yamaha_demo_tour




Royal Enfiled Himalayan 411 EFI: Nejlepší lék na uspěchanou dobu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
drsmira (2) napsal 17.04.2020 v 15:41+2

Letos v lednu jsem si Himalayana po zralé úvaze koupil. Jezdím na motorkách všeho druhu už téměř 40 let, ale RE se vymyká všemu co jsem měl před ním. Je to motorka pro radost z jízdy, pro kochání a relax. Za trochu peněz hoooodně muziky. V garáži mám ještě BMW R1200 GS , ale ta teď většinou odpočívá ,protože Himalayan dostává přednost. Kdo nevyzkouší neuvěří

tatabike (52) napsal 28.06.2019 v 15:16

To Kybergreg : Vyzkoušej a obrátíš...Na Jawách jsem najezdil 100.000km. Himalayan je motorka která si na nic nehraje a oproti Jawě je to o něčem jiném.
Kdo už není jako ten "janek na supersportu" má jízdu pro radost, tak nešlápne vedle.

Kybergreg (88) napsal 18.04.2019 v 10:54-1

No, stejny vykonnostni parametry motoru ma moje Jawa 350/640 a ta je jeste o 30kg lehci, takze to bych si Himalajcem moc nepomohl. Podle clanku je to i brzdama podobny Jawe. Kochaci styl jizdy taky souhlasi. Tak proc bych si ho mel porizovat? Jen kvuli 21 kolu ve predu? Suchacovi taky stacila 18ka. Takze celkove, tohle asi neni (pro me) ten spravny smer upgradu.

SONY (2) napsal 23.01.2019 v 22:51

Za 119tis...nema chybu!!! Za 119tis muzu jet kolem sveta s 10tkou klicem v kapse. Bomba.

Mark108 (15) napsal 16.01.2019 v 12:03

K vlastnostem moto v terénu odpovídajícím Himalájím (6 - 11 minuta) : https://www.youtube.com/watch?v=WT-mV1_ao5c&t=441s

iVlada (80) napsal 13.12.2018 v 15:54

Kome> dobrovolně a bez cizího zavinění zůstal někde na trase Vysočany - Modřany
Jofré> ano, víceméně je to tak

majky72 (131) napsal 12.12.2018 v 12:09+1

Mig_35: myslim si že prave Himalayan je taky tlačitkovy telefon určeny do divočiny a skonštruovany na to na čo boli enduro motorky pôvodne určene. A stále som toho názoru že z dua motocykel-jazdec by mal byt inteligentnejši ten druhy spomínaný

callowsick (463) napsal 12.12.2018 v 11:44

asi to má svoje neměřitelný klady, jako je styl, charisma indickýho původu a retro stavba.

ale je to trochu jako s veteránem - super svezení, když má člověk čas, nespěchá a může se toulat mimo hlavní tahy. Jakmile je potřeba držet krok s provozem, štve člověka slabej motor, co vibruje, slaboučký brzdy... Mimo silnici bude otrava tahat skoro 200kg, muset to zvedat ze země, nebo přetahovat přes klády nebude legrace.

v týhle ceně zastane lepší práci o 30kg lehčí a o pár koní výkonnější enduro od Shineray, s lepší ergonomií a dokonce o fous levnější...


...ale nemá to Retro, Indii a Správnej styl

Mig_35 (345) napsal 12.12.2018 v 09:41-5

Líbí se mi to nadšení pro černobílý Merkur v době Full HD dvoumetrových televizí... Vsadím se, že kdyby se začala znova vyrábět Škoda 1000 MB, našla by si tady nejednoho kupce:)
Ano, tlačítkový telefon vydrží bez nabíjení týden /bez OS/ a do divočiny, kde mi stačí volat o pomoc nebo poslat SMS je nejlepší volbou... ale v civilizaci dám přednost chytrému...

pistapista31 (20) napsal 11.12.2018 v 19:26

ked už sa rozhodne niekto kupiť tak nech rata ,že nejake tie muchy musi vychitať https://www.google.sk/search? royal enfield himalayan problems 2018

maraton (180) napsal 11.12.2018 v 15:56+2

Se podívejte na obrázky, i Vláďovi Novotnému jdou na obrázcích (vsedě, samozřejmě) ta kolena skoro na hrany, a to měří 171 cm. Kdo tohle navrhoval?

maraton (180) napsal 11.12.2018 v 15:52

Motorka je to jednoduchá a pěkná, podle mého gusta.
Když jsem se na ní ale na výstavě posadil, mířila mi kolena přesně na hrany těch prolisů na nádrži (měřím 180 cm). Škoda, jinak bych do ní šel, vážně jsem o ní uvažoval.

Frankie (731) napsal 11.12.2018 v 14:40

To je tak ošklivý až je to hezký

Páčkalíny (24) napsal 11.12.2018 v 10:22

Indie jede...
Já bych to ale koupil jedině, kdyby to mělo 650cm a 35 kw. To si myslím je reálnej agregát na takovej stroj, aby to motorově nebylo trápeníčko. Jinak pěknej originální počin podobně jako Mahindra s Jawou. Je vidět, že Indové jsou motosrdcaři, co my a náš ingeneering ???
U nás na vsi na východě Čech se podařila aspoň tato "lidovka" :
https://www.youtube.com/watch?v=dVN532GJKuw
Co Jawa? a další?

Kome (64) napsal 11.12.2018 v 10:04

Proti CRF250l a nebo rally to má snad jen tu výhodu, že to unese kufry. S odstupem času musím uznat, že ta motorka má něco do sebe. Co jste mu to udělali s tím blinkrem?

pistapista31 (20) napsal 11.12.2018 v 09:59

tak teraz vážne keď už by som ju vlastil tak blatnik predneho kolesa vyššie , ten horný blatnik či co to vlastne je odstraniť , regler premiestniť aby to chladilo a nie hrialo od hlavy valca , no a najväčší problem vidim ako je to zatarasený prietok vzduchu z predu na hlavu valca . som zvedavý kolko po case bude zadrených kvoli chladeniu

Newtoon (8) napsal 11.12.2018 v 08:50

Mě se to líbí, snad bude možnost se projet, jsem rád, že se dělají jednoduché mašiny,bez zbytečných elektro kurvitek

pistapista31 (20) napsal 11.12.2018 v 07:46-1

asi naj co je na nej tak su kufre

Destroyer (237) napsal 10.12.2018 v 22:21+1

Parádna motorka, len ten výkon pre nás - hamižných európanov - taký nepostačujúci. Za mňa radšej jazdená XT600.
PS: V pasáži o limitoch v teréne - fotka po zadnom! tie limity sú pre hobíka v lese asi úplne OK

Stanooo (8) napsal 10.12.2018 v 19:01+2

Připomínky jednoho z majitelů:
Motorka původně postavená pro Indii a průměrný Ind má výšku cca 160cm. Proto super ergonomie pro někoho od 160 do 170cm. Já se svými 177cm se na ni poskládám a ještě ve 30ti by mi to bylo fuk, ale po 50ti už nemám tak ohebná kolena (po 300km v kuse už jsem měl problém se rozejít) a tak vážně přemýšlím o tom jak zvýšit sedlo. Prodávat ale rozhodně nebudu.

Pro případné zájemce o motorku doporučuju ještě zhlédnout následující dvě videa v angličtině, předejdou pak možná pár zklamáním.
V podstatě upozorňuje na drobné nectnosti, některé už byly u verze BS4 odstraněny.
https://www.youtube.com/watch?v=qcJ3TZhnbTQ
https://www.youtube.com/watch?v=JKTIGWUICp4

papiboy (1260) napsal 10.12.2018 v 17:20

Motochemik , to musí byť toho Slováka fakt výnimočný Enfield,

8000 tisíc km je totiž 8 miliónov km ...

(Janoval, čo ty na to? )

Steve-CZ (259) napsal 10.12.2018 v 17:10+4

Znám spoustu těch, kteří se těmto motorkám vysmívají, ale přiznávají, že na nich nikdy nejeli.
A pak znám soustu těch, kteří si je vyzkoušeli a už z nich nechtějí dolů. Patřím ke druhé skupině a děkuji Indům i Pánu Bohu za tyto stroje, které vám dovedou přinést ten opravdový pocit svobody, o kterou jsme jinak už v podstatě úplně přišli.

Jofré (211) napsal 10.12.2018 v 14:49

Tou páčkou u levých přepínačů se ovládá sytič?

Lumen (7) napsal 10.12.2018 v 14:23

Moc se mi libi a pekne napsane

pk14 (175) napsal 10.12.2018 v 14:03+1

Tygr a spol: přesně tak nějak . Zato letmáč a značková ložiska koncáku tam někde...

motochemik (11) napsal 10.12.2018 v 12:19-1+12

Ahoj všicky koumáci , jen pro ilustraci k těm prasklejm kyvkám, absolvoval jsem na Enfieldu himalájské tour 2x a myslím , že by to žádnej z těch vašich parádních cesťáků nedal bez horších následků. A přál bych Vám tam bezradně stát nad motorkou kterou prostě sami neopravíte. Při loňské cestě jsme potkali kousek před Pangem slovenskýho kluka, kterej měl Himalajana a přejel na něm celou Indii .Kromě malý nádrže si nestěžoval na nic a najel na něm do tý doby 8000 tis km , takže ať si myslí kdo chce co chce tak tohle jsou motorky do opravdových dobrodružství , i když to vstřikování už je trochu problém .Na takovou cestu bych nic moderního co jen trochu zavání Evropou a emisníma normama nevzal ani za zlatý prase . Zdar na cestách

1scooter (6) napsal 10.12.2018 v 12:19

OK, může být. Proč nepochválit i ty "chudší" značky. To se mi líbí Také nejsem žádný Onasis. Jinak je to věc názoru. Pro mě je na pohodu a odpočinek jasnou volbou chopper. Obecně se ale těžko srovnávám s češtinou současných žurnalistů obecně. To dřív opravdu nebývalo. Jako neprofesionál se můžu na klávesnici "upsat", ale od profíka by to mělo sedět.

JA-NE (767) napsal 10.12.2018 v 11:57-1

škarede to je barkolko

Tygrik75 (32) napsal 10.12.2018 v 11:05+2

Raději bych pro ježdění v ČR volil Continental GT, ale ten nebude za 120k. Na druhou stranu jako moto pro začátek cestou-necestou dobrý. A až pojedete Nepálem, tak Vám prasknutou kyvku svaří každý jouda kdekoliv po cestě . Výhoda jednoduchosti. Motorky z půjčovny dostávají děsný čoud, protože to nikdo nešetří a každý testuje co to vydrží.

Silnička kde se testovalo je moje oblíbená. Každý den cestou domů si ji musím alespoň jednou dát. Jen se musí dávat majzla na kamínky, které se uvolňují ze svahu.

Honza-TA950 (12) napsal 10.12.2018 v 10:44-1+1

No když jsem viděl fotku prasklé kyvky (s tím novým centrálem) od lidí co měli půjčené jak staré enfieldy tak nového hymalayana při cesta indií a nepálem tak to tak super nevypadalo ...ostatně i na otázku zda klasika nebo Himalayan byla odpověď klasika

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist