motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MilanMl (716) napsal 23.01.2025 v 23:11

Sranda,keď tu niekto hodnotí jazdné vlastnosti motorky,ktorá sa sotva doplazí k stovke.

MilanMl (716) napsal 23.01.2025 v 23:04

Udrží to v premávke 90kmh? Kopec- nekopec?

Apo-Rider (1) napsal 21.10.2024 v 12:31-2

Označit tohle za "veterána", může jen ten, kdo nikdy neosedlal zánovního veterána. Tím mám namysli Royal Enfield Bullet 350-500, který má karbec, 4 rychlostní převodovku s řazením vpravo (toleruji i verze co měli řazení vlevo ale s oddělitelnou převodovkou), a minimum elektroniky a navíc, bubny!!! Já mám Bullet Sixty-5, který má sice pět kvaltů a El.startér který nepoužívám, nicméně konstrukce celého motocyklu s motorem vychází z Enfielda z dob před válkou, a po válce. A na to, že ten motocykl je ročník 2004, je na něm znát technologie stará 70-80 lež. Takže to, co přišlo od roku 2008, je pouze.....SHIT.

SuperSic58 (1447) napsal 20.10.2024 v 15:26

Tohle je prostě paráda Jen tak si na pohodu bublat krajinou po zapadlejch okreskách na něčem, co vypadá jak veterán a nestojí to svět Že to nemá 200 koní a nejnovější technologie? To není vůbec potřeba Možná tam ale bude jeden háček. Ty zapadlý okresky v ČR jsou povětšinou nevalné kvality a k oné pohodě je potřeba i podvozek, co ten bordel odfiltruje, ideálně s vysokým zdvihem a to nevím, jestli bude případ tohohle fešáka... Ale Filip psal, že podvozek na špatnym povrchu funguje obstojně, tak to třeba nebude tak zlý...

Sharkcom (46) napsal 19.10.2024 v 12:33-2

Když se to někomu líbí proč ne... Proto se vyrábí tolik druhů strojů. Já to asi nechápu, být odvařenej z něčeho co zatvrdlo v 50 letech. Nejede to, nebrzdí to, je to těžký a má to mizerný podvozek a veterán to stejně není. Asi je to tím, že nejsem odkojený fichtlama a kývačkama tak mě k tomu nic nepojí. Ale každého co jeho jest.

Marex (2704) napsal 18.10.2024 v 23:43

Strašně jsem se těšil, že až tady bude pořádná recenze na tuhle retro Indku, tak si ji v klidu vychutnám.
Bohužel musím říct, že to video jsem si neměl vůbec pouštět. Je hrozně vidět, že Filip si to užil a s motorkou to umí.
Současně ale nekousnu tvrzení, že tahle motorka je stejná celou dobu, co ji Indové vyrábějí. Tohle je sakra úplně jiný stroj. Ta 500 měla obrovské charisma, což tenhle šikovný cvrček v mých očích postrádá.
Musím se svézt,abych zavřel hubu sám sobě!!!

Jofré (258) napsal 18.10.2024 v 12:59+3

Za mě motorka na trhu pro ty, kteří mají rádi cca poválečné veterány, ale nechtějí se v nich pořád hrabat, aby někam dojeli. Super.

děsno (59) napsal 18.10.2024 v 11:54+2

Velice výstižná recenze, díky. Mám Classica 350 jako celoroční motorku a ten pocit sucha a bezpečí třeba i ve sněhové vánici jsem zatím na ničem jiném nezažil. Asi je to tím že motoru je dobře v nízských otáčkách, za každý situace dosáhnu nohama na zem a ta vyšší hmotnost dělá takovou příjemnou stabilitu ve větru. Navíc za ty prachy dobrej a stylovej univerzál zatím 12000km a jediná závada že tacháč ukazoval o 40 víc :) stačí odpojit a zapojit 12V

Mi3ka (12) napsal 18.10.2024 v 11:41+7

Špica, za mě jedna z nejlepších recenzí na Bullet jsou jsem viděl.
Žádné neustále omílání toho, že to nemá výkon, nejede to atp.
Naprosto to vystihlo, o čem ta motorka je.
Paráda. Děkuji.

Wenca24 (84) napsal 18.10.2024 v 10:40+4

Pěkný článek Překvapilo mě, že se na to čahoun jako je Filip úplně v pohodě složil a ani na fotkách to nevypadá úplně nepatřičně.
Enfield má tu ergonomii opravdu zmáklou Jestli má být classic 650, tak mám obavu, že mám zaděláno na problém

StandaPavlu (78) napsal 18.10.2024 v 09:36+2

Za mě dobrý.

StandaPavlu (78) napsal 18.10.2024 v 06:53+3

Takhle vypadá retro. Ne to co předvádí prodavači samolepek z Týnce.

Michal21 (10) napsal 17.10.2024 v 20:50+2

Výstižná recenze, doporučuji se svést a vyzkoušet úplně jiný pocit z jízdy.

Klasik (-8) napsal 17.10.2024 v 20:13-16+1

Je to prostě ošklivé. Navíc malé, malá kubatura. Českému člověku nicneříkající. Nechápu proč má tolik lidí potřebu to chválit. Jsme národ nechtěně vychovaný na hnusných a nefunkčních kývačkách a měli bychom tedy být rádi, že si můžeme vybrat opravdu kvalitní a hezké motorky. Toto opravdu ne.

A do toho to nechutné konstatování testera, že se zamiloval a podobné kecy. Je ten člověk normální? Že se nestydí označit to za test. Copak se u nás lidi doopravdy zbláznili?

vojtechposmourny (376) napsal 17.10.2024 v 14:00+1

Vizuálně krásná motorka, zvlášť v hnědé se stříbrným motorem. Akorát nevím, proč by v dnešní době nešel udělá kickstartér. Třeba předchozí 500 ho i se vstřikováním měla. Nebo třeba SR400...

MilanMl (716) napsal 17.10.2024 v 12:29

Je to schopné držať 90km/h non-stop? Aj v kopcoch?

Matro2T (9) napsal 17.10.2024 v 12:10

Na fotkach mi Filip neprisiel maly na tej motorke, naopak Bullet ma velice akuratnu velkost.
Prijemny test, fajn moto na cestovanie a uzivanie si radosti z pohybu. Niekde som cital, ze udrziavat matnu ciernu farbu je peklo, ma niekto skusenost ?

MilanMl (716) napsal 17.10.2024 v 11:43+2

Krásna mašinka .

K167 (2084) napsal 17.10.2024 v 10:46+2

Saprlot, koukám, jak má Ind ty stránky nápaditě zpracované.

Přehledné informace, otáčející se motocykl i motor, volba barev, odkaz na film, objednání zkušební jízdy, odkaz na technické údaje včetně specifikace motorového oleje, zvuk motoru ... a pod sloupečkem s názvem "Neměnný v čase" animace, jak se v historii (ne)měnil v čase.
Pěkné.
https://www.royalenfield.com/cz/cs/motorcycles/bullet-350/

hansdorf (208) napsal 17.10.2024 v 10:43-1

" V tom vcházím já ,celý v černém! " , ještě pár černých vraníků , pohřební vůz a černá rakev , který by Bullet mohl doprovázet na místo posledního odpočinku.

Zde hodnotím pouze barevné provedení , to už není návrhář, který by dal na výběr pár variant ?

Pedl (249) napsal 17.10.2024 v 10:06

Jj pěkná mašina. Já osobně bych vzal nějaký dvouválec.

K167 (2084) napsal 17.10.2024 v 09:57+2

Chceš radostí bulet?
Kup nějaký Bullet!

ldoktor (4) napsal 17.10.2024 v 09:10-1+2

No já teda nevím, toužil jsem (po classicu) dlouho, pak jsem si ho vyzkoušel a hrozný zklamání. Váha ano, ale spíš než robustnost mi to přišlo jako hračka. Těžká hračka. Výkonově stačil bohatě (bez omezovače by šel dál), vibrace minimální, zvuk by se dal přežít (ale pár dB tam chybí), jízda příjemná ale ten wow efekt tam nebyl.

Pak jsem koukl po 500kách a jen jsem na ní koukl, sáhl na řidítka a bylo to tam. Nevím, čím to je. Na fotkách více-méně stejné, ale na živo úplně jiná motorka. Pravda, vibrace jsou větší (výrazně) ale jen nasednu na tu odpruženou sedačku (narozdíl od 350 opravdu odpruženou), vyklopím masivní nakopávačku, šlápnu a pata-puty-pata-puty mám v hlavě pohádku "O kloboučku s pérkem sojčím aneb Král měl tři syny" od Wericha (jasně, moped to není).

Každopádně 500ka je doma a kdo by uvažoval a nebyl přesvědčen na 350, můžu doporučit obejít bazary... Ta 500ka je jiná.

vitik (150) napsal 17.10.2024 v 09:06+10

Jako majitel Classica, který se liší pouze sedlem a zadním blatníkem, potvrzuji, že to je úplně neskutečná motorka, která mě vrací do časů dávno minulých a dává do pohody. Má sice míň masa na sedle, ale koupil jsem turistické a dá se na tom vydržet, se sebezapřením, 450km za den. A večer se na to dívat místo televize.
Jo a k testu, tady se propojil ten Filipův klid a motorka úplně perfektně. Ti dva si spolu sednou

Vladounreal (14) napsal 17.10.2024 v 08:59+6

Moc dobře pojatá recenze motocyklu od historie po současnost. Věřím tomu, že si své kupce a příznivce najde. Ne každý, potřebuje mít sto kobyl pod zadkem a brousit gumu.
Dobrá práce

o2o (118) napsal 17.10.2024 v 08:59+3

Tak to je veliká nádhera! Starý Bullet mi přišel takový moc... starý? :) Zkoušel jsem Interceptora, jelo to hezky, ale na pohled byl jakoby obyčejný, proti těm Triumphům a Kawám. Ale toto je vyňuňaná pecka. Docela mě láká nahradit tím skútra. Tohle, nebo ta nová rozkošná malá Kawička 230.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist