Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No, tak prvních 4000 km, teprve teď se mi zdá že jí mám trochu v ruce. Na dešti sedí jak přibitá, zatáčky, no musíš najít grif a pak to řešíš jen jemným posunem těžiště a plynule projedeš. Jo vracečky (no jo, Rakousko, ne?), ty musíš plynem v náklonu, jinak těžko zatočíš. Jeden nedostatek by byl, plyn na přidání reaguje náhle a bez přechodu, když zabere skoro dva litry tak je to docela nepříjemné jak stroj poskočí. Prostě včes přeřadit a zatáčku pod malým plynem. Taky věc zvyku. Akcelerace mohutná, rychlost, no nevím, zkoušel jsem v němcích a nad 175 (GSM) tedy 190 tachometrovejch na docela málo plynu mě začlo značně vibrovat přední kolo. Asi dań za ultraseal V GUMÁCH.i nevím. Ale nějak mě to nevadí. mO tom to není. Na mašinu navěsíte velký brašny a válce, tý to taky nijak nevadí a akorát je pak krásnější. No a těch 365 kilo suchý váhy (tedy asi 400 mokrý) , no nepoznáte za jízdy. na místě jo a moc přemejšlet, kde parkujete.
Takže, udělal jsem dobře. Jo a spotřeba? začal jsem u 7 litrů a teď jsem už pod 6. prostě zkušenost a motka se zajíždí.
Ale není to pro každýho. Mmphis a apol by jí asi nezvládli. Ani by jim neslušela )l je jen pro pořádný chlapy.
Bohužel na ukrajinu bych si s ní netroufl. V bahně a na šotolině jezdit není zrovna nejlepší nápad. Navíc, píchnuté kolo sám bez speciálního nářadí a příprvků nespravíš.
2memphis.unv: hele človíčku...ty asi budeš nějak postiženej co... koukám a čtu pod každou vydanou recenzí tvé duchaplné blitky a narážky a netuším jestli to deláš kvůli tomu že nemáš na to si koupit slušnou motorku a nebo jsi jen tak přirozeně hloupej..
vcelku výstižná recenzia, aj keď po málo najazdených km, autorovi patrí pochvala. Môžem s ním len súhlasiť
Jazda na tomto stroji je pôžitok, čím viac jazdím, tým viac chcem... Cez uzáver na nádrži mi benzín neprepúšťa ani pri full natankovaní
Tak mozna vas sokuju,ale .
Za statnice jsem dostal od taty brand new M109R boulevard, coz je Suzuki Intruder M1800R a ted to hlavni..je to moje prvni motorka, teda hned po minibike made in china :).Je to super stroj, uz na nem mam nalitano pres 1400km (jezdim i v 8mi stupnich C ) a zvladam to, je pravda, ze je to potvora a musi se krotit a ta zadni guma dela na kruhacich trosku problemy,ale proc si stezovat, kdyz s timhle mosnstrem spraskate i lehny a o statickem efektu se asi rozepisovat nemusim vubec.
To:RodneyXV
Ale pochopil, já jen že tohle jsou motorky s úplně nejhoršími představitelnými vlastnostmi, jízda na nich rozhodně není "easy". Ale uznávám, že jsou krásné a stylové.
No, ostatní je věc vkusu. Cruisery jsou , ty správný, takový retro. Jak říkám, je to o vkusu. Mě se na nich hlavně dobře jezdí.
TO: VenaR
ne, asi jste mě špatně pochopil. Mě nejde o nějakou "easy" jízdu nejde, mě jde o to, že tahle skupina klasických chopperů s předním ouzkým kolem, zadním balonem a menší nádrží (tj. Easyriderů) Prostě na trhu není dost motorek tohoto druhu a těším se na dobu, kdy se snad začnou více vyrábět Protože těhle tlusto-macatých motorek jsem přebaženej a popravdě mě crusier vůbec neláká
Hmm... fajn článok...
Tak teraz neviem, bud tato masina, alebo Yamaha XV1900.. co je lepsie? Vodnik, alebo vzduchas?
Obe masiny sm videl nazivo, sadol si na ne.. no nejazdil. Takze neviem, ale jednu z nich chcem do konca roka kupit...
Jen ochhh a achhhh. Jelikož tvary C 1500, které považuji za naprosto dokonalé jsou zde respektovány, může to být jen lepší. V téhle kategorii jednoznačně jednička.
Na jaře pouvažuji. Zatím jsem na tom jen seděl, moc se to od patnáctky jakoby neliší, ovšem, zvedat to, tak to bych asi sám nezvedl, i ta patnáctka se svými lehce nad 300 kily jde zvedat těžko.
Nádherná mašina. Budu na ni myslet. Celou zimu! Ale na druhé straně, s patnáctkou se taky bude loučit těžko, je nádherná a spolehlivá. No uvidím.
Rodney, motorky Easyriderů moc pro easy jízdu nejsou. Oni ani ty cruisery, i když jsou v tomhle lepší. Ono se takovýmu varanovi nebo bavorákovi opravdu nic nevyrovná. Ty jsou fakt víc na jezdění než na parádu. Ale víte, na tomhle vypadá opravdovej velkej, tlustej a plašatej nebo dokonce i starej chlap velice dobře. To víte, retro.
působí to na mě jak zvětšenej model někde z thaiwanu, takže hnus.
už jen když se na to člověk podívá tak h-d je o několik tříd výš. a při poslechu zvuku si taky člověk říká jestli by to radši neměli zabalit. nějak se s tim objemem opět rákosnici netrefili
Mno, mašina je to hezká, ale čím víc takových testů a motorek, tak tím více se těším na znovuzrození klasických "Easyriderů"!!! Vadí mi, že tahle skupina chopperů je hodně přehlížená a všichni se předhánějí v cruiserech...
tak nevim, mě se zdá recenze úplně dostačující, stejně vždy při rozhodavání záleží na tom jak komu moto sedne. jinak mi ke klasickému cruiseru vůbec ten zadní salám nesedne, přijde mi to jako nevyvážený paskvil a to že Suzuki chtěla vytěžit z modelu M1800R maximum, když nespnil jejich prodejní představy. pořád čekám na něco, co VTX 1800 překoná a nemyslím tím výkon.
No, tak prvních 4000 km, teprve teď se mi zdá že jí mám trochu v ruce. Na dešti sedí jak přibitá, zatáčky, no musíš najít grif a pak to řešíš jen jemným posunem těžiště a plynule projedeš. Jo vracečky (no jo, Rakousko, ne?), ty musíš plynem v náklonu, jinak těžko zatočíš. Jeden nedostatek by byl, plyn na přidání reaguje náhle a bez přechodu, když zabere skoro dva litry tak je to docela nepříjemné jak stroj poskočí. Prostě včes přeřadit a zatáčku pod malým plynem. Taky věc zvyku. Akcelerace mohutná, rychlost, no nevím, zkoušel jsem v němcích a nad 175 (GSM) tedy 190 tachometrovejch na docela málo plynu mě začlo značně vibrovat přední kolo. Asi dań za ultraseal V GUMÁCH.i nevím. Ale nějak mě to nevadí. mO tom to není. Na mašinu navěsíte velký brašny a válce, tý to taky nijak nevadí a akorát je pak krásnější. No a těch 365 kilo suchý váhy (tedy asi 400 mokrý) , no nepoznáte za jízdy. na místě jo a moc přemejšlet, kde parkujete.
)l je jen pro pořádný chlapy.
Takže, udělal jsem dobře. Jo a spotřeba? začal jsem u 7 litrů a teď jsem už pod 6. prostě zkušenost a motka se zajíždí.
Ale není to pro každýho. Mmphis a apol by jí asi nezvládli. Ani by jim neslušela
Bohužel na ukrajinu bych si s ní netroufl. V bahně a na šotolině jezdit není zrovna nejlepší nápad. Navíc, píchnuté kolo sám bez speciálního nářadí a příprvků nespravíš.
2kizak memphisaka moc neturuj, nebo se mu to pridre a rekne, ze tvoje VTX vypada jak Čopr
z Tesca...
.
2memphis.unv: hele človíčku...ty asi budeš nějak postiženej co... koukám a čtu pod každou vydanou recenzí tvé duchaplné blitky a narážky a netuším jestli to deláš kvůli tomu že nemáš na to si koupit slušnou motorku a nebo jsi jen tak přirozeně hloupej..
Nechcete nekdo udelat v lete vejlet na Ukrajinu.?Po silnicich ale :D
Váňa to vis, memphisovu ,,masinu" projezdime v benzinu za jednu vyjizdku,tak co by nam to nezdrbnul.
memphis.unv:
myslím že po tvém brilantním a opravdu věcnými argumenty podloženém rozboru, to určitě Suzuki (i další japonci) zabalí...
vcelku výstižná recenzia, aj keď po málo najazdených km, autorovi patrí pochvala. Môžem s ním len súhlasiť
Jazda na tomto stroji je pôžitok, čím viac jazdím, tým viac chcem... Cez uzáver na nádrži mi benzín neprepúšťa ani pri full natankovaní
2memphis.unv clovece, hlavne ze ta tvoje historicka vecicka je uzasna
..
Tak mozna vas sokuju,ale .
) a zvladam to, je pravda, ze je to potvora a musi se krotit a ta zadni guma dela na kruhacich trosku problemy,ale proc si stezovat, kdyz s timhle mosnstrem spraskate i lehny
a o statickem efektu se asi rozepisovat nemusim vubec.
Za statnice jsem dostal od taty brand new M109R boulevard, coz je Suzuki Intruder M1800R a ted to hlavni..je to moje prvni motorka, teda hned po minibike made in china :).Je to super stroj, uz na nem mam nalitano pres 1400km (jezdim i v 8mi stupnich C
a teraz by nebyl zly test r1800r , co vy na to? na porovnani supr.
To:RodneyXV
Ale pochopil, já jen že tohle jsou motorky s úplně nejhoršími představitelnými vlastnostmi, jízda na nich rozhodně není "easy". Ale uznávám, že jsou krásné a stylové.
No, ostatní je věc vkusu. Cruisery jsou , ty správný, takový retro. Jak říkám, je to o vkusu. Mě se na nich hlavně dobře jezdí.
TO: VenaR
Prostě na trhu není dost motorek tohoto druhu a těším se na dobu, kdy se snad začnou více vyrábět
Protože těhle tlusto-macatých motorek jsem přebaženej a popravdě mě crusier vůbec neláká
ne, asi jste mě špatně pochopil. Mě nejde o nějakou "easy" jízdu nejde, mě jde o to, že tahle skupina klasických chopperů s předním ouzkým kolem, zadním balonem a menší nádrží (tj. Easyriderů)
Hmm... fajn článok...
Tak teraz neviem, bud tato masina, alebo Yamaha XV1900.. co je lepsie? Vodnik, alebo vzduchas?
Obe masiny sm videl nazivo, sadol si na ne.. no nejazdil. Takze neviem, ale jednu z nich chcem do konca roka kupit...
Jen ochhh a achhhh. Jelikož tvary C 1500, které považuji za naprosto dokonalé jsou zde respektovány, může to být jen lepší. V téhle kategorii jednoznačně jednička.
Na jaře pouvažuji. Zatím jsem na tom jen seděl, moc se to od patnáctky jakoby neliší, ovšem, zvedat to, tak to bych asi sám nezvedl, i ta patnáctka se svými lehce nad 300 kily jde zvedat těžko.
Nádherná mašina. Budu na ni myslet. Celou zimu! Ale na druhé straně, s patnáctkou se taky bude loučit těžko, je nádherná a spolehlivá. No uvidím.
Rodney, motorky Easyriderů moc pro easy jízdu nejsou. Oni ani ty cruisery, i když jsou v tomhle lepší. Ono se takovýmu varanovi nebo bavorákovi opravdu nic nevyrovná. Ty jsou fakt víc na jezdění než na parádu. Ale víte, na tomhle vypadá opravdovej velkej, tlustej a plašatej nebo dokonce i starej chlap velice dobře. To víte, retro.
působí to na mě jak zvětšenej model někde z thaiwanu, takže hnus.
už jen když se na to člověk podívá tak h-d je o několik tříd výš. a při poslechu zvuku si taky člověk říká jestli by to radši neměli zabalit. nějak se s tim objemem opět rákosnici netrefili
Díkybohu za to, že mi choppry a cruisery nic neříkají
Mno, mašina je to hezká, ale čím víc takových testů a motorek, tak tím více se těším na znovuzrození klasických "Easyriderů"!!!
Vadí mi, že tahle skupina chopperů je hodně přehlížená a všichni se předhánějí v cruiserech...
Dobrej testík
tak nevim, mě se zdá recenze úplně dostačující, stejně vždy při rozhodavání záleží na tom jak komu moto sedne.
jinak mi ke klasickému cruiseru vůbec ten zadní salám nesedne, přijde mi to jako nevyvážený paskvil a to že Suzuki chtěla vytěžit z modelu M1800R maximum, když nespnil jejich prodejní představy. pořád čekám na něco, co VTX 1800 překoná a nemyslím tím výkon.
Pěknej kousek, kdybych byl "čoprovej" tak je to asi pravá volba - v cestovní výbavě.
chtelo by to u vsech moto vlastni videa,jinak je to
PulsSixty: Hmm, napis proc a budu brat tvuj prispevek vazne. Takhle je to pouze placnuti do vody.
Testy moto na tomto webu za moc nestoji
Parádička
Stejně jako M-ko
pořádnej macek
Mašina pro OPRAVDU velký kluky a holky. Na tomhle i 150-ti kilovej pořízek bude vypadat vcelku normálně.