Royal Enfield Interceptor & Continental GT: Povedená premiéra
Text: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 15.4.2019 | Zobrazeno: 32 676x
Text: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 15.4.2019 | Zobrazeno: 32 676x
Je to opravdu hezká motorka. A pokud má v testu popsané vlastnosti, tak prodám Burgmana a jdu do ní.
On to asi bude výkonný "čistič hlavy" a zdroj vytlemenýho ksichtu!
za mě teda interceptor
cena velice, ale velice lákavá
celkově
pps2, tie výkony a krúťáky u oboch motoriek sú pomerne slabé,takže je to asi jedno,pri akých otáčkach sa to dosahuje. Keď chceš držať svižné tempo zvlášť v kopcoch,musíš radiť aj na W800. Tých 60 NM je "slabota."
Např. W800 má Mk max při 2500 rpm.
Tento RE až při 4500 rpm a srovnatelném výkonu
Kvalita zpracování oproti japončíkovi asi o tak o ligu a dva okresní přebory jinde ..
Za ty peníze asi pro někoho interesantní ale už jsem asi starej zkoušet něco podobného ..
Stadakk11: sorry mělo být +.
"Ten motor je přímo balzám na duši. Nebudu si tu teď vylévat srdíčko nehmatatelnými frázemi, spíš se pokusím popsat, proč mě tak nadchnul. Už když ho nastartujete, představí se vám téměř nulovou mechanickou hlučností a parádním zvukem linoucím se ze dvou chromovaných trumpet. Ani jednou jsem během testu nezatoužil po otevřených koncovkách, a to je při dnešních normách co říct. Motor nemá také skoro žádné vibrace. Pár jich k vám prostoupí, ale to jen tak aby se vědělo, že jedete na parádním dvouválci."
Motorky krásne,čakal som na Interceptor,ale skončil s V7ll.
Na týchto RE som nejazdil,ale citovaný odsek ma nepotešil.
Bez mechanickej hlučnosti,bez vibrácií,toto sa nemusí každému páčiť. Pripomína mi to T 120,trocha som sa zviezol. Pripadal mi až moc uhladený. No a o úžasnom zvuku linúcom sa zo sériových koncoviek ,kedy testovač neuvažuje nad ladenými koncovkami, som tiež čítal v súvislosti s V7. Pravda je taká,že po zábehu išli dole a nahradili ich homologované laďáky a zvuk je niekde inde.
Někdo sní že si na staré roky pořídí Harleye, já sním že si pořídím Royal Einfield
SV-čko je, za tie prachy ,vačší kus motorky. Kto chce kupovať racionálne a nejde mu o retro štýl,tak je to jasná voľba.
fogih> omlouvám se, ale v tomto bohužel neposloužim, protože jsem posledni SV nejezdil. Každopádně ho nevnímám jako přímého konkurenta pro tyto R-E, které jedou na trošku jiné vlně. Nicméně věřím, že někdo může vybírat ze širšího spektra stylů a kategorií a zajímá ho srovnani...proč ne, že jo...
Rogih: Proboha, už běžte s tím "úžasným" SVčkem někam. Pletete tady hrušky a jablka. Tím nechci říct, že je SV 650 špatný motocykl, ale porovnáváte úplně jiné kategorie. Porovnávejte Moto Guzzi V7, Kawasaki W800 nebo Triumph T120. Sem totiž tento motocykl patří. A pokud je takový jak o něm čtu, tak stanovená cena je opravdu HODNĚ lákavá.
Díky za super článek a zasazení brouka do hlavy
Ještě poznámka k ceně: tak levné mi to zas nepřipadá - za stejné peníze dostanu i nové SV. Pánové testovači, troufli by jste si na sroovnání “od stolu”? Třeba charakteristiky motoru, podvozku.
Nádhera, budu muset prodat ledvinu...
Hehe, tlumič řízení na takovou motorku, to byl vtip ne? To by dost srazilo radost z jízdy jakou právě tyto motorky nabízejí včetně brzd, kde za to musí člověk vzít a to nejlíp pěkně dohromady přední /zadní.
Trochu me mrzi, ze tu piseme “dobre indove” misto abychom psali “super Jawo”
no aspon, ze ty brzdy nemaji dokonale
... pěkná klasika...
Snad jich bude trochu u nás vidět. Krásné stroje.
Krásné, levné, bude-li to spolehlivé, proč ne.
Jak mám teď ženě vysvětlit, že musím koupit další motorku
Moc pěkné. GT ještě lepší!
Hezké motorky, ale mé SV za ně nevyměním!
Dobře Indové!
Royal Enfield Interceptor Krásný stroj
Obě motorky jsou super a mají duši
Continental GT bych bral hned.. krasavec...