globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1313) napsal 28.10.2023 v 14:33

Škoda toho spodku, od nadlitrovýho dvouválu bych čekal pořádnej okamžitej odpich odspodu...

puffybodie (390) napsal 27.10.2023 v 07:17+1

No tak v tiomhle pripade Suzuki

Co to jako ma byt ta pozice nohou? To je tak na nahace nebo sporta. A to ma jezdec 173cm. Meli by se poucit u "konkurence" V800 DE kam patri stupacky a jaka ma byt pozice nohou na adventure motorce

standox (1) napsal 26.10.2023 v 21:57

Zdravím, mám tři roky 1050 v základu a zatím spokojenost. Člověk musí přemýšlet kam s tím jede. Není to úplně stavěný na Dakar ale polňačky zvládá v pohodě a ve dvou na delší cesty dostatek výkonu a pohodlí. Cenově super a za mě taky?

Brukev (853) napsal 26.10.2023 v 20:11

Vláďo prosím jak funguje tato helma u podobného typu motorky ? Mám 1290 SAD a uvažuji o změně z integralky ( klasické ) … toto mi přijde praktičtější ale docela trpím na aerohluk ( radši sem z KTM sundal plexi ) … ale třeba je tahle helma řešení … předem děkuji za reakci … .. Mirek

6 reakcí

iVlada
iVlada 30.10.2023 v 15:21

Ahoj Brukev, omlouvám se za zpoždění, ale byl jsem na cestách. Mě ta helma vyhovuje a pokud bych měl něco zdrbnout, tak asi větší hlučnost a chtěl bych, aby trošku méně vibrovala sluneční clona. Kšilt je úplně v pohodě, nikdy mě nenapadlo ho dát dolů. Každopádně vždycky je to hlavně o tom, jak helma sedne, protože každý máme jinou hlavu a tím pádem vyhovuje jiný tvar skořepiny. Jo, a kdyby nebyla dobrá, nejspíš by si ji letos BMW nevybralo a nepasovalo do role originální výstroje.


K167 (1498) napsal 26.10.2023 v 18:27+2

Škoda, že ten nový stromek:

nemá kukuč jako tenhle smrk stepilý:

soccer (483) napsal 26.10.2023 v 16:33+2

Mamola29 souhlas, zbytečné se tady dohadovat...

Velkej Stromek se mi dost líbí, asi to bude tím, že jsem byl dost dlouho srostlej s BIGem 750 ...

A jestli je zrovna tento model vhodnej do offu ? Proboha svatého, vždyť je to o možnostech a nápadech každého soudruha...

Vcelku si dokážu představit chlápka, kterého tahle motorka uhrane, a až na ni najezdí nějaký km po silnici, může mít touhu se svézt mimo asfalt...

Jak to dopadne, bude záležet JEN na zkušenostech... Ve finále statistika stejně řekne,že s každou motorkou nad 160 kg bude v terénu potíž... a je jedno jestli se jedná o Stromka, GS, Tiger nebo Africa, protože na každé z těch motorek bude jezdit výrazně větší procento "asfaltomrdalů" než vysloužilých reprezentantů MX nebo Endura...

Husa123 (55) napsal 26.10.2023 v 16:33+1

o dost levnější než GS a poslouží to stejně,plus je tam nádherný design nevím co všichni na těch baworácích vidíte.....za mě palec

Mamola29 (1069) napsal 26.10.2023 v 16:03+2

Emoce stranou, kluci a chalani, však jsme bratia Myslím, že V Strom 800 je alternativa pro obě strany

jaryk (2) napsal 26.10.2023 v 15:56+2

Myslím že V-strom byl ,je a bude přeci jen určený na silnici a nějaká horší cesta někde v horách.Do terénu moc není.Zato na silnici vždy ocením pružnost motoru, pohodlí a také při dnešních cenách benzínu skvělou spotřebu.A ruku na srdce,kolik gs nikdy nebylo mimo asfalt?

Obycejny_clovek (324) napsal 26.10.2023 v 15:47+1

Existence této konkrétní verze Stroma mi nedává smysl.
Jak můžou udělat verzi rádoby do terénu o 10 kilo těžší než silniční Stromek?

Pokud bych se díval po nadlitru do terénu, jdu do Afriky, která je lehčí, má lepší rozměry kol, větší zdvihy.

majky72 (131) napsal 26.10.2023 v 15:09+2

Nejak mi nedáva zmysel kúpa litrového V-stroma obrovská váha, nízke zdvihy, sedemnastka vzadu a tým pádom obmedzený výber gúm s toho robia nepoužitelnú motorku v offe a aj keby po rozbehnuti stratila všetku váhu pri pomalšom manevrovani v teréne, pri otáčaní sa na svahu, pri manipulácii z motorkou v stiesnenom prostredí, na šikmej ceste, zapadnuti v blate, štrku, piesku a nedaj boh pri páde tam proste tá mamutia váha stále bude, raz som ležal na bruchu a mal nohu vykrútenú a zavalenú naloženým transalpom ktorého samotná váha je ďaleko nižšia ako tu preberaneho Stroma a byť tam sám do dnes tam ležím aj tak tá asi minúta než prišiel kamoš trvala celú večnosť takže keď tak V-stroma 800 teda ak by som mal pocit že nutné potrebujem Suzuki inak je tu kopec ďaleko lepších mašín
A na cestu sú úplne iné stroje ako niečo čo má 21-17" kolesá

TonySK (83) napsal 26.10.2023 v 10:23-2+7

Čo majú všetci 'recenzenti' stále s tým ťahaním veľkých endúr do terénu? Myslím si, že trh už z toho dávno vytriezvel a pre jazdenie do terénu prešiel na menšie motorky... Mňa to prešlo asi pred 7 rokmi, keď som sa s mojou vtedajšou Yamahou 1200 Super Tenere zúčastnil offroad kurzu v tom istom kameňolome pri Prahe, kde chodia všetci trénovať a fotit a natáčať, lebo ináč nie je offroad kde jazdiť... Ak človek akurát nemá čas vybehnúť cez víkend do Albánska... Boli tam všetko veľké cestovné endurá, najviac zastúpené GSkami... Po tých pár dňoch jazdenia som zistil, že tieto motorky jednoducho do terénu nepatria... Maximálne tak na jazdu po rovnej poľnej ceste... Bolo to ináč len trápenie a boj s váhou... Pre všetkých... Bez ohľadu na model motorky...

16 reakcí

iVlada
iVlada 30.10.2023 v 15:32

Přesně jak píše Zajoch, značka Suzuki představila o něco víc terénní verzi velkého Stroma, tak je logické vzít ho do terénu a udělat redakční test tímto způsobem. Mě by zase nedávalo velký smysl brát ho jenom na silnici. Takovou formu možná najdeš v některém jiném magazínu. Tady není o čem. No a že někdo rád terén ve stupačkách cestovních mašin (s offroadovými předpoklady) a někdo zase asfalt, tak to je taky každého věc. Proč by to tak nemělo být a proč by si každý nemohl vybrat, kde se bude bavit? Takový jih Španělska v terénu za řídítky ADV mašinách nemá jedinou chybu a zrovna před pád dny jsem se o tom přesvědčil ve stupačkách R 1300 GS. Konec konců i stále větší zájem o enduro kurzy na velkých mašinách mluví jasnou řečí. Prostě sto lidí, sto chutí a to je dobře, na tom se asi shodneme?


Karlos31 (97) napsal 26.10.2023 v 09:20+1

Stroma s přední 19 jsem koupil po 20 letech na superbiku a naprosto mě vyhovuje. Pérování je tvrdší, ale odměnou je stabilita při ostřejší jízdě, takže člověk na tom v pohodě stíhá kluky kteří ještě "nepřestoupili". Terén nevyhledávám. Zkusil jsem letos i nového 800 stroma a zjistil jsem, že věci které jsem litoval že nemám (TFT, rychlořazeni) nepotřebuju (nový je už přesto má). Jinak motorově, stabilitou je velký strom lepší, brzdy jsou na obou výborné, sedlo má lepší nová 800. Nejraději mám na tomhle stroji motor, umí být beránek i rebel. Tato verze mě ale nedává moc smysl, 21 kolo a hmotnost - na silnici horší, v terénu těžká. Základní strom s 19 je naopak parádní svezení.

Pedl (184) napsal 26.10.2023 v 09:08

Fajn test Na mě už asi moc velká, těžká mašina, ale větší jedinci to ocení

HonzaMT (3) napsal 26.10.2023 v 08:34+1

V té modro-bílé je to fakt krásná motorka. Ale co nechápu, je to přední dušové (stejné jako u 800DE) a zadní bezdušové kolo.

Husa123 (55) napsal 26.10.2023 v 08:30+4

za mě nejhezčí cesťák ...




TOPlist