globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vopák (51) napsal 31.08.2023 v 13:36+3

robfor z PRCu:Vážně si obešel všechny moje příspěvky a dal mi 100 mínusů? To sem tě musel šlápnout na Čínské oko

dan1024 (39) napsal 30.08.2023 v 21:24

mi se ta masina celkem libi a rozhodne me jeji vzhled nicim neurazi. kazdopadne design je zalezitost zcela individualni, takze hadat se o tom nema cenu. naopak zcela objektivne je potreba priznat, ze vycistit od much ty zahyby, kapsy a veskere ty designove “picicinky” zabere o dost vice casu nez na zminovnem Bandourovi (obzvlas s eS-kovou kapotazi)

a zminene vyssi vibrace mezi 5000 a 6000 otacek je jasny odkaz na sestkovou Bandasku

robfor (28) napsal 29.08.2023 v 11:26-4+2

Vite co je nejhorsi? Ze kdyz tak brouzdam internetem, obcas narazim na levnou, slusne vypadajici, parametrove ne-uplne-spatnou stredni tridu ve ctyrvalci, jako treba tohle:

anebo tohle, coz je jeji letosni nahacovy klon


Cena 175 tisic, radovy ctyrvalec, sestnactiventil, 600 cc, 81.5 HP @ 11,000 rpm, 55 Nm @ 8,000 rpm, 195 kg pohotovostni hmotnost.
Za me do pohody design, v te cene naklonove ABS, Kayaba, Brembo, TFT displej, konektivita,quickshifter, jizdni rezimy, traction control.. proste co si vzpomenete, mate uz v serii. No a samozrejme se u nas neprodavaji, protoze at zije Euro5.Vsecko Asie, Filipiny,Indie, Banglades, Indonesie a tak. V rozvojovych zemich to mit muzou, u nas ne.
My jsme odsouzeni k radovym dvouvalcum holobyt edition, kde se priplaci i za hlinikove stupacky (nejmenuji Hondu Hornet), protoze holt jsme papeztejsi nez papez.
Duvod jsou Euronormy. U radoveho dvouvalce krom jednodussiho splneni emisnich limitu (mensi rozsah provoznich otacek, mensi pocet vstrikovacu, jednodussi ridici jednotka, mene propustny a levnejsi katalyzator, jednodussi sani a vyfuk) vychazi jako vedlejsi efekt nepatrne nizsi normovana spotreba, jelikoz je rozdil resit rozvody na vysokootackovem ctyrvalci se 16ti ventily, anebo pomalejsim dvouvalci s osmi, kde jsou navic mensi tepelne ztraty a mnohonasobne nizsi vyrobni naklady. Pri testech normovane spotreby to udela kolem pul litru na sto km.
Cili pro majitele zanedbatelne.Ale uz ne pro vyrobce, protoze za extra gramy CO2 plati vyrobci na evropskem trhu mastne ekovypalne ekoposukum.

A hlavne ten design.. nevim, co u Suzuki hulili, asi jim ten design navrhovali u SeaDoo

maraton (180) napsal 29.08.2023 v 11:25+2

Nepamatuji si, že bych někdy o nějakém takovémhle designu prohlásil, že se mi líbí.
Teď to udělám, čím víc na tu motorku koukám, tím víc mi přijde povedená a vyvážená.
Z boku vypadá jako nasupená bestie a ty lehce zaoblené hrany jí sluší, stejně jako modrá barva.
Samurajové se toho nebáli a jako jedni z mála přišli se zajímavým vzhledem, který v davu ostatních vynikne, není mdlý.
Opravdu mě překvapuje, že mi jednou bude tohle připadat celkem pěkné.
Že bych se na starší kolena vybodl na klasický kulatý světla a tvary? Možná, ale až tak daleko asi ještě nejsem.

lucky99 (11) napsal 29.08.2023 v 09:45-1+3

Diky za test, na GSX-8s jsem sice nejel, ale na Vstromu 800DE ano a motor se za me povedl, jasne nema diky naladeni takovou spicku, ale jde jezdit na 6 1500 otacek a bez protestu to zrychluje do 8000 otacek, pak uz to nema cenu tocit, plus ten zatah ve strednich otackach, za me na danou kubaturu prijemne prekvapeni. Vibrace tam jsou, ale takovy neobtezujici, resp. ja je temer nevnimal (oproti jednovalcum vibrace nejsou) :) prevodovka a QS tez super, yamaha z letosni nabidky toto nema rozhodne tak vychytany. Hornet je na me mensi, takze vybirat nejakyho stredniho nahace, tak do tyhle suzuki jdu

lenkochal (26) napsal 29.08.2023 v 08:40

Dalsi klinec do rakve viacvalcovych podlitrov.

Vyrobcovia si zratali, ze spravit dobru 6tku stvorvalec dnes nie je o moc lacnejsie, nez urobit litra, ze pocet "hyblatok" bude v tych motoroch podobny a ak sa ta sestka neoklame na komponentoch podvozku, budu na koniec naklady rovnake, ale chut zakaznika platit vyrazne mensia.

