husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5061) napsal 16.09.2016 v 19:12

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

MichaelaZX636 (0) napsal 17.08.2011 v 19:45

Je nadherna a libi se mi ale mnohem vic se mi libi designove predchozi model

enusim2 (21) napsal 21.07.2011 v 13:17

stejen ta motka ma ale dobre vybaveni: stavitelne stupny,ukazatel rychlosti, vystrazny trojuhelnik. prepinani map( u 750 nevim,asi zbytecnost...) ale krom te zestihlovaci kury (opet jako u vsech znacek) je naslapana

Ermolenko (53) napsal 20.07.2011 v 12:36

Super článek Tome

Fullgas1 (746) napsal 19.07.2011 v 07:19

Idealna motorka na česke - slovenske cesty, krasna, vykonna, priestranna a ako obycajny motorkar asi ani nespoznam rozdiel tych 8kg...

xtas (0) napsal 18.07.2011 v 22:47

nelekejte se tolik tech 8kg dolu, K3 ma v plny palbe 191kg takze se jen vracej ke starejm dobrejm casum nechapu tech 198kg u K10, to je fakt ulet

DaveLister (82) napsal 18.07.2011 v 22:27

edit:myslím jako u supersportů, vím, že dukna není japonec

DaveLister (82) napsal 18.07.2011 v 22:26

Ten design u těch japonců je každým rokem horší a horší . V dnešní době snad jediná dukna za něco stojí, zbytek je takovej uměle poskládanej shit .Možná ještě R1 je celkem fajn strojek. Jinak teda pro mě K5/K5 forever the best

Delta (6) napsal 18.07.2011 v 22:26

Parádní barvy, normální pěknej vejfuk a čumim jak puk na ty Bremba

Jarda (281) napsal 18.07.2011 v 22:10

Hentai: Po kliknuti na jmeno na teto strance
//www.motorkari...elovy-clanky/?uid=14

Výška testovacího jezdce: 174 cm

izers18 (2) napsal 18.07.2011 v 21:03

Krásná motorka. Povedla se klukům Nemít už litr, 750 jasná volba

Hentai (0) napsal 18.07.2011 v 18:52

Moc pěkná Mě by jen zajímalo, jak vysoký je pan redaktor?

MiLíK (34) napsal 18.07.2011 v 15:19

Článek, fotky a 750ccm ale vzhledově se mi více líbil minulý model

Durex (31) napsal 18.07.2011 v 12:55

Italofil: To si na velkým omylu. Pracuju v automobilovým průmyslu a vidím co se děje. Neustálé snižování hmotnosti kvůli CO2,ale hlavně úspoře materiálu a tím pádem i výrobním nákladům a s tím i menší cena pro koncového zákazníka. Někdy fakt žasnu- a to se bavím o motorech. Nejlepší pecka je jak i automobilka slevuje ze svých norem pro životnost ... kolikrát řádově! Někdy trochu masa navíc neškodí. Ale kdo to koupí nový, políta 2 sezóny a pošle do světa, tak tomu je to jedno a účel to naprosto splní

BlackSabbath (434) napsal 18.07.2011 v 12:52

Bubrák - Ta "noha" zrcátka není plastová, ale z nějaké (asi hliníkové) slitiny.

SuperSic58 (1307) napsal 18.07.2011 v 12:34

nádhera GSX-R byly vždycky nejlepší supersporty.

tommy58 (5) napsal 18.07.2011 v 12:20

Zdravím všechny, jen takový dodatek... ta samotná váha loňského modelu byla už alarmující, takže proto ta redukce na současných 190kg pohotovostní hmotnosti. Zkrátka bylo už načase s tím něco dělat a teď se může nová suzuki měřit se svými konkurenty, protože +/- všechny váží stejně, 8kg byl propastný rozdíl... Nicméně, ze zkušenosti můžu říci, že se jedná o nejprostornější supersport, takže si na své přijdou i ti vyšší, alespoň to tak vnímám z mého pohledu já...

Italofil (41) napsal 18.07.2011 v 12:08

Durex : Píšeš to jako by se vývoj ve všech oblastech průmyslu zastavil před x-lety a už se pouze snižovala hmotnost na úkor životnosti což je kravina, obvzláště v případě japonských výrobků, jenž patří ve světě mezi ty NEJ!

SensationBlaack (-18) napsal 18.07.2011 v 11:52

Pekny ale papundegl co nic nevydrzi kdyz spadne...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 18.07.2011 v 11:47

kamos mel 07 a jen motorku oprel nechtene o zed (na miste) a prasklo mu komplet zrcatko (proste se rozlamala ta plastova noha) a novy stoji 3500,- , nektery veci by si zaslouzily vetsi robusnost , jinak moc fajn ze ta 750 tu je, precijen mezi 600 a 1000 je velkej rozdil

fola (-1) napsal 18.07.2011 v 11:32

ten předchozí model se mi líbíl asi víc, je takovej pohledově vzteklejší, ale stejně

Nekvik (0) napsal 18.07.2011 v 11:20

Stejně skvělý popis jako motorka Kdo se na ni nesvezl, nemůže nic kecat...

Durex (31) napsal 18.07.2011 v 10:22

Je to sice krásný, že hmotnost jde dolů,ale tím i životnost. Nehledě na to, že až s tím někdo lehce praští, tak rám okamžitě rupne,protože je jak papír...

enusim2 (21) napsal 18.07.2011 v 10:13

uz od prvni vety mi bylo jasne jak moto bude vypadat.bohuzel at mam suzuki sebe vic rad tak tohle vypada jak cbr 125-250

wries (47) napsal 18.07.2011 v 10:02

Pochvala za krásný fota

BlackSabbath (434) napsal 18.07.2011 v 08:24

Moc pěkná, tradiční, vyvážená motorka. Kdo tohle mezi sportovními motorkami dneska nabízí...A test napsán velice čtivě...

B-o-B (1) napsal 18.07.2011 v 07:03+1

Opět píšou že ušetřili 8kg, ale opět se motorka zmenšila Kdy tato nesmyslná honba za výkonem a snižováním váhy až půjde...ještě 10 let a budeme všichni jezdit né na motorkách ale na minibajcích s výkonem 200 koní Ty nové sporty jsou stavěné tak pro japonce, protože normální chlap okolo 190 cm nemá šanci se na ty pidi stroje spokládat. Není nad starší poctivé litrové superbajky s ještě normální velikostí




TOPlist