yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mamola29 (1166) napsal 11.12.2022 v 21:42

I Jawa měla svou Katanu....

gsivo (44) napsal 23.11.2022 v 10:15

No , mám obě , ale na starou Katanu si už asi nesednu , protože se budu bát , že to v nějaký zatáčce zahodím , jiná váha a posez je totálně odlišná od nové. Nikdy jsem si novější motorku nezkoušel , protože jsem věděl co mám , ale jednou mě kamarádí ukecali a už nebylo cesty zpět. A k tomu vzhledu , říkám , že to Katanu připomíná jen barevnou kombinací , motorka pěkná (až na ten zadek) , ale Katana by mohla vypadat trošku jinak.Viděl jsem i nějaký studie , kde ty prvky Katany byly vidět , ale tady je moc nevidím, možná blbě vidím. Nicméně Japonci už taky začínají vymýšlet.

1yoshimura (6) napsal 22.11.2022 v 21:27

Za mě Katana pecka.

Tifone (149) napsal 22.11.2022 v 08:39+1

Nevím jak to máte vy,ale já mám motorku. Mašinu mám na dílně a je to soustruh.

VIZI (1474) napsal 22.11.2022 v 03:15

Krásné prostředí u nás na Hrádku

2stroke (62) napsal 21.11.2022 v 23:00+1

Stará Katana, ano, nová Kazaně za mě ne, nemá to žádnou podsedlovku, fakt se mi to nelíbí...

KubaGSF (5) napsal 21.11.2022 v 21:54

Tak par postrehu ode me. Nadrz v pohode, mohla by byt vetsi, ale spotreba 5-5,5 a beru po 180-200km a vzdycky max 10 litru. Takze tak jeste zbejva. Navic japonci delaji krasnou hlinikovou nahradu za cca 2 tis€. Vetrnej stitek mam a nijak siluetu nerusi- kouknete mi to profilu. Drzak SPZ za kolem je kekel i na kazde jine motorce. To musi dolu a nahrada pod prdlelku. Redaktor tam mluvi o tom jak to jede, ale mam spis pocit ze je to vytvoreny pro sirokou masu lidi co neumi jezdit, takze to muze ridit i zacatecnik. Ta modra je ?. Uplne se v ni ztrati ty linie a vypada to jako neforemny?. Jinak od suzuki byl a stale je na piedestalu motor SACS. Ja bych ho do toho nejradsi zamontoval?

papiboy (1470) napsal 21.11.2022 v 21:39+1

Tak sa ospravedlňujem a reagujúc na bruttopyra vybočujem trochu z témy a skúsim pridať pár fotiek z depa Slovakiaringu (akcia rakúsko-nemeckých veteránistov, 2010)
Dúfam, že to prejde, nikdy som nikam album nepridával...

https://postimg.cc/gallery/HWdTJ35

Husa123 (58) napsal 21.11.2022 v 21:20

Nová i stará katana úžasné motorky....snad někdy budou stát v garáži

hycomat (1) napsal 21.11.2022 v 19:43+2

Nie, vrtání 73,4mm, zdvih 59 mm fakt nie je "dlohuzdvihový" motor. Je to tu v priebehu mesiaca už druhýkrát, redaktori riešia nezmysly o USB, ABS, držiakoch na mobily, ale netušia, čo znamená pod- a nad- štvorcový motor. "Dlouhozdvihový" motor som mal v N ES2, 79x100.

papiboy (1470) napsal 21.11.2022 v 18:33+1

Keď sa pôvodná Katana v stredoveku objavila, sme v našej Bazmeg-bande ničili rôzne Jawácke dvojvalce.
No a Katany sa nám náramne páčili.
Až sme s kamošom začali špekulovať, ako vyrobiť podobnú kapotáž na 634-ku...
Samozrejme nám včas zaplo, že z Jawy Katanu neurobíme, takže sme to vzdali.
Keď sme na Veľkej cene v Brne na parkovisku prvýkrát uvideli Katanu naživo, bol to pre nás sviatok a dodnes som rád, keď natrafím na nejakú prapôvodnú Katanu. Mne sa stále páči a vôbec sa za to nehanbím...
Túto som fotil na SK-ringu, keď rakúski a nemeckí veteránisti prenajali okruh na tri dni.
Vyše sto motocyklov, a veru, pár zaujímavých kúskov tam bolo...

