husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 14.11.2018 v 15:19

Hele redaktori. 750 nebo z900 podvozek? Kdo je lepsi?

pk14 (175) napsal 09.10.2018 v 15:43+2

...na 750 jezdili fajnšmekři, teď na tom jezdí ženské...

Capan (190) napsal 09.10.2018 v 14:47

Je to "scifárna". A né ,že ne.

Meli (195) napsal 09.10.2018 v 11:28

měl jsem ji pujcenou úplně náhodou... A byl jsem moc nadšenej. Táhne jako ďas a to i ve srovnání s mým litrem 2V. Na nižší otáčky je to mazlik. 6ka zvládne jet 50 km/h. do otáček jde neuvěřitelně rychle a pak ten zvuk... mazec. Na mě zaměření (cestování) to není, ale říkal jsem si že kdyby byla v garáži jako druhá, tak by to možná dopadlo tak že mimo dovolených jezdím jen na ní

Hooorus (124) napsal 09.10.2018 v 11:16

Moc pekna recenze, jen ten uvod neni uplne fer. Kawa ma sice zeda 9ku, ale za stejne penize. Obeje je "moderni nahac", papiry musis mit stejne, stoji to + - stejne --> podle me je to prima konkurence.

kawassak (127) napsal 09.10.2018 v 08:03-1+3

No za mne to zase takova megakralovna krasy neni, priprcla maska priplacla k riditkum jak po nedobrzdeni za Avii… A ze zadku trci dnes jiz povinne ta tradicni peckadesignovka dlouhy krucifix, to aby necakalo na tricko a znacka se neusoupala o kolo…. To ostatni v meziprostoru by slo.

Na “nekam dal a svizne ale normalne” by me chybely dole Nm, ale cilovka nejsou cestovatele, ale “kominici”, to je jasne...

Hicks (1) napsal 09.10.2018 v 07:05

je to kus pekneho zeleza. Ma to naviac gény R - 750. a to je moja oblubena kubatura, koli tomu tradicnému klišé "vykon litra - váha 600".
je to taka F117
len má navyse peknejsiu modru farbu ;) a chvalabohu sa konci runway (väčšinou) neodlepí na nebeskú dialnicu...

Othello (19) napsal 08.10.2018 v 21:12+2

S těmi motory u Kawy a Yamahy je to fakt.Tříválec u mě navíc nebudí důvěru.To že fungují, neznamená, že je to "pravé ořechové".
Suza s motory vždy uměla, nebojí se držet pozice a navíc je líbivá.
Díky, za pěkné počtění.

Petřičák (184) napsal 08.10.2018 v 20:34+3

Suzuki mám strašně rád za její oldschool přístup k věci. Nikdy se nepotřebovala honit za marketingovými nesmysly, ale radši stavěla stroje, na které mohli být jejich majitelé právem hrdí. Ostatně i proto jsem se rozhodl ji podpořit koupí nové motorky přímo od dealera. Už tehdy (2015) mi bylo jasné, že nad ní visí damoklův meč v podobě ústupu ze slávy a přísnějších emisních předpisů. Ve skrytu duše tiše doufám, že to fabrika nevzdá a nenechá jednu z legend své stáje tiše zemřít. I kdyby se tak ale stalo, pánům v Hamamatsu chci vzkázat jediné: DÍKY!

strakon (542) napsal 08.10.2018 v 20:04

Pěkná práce, máš tam pod článkem nějakou tu kačku na plíny

tatrac (1) napsal 08.10.2018 v 19:57+1

Hodně dobře napsaná recenze. Letos jsem ji testoval a musím souhlasit s autorem. Suzuki dělá motorky pro nás pro lidi, abychom i my mohli zažít pocit jako Valentino. Z podvozku jsem i na špatném povrchu cítil fortelní tuhost a perfektní odezvu, ale bez kompromisu na komfortu. Prostě pocit drahého podvozku. Motorka padá do zatáček, ale jen když chci. Řazení luxus, brzdy taky.. Letos už jsem si došel pro nového Stroma. Až půjdu pro naháče, tahle Sůza je zatím faforit.