Taka GSR 750 je vykonom niekde inde, ale pravda ten vykon navyse bude mat v miestach otackomera, kam si pre neho nie kazdy pilot bude chciet a vediet chodit a s tym bude suvisiet aj ochota pilota si za tu moznost priplacat.

TryznitelDemonu (25) napsal 28.08.2023 v 23:25+3

Jako dobrý, ale musel bych to parkovat vždycky předkem ke zdi.
Zlatá GSR-600.

Karlos31 (97) napsal 28.08.2023 v 23:10

Naživo to vypadá líp, já s tím problém nemám. Sladěný a spolehlivý to snad bude jako každá suza a to je hlavní.

Frankie (731) napsal 28.08.2023 v 21:48-2+3

Dobrý den, dámy a pánové. Máme tady další nominaci na nejošklivější motorku roku ! Jak se vám nelíbí ?

Snaží se, snaží, ti výrobci nám motorky dělat tak nehezké a odpudivé. Ale myslíme, že tato určitě nevyhraje. Jsou zde i jiní z Japonska, Rakouska, nebo z Číny.
Zajímavé, že z Itálie, nebo Anglie se nikdo nezúčastní ?

Vyhlášení proběhne začátkem ledna, vy můžete posílat hlasy už teď a můžeme prozradit, že jeden vylosovaný výherce bude za trest muset jezdit s nejošklivějším strojem před zraky svých spoluobčanů rok do práce. A to se vyplatí !

Pardon, já musel Ale jinak díky za test, ten se povedl.

Jofré (213) napsal 28.08.2023 v 20:19+2

Pobavil mě komentář testera: Mapa A pro předjíždění kamionů nebo traktorů. Další jsou utlumené.

StandaPavlu (23) napsal 28.08.2023 v 20:07+2

No nic. Budu si dál hýčkat GSR 600, tohle není pro milovníky čtyřválců, ty totiž jedou až úplně nahoře jak tu jeden pořád píše.

opic26 (470) napsal 28.08.2023 v 19:40

Doba víceválcovým naháčům nižší střední třídy nepřeje a ukáže až čas, jestli byla unifikace paralerními twiny to správné ořechové. Yam je prověřená, Honda dominuje cenou, Duke 790 výkonem a tohle je někde mezi, řekl bych. Není zlá a trochu mi rypákem připomíná Duky 690 3-tí generace. Myslím že motocykl má potenciál se stát černým koněm téhle kategotie.
Jak je to s těmi předními monobloky?(podle informace z videa) To jako fakt, nebo jsou to radiálně montované 4-pístky sešroubované ze dvou kusů?

Pete996 (62) napsal 28.08.2023 v 19:10-1+3

Za mě možná nejhezčí motorka v dané třídě. Pan Pokorný už na ní má výfuk a určitě na tom v Německu pojedou nějaký cup a bude to palba .

Mamola29 (1069) napsal 28.08.2023 v 17:58+7

Oplastovaný "naháč" hmyzího vzhledu. Bez nápisu na "nádrži" k neroznenání od tisíců jiných asijských "výrobců". S useknutou sedačkou následně nastavenou půlmetrovým blatníkem..... Tvl to je trend.... Ale přesně zapadající do dnešní bezpohlavní doby.... Ještěže Sůza stále vyrábí SV650 a jednu mám v garáži

JardaBar (165) napsal 28.08.2023 v 17:34+7

A přitom je v bazaru třeba parádní Fazer 8 s 78kW / 82Nm , sametový čtyřválec, poctivý hliníkový rám. Luxusní motorka!! Ale dnes letí tablety a samolepky.

robfor (28) napsal 28.08.2023 v 17:31-2+3

Reknu to strucne. Novy Hornet nasadil v teto tride nahacu "etalon" v pomeru cena/vykon/hmotnost.

Konkurence nespi a skoro kazdy ted dela radak dvouvalec s presazenymi cepy a lisi se to ponejvice designem, hmotnosti, vybavou a vykonem motoru. Z tohodle pohledu Hornet velmi lacine zpracovani, Suzuki slabsi motor a vyssi hmotnost atd. A komplet vsecky jsou jakoby sterilni a chladne a nejak mi to nic nerika. Kde je WOW efekt ? Reklamy porad basni o emocich a mi to zase prijde jako padesata varianta na pisnicku "skakal pes...", jsou si vsechny neuveritelne podobne, kazdy designovy prvek uz jsem minimalne desetkrat videl nekde jinde. Cimz netvrdim, ze to je apriori spatne, ale nejak to nevidim jako opravdovy prulom v tehle tride.

_Kibo (40) napsal 28.08.2023 v 17:11+2

Parádní design, parádní výkon, parádní recenze

Codo (354) napsal 28.08.2023 v 17:03+1

No já nevim, jsem z toho poněkud rozpačitej...

nevo7 (97) napsal 28.08.2023 v 16:34+2

Mne sa to vôbec neľúbi, kazia to tie svetlá /ako predné, tak aj to zadné mimo motorky/. Tie žiarovkové smerovky asi prežijem. Dizajnom sa to stratí sa to medzi naháčmi ázijskej /čiže čínskej/ produkcie.
Pre začiatočníka by mohla byť, ak si niekto robí vodičák v 25-30 rokoch a možno 5 rokov už jazdí na aute a má niečo zaužívané. Pre 18 či 21 ročného nováčika, čo nesedel ani na bicykli a nevozil sa po ceste, pravdaže radšej nie.

rogih (1024) napsal 28.08.2023 v 14:34+1

Viděl jsem ji v Alpách ve světle modré metalíze a vypadala dost dobře. A co teprve tahle limitka:

SuperSic58 (1313) napsal 28.08.2023 v 14:31-2+5

Pěknej naked Suzuki jede svůj styl a v tomhle případě se jim poved kyklop mnohem lépe, než na Yamaze MT-09... Dvouválec je super, pěkně zatáhne odspodu, ne jako uječená 6ka čtyřválec, která jede až uplně nahoře jinak je to mrtvý... I když starej bandit je moc hezká motorka

LukeWalker (16) napsal 28.08.2023 v 12:19+1

Pekna raketka ..kdyz sem ji videl poprvy, rikal sem si, fuj to je hnus.. Ale cim vic se ukazuje, tim vic se mi to libi.. Asi i vic nez Hornet.. Jen skoda tech barev, modrou nemam moc rad .. bejt cerno-zluta nebo cerno-cervena... hmmmmm

MartinXL650V (172) napsal 28.08.2023 v 11:29+2

Viděl jsem jí naživo i v jízdě (sám jsem na ní nejel). Byla přesně v téhle modré a líbila se mi. Za mě je to pěkná motorka Vzhled předku mi nevadí, ale 100 lidí - 100 chutí, někomu to sedne, jinému ne.
Díky za test !

puffybodie (390) napsal 28.08.2023 v 11:28+2

Prirovnavat tohle k Banditovi? Ale no tak................. Neni to sice spatna motorka, ale proti Banditovi je to prcek, ma to o 2 valce min, ale co je nejdulezitejsi, je naprosto nevhodna pro dva. Zatimco na Banditu se da bez problemu cestovat kamkoliv, protoze to ma opravodovou sedacku a ne nejake pidi mucidlo pro nekoho s 30kg

cunado (184) napsal 28.08.2023 v 11:09+2

Díky za pěkný test Motorka bude skvělá, i když se zde kolegům v diskuzi podaří na ní určitě nějaké mouchy najít Viděl jsem hodně recenzí zejména zahraničních a všechny vychází v podobném pozitivním duchu. Jsem rád, že se Suzuki vrací opět na výsluní

MEK0TA (33) napsal 28.08.2023 v 11:05+3

Bohužel mám z toho rozporuplné myšlenky. Na jednu stranu mě to docela zaujalo jako celek, hlavně ta modrá barva je hezké oživení. Ale pak jsou tu detaily, které se mi nelíbí. Skoro až k slzám mě dojímá, jak může fabriku opustit výfuk v absolutně surovém stavu, zbarvený po svařování, bez jakéhokoliv očištění. Kdyby byl schovaný pod kapotami, tak budiž, ale je celý vidět. To tykadlo nad zadním kolem už je celkem dost do očí bijící. Celé provedení displeje a jeho uchycení nad světlem mi připomíná dnešní auta - zarazíme televizi do palubky a bude tam trčet jak péro z gauče. Když se trochu přikrčím, tak přes klíč půlku neuvidím. Tvarově jako celek je ta motorka i z mého pohledu spíš podařená, ale dovedl bych si představit čistější a jednodušší tvary, hlavně na motoru. Na můj vkus je tam těch křivek, hran atd. tak moc, až se v tom ztrácím. Není to nejhorší, ale věřím, že Suzuki to umí i líp. A Bandit ani jeho následovník to fakt není

Gambalunga (1) napsal 28.08.2023 v 10:49-8+2

Bezva, takový, jak je dnes moderní, bezpohlavní motocykl, nabitý elektronikou, kterou když posere moucha, tak dovede opravdu zpříjemnit cestování .
Je tam na ní tolik chytrejch věcí, co nemělo svého času ani to hollýÚdské Apollo, co údajně přistálo na Měsíci...
Na takové to "domácí žvýkání" po okolí namísto skůtra, který je spíš vozítko pro invalidy, to musí být bomba. ale těch barevných blikavých ukazovátek je tam zbytečně moc, určitě to rozptyluje od důležitých věcí a ubírá čas věnovat se těm nezbytným, jako je třeba mazání a šponování řetězu, na které se pak při spoléhání se na všemohoucnou a naprosto nezbytnou dnes elektroniku, rádo zapomíná...

Husa123 (55) napsal 28.08.2023 v 10:15+2

Dát pryč ten držák spz, namontovat komplet akrapa a je to brutání motorka

děsno (38) napsal 28.08.2023 v 10:15+2

za mě největší sympaťák třídy pěkná

Radek7S (2) napsal 28.08.2023 v 09:42+1

Vlastnim GSR750 a jistojiste bych to za gsx-8s nevymenil. stejna vaha,stejna kubatura, ale rozdil 25 koni je dost. designem se to blizi katane a to me osobne se uz nelibi.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist