) napsal 21.12.2020 v 17:26

Já jsem to loni taky otestoval a nakonec jdu do stroma. Moje finálová trojka byla strom, guzzi v 85 tt, a malá multice. Po 20 letech na superbiku jsem hledal něco pohodlnějšího s občasnou možností svézt děcka. Nechtěl jsem 21 kolo vpředu, do terénu nejezdím a právě ta sportovnost a odezva od podvozku spolu s výbornými brzdami mě moc bavila, taková motka na ježdění do práce i víkendové blbnutí. Co mě vadilo, tak přední plexi. Jinak ergonomicky mě vše sedělo a i jízda ve stoje byla v pohodě. Blbý je, že v téhle barevné marlboro kombinaci je už strom půl roku nedostupný, další várka bude snad až v březnu. Ostatní bar. kombinace mají barevná kola a čistit to je voser, to nechci.

Simitom (129) napsal 21.12.2020 v 14:03

Suzuki by vážně slušela kola 21" a 18" spolu s vyššími zdvihy, vzhled k tomu přímo vybízí. Třeba se u Suzuki chytí za nos a novou 650 postaví přesně v tomhle stylu.

Lucasbiker (197) napsal 21.12.2020 v 13:37

Pěkně napsáno, po delší době opravdu seriózní a zajímavé srovnání Ale pro mě z toho zase vyšel nejlépe ATAS 1100

K167 (2084) napsal 21.12.2020 v 12:25+3

Líbí se mi obě, obě jsem zkoušel, motorově budou velmi spolehlivé. Tenerka je opravdu těžká, na V-Stromu mě zklamala nosnost, místo pro spolujezdce s kufry, automatické přidávání plynu a hlavně erdonomie nohou. Nejsem žádný dlouhán (184 cm), ale měl jsem na tom skrčené nohy a dva dny po zkušební jízdě mě bolel kyčelní kloub. Asi stárnu. Tak to nakonec vyhrála nejškaredější motorka na zeměkouli KTM 790 Adventure. Když jsem jí poprvé viděl na obrázcích, okamžitě jsem jí kvůli vzhledu vyřadil z výběru. No jo, jenže ona se opravdu krásně ovládá i s 21" kolem vpředu, při tlačení z garáže nejsem spocenej jako předtim s BMW R1200 GSA, vykonově mi bohatě stačí i ve dvou (tedy pokud jí nějakej jouda "jůtůber" netrápí při testu akcelerace na 5 a 6 z padesátky), nechá se na tom i za jízdy pohodlně vypnout kontrola trakce i ABS, má to vynikající nosnost 240 kg atd. Právě teď, před příchodem 890, se dají koupit nové i za 275000, pokud má někdo strach o spolehlivost, necha se prodloužit záruka na 4 roky za asi 8 litrů. Kdo chce, může si přikoupit rychlořazení, tempomat, další možnosti nastavení kontroly trakce a ABS.
No a tak se mi najednou líbí při každé návštěvě garáže čím dál víc - kůň má taky břicho dole a ne na zádech, tak jí říkám Kobylka Tahavá Moc. Na krásu mám ČZ175 Sport z roku 1967

PEPEE01 (409) napsal 21.12.2020 v 11:43-3+2

Nic naplat, Tenerka uz je v dnešní době řádný dinosaurus a koupit si ji jako funglovku nedává moc smysl ani za těch 300...

Juraj22 (176) napsal 21.12.2020 v 09:32

Mašinky hezký, víc se mi líbí Yamaha, ale stejně se vždy utvrdím v tom, že jsem vybral správně




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist