husqvarna_svartpilen_801_2




Sherco day 2016: modrožlutý čarodějnický rejd

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hrochi (155) napsal 10.05.2016 v 21:41

iVlada: dík! Je to jak jsem myslel, prostě ostrá. Dva kroužky se obrousej, nízkej píst nahne, odře nikasil a je to v p. pokud včas nevyměníš. Ostrotupé enduro s ostrým podvozkem a tupějším motorem co udělá místo pístu tři oleje a filtr na 100mh prostě na trhu není a chybí. Tak, ať malí hráči nebrečí, že trh obsadila KTM. Skutečná endura od slova endurance se najdou do 250 a pak až nad 600. Poslední takovej akorát motor byl 350dr/400xr. Nejblíž je KTM s motorem co je v Duke, ale enduro ne a ne vyprdnout. Asi by pak prodali míň ostrejch a co teprve freeridů.

zaja (0) napsal 08.05.2016 v 13:41

Uz mam doma.. Naprosta spokojenost..

Janek (27) napsal 07.05.2016 v 15:02

Díky za odpovědi

iVlada (80) napsal 06.05.2016 v 16:05

Janek> je to paradox, ale je to tak, jak je uvedeno, dvoutakt je težší...zjišťoval jsem na více stranach Baterka je gelova.
Hrochi> výrobce doporučuje měnit píst po 50-ti hodinách. Realita je ale jiná a většinou se dělá při stovce. Pístní kroužky jsou dva.

Janek (27) napsal 06.05.2016 v 09:40

Proc se uvadi, ze 4T 300 je lehci o 3 kg nez 300 2T?
Jakou pouzivaji aku? Stale olovo nebo uz je lifepo4?
Diky za pripadnou odpoved

hrochi (155) napsal 05.05.2016 v 23:06-3

Co vydrží píst u 4t, motohodiny nebo vytrvalec? Kolik pístních kroužků 2 nebo 3? ...opět crosska s enduro podvozkem. Možná by to chtělo jít jinou cestou než velKý braTr z M. Ostrotupé na trhu skoro není a 390 enduro od velkého bratra taky v nedohlednu. Japonci jen 250kubíků a mají dost tupý i podvozky.

radek.xr (0) napsal 05.05.2016 v 20:48

Taky bych si do dal znova byl to super den a s tím broukem souhlasím

_GAS_ (21) napsal 05.05.2016 v 10:03

Hned bych jel znova!




TOPlist