motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Husa123 (58) napsal 07.12.2023 v 08:12+3

Úžasná motorka s ojedinělým vzhledem

KubaGSF (5) napsal 06.12.2023 v 21:39

Vše co je napsáno je tak trochu přehnané. Ostatně jako všechny články a to nejen o motocyklech, autech, ale také o politice politice. Motor z legendární K5 není zas taková lokomotiva, ani není tak divokej. Já myslím že to je celkem dobře použitelná cestovní motorka se vzpřímeným posazem. Bezdebaty je spolehlivá a věřím že nebude mít žádné "italské" manýry. A nádrž? mě ještě benzín nedošel. I když už jsem párkrát měl dojezd 0, tak sem do nádrže nikdy nenatočil 11l. Takže tam ještě litr byl. Není to žádná výhra, mohlo by tam být 15l, ale čert to vem. Na dovolené v Alpách, kam jezdíme v 5členné skupině holt beru pokaždé když někomu dochází. A stejně zastavíme na kafocigáru za další hoďku, protože někdo kdo má 20l nádrž tankovat nemusel, ale vlastně mu dochází jindy něž tomu druhýmu s 18l nádrží:)) kterej přece nebude pbát pokaždý když tam ještě půlku má. Ale to já tam zas už mám plnejch 12

IvanDvoutakťák (5369) napsal 06.12.2023 v 14:48

Oprava 04.12.2023 v 12:15

IvanDvoutakťák (5369) napsal 06.12.2023 v 14:37

Karlos31 (125) napsal 05.12.2023 v 09:34

Taky jsem o ní uvažoval, ale teď když vyšla nová GX je asi vyřešíno. Jinak za mě ale moc zajímavá motorka, jen se divím že tam ten tft display + větší nádrž v rámci omlazení nefoukli, prodeje by byly jinde. U Stroma to šlo a tady ne.

Lopuch6 (4) napsal 05.12.2023 v 08:01+3

Katanu vlastním. Nevím, jak moc bude moje hodnocení objektivní, protože za mě skvělý univerzál, který dokáže "sportovat" i cestovat.
Zadní tlumič má i nastavení odskoku. Displej mám na max. jas a i za slunečného počasí na displej a na všechny hodnoty na něm vidím uplně normálně (v porovnání s předchozími moto).
Nádrž malá. ale za mě nijak omezující. Jasně byl to ze začátku docela šok, když se začneš rozhlížet po pumpách při dojezdu 20-30km. U předchozí motorky se mi rozsvítilo hladové oko u dojezdu 150km. Nicměně rychle jsem si na to zvykl a ani např. v Alpách jsem neměl problém, že by mě benzín měl dojít. Nejedná se o expediční stroj, kde by se jezdilo mimo civlizaci.
Motorka jako taková budí docela zájem, moc k vidění není a u každé vyjíďky se najdou lidi, co si ji chtěji prohlédnout, pokecat o ní atd. Za mě spokojenost.

dajos (123) napsal 04.12.2023 v 22:14+1

Njn, je to trochu nepochopitelné, jak je možné, že do série se dostala litrová motorka s 12L nádrží se spotrebou 5L+. Třeba mě došel benzín jak na GSF1200 K6 tak na GSX 1400 K7. V obou případech to bylo na dalnici, když jsem tomu přikládal pod kotlem s pocitem, že šťávy mám ještě v pohodě na dojezd k benzince. Protože mi rezerva blikala teprve na 1. stupeň. Ten 2. stupeň se už jaksi nekonal. Za to se konala pěší tůra na benzinku a zpět. Od té doby si vždycky hlídám najeté km od tankování a počítám průměrnou spotřebu pro představu dojezdu. Kontrolkám už nevěřím. Třeba u té katany bude časem možnost přikoupit si přídavnou nádrž nebo v další generaci bude mít rovnou nádrž o 5L větší
:).

Jofré (258) napsal 04.12.2023 v 20:57

Dojezd na nádrž jako u elektrovehiklu. Že by nás na něco připravovali?

