Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
GT: castecne souhlasim. Prvni fotka je slaba a to kridlo to kazi.<br />
Jinak dale nesouhlasim, ze fotografie musi mit vzdy jeden motiv. Fotografie ma pusobit jako celek a pokud najdes nejake zajimave pozadi (hrad, zamek, letadlo) neni nikde psano, ze musi byt pozadi rozmazane.<br />
Osobne si myslim, ze najit prave pekne a vhodne pozadi do ktereho je "zasazen" motocykl, dela fotografii peknou.<br />
<br />
Postavit moto na pole, kde ho nic (dle tveho) nebude rusit, neni podle mne zadne umeni.
Ahojda. Bandit je fajn motorka. Akorát jí v době lehkých a výkoných mašin chybí řazení na nádrži, aby se rozeznalo, že jde o veterána... Čtyři karburátory a nezanedbatelná hmotnost jej tam určitě řadí...
Jo, jo CB1300S je krásný stroj Ale s tou cenou o 80tis nad banditem je už jinde. Opravdu ve všem... Chtěl jsem prostě srovnat něčím novým litrovým polokapotovaným a přibližnou cenou. Důvod byl, že tady někteří psali, že je velký bandour zastaralá mr*ka Zastaralou koncepci uznám, ale to je vše
Jo, přesně tag BANDIT <I>, citoslovce údivu, krom jinýho nám to ČMN legalizovalo, je tam jasně napsaný: Jasný postoj A jináč, za Bandita nemluví čísla, ale pocity a sympatie.
Velké CBFko je po 10ti letech první litrová motorka se 160tkou gumou uzučké 41mm přední trubky ze šestky a těžce poddimenzovaný rám na váhu 220kg. Tak nevím, které čísla mluví za který stroj když je bandit lehčí a má i větší nádrž, podle mě jasně za bandita, navíc u bandita se dá výkon velmi jednoduše zvednout a většina velkých banditů má kolem 115koní a krouťák ke stovce. To si na CBFku nepošteluješ a s větším výkonem a tou úzkou gumou. Hmmm, no nevím, nevím...<br />
Ale jsem silně zaujatý a sděluji jen svůj názor, který mi navíc říká, že když můžu mít za stejné peníze litrového fazera není pro mě CBFko motorka kterou by jsem někdy koupil Bandita možná, to vypadá jako kus stroje
bandit ma spotrebu od 5,5 a vis podle stylu a diskuze k pokroku je zcela na myste je jen otazka casu kdy bude banditu konec jen doufam ze suzuki udela stejny krok jak honda u x11 a udela nahace s motorem z busy
čísla jsou v tomto případě na houby. Stačí vědět že každá suzuki má na brzdě větší hodnoty než od výrobce a honda to má přesně naopak.<br />
<br />
ale kvůli výkonu se to stejně nekupuje
2stanic: mno, na jaro planuju povyseni,a z porovnani CBF a B12 mi vychazi jednoznacne CBF,i kdyz je trochu drazsi,ale bandouri myslim sou uz pomerne dlouhou dobu za zenitem starou koncepci a tezi jen ze svyho jmena ktery meli kdysi...nerikam ze sou to spatny masiny,ale precejen konkurence jde dopredu a mi pripadne ze bandit preslapuje uz hodne let na miste s pidizmenama na modelovych rocich...a u CBF jede ten motor z farose famozne a koukam ze na nizsi objem ma papirove trochu lepci cisla, i kdyz nepatrne.... ajaj to zase bude reakci od majitelu...
GSX-Roll: fakt, mezi vymenama neni treba dolevat olej, neco to sezere, tak 0.1/1000km, jen jednou sem musel dolevat (mel sem to predtim ja) ale to jsem hodne jezdil kratke trasy a pomerne v zime,takze se to nestacilo ohrat, nakonec jsem ale zjistil, ze sem mel stejne uz najeto asi 6500km a mohl jsem to rovnou vymenit :o)<br />
<br />
jinak tech 100tis je odhad,koupil jsem to v roce 2000 bez budiku a najelo se na tom doted 45tis, uz v roce 2000 byly hodne vyrachtany karburatory, takze to urcite tech 13 let nelezelo nekde v seniku
Jo velký banďourek je krásný a spolehlivý stroj a za tu cenu rozhodně lepší než sterilní litrové CBF které nemá ani polovičku banditích kvalit <br />
Navíc se dá za 209 koupit funglové vyprodejové N-ko. Kua kdybych nechtěl fázera tak už mi banďourek stojí v garáži
Řachtá? Ty budeš nějakej hodně útlocitnej <br />
Myslím, že existuje málo motorů, který by vydrželi to co B-12. Měl jsem ho 2 roky a byla to naprosto perfektní motorka. Měla najeto přes 40.000 km a žádný problém, nulová spotřeba oleje.<br />
Banditpičo!...to tak prostě je ...
