Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chtěl bych se zeptat jakou jste naměřili průměrnou spotřebu při testování obou motocyklů? Dále mi z toho testu tak nějak vyplynulo, že 650ka je obratnější v provozu a často je zmiňována hmotnost 1250ky. Když však porovnám hmotnosti obou bez ABS tak je rozdíl pouhých 7kg. Z toho mi jednoznačně vyplývá, že 650ka je v porovnání s konkurencí opravdu strašně těžká, zatímco 1250ka na svůj objem je, co se hmotnosti týká, lepším průměrem. Když tedy natankuji do slabší verze 19L paliva a do silnější 12L a pominu rozdíl rozvoru 1cm tak mám naprosto stejně vážící stroje s neporovnatelným výkonem motoru. Jak je to tedy s obratností?
Jinak Vám musím všem poděkovat za testy, kterými nám zprostředkováváte první dojmy ze svezení na nových typech motocyklů. Ještě jednou díky a ať se daří.
Chtěl bych se zeptat jakou jste naměřili průměrnou spotřebu při testování obou motocyklů? Dále mi z toho testu tak nějak vyplynulo, že 650ka je obratnější v provozu a často je zmiňována hmotnost 1250ky. Když však porovnám hmotnosti obou bez ABS tak je rozdíl pouhých 7kg. Z toho mi jednoznačně vyplývá, že 650ka je v porovnání s konkurencí opravdu strašně těžká, zatímco 1250ka na svůj objem je, co se hmotnosti týká, lepším průměrem. Když tedy natankuji do slabší verze 19L paliva a do silnější 12L a pominu rozdíl rozvoru 1cm tak mám naprosto stejně vážící stroje s neporovnatelným výkonem motoru. Jak je to tedy s obratností?
Jinak Vám musím všem poděkovat za testy, kterými nám zprostředkováváte první dojmy ze svezení na nových typech motocyklů. Ještě jednou díky a ať se daří.
urcite suzuka odvedla kvalitni praci,ale desingove...stary bandit,nadhera...