Biker_xx (2522) napsal 04.12.2023 v 20:25

Pěknej test, dobře se to poslouchalo. Mám ale jednu prosbu k zamyšlení a ono se to přímo pojí k tomu, co jsi říkal ve videu. Nešlo by ke každýmu testu vyfotit nebo natočit motorku s jezdcem z přímýho profilu, aby byla dobře vidět ta jízdní pozice? Pozice nohou, trupu a rukou na řidítkách řekne hodně. Takhle se to musim snažit odchytat z videa, ale nikdy se mi to nepodaří čistě z boku, bez náklonu. Jasně, vim, že při různejch vejškách jezdce, to bude působit různě, ale aspoň něco.

Zedsdead (294) napsal 04.12.2023 v 20:25

12L nádrž...Design zase vyhrál nad zdravým rozumem. OMG.
Hlava mi to nebere.
Chtěl bych vidět tu diskuzi na vývoji a ty argumenty. Možná to bylo takhle:
Motoráři: ale my potřebujeme velkej air-box
Design: ale nám se líbí ta nízká silueta
Konstrukce: dojezd bude na hovno
Motoráři+Design: držte huby, tomu nerozumíte
Konstrukce: dělejte jak myslíte

Zákazník: kua, zase musím nabrat..a benzína nikde

nevo7 (118) napsal 04.12.2023 v 18:03

Pekná farebná kombinácia /medená a modrá/, dizajn tiež pekný. Škoda toho displeja /bohvie, či by to nejaká fólia nezachránila/ a tej nádrže, takých 15 litrov by bolo fajn a tie 3kg váhy navyše si nikto nevšimne.

Codo (458) napsal 04.12.2023 v 17:55+1

Je parádní!!!

ST4Marc (40) napsal 04.12.2023 v 14:59+1

Pěkná, super zvuk, alespoň v reportáži... Řekl bych, že dost unikátní záležitost a to nejen cenou. Nenapadá mě, kdo by stavěl podobnou motorku za ty prach ... Malá nádrž, budíky na houby, ale.... upřímně: Kdo z nás děvčata a chlapci sedí na motorce v jednom kuse 160 km a nezastaví na čur... a pití?

LAJWEC (389) napsal 04.12.2023 v 14:45

Tož Ivošu,co Ty na to,jak to vidíš Ty?

cunado (219) napsal 04.12.2023 v 13:29+1

Pěkný test Ta motorka je svá a to se mi líbí. Rezonuje ve mě myšlenka, že využívat tuhle 150 k motorku naplno a současně jezdit bezpečně a jakž takž legálně moc nejde

K167 (2084) napsal 04.12.2023 v 13:01

Mně osobně by ta dvanáctilitrová nádrž vůbec nevadila, protože "mít víc peněz a místa v garáži", stejně bych si takovouhle motorku kupoval na "zablbnutí si", neboť mám jen jednu prdel a času je málo.

Navíc výhoda malé nádrže je v tom, že je v ní stále čerstvý benzín. Což při jeho současném složení není k zahození.

teamwhd (75) napsal 04.12.2023 v 12:55

Jo jako blby bylo že jsem dal plnou a dojezd ukazoval 160 km.....v ten moment to pro me byla no go motorka. A asi bych si musel vše přenastavit protože ta poloha řidítek je fakt divná. Jinak motor, podvozek, brzdy fungujou parádně...tam asi není co řešit.

Balthus (1) napsal 04.12.2023 v 12:23

Tak viděno zepředu-mám hezčí Katanu-čistě subjektivně viděno.. :) GSX-750 F -2001 -dvě světla spojená vedle sebe.

Dle mě, krom nádrže a předního světla, je úžasná a domů bych ji bral ke své babičce.

A jak já jsem zastánce displejů (jsem hračička) a rád vidím všechny hodnoty, tak tady je to fakt ošklivý a nečitelný (dle fota).Svět se posouvá a je to dobře, ale neměl by spíš jen pozitivama (tedy jakýkoliv designově, ale čitelný displej), než jít cestou- není potřeba se dívat??? Chtít jí domů, mít na ní, tohle hodně řeším.
Nebo snad někdy někdo řešil dříve klasický budíky, že na ně nebylo vidět? Proč tedy novější věc, je horší?
Vzhled je subjektivní věc, ale vidět na data motorky(tacháč, otáčkomě, potažmo teplota motoru, dojezd atd ),by mělo být důležitý.
Jinak Suzuki super!

IvanDvoutakťák (5369) napsal 04.12.2023 v 12:15+4

Suzuki je Suzuki , Katana je Katana a vždycky bude
Kdo jezdil léta na *bábě* ze začátku 80. let, vůbec se mu nedivím,
že jezdí, nebo bude jezdit, i tu novou, PROTOŽE žádná další (Katana)
už nebude . Vlastnosti šasí obou těchto generací jsou naprosto nesrovnatelné
a jen dobře, že motoráři z Hamamatsu zcivilizovali ten bestiální motor
GSXR1000K5 s jeho původními 131kW / 118Nm BEZ MAP, protože jinak by
objem nádrže 12 litrů byl naprosto vyloučen . Motor GSXR prostě nemůže
mít průběh krouťáku jako GSF1250, bohužel .
Jsem moc rád, že autor článku nezahrnul do fotogalerie pohled zleva,
kde lze vidět tu HRŮZU obřího plastového(?) držáku RZ a světel ...

Mamola29 (1166) napsal 04.12.2023 v 11:54+6

Nečitelný displej.... Přitom by stačilo ( a u Katany jakožto "retra") se to přímo nabízí, tam instalovat dva klasický budíky s bílýma rafikama, plus malej displej na ostatní kokotinky.... Ale jinak SUZUKI celkově jede

Sir_CHerokee (136) napsal 04.12.2023 v 11:08

Suzuki na sobě teď hodně maká. Osobně se mi moc líbí právě tento již klasický motor.

MilanMl (716) napsal 04.12.2023 v 11:07-4+1

Konečne to niekto povedal aj v recenzii,že "to pravé" u štvorvalca sa deje vo vysokých otáčkach,že tá koncepcia núti človeka ťahať,aby z jazdy mal nejakú zábavu. A že je to v praxi na bežných cestách ,zvlášť s litrom a 150 koňmi, dosť nepoužiteľné. Jasné,ide to aj pomalšie,ale potom je to strašná nuda s takouto motorkou.

jandaxx (228) napsal 04.12.2023 v 11:06+5

"držet" motorku na spojce na semaforu a čekat, až padne zelená není dobrý zvyk. Padne zelená, loupnu to tam a zmizím.

triskel (0) napsal 04.12.2023 v 10:48

Zadní tlumič kromě nastavení předpětí pružiny nabízí i nastavení komprese nastavovací šroub se nachází na levé straně dole u přepákování tlumiče

MilanMl (716) napsal 04.12.2023 v 10:31+2

Keď prišla Katona na trh povedal som si,že aká nepekná motorka. A teraz si hovorím,že vedľa tej GSX-S1000 vyzerá obstojne . Bože,až takto hlboko to kleslo...Veď obe sú škaredé.

Pedl (249) napsal 04.12.2023 v 09:54

Pěkný zvuk motoru

Hortom (4) napsal 04.12.2023 v 09:47+2

Katana i z fotek působí strašně subtilně. Krátký zadek, úzká řídítka, nízko položená kapotáž. Pokud na ní sedne jezdec jako Dominik, působí lehce srandovně...

BTW: Nejel někdo z redakce na testování Suzuki GSX-S1000GX do Portugalska? Už se nemůžu dočkat vašich prvních recenzí. GX vypadá oproti Kataně dospěle.

MajoKE (51) napsal 04.12.2023 v 09:28

Suzuki vyrába večné motorky, v dobrom slova zmysle. Nepreháňa to s elektronikou (U GX1000 aby to mali...)

Ceny. Pult gsx1000-11800, VStrom 800 - 9800, GSX1000GT 12.300. Okrem Stroma ti spustia v decembri 5%. Záruka 2+2 roky.

Lucasbiker (197) napsal 04.12.2023 v 09:23+1

Aktuální doprodej Gsx-s 1000 GT za nějakých 270tis asi dává větší smysl než Katana
https://motorky.bazos.cz/inzerat/177203529/suzuki-gsx-s-1000-gt.php

rousini (185) napsal 04.12.2023 v 09:23

Dominik to s tím vzhledem vystihl přesně. Ta pomyslná kompaktní stavby pyramidy nevypadá vůbec špatně a blatníček s SPZ dotváří celek (jakože to jindy nemusím...). Přední hranatý světlomet je v dnešní produkci japonských naháčů jeden z těch hezčích a celkem k tomu ladí. Díky za test.

Ostatní nedostatky si každý ohodnotí individuálně.

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist