Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
stejen ta motka ma ale dobre vybaveni: stavitelne stupny,ukazatel rychlosti, vystrazny trojuhelnik. prepinani map( u 750 nevim,asi zbytecnost...) ale krom te zestihlovaci kury (opet jako u vsech znacek) je naslapana
Ten design u těch japonců je každým rokem horší a horší . V dnešní době snad jediná dukna za něco stojí, zbytek je takovej uměle poskládanej shit .Možná ještě R1 je celkem fajn strojek. Jinak teda pro mě K5/K5 forever the best
Italofil: To si na velkým omylu. Pracuju v automobilovým průmyslu a vidím co se děje. Neustálé snižování hmotnosti kvůli CO2,ale hlavně úspoře materiálu a tím pádem i výrobním nákladům a s tím i menší cena pro koncového zákazníka. Někdy fakt žasnu- a to se bavím o motorech. Nejlepší pecka je jak i automobilka slevuje ze svých norem pro životnost ... kolikrát řádově! Někdy trochu masa navíc neškodí. Ale kdo to koupí nový, políta 2 sezóny a pošle do světa, tak tomu je to jedno a účel to naprosto splní
Zdravím všechny, jen takový dodatek... ta samotná váha loňského modelu byla už alarmující, takže proto ta redukce na současných 190kg pohotovostní hmotnosti. Zkrátka bylo už načase s tím něco dělat a teď se může nová suzuki měřit se svými konkurenty, protože +/- všechny váží stejně, 8kg byl propastný rozdíl... Nicméně, ze zkušenosti můžu říci, že se jedná o nejprostornější supersport, takže si na své přijdou i ti vyšší, alespoň to tak vnímám z mého pohledu já...
Durex : Píšeš to jako by se vývoj ve všech oblastech průmyslu zastavil před x-lety a už se pouze snižovala hmotnost na úkor životnosti což je kravina, obvzláště v případě japonských výrobků, jenž patří ve světě mezi ty NEJ!
kamos mel 07 a jen motorku oprel nechtene o zed (na miste) a prasklo mu komplet zrcatko (proste se rozlamala ta plastova noha) a novy stoji 3500,- , nektery veci by si zaslouzily vetsi robusnost , jinak moc fajn ze ta 750 tu je, precijen mezi 600 a 1000 je velkej rozdil
Je to sice krásný, že hmotnost jde dolů,ale tím i životnost. Nehledě na to, že až s tím někdo lehce praští, tak rám okamžitě rupne,protože je jak papír...
Opět píšou že ušetřili 8kg, ale opět se motorka zmenšila Kdy tato nesmyslná honba za výkonem a snižováním váhy až půjde...ještě 10 let a budeme všichni jezdit né na motorkách ale na minibajcích s výkonem 200 koní Ty nové sporty jsou stavěné tak pro japonce, protože normální chlap okolo 190 cm nemá šanci se na ty pidi stroje spokládat. Není nad starší poctivé litrové superbajky s ještě normální velikostí
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Je nadherna a libi se mi
ale mnohem vic se mi libi designove predchozi model
stejen ta motka ma ale dobre vybaveni: stavitelne stupny,ukazatel rychlosti, vystrazny trojuhelnik. prepinani map( u 750 nevim,asi zbytecnost...) ale krom te zestihlovaci kury (opet jako u vsech znacek) je naslapana
Super článek Tome
Idealna motorka na česke - slovenske cesty, krasna, vykonna, priestranna a ako obycajny motorkar asi ani nespoznam rozdiel tych 8kg...
nelekejte se tolik tech 8kg dolu, K3 ma v plny palbe 191kg takze se jen vracej ke starejm dobrejm casum
nechapu tech 198kg u K10, to je fakt ulet
edit:myslím jako u supersportů, vím, že dukna není japonec
Ten design u těch japonců je každým rokem horší a horší
. V dnešní době snad jediná dukna za něco stojí, zbytek je takovej uměle poskládanej shit
.Možná ještě R1 je celkem fajn strojek. Jinak teda pro mě K5/K5 forever the best
Parádní barvy, normální pěknej vejfuk a čumim jak puk na ty Bremba
Hentai: Po kliknuti na jmeno na teto strance
//www.motorkari...elovy-clanky/?uid=14
Výška testovacího jezdce: 174 cm
Krásná motorka. Povedla se klukům
Nemít už litr, 750 jasná volba
Moc pěkná
Mě by jen zajímalo, jak vysoký je pan redaktor?