nevo7 (118) napsal 21.11.2022 v 17:44

Patrí sa napísať, že v tejto modro-oranžovej kombinácii pôjde na dračku ako 19 centové bagety v Lidli, no len už vyše roka sa v SR nepredáva, tak neviem kde nastala chyba v Suzuki.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 21.11.2022 v 17:25+1

Na Tokio Motor Show 1980 přišla Suzuki s novinkou - GSX1100E, která však
vzbudila pouze rozpaky a tak urychleně došlo k překvapivému zadání pro
německou firmu Target Design vedenou Hansem Muthem se spolupracovníky
H.Kastenem, J.Felstroemem a za japonskou stranu Etsou Yokouchim .

Petaheaven (51) napsal 21.11.2022 v 15:15

Mám sice jen její setru ale motor asi identický a můžu potvrdit že na tu dobu to je prostě porno,ta síla a zvuk,to je paráda.Za mně,stará byla krásná,nová je zajímavá(trošku i hezká)
Jinak kluci,děláte mi radost těmihle retro články,jen houšť Třeba FZR 1000ale i ZZR1100,CBR1000 a jiné mašiny té doby...prosím,prosím

IvanDvoutakťák (5369) napsal 21.11.2022 v 12:51+3

Jedna *Italka* (750ccm) a druhá *Němka* (1100ccm),
které bohužel(!) taky jen prošly naší garáží a dílnou,
i když to trvalo málem deset krásných(!) let ...

K167 (2083) napsal 21.11.2022 v 12:08

Filozofií Suzuki je podle jejich vlastních slov "snaha nabídnout maximální užitnou hodnotu a výrobky důsledně zaměřené na potřeby běžných lidí."

Je dobře, že Suzuki ví, že jednou z potřeb nás "běžných lidí" je občas si pěkně zablbnout.

Mně se nová Katana líbí, takhle z boku je vysloveně špicová a i ta obrazovka televize zpředu k tomu pěkně pasuje s odkazem na tu původní.





MartasUS (123) napsal 21.11.2022 v 11:46-6+2

Katany byli vždy celkem hnus pro oko a koukám, že v té stopě dál pokračují

jandaxx (228) napsal 21.11.2022 v 11:29

Motor stejný jako v mém GSX-S, takže super. Tahá moc dobře. Dvanáctilitrová nádrž katastrofa. Každých 150 kilometrů tankovat bych teda opravdu nechtěl. I z mých 17 litrů bych raději viděl nějakých 20 litrů.

xvasek (67) napsal 21.11.2022 v 10:42

Stejně byla minimálně větší půlka původních Katan předělaná na streety takovým tím flexa - svářečka - šílený Max způsobem, takže pokud to v Suzuki udělali rovnou továrně, tak jenom ušetřili majitelům práci. Já jsem v letech Katany vyrůstal, ale popravdě docela čučím, jak vlastně původní Katana vypadá, protože v těch dobách se stavba streetu dělala postupem:

1) Vyhoď kapotáž

2) Přední světla musí být dvě, malá, kulatá a přelepná černou izolepou, pokud nemáš nic po ruce, dej tam 12V bodovky z OBI.

3) Najdi vhodnou trubku na řídítka - musí to být široké a vzpřímený posez. Pokud nic nesedí, trubka z krosky se dá ohýbat ve svěráku.

4) Pak můžeš řešit všechno ostatní.

Ondros (159) napsal 21.11.2022 v 10:28

Moc se mi Katana líbí, jen ta nádrž to totálně zabila

Martyp (75) napsal 21.11.2022 v 10:21+1

Za mě po dlouhý době fakt pěknej Japonskej naháč, kterej má styl i duši + odkaz na historii.
Je to taky důvod, proč jsem po ní pokukoval jako po jediný novodobý Japonský motorce, co by mi mohla do garáže...

afro-r1 (527) napsal 21.11.2022 v 08:56

Nejsem marketér Suzuki, ale dat Katane sportovni riditka a pekne barvy, mohli by to zkusit v segmentu retro sport, jako Superveloce. U nahace musi jit hodne do prakticnosti a nizke ceny a tim odsouvaji design na druhe misto.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist