Royal Enfield Bullet 350: Indický pohodář a 20 koní plných charakteru
Text: Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Filip Tichý | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 17.10.2024 | Zobrazeno: 17 194x
Text: Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Filip Tichý | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 17.10.2024 | Zobrazeno: 17 194x
Sranda,keď tu niekto hodnotí jazdné vlastnosti motorky,ktorá sa sotva doplazí k stovke.
Udrží to v premávke 90kmh? Kopec- nekopec?
Označit tohle za "veterána", může jen ten, kdo nikdy neosedlal zánovního veterána. Tím mám namysli Royal Enfield Bullet 350-500, který má karbec, 4 rychlostní převodovku s řazením vpravo (toleruji i verze co měli řazení vlevo ale s oddělitelnou převodovkou), a minimum elektroniky a navíc, bubny!!! Já mám Bullet Sixty-5, který má sice pět kvaltů a El.startér který nepoužívám, nicméně konstrukce celého motocyklu s motorem vychází z Enfielda z dob před válkou, a po válce. A na to, že ten motocykl je ročník 2004, je na něm znát technologie stará 70-80 lež. Takže to, co přišlo od roku 2008, je pouze.....SHIT.
2 reakce
Tohle je prostě paráda
Jen tak si na pohodu bublat krajinou po zapadlejch okreskách na něčem, co vypadá jak veterán
a nestojí to svět
Že to nemá 200 koní a nejnovější technologie? To není vůbec potřeba
Možná tam ale bude jeden háček. Ty zapadlý okresky v ČR jsou povětšinou nevalné kvality a k oné pohodě je potřeba i podvozek, co ten bordel odfiltruje, ideálně s vysokým zdvihem a to nevím, jestli bude případ tohohle fešáka... Ale Filip psal, že podvozek na špatnym povrchu funguje obstojně, tak to třeba nebude tak zlý...
Když se to někomu líbí proč ne... Proto se vyrábí tolik druhů strojů. Já to asi nechápu, být odvařenej z něčeho co zatvrdlo v 50 letech. Nejede to, nebrzdí to, je to těžký a má to mizerný podvozek a veterán to stejně není. Asi je to tím, že nejsem odkojený fichtlama a kývačkama tak mě k tomu nic nepojí. Ale každého co jeho jest.
3 reakce
Strašně jsem se těšil, že až tady bude pořádná recenze na tuhle retro Indku, tak si ji v klidu vychutnám.
Bohužel musím říct, že to video jsem si neměl vůbec pouštět. Je hrozně vidět, že Filip si to užil a s motorkou to umí.
Současně ale nekousnu tvrzení, že tahle motorka je stejná celou dobu, co ji Indové vyrábějí. Tohle je sakra úplně jiný stroj. Ta 500 měla obrovské charisma, což tenhle šikovný cvrček v mých očích postrádá.
Musím se svézt,abych zavřel hubu sám sobě!!!
2 reakce
Za mě motorka na trhu pro ty, kteří mají rádi cca poválečné veterány, ale nechtějí se v nich pořád hrabat, aby někam dojeli. Super.
Velice výstižná recenze, díky. Mám Classica 350 jako celoroční motorku a ten pocit sucha a bezpečí třeba i ve sněhové vánici jsem zatím na ničem jiném nezažil. Asi je to tím že motoru je dobře v nízských otáčkách, za každý situace dosáhnu nohama na zem a ta vyšší hmotnost dělá takovou příjemnou stabilitu ve větru. Navíc za ty prachy dobrej a stylovej univerzál
zatím 12000km a jediná závada že tacháč ukazoval o 40 víc :) stačí odpojit a zapojit 12V
1 reakce
Žádné neustále omílání toho, že to nemá výkon, nejede to atp.
Naprosto to vystihlo, o čem ta motorka je.
Paráda. Děkuji.
Pěkný článek
Překvapilo mě, že se na to čahoun jako je Filip úplně v pohodě složil a ani na fotkách to nevypadá úplně nepatřičně.
Jestli má být classic 650, tak mám obavu, že mám zaděláno na problém
Enfield má tu ergonomii opravdu zmáklou
Za mě dobrý.
Takhle vypadá retro. Ne to co předvádí prodavači samolepek z Týnce.
4 reakce
Výstižná recenze, doporučuji se svést a vyzkoušet úplně jiný pocit z jízdy.
Je to prostě ošklivé. Navíc malé, malá kubatura. Českému člověku nicneříkající. Nechápu proč má tolik lidí potřebu to chválit. Jsme národ nechtěně vychovaný na hnusných a nefunkčních kývačkách a měli bychom tedy být rádi, že si můžeme vybrat opravdu kvalitní a hezké motorky. Toto opravdu ne.
A do toho to nechutné konstatování testera, že se zamiloval a podobné kecy. Je ten člověk normální? Že se nestydí označit to za test. Copak se u nás lidi doopravdy zbláznili?
20 reakcí
Vizuálně krásná motorka, zvlášť v hnědé se stříbrným motorem. Akorát nevím, proč by v dnešní době nešel udělá kickstartér. Třeba předchozí 500 ho i se vstřikováním měla. Nebo třeba SR400...
4 reakce
Je to schopné držať 90km/h non-stop? Aj v kopcoch?
14 reakcí
Na fotkach mi Filip neprisiel maly na tej motorke, naopak Bullet ma velice akuratnu velkost.
Prijemny test, fajn moto na cestovanie a uzivanie si radosti z pohybu. Niekde som cital, ze udrziavat matnu ciernu farbu je peklo, ma niekto skusenost ?
6 reakcí
Krásna mašinka
.
Saprlot, koukám, jak má Ind ty stránky nápaditě zpracované.
Přehledné informace, otáčející se motocykl i motor, volba barev, odkaz na film, objednání zkušební jízdy, odkaz na technické údaje včetně specifikace motorového oleje, zvuk motoru ... a pod sloupečkem s názvem "Neměnný v čase" animace, jak se v historii (ne)měnil v čase.
Pěkné.
https://www.royalenfield.com/cz/cs/motorcycles/bullet-350/
4 reakce
" V tom vcházím já ,celý v černém! " , ještě pár černých vraníků , pohřební vůz a černá rakev , který by Bullet mohl doprovázet na místo posledního odpočinku.
Zde hodnotím pouze barevné provedení , to už není návrhář, který by dal na výběr pár variant ?
6 reakcí
Jj pěkná mašina. Já osobně bych vzal nějaký dvouválec.
1 reakce
Chceš radostí bulet?
Kup nějaký Bullet!
No já teda nevím, toužil jsem (po classicu) dlouho, pak jsem si ho vyzkoušel a hrozný zklamání. Váha ano, ale spíš než robustnost mi to přišlo jako hračka. Těžká hračka. Výkonově stačil bohatě (bez omezovače by šel dál), vibrace minimální, zvuk by se dal přežít (ale pár dB tam chybí), jízda příjemná ale ten wow efekt tam nebyl.
Pak jsem koukl po 500kách a jen jsem na ní koukl, sáhl na řidítka a bylo to tam. Nevím, čím to je. Na fotkách více-méně stejné, ale na živo úplně jiná motorka. Pravda, vibrace jsou větší (výrazně) ale jen nasednu na tu odpruženou sedačku (narozdíl od 350 opravdu odpruženou), vyklopím masivní nakopávačku, šlápnu a pata-puty-pata-puty mám v hlavě pohádku "O kloboučku s pérkem sojčím aneb Král měl tři syny" od Wericha (jasně, moped to není).
Každopádně 500ka je doma a kdo by uvažoval a nebyl přesvědčen na 350, můžu doporučit obejít bazary... Ta 500ka je jiná.
5 reakcí
Jako majitel Classica, který se liší pouze sedlem a zadním blatníkem, potvrzuji, že to je úplně neskutečná motorka, která mě vrací do časů dávno minulých a dává do pohody. Má sice míň masa na sedle, ale koupil jsem turistické a dá se na tom vydržet, se sebezapřením, 450km za den. A večer se na to dívat místo televize.
Jo a k testu, tady se propojil ten Filipův klid a motorka úplně perfektně. Ti dva si spolu sednou
Moc dobře pojatá recenze motocyklu od historie po současnost. Věřím tomu, že si své kupce a příznivce najde. Ne každý, potřebuje mít sto kobyl pod zadkem a brousit gumu.
Dobrá práce
Tak to je veliká nádhera!
Starý Bullet mi přišel takový moc... starý? :) Zkoušel jsem Interceptora, jelo to hezky, ale na pohled byl jakoby obyčejný, proti těm Triumphům a Kawám. Ale toto je vyňuňaná pecka. Docela mě láká nahradit tím skútra. Tohle, nebo ta nová rozkošná malá Kawička 230.
1 reakce