globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hlemejzd999 (3) napsal 18.07.2012 v 15:07

Banditpičo!...to tak prostě je ...

smazany35430 (0) napsal 25.01.2007 v 21:09

Chlapy poradte jak přitvrdit přední tlumiče u Bandita 600 s,aby se tolik neutápěli.Huscí olej ?

smazany4602 (0) napsal 27.06.2006 v 23:50

hondáááá zaregistruj se ať vidiíííme co máš za fichtla

Jarda (281) napsal 27.06.2006 v 16:34

GT: castecne souhlasim. Prvni fotka je slaba a to kridlo to kazi.<br />
Jinak dale nesouhlasim, ze fotografie musi mit vzdy jeden motiv. Fotografie ma pusobit jako celek a pokud najdes nejake zajimave pozadi (hrad, zamek, letadlo) neni nikde psano, ze musi byt pozadi rozmazane.<br />
Osobne si myslim, ze najit prave pekne a vhodne pozadi do ktereho je &quot;zasazen&quot; motocykl, dela fotografii peknou.<br />
<br />
Postavit moto na pole, kde ho nic (dle tveho) nebude rusit, neni podle mne zadne umeni.

Geonova (5) napsal 27.06.2006 v 15:35

Ahojda. Bandit je fajn motorka. Akorát jí v době lehkých a výkoných mašin chybí řazení na nádrži, aby se rozeznalo, že jde o veterána... Čtyři karburátory a nezanedbatelná hmotnost jej tam určitě řadí...

smazany1882 (0) napsal 27.06.2006 v 12:29

Jo, jo CB1300S je krásný stroj Ale s tou cenou o 80tis nad banditem je už jinde. Opravdu ve všem... Chtěl jsem prostě srovnat něčím novým litrovým polokapotovaným a přibližnou cenou. Důvod byl, že tady někteří psali, že je velký bandour zastaralá mr*ka Zastaralou koncepci uznám, ale to je vše

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.06.2006 v 12:08

CB1300 zas srovnej spis s GSX1400 ne?

smazany1882 (0) napsal 27.06.2006 v 10:29

Homer to taky napsal hezky Je to opravdu osobní...

koldan (3) napsal 27.06.2006 v 07:28

Jo, přesně tag BANDIT &lt;I&gt;, citoslovce údivu, krom jinýho nám to ČMN legalizovalo, je tam jasně napsaný: Jasný postoj A jináč, za Bandita nemluví čísla, ale pocity a sympatie.

MedaSV (56) napsal 26.06.2006 v 18:42

Stanič to vystihl naprosto přesně

smazany1882 (0) napsal 26.06.2006 v 17:58

Velké CBFko je po 10ti letech první litrová motorka se 160tkou gumou uzučké 41mm přední trubky ze šestky a těžce poddimenzovaný rám na váhu 220kg. Tak nevím, které čísla mluví za který stroj když je bandit lehčí a má i větší nádrž, podle mě jasně za bandita, navíc u bandita se dá výkon velmi jednoduše zvednout a většina velkých banditů má kolem 115koní a krouťák ke stovce. To si na CBFku nepošteluješ a s větším výkonem a tou úzkou gumou. Hmmm, no nevím, nevím...<br />
Ale jsem silně zaujatý a sděluji jen svůj názor, který mi navíc říká, že když můžu mít za stejné peníze litrového fazera není pro mě CBFko motorka kterou by jsem někdy koupil Bandita možná, to vypadá jako kus stroje

pool_b12 (0) napsal 26.06.2006 v 17:29

bandit ma spotrebu od 5,5 a vis podle stylu a diskuze k pokroku je zcela na myste je jen otazka casu kdy bude banditu konec jen doufam ze suzuki udela stejny krok jak honda u x11 a udela nahace s motorem z busy

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.06.2006 v 16:50

ZIPP: Jakou ma B12 spotrebu konkretne?

smazany4602 (0) napsal 26.06.2006 v 16:16

čísla jsou v tomto případě na houby. Stačí vědět že každá suzuki má na brzdě větší hodnoty než od výrobce a honda to má přesně naopak.<br />
<br />
ale kvůli výkonu se to stejně nekupuje

osiris (55) napsal 26.06.2006 v 15:20

...je to proste banditpico

smazany4602 (0) napsal 26.06.2006 v 14:41

lulinak: musíš se svýzt, jinak nelze posoudit. Nebo tě svezu já, esli chceš

Lulinak (30) napsal 26.06.2006 v 14:33-1

2stanic: mno, na jaro planuju povyseni,a z porovnani CBF a B12 mi vychazi jednoznacne CBF,i kdyz je trochu drazsi,ale bandouri myslim sou uz pomerne dlouhou dobu za zenitem starou koncepci a tezi jen ze svyho jmena ktery meli kdysi...nerikam ze sou to spatny masiny,ale precejen konkurence jde dopredu a mi pripadne ze bandit preslapuje uz hodne let na miste s pidizmenama na modelovych rocich...a u CBF jede ten motor z farose famozne a koukam ze na nizsi objem ma papirove trochu lepci cisla, i kdyz nepatrne.... ajaj to zase bude reakci od majitelu...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.06.2006 v 13:57

GSX-Roll: fakt, mezi vymenama neni treba dolevat olej, neco to sezere, tak 0.1/1000km, jen jednou sem musel dolevat (mel sem to predtim ja) ale to jsem hodne jezdil kratke trasy a pomerne v zime,takze se to nestacilo ohrat, nakonec jsem ale zjistil, ze sem mel stejne uz najeto asi 6500km a mohl jsem to rovnou vymenit :o)<br />
<br />
jinak tech 100tis je odhad,koupil jsem to v roce 2000 bez budiku a najelo se na tom doted 45tis, uz v roce 2000 byly hodne vyrachtany karburatory, takze to urcite tech 13 let nelezelo nekde v seniku

smazany1882 (0) napsal 26.06.2006 v 13:38

Jo velký banďourek je krásný a spolehlivý stroj a za tu cenu rozhodně lepší než sterilní litrové CBF které nemá ani polovičku banditích kvalit <br />
Navíc se dá za 209 koupit funglové vyprodejové N-ko. Kua kdybych nechtěl fázera tak už mi banďourek stojí v garáži

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.06.2006 v 13:26

Jojo, starej dobrej SACS motor, bracha to ma v '87 GSXR 750 a ma kolem 100tis km a taky nezere zadnej olej. B12 musi najet 200tis bez mrknuti oka.

Honza-K (830) napsal 26.06.2006 v 11:41

Řachtá? Ty budeš nějakej hodně útlocitnej <br />
Myslím, že existuje málo motorů, který by vydrželi to co B-12. Měl jsem ho 2 roky a byla to naprosto perfektní motorka. Měla najeto přes 40.000 km a žádný problém, nulová spotřeba oleje.<br />

pool_b12 (0) napsal 26.06.2006 v 11:04

řachtá ale hooodne dlouho nerozpadne

smazany4602 (0) napsal 26.06.2006 v 11:00

B&lt;i&gt;




TOPlist