Sherco day 2016: modrožlutý čarodějnický rejd
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Radek GAS Michna, Sherco | Zveřejněno: 5.5.2016 | Zobrazeno: 17 718x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Radek GAS Michna, Sherco | Zveřejněno: 5.5.2016 | Zobrazeno: 17 718x
iVlada: dík! Je to jak jsem myslel, prostě ostrá. Dva kroužky se obrousej, nízkej píst nahne, odře nikasil a je to v p. pokud včas nevyměníš. Ostrotupé enduro s ostrým podvozkem a tupějším motorem co udělá místo pístu tři oleje a filtr na 100mh prostě na trhu není a chybí. Tak, ať malí hráči nebrečí, že trh obsadila KTM. Skutečná endura od slova endurance se najdou do 250 a pak až nad 600. Poslední takovej akorát motor byl 350dr/400xr. Nejblíž je KTM s motorem co je v Duke, ale enduro ne a ne vyprdnout. Asi by pak prodali míň ostrejch a co teprve freeridů.
Uz mam doma.. Naprosta spokojenost..
Díky za odpovědi
Janek> je to paradox, ale je to tak, jak je uvedeno, dvoutakt je težší...zjišťoval jsem na více stranach
Baterka je gelova.
Hrochi> výrobce doporučuje měnit píst po 50-ti hodinách. Realita je ale jiná a většinou se dělá při stovce. Pístní kroužky jsou dva.
Proc se uvadi, ze 4T 300 je lehci o 3 kg nez 300 2T?
Jakou pouzivaji aku? Stale olovo nebo uz je lifepo4?
Diky za pripadnou odpoved
Co vydrží píst u 4t, motohodiny nebo vytrvalec? Kolik pístních kroužků 2 nebo 3? ...opět crosska s enduro podvozkem. Možná by to chtělo jít jinou cestou než velKý braTr z M. Ostrotupé na trhu skoro není a 390 enduro od velkého bratra taky v nedohlednu. Japonci jen 250kubíků a mají dost tupý i podvozky.
Taky bych si do dal znova byl to super den a s tím broukem souhlasím
Hned bych jel znova!