Chlapy poradte jak přitvrdit přední tlumiče u Bandita 600 s,aby se tolik neutápěli.Huscí olej ?
hondáááá zaregistruj se ať vidiíííme co máš za fichtla
GT: castecne souhlasim. Prvni fotka je slaba a to kridlo to kazi.<br />
Jinak dale nesouhlasim, ze fotografie musi mit vzdy jeden motiv. Fotografie ma pusobit jako celek a pokud najdes nejake zajimave pozadi (hrad, zamek, letadlo) neni nikde psano, ze musi byt pozadi rozmazane.<br />
Osobne si myslim, ze najit prave pekne a vhodne pozadi do ktereho je "zasazen" motocykl, dela fotografii peknou.<br />
<br />
Postavit moto na pole, kde ho nic (dle tveho) nebude rusit, neni podle mne zadne umeni.
Ahojda. Bandit je fajn motorka. Akorát jí v době lehkých a výkoných mašin chybí řazení na nádrži, aby se rozeznalo, že jde o veterána... Čtyři karburátory a nezanedbatelná hmotnost jej tam určitě řadí...
Jo, jo CB1300S je krásný stroj
Ale s tou cenou o 80tis nad banditem je už jinde. Opravdu ve všem... Chtěl jsem prostě srovnat něčím novým litrovým polokapotovaným a přibližnou cenou. Důvod byl, že tady někteří psali, že je velký bandour zastaralá mr*ka
Zastaralou koncepci uznám, ale to je vše
CB1300 zas srovnej spis s GSX1400 ne?
Homer to taky napsal hezky
Je to opravdu osobní...
Jo, přesně tag BANDIT <I>, citoslovce údivu, krom jinýho nám to ČMN legalizovalo, je tam jasně napsaný: Jasný postoj
A jináč, za Bandita nemluví čísla, ale pocity a sympatie.
Stanič to vystihl naprosto přesně
Velké CBFko je po 10ti letech první litrová motorka se 160tkou gumou
uzučké 41mm přední trubky ze šestky a těžce poddimenzovaný rám na váhu 220kg. Tak nevím, které čísla mluví za který stroj když je bandit lehčí a má i větší nádrž, podle mě jasně za bandita, navíc u bandita se dá výkon velmi jednoduše zvednout a většina velkých banditů má kolem 115koní a krouťák ke stovce. To si na CBFku nepošteluješ a s větším výkonem a tou úzkou gumou. Hmmm, no nevím, nevím...<br />
Bandita možná, to vypadá jako kus stroje 
Ale jsem silně zaujatý a sděluji jen svůj názor, který mi navíc říká, že když můžu mít za stejné peníze litrového fazera není pro mě CBFko motorka kterou by jsem někdy koupil
bandit ma spotrebu od 5,5 a vis podle stylu a diskuze k pokroku je zcela na myste je jen otazka casu kdy bude banditu konec jen doufam ze suzuki udela stejny krok jak honda u x11 a udela nahace s motorem z busy
ZIPP: Jakou ma B12 spotrebu konkretne?
čísla jsou v tomto případě na houby. Stačí vědět že každá suzuki má na brzdě větší hodnoty než od výrobce a honda to má přesně naopak.<br />
<br />
ale kvůli výkonu se to stejně nekupuje
...je to proste banditpico
lulinak: musíš se svýzt, jinak nelze posoudit. Nebo tě svezu já, esli chceš
2stanic: mno, na jaro planuju povyseni,a z porovnani CBF a B12 mi vychazi jednoznacne CBF,i kdyz je trochu drazsi,ale bandouri myslim sou uz pomerne dlouhou dobu za zenitem starou koncepci a tezi jen ze svyho jmena ktery meli kdysi...nerikam ze sou to spatny masiny,ale precejen konkurence jde dopredu a mi pripadne ze bandit preslapuje uz hodne let na miste s pidizmenama na modelovych rocich...a u CBF jede ten motor z farose famozne a koukam ze na nizsi objem ma papirove trochu lepci cisla, i kdyz nepatrne.... ajaj to zase bude reakci od majitelu...
GSX-Roll: fakt, mezi vymenama neni treba dolevat olej, neco to sezere, tak 0.1/1000km, jen jednou sem musel dolevat (mel sem to predtim ja) ale to jsem hodne jezdil kratke trasy a pomerne v zime,takze se to nestacilo ohrat, nakonec jsem ale zjistil, ze sem mel stejne uz najeto asi 6500km a mohl jsem to rovnou vymenit :o)<br />
<br />
jinak tech 100tis je odhad,koupil jsem to v roce 2000 bez budiku a najelo se na tom doted 45tis, uz v roce 2000 byly hodne vyrachtany karburatory, takze to urcite tech 13 let nelezelo nekde v seniku
Navíc se dá za 209 koupit funglové vyprodejové N-ko. Kua kdybych nechtěl fázera tak už mi banďourek stojí v garáži
Jojo, starej dobrej SACS motor, bracha to ma v '87 GSXR 750 a ma kolem 100tis km a taky nezere zadnej olej. B12 musi najet 200tis bez mrknuti oka.
Řachtá? Ty budeš nějakej hodně útlocitnej
<br />
Myslím, že existuje málo motorů, který by vydrželi to co B-12. Měl jsem ho 2 roky a byla to naprosto perfektní motorka. Měla najeto přes 40.000 km a žádný problém, nulová spotřeba oleje.<br />
řachtá ale hooodne dlouho nerozpadne
B<i>