SuperSic58 (1308) napsal 08.10.2018 v 17:46+2

oproti předchůdkyni GSR 750, která měla kyvku a brzdiče z čínskýho mopedu, je tohle nebe a dudy. Moc moc pěkná strojovna

Springi (23) napsal 08.10.2018 v 17:33+1

Konečně udělali něco s tou kyvkou, není to teda zrovna designová pecka ale furt lepší jak ten jekl předtím

Figi25 (59) napsal 08.10.2018 v 13:24

Pěkně napsáný test, video si nechám na večer. Já jako majitel Suzuki, musím zmínit, že jsem po zkušenosti GSX S 1000 trochu podceňoval S 750, takže jsem se na jízdu nijak nevzrušoval, o to větší překvapení mi bylo, když mě ta motorka bavila. S tím řazením musím souhlasit, čisté, přesné tak jak to má byt. Na rozdíl od Z900, kdy řazení bylo dost divné a dokonce mi poprvé v živote padl falešný neutrál. Dále k Suzuki, i když byla bez laďáku, tak jak překročila pásmo 6000 tisíc.oč. to byl zvouček. Ten charakter GSX - R byl prostě cítit

Clint. (77) napsal 08.10.2018 v 13:01

Měl jsem tu možnost se projet na gsxs 1000, měl jsem ji půjčenou jako předváděcí asi na 120km, a musím tedy zdůraznit, že nejsem nijak zbehly v těchto kategoriích, ale jelo se na ní nádherně a určitě bych si ji uměl představit v garáži, a navíc se mi tedy dost líbí, je to super stroj. Článek jako vždy perfektně napsaný, super fotky i video

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.10.2018 v 12:33+1

Nejvíc mě potěšila slova autora článku, že (cituji)
* Z tohohle stroje sálá kvalita na sto honů, vůbec z něj necítíte nějaké rozpočtové ústupky v podobě levných plastů, nudného laku nebo nepěkných detailů. Pěkná modrá metalíza kontrastuje s černým lakem, šedých nelakovaných plastů je minimum. Čím déle na ni koukám, tím víc se mi její vzhled zamlouvá. Je přesně uprostřed mezi jednoduchostí a japonskou scifárnou. *
A musím jako fanda Suzuki dodat, že v současné době takovýchto zdařilých "kreací" není zas tolik .

P.S. "Svatá to žena" , HPavle , krk hlavy rodiny (( - :

HPavel (1) napsal 08.10.2018 v 12:29+1

Moc pěkné hodnocení . Naprosto to potvrzuje moje vlastní zkušenosti. Vloni, mně jako začátečníka parádně provedla úvodem mezi jezdce. A letos už se občas parádně odvážu. A co se týká vzhledu, jsem nejspíš dost ovlivněný, ale jen málo motorek se mi líbí víc než tahle. A nejvíc se mi líbí přístup mé ženy , která byla ze začátku mírně nepřátelská. Posléze vztřícně zvědavá. A když jsem jí řekl, že GSX-S je mezistupeň k mému vysněnému SpeedTriplu, který jsem jí ukázal letos na motosalónu tak řekla NEÉ, tahle je mnohem hezčí, necháme si tuhle. Myslím, že další fáze bude: "Už si kup ten Triumph a tuhle nechej mně".

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.10.2018 v 12:03

Jj, JohnyS08, Hořice "stojí za výlet" nejen když se tam jede 300ZGH a CzechTT ...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.10.2018 v 12:01+1

"Svatá pravda", Frankie
Jsem rád, že to občas takto vidí i někdo pod padesát let věku
a že právě Suzuki jediná zachovala kubaturu 750 ...
Kdo někdy porovnal (např.) GSXR750 a GSXR1000, počínaje modely K5,
poznal jakej "zázrak" právě ta sedmpade je
A to ´su dvoutakťák ...

MultiImhotep (0) napsal 08.10.2018 v 11:41

JohnyS08 fotky jsou z Hořic, z místního okruhu kde se jezdí 300 zatáček Gustava Havla, pomník se nachází před věží samostatnosti kousek od okruhu

HiddenSnake (27) napsal 08.10.2018 v 11:12

Ta velikost me taky trochu odrazovala ... to co mam ted me prekvapuje, ze mi sedi velikostne.

baron_FoX (9) napsal 08.10.2018 v 10:48

Škoda že je děsně malá. Zkoušel jsem ji na výstavě a určitě bych na ní nevydržel jet delší trasu v kuse. Jinak by to pro mě byl kandidát na nového naháče.

JohnnyS08 (219) napsal 08.10.2018 v 10:35+1

Nevíte prosím někdo, co je to za pomník na těch fotkách? Vypadá hezky, udělal bych si výlet...

Frankie (731) napsal 08.10.2018 v 10:02+4

Jo jo, kde jsou všechny ty Fazery, Horneti a Banditi...
Díky za to, že se dnes vyrábí ještě něco aspoň trochu normálního
Pěkný test i motorka

HiddenSnake (27) napsal 08.10.2018 v 09:58

Me se vzdycky libila. Zkusim pojet a uvidime, ale jak sem tedka nacichnul Shiverem, tak nevim :)




TOPlist