Článek, fotky a 750ccm
ale vzhledově se mi více líbil minulý model
Italofil: To si na velkým omylu. Pracuju v automobilovým průmyslu a vidím co se děje. Neustálé snižování hmotnosti kvůli CO2,ale hlavně úspoře materiálu a tím pádem i výrobním nákladům a s tím i menší cena pro koncového zákazníka. Někdy fakt žasnu- a to se bavím o motorech. Nejlepší pecka je jak i automobilka slevuje ze svých norem pro životnost ... kolikrát řádově! Někdy trochu masa navíc neškodí. Ale kdo to koupí nový, políta 2 sezóny a pošle do světa, tak tomu je to jedno a účel to naprosto splní
Bubrák - Ta "noha" zrcátka není plastová, ale z nějaké (asi hliníkové) slitiny.
nádhera
GSX-R byly vždycky nejlepší supersporty.
Zdravím všechny, jen takový dodatek... ta samotná váha loňského modelu byla už alarmující, takže proto ta redukce na současných 190kg pohotovostní hmotnosti. Zkrátka bylo už načase s tím něco dělat a teď se může nová suzuki měřit se svými konkurenty, protože +/- všechny váží stejně, 8kg byl propastný rozdíl... Nicméně, ze zkušenosti můžu říci, že se jedná o nejprostornější supersport, takže si na své přijdou i ti vyšší, alespoň to tak vnímám z mého pohledu já...
Durex : Píšeš to jako by se vývoj ve všech oblastech průmyslu zastavil před x-lety a už se pouze snižovala hmotnost na úkor životnosti což je kravina, obvzláště v případě japonských výrobků, jenž patří ve světě mezi ty NEJ!
Pekny ale papundegl co nic nevydrzi kdyz spadne...
kamos mel 07 a jen motorku oprel nechtene o zed (na miste) a prasklo mu komplet zrcatko (proste se rozlamala ta plastova noha) a novy stoji 3500,- , nektery veci by si zaslouzily vetsi robusnost , jinak moc fajn ze ta 750 tu je, precijen mezi 600 a 1000 je velkej rozdil
ten předchozí model se mi líbíl asi víc, je takovej pohledově vzteklejší, ale stejně
Stejně skvělý popis jako motorka
Kdo se na ni nesvezl, nemůže nic kecat...
Je to sice krásný, že hmotnost jde dolů,ale tím i životnost. Nehledě na to, že až s tím někdo lehce praští, tak rám okamžitě rupne,protože je jak papír...
uz od prvni vety mi bylo jasne jak moto bude vypadat.bohuzel at mam suzuki sebe vic rad tak tohle vypada jak cbr 125-250
Pochvala za krásný fota
Moc pěkná, tradiční, vyvážená motorka.
Kdo tohle mezi sportovními motorkami dneska nabízí...A test napsán velice čtivě...
Opět píšou že ušetřili 8kg, ale opět se motorka zmenšila
Kdy tato nesmyslná honba za výkonem a snižováním váhy až půjde...ještě 10 let a budeme všichni jezdit né na motorkách ale na minibajcích s výkonem 200 koní
Ty nové sporty jsou stavěné tak pro japonce, protože normální chlap okolo 190 cm nemá šanci se na ty pidi stroje spokládat. Není nad starší poctivé litrové superbajky s ještě normální